Naj izjave prodavača računalne opreme

poruka: 77
|
čitano: 28.833
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

Naslov sve govori.Evo najnovije:

 

Uzmem jučer zvučnu karticu (CL X-FI Xtreme Audio) u VeMila, dođem do blagajne, cura naplaćuje a ja, onako usput, pitam: Oprostite, kolika je garancija na karticu? Vrti ona kutiju par minuta i nakon što nije našla ništa svečano izjavi: Ne mogu sad nać ali, u biti, mislim da vam i nema garancije na ove ...windowse...i te stvari.

 

15 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

Na jednom UPSu imam spojena 2 računala i u 2mj crknu 3 napajanja. I dolazim ja opet do prodavnice, govorim, koji je više k**ac, UPS ispravan, ispitan, nov, a napajanja crkaju, dajte mi neko kvalitetnije napajanje. Kaže ovaj, nemamo nego isto to. Pitam ja: što crkaje?! Kaže on: Ma, Kinezi izbace otpornike da bude lakši! Neodlučan

Jer znanje treba da bude besplatno.
15 godina
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
Smooth Operator kaže...

Na jednom UPSu imam spojena 2 računala i u 2mj crknu 3 napajanja. I dolazim ja opet do prodavnice, govorim, koji je više k**ac, UPS ispravan, ispitan, nov, a napajanja crkaju, dajte mi neko kvalitetnije napajanje. Kaže ovaj, nemamo nego isto to. Pitam ja: što crkaje?! Kaže on: Ma, Kinezi izbace otpornike da bude lakši! Neodlučan

 hahahaha.... ma nema šta stvarno su kraljevi
AMD Athlon 3200+, Asus K8N, 1.5GB DDR, HD 3650 512MB, WD 160GB Maxtror 40GB, Power supply 400W ma šta da kažem zvir bez zuba
16 godina
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

Šta, samo nas dvojica smo imali zanimljivih iskustava?

15 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

Evo nije baš računalna oprema ali zovem Optimu da mi treba spliter annex A ( furao sam u Italiju jer sam trebao tamo spojit adsl a ima više telefona! A u Italiji su svi na annex A! ) 

i ženska mi kaže da sa Optima adsl-om dobijem jedan spliter i da ako mi treba više da kupim u Hg-spotu ili u ve-milu. A taj isti dan sam pitao u ve-milu i tip mi kaže obrati se Optimi! Neznaš tko je veći car!

Poruka je uređivana zadnji put sub 14.2.2009 1:48 (Joe Cavallo).
15 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

Blagajnica radi svoj posao. Pustite je na miru.

 

ELEKTRONIKA SE KVARI

 

Ako to niste shvatili onda začepite.

 

Mrzim ljude koji plaču koliko su stvari skupe, a onda kad plate neku komponentu jeftino onda učekuju čuda.

U tome je poanta. Nismo htijeli kupovat skupe stvari iz japana, amerike i europe, pa evo kupuj jeftino iz kine, tajlanda i koree.

 

Ja sam trgovac i mogu do prek, prek, preksutra pričat o vama kupcima.

 

Malo R-E-S-P-E-C-T prema nama ne bi bilo loše. U protivnom ću otvorit temu "najveći biseri kupaca" pa ćete vidjet sa čim mi imamo posla svaki dan.

 

Pa će te se svi prepoznat u tome i spustit rep među noge.

16 godina
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
Snake Charmer kaže...

Blagajnica radi svoj posao. Pustite je na miru.

 

ELEKTRONIKA SE KVARI

 

Ako to niste shvatili onda začepite.

 

Mrzim ljude koji plaču koliko su stvari skupe, a onda kad plate neku komponentu jeftino onda učekuju čuda.

U tome je poanta. Nismo htijeli kupovat skupe stvari iz japana, amerike i europe, pa evo kupuj jeftino iz kine, tajlanda i koree.

 

Ja sam trgovac i mogu do prek, prek, preksutra pričat o vama kupcima.

 

Malo R-E-S-P-E-C-T prema nama ne bi bilo loše. U protivnom ću otvorit temu "najveći biseri kupaca" pa ćete vidjet sa čim mi imamo posla svaki dan.

 

Pa će te se svi prepoznat u tome i spustit rep među noge.

 Ako nešto ne znaš, onda treba bit pošten pa to i reć i uputit kupca na osobu koja zna, a ne pravit se pametan pa ispadneš budala.

Druga stvar, to što se elektronika kvari uopće nije problem. Problem je u tome što se pokvari 10 dana nakon kupnje ili je već dobiješ pokvarenu. O garancijama i zamjenama ne želim ni govorit. Ja kad nešto kupim, bilo skupo ili jeftino, očekujem da dobijem upravo ono što je deklarirano i da radi u garantnom roku, ni više ni manje.

Treća stvar, tvoje prijetnje otvaranjem teme su smiješne. Otvori slobodnu temu, imalo bi se sigurno što za napisat u njoj. Ako si trgovac, kao što kažeš da jesi, onda sa gore navedim stavovima možeš bit samo loš trgovac.
Uh, što volim ovaj režim - drugi rade a ja ležim
15 godina
neaktivan
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
Snake Charmer kaže...

Blagajnica radi svoj posao. Pustite je na miru.

 

ELEKTRONIKA SE KVARI

 

Ako to niste shvatili onda začepite.

 

Mrzim ljude koji plaču koliko su stvari skupe, a onda kad plate neku komponentu jeftino onda učekuju čuda.

U tome je poanta. Nismo htijeli kupovat skupe stvari iz japana, amerike i europe, pa evo kupuj jeftino iz kine, tajlanda i koree.

 

Ja sam trgovac i mogu do prek, prek, preksutra pričat o vama kupcima.

 

Malo R-E-S-P-E-C-T prema nama ne bi bilo loše. U protivnom ću otvorit temu "najveći biseri kupaca" pa ćete vidjet sa čim mi imamo posla svaki dan.

 

Pa će te se svi prepoznat u tome i spustit rep među noge.

 Kao prvo i ja sam bio trgovac i znam kakvi su kupci ali kao što je i Adoon rekao ako nemaš pojma o proizvodima koje prodaješ uputi na nekog ko zna barem nešo više od tebe a ne pravit budalu od sebe i ocrnjavat dućan! A kao drugo slobodno otvori temu da se malo nasmijemo! S tim da sebe nebih prepoznao u ničemu jer se normalno ponašam za vrijeme kupnje nečeg! Jer prije ili kasnije ćeš morat opet u taj dućan ići!
15 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

to Snake Charmer

 

Znam dosta trgovaca računalne opreme koji nemaju pojma o onome što prodaju. Naravno, postoje i oni koji znaju svoj posao i jako su ljubazni prema ljudima, posebno onima koji nemaju pojma o računalima te se trude da im objasne neke stvari.  Najgore je kada se nađe neka budala koja ne samo da ne želi nekome pomoći nega ga još ismijava.

15 godina
neaktivan
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
Snake Charmer kaže...

Blagajnica radi svoj posao. Pustite je na miru.

 

ELEKTRONIKA SE KVARI

 

Ako to niste shvatili onda začepite.

 

Mrzim ljude koji plaču koliko su stvari skupe, a onda kad plate neku komponentu jeftino onda učekuju čuda.

U tome je poanta. Nismo htijeli kupovat skupe stvari iz japana, amerike i europe, pa evo kupuj jeftino iz kine, tajlanda i koree.

 

Ja sam trgovac i mogu do prek, prek, preksutra pričat o vama kupcima.

 

Malo R-E-S-P-E-C-T prema nama ne bi bilo loše. U protivnom ću otvorit temu "najveći biseri kupaca" pa ćete vidjet sa čim mi imamo posla svaki dan.

 

Pa će te se svi prepoznat u tome i spustit rep među noge.

 No,no...smiriti se malo ne bi bilo na odmet.
Ovakvim stavom nikome ništa nisi objasnio...upravo suprotno.
Zanimljivo je čuti od trgovca kako mrzi ljude. Pitam se mrziš li isto tako i naš novac?
I u osnovi kupac smije biti "biser". On jedino zna da nešto želi i da ima novaca za potrošiti kako bi do toga došao.
A ako kupujem nešto u iznosu koji pokriva mjesečnu plaću nekog tvojeg zaposlenika sa svim davanjima, onda od tebe očekujem da nađeš
vremena i strpljenja kako bi mi nešto pojasnio i kako bi se svi sretni rastali.
Ne mora se nužno raditi o velikom iznosu, ali ako si normalan svakako ću ponovo doći do tebe i potrošiti opet neki iznos.
Na kraju ti si taj koji od toga zarađuje i od toga živi pa se i potrudi biti ljubazan i barem u nekoj mjeri informiran o onome što prodaješ.
Biti prilagođen u duboko bolesnom društvu nije mjerilo zdravlja. - J. Krishnamurti
16 godina
neaktivan
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
Snake Charmer kaže...

Blagajnica radi svoj posao. Pustite je na miru.

 

ELEKTRONIKA SE KVARI

 

Ako to niste shvatili onda začepite.

 

Mrzim ljude koji plaču koliko su stvari skupe, a onda kad plate neku komponentu jeftino onda učekuju čuda.

U tome je poanta. Nismo htijeli kupovat skupe stvari iz japana, amerike i europe, pa evo kupuj jeftino iz kine, tajlanda i koree.

 

Ja sam trgovac i mogu do prek, prek, preksutra pričat o vama kupcima.

 

Malo R-E-S-P-E-C-T prema nama ne bi bilo loše. U protivnom ću otvorit temu "najveći biseri kupaca" pa ćete vidjet sa čim mi imamo posla svaki dan.

 

Pa će te se svi prepoznat u tome i spustit rep među noge.

 To da blagajnici rade svoj posao baš i nije istina. Ja sam u Osijeku i tamo su najveći HGspot i Vemil. Ne mogu ti ni opisati koliko sam puta došao u te dvije trgovine i izašao razočaran. Ne zbog proizvoda već zbog usluge. Inače kad nešto kupujem, vodim se onom: "Kupuj jednom, al kupuj kvalitetno".

Koliko puta sam došao u navadene trgovine i ostao stajat u čudu kako me nitko ne ferma ni 5%. Nitko da bi došao i pitao: Oprostite, trebate nešto. Pa malo pokazao.. kako , šta? I tako to...
Što sam doživio jednom to je strašno...
DOlazim u Vemil i pitam tipa koji tamo radi gdje su headseti. On meni: Pogledaj tamo gore! I pokaže prstom prema gore usmjeravajući pogled prema nekom papiru. Dođem gore a lik gore isto napravi. Nije me ni pogledao već samo pokaže: Evo tamo su vam.
Ne trebam ni reć da sam poludio od njihove silne ljubaznosti.

@Snake Charmer
Ti si trgovac. Ali ti si trgovac svojom voljom, i znaš u što si se upuštao kad si ulazio u taj posao. Znaš da te čeka masa ljudi koji nisu istog raspoloženja, informatičke obrazovanosti i kulture. Ne podnosim ovo tvoje prepotentno jadikovanje o lošim kupcima. Tko ti je kriv. Nije te nitko tjerao da to radiš. Inače kad naletim na prodavača koji je kreten, onda ni ja ne gledam kako ću se ponašati. Ako ti ne možeš podnijeti svakava raspoloženja kupaca, onda se nemoj ni baviti tim poslom. Svugdje su kupci uvijek u pravu, samo kod nas u hrvatskoj nisu.
ako sam ja došao nešto kupiti, onda očekujem da će mi netko pokazati malo o tom proizvodu. Možda predložiti nešto kvalitetnije. A ne me otpiliti kao zadnje smeće.
There's too many self-Indulgent wieners in this city with too much bloody money! ----- HP 6715b: Turion X2 64bit, 3 GB DDR2 667Mhz, 120GB SATA disk, X1250 graphics chip, Ubuntu 8.10 I ja ću si kao i naxeem stavit neku sexy tetu na avatar. Aha!
15 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

a meni nije jasno zašto kupci misle da se prema prodavačima smiju ponašati kako žele?!?!

 

radila sam u trgovini, i zaista, koliko god bila loše raspoložena trudila sam se sa smješkom odgovarati kupcu, uputiti ga na drugo mjesto ako mi nemamo, biti u toku gdje ima stvari koje mi nemamo, pomoći, pitati kolegicu ako nisam sigurna u odgovor, reći da mi je žao ako ne znam.......jer i sama ne podnosim nadrkane prodavače koji te ne fermaju ni pol posto i slično a plaćeni su da kad uđem u dućan da pitaju mogu li pomoći i pokažu mi gdje nešto stoji, eventualno nešto objasne.

 

ali zašto bi ja, samo zato jer sam prodavač, trpila nečije loše raspoloženje?

citiram - Ako ti ne možeš podnijeti svakava raspoloženja kupaca, onda se nemoj ni baviti tim poslom.

zašto bi ja trpila nadrkane kupce svakakvih raspoloženja?

 

i da, onda ja koja sam dobre-divne-krasne volje, dođem do gospodina, pristojno pitam mogu li pomoći i onda se on na mene izderava i optužuje za boga-pitaj-šta zato što nemamo adresare sa čćžšđ (gospodine dragi, ne naručujem JA robu nego VODITELJ!! ali naravno da se gospodin dragi i dalje na mene dere i ne sluša me uopće.

 

ili dolazi neka već lagano živčana ženska sa razmaženim djetetom koje plače da hoće baš onu rozu bilježnicu sa psom i ja slušam njeno kokodakanje (ispričavam se na izrazu ali to se neda drugačije opisati) da zašto mi nemamo više tih bilježnica (gospođo draga, rasprodane su, ostalo je ovih nekoliko plavih i zelenih, ne, ne znam hoćemo li ih dobiti, naručili smo ali ni dobavljač ih više nema nna skladištu.. ali naravno, gospođa ne sluša i nastavlja sa svojim slijedećih 15 min usput se obraćajući i gospođi pored sebe da još nije bila u ovako neorganiziranom dućanu i odlazi mrmljajući sebi u bradu i živčaneći).

 

ili dolazi neka druga gospođa i tutne mi u ruke papir i kaže "mom djetetu treba ovo sa popisa" i ajde, dobro, krenem ja naći sve to, kaj sad, i vidim da su na popisu i knjigu neku i kažem da će to morati otići na odjel sa knjigama - ne, nikako vam ja ne mogu otići po to, da, morate sami, i onda se ona na mene počne derati da kako ja ne mogu, da neće ona valjda čekati radi jedne knjige više od pola sata, da kako se ja ne mogu nekako progurati i uzeti, pa gospođo draga, I DRUGI ČEKAJU?!  Neodlučan i naravno, gospođa draga se dere kako sam neuljudna i nepristojna i kako je moj posao da ja njoj donesem šta njoj treba a ja popišano stojim ispred nje i slušam ju jer mi fakin pristojnost i kultura nalaže da se ne mogu samo okrenuti i otići.

 

ili neki treći gospodin koji se opet izderava na mene jer nemamo omote za svaku knjigu posebno i zašto nemamo i kako nemamo i ja opet stojim pred njim i odustajem od objašnjavanja jer me uopće ne sluša, nego se još izdere da ga ne zanimaju nikakva izvlačenja, i gledam ga i trpim njegovo brbljanje da kakav smo mi dućan kad nemamo u prodaji omote za sve knjige, slijedećih min 10 min, i šta da radim, kažem mu da me ne zajebava, okrenem se i odem? pristojnost i kultura mi to ne dopuštaju.

 

nadalje, nisam ja kriva što  gumica za brisanje košta 5 kn a kemijska 25 (NE ODREĐUJEM JA CJENE) niti sam kriva što mi nemamo nečeg u prodaji, nisam kriva što se tempere osuše sat vremena nakon otvaranja, nisam kriva što kod mene 10 bojica košta 30 kn a u getrou 10, nisam kriva što kod mene bilježnica košta 14 kn a ista takva u konzumu 8, nisam kriva što kolaž papir ima samo jedan list crne, nisam kriva što na etiketi igračke ne piše jel iz kine ili japana, niti sam kriva što imamo igračke iz kine ili japana.

 

ZAŠTO JA KAO PRODAVAČ MORAM BITI SPOSOBNA TRPITI NAVEDENA I JOŠ MASU DRUGIH RASPOLOŽENJA NADRKANIH KUPACA KOJI SU ŽIVČANI JER MI NEMAMO ONO ŠTO NJIMA TREBA!?!?!?

 

e pa KRETENI SU I KUPCI I PRODAVAČI - ALI ISTO TAKO IMA I JEDNIH I DRUGIH KOJI NISU!!

samo je pitanje tko će i kada naletiti na koga. kreten kupac na kretena prodavača, kreten kupac na ljubaznog prodavača, ljubazan kupac na kretena prodavača.....i tako do u nedogled...

 

bla.......lako se pravit pametan...................

Poruka je uređivana zadnji put sub 14.2.2009 15:22 (draenei).
15 godina
neaktivan
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
Adoon kaže...

Naslov sve govori.Evo najnovije:

 

Uzmem jučer zvučnu karticu (CL X-FI Xtreme Audio) u VeMila, dođem do blagajne, cura naplaćuje a ja, onako usput, pitam: Oprostite, kolika je garancija na karticu? Vrti ona kutiju par minuta i nakon što nije našla ništa svečano izjavi: Ne mogu sad nać ali, u biti, mislim da vam i nema garancije na ove ...windowse...i te stvari.

 

 Takvim ljudima nebi dao ni radiom da se koristi a kamoli da prodaju računalnu opremu
Poruka je uređivana zadnji put sub 14.2.2009 15:22 (gamer2400).
15 godina
neaktivan
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme

i da, djelatnik na blagajni ne mora to znati ako u dućanu postoji poseban odjel za to i ljudi koji na njemu rade, blagajnik je tu da ti naplati ili uputi te koga da pitaš.

to je isto jedan fenomen, kupci uvijek misle da blagajnici znaju sve o svemu, zapravo da moraju znati sve o svemu.

blagajnici NAPLAĆUJU!

 

kao da očekuješ da tipa koji je na odjelu sa televizorima da zna koji fotić bi mu preporućio, ili da tipa koji je 'na fotićima' pitaš kojim sve karticama možeš platiti i koji su uvijeti.

ne mogu svi znati sve, zato postoje RAZNI odjeli u većim dućanima Neodlučan

15 godina
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
draenei kaže...

a meni nije jasno zašto kupci misle da se prema prodavačima smiju ponašati kako žele?!?!

 

radila sam u trgovini, i zaista, koliko god bila loše raspoložena trudila sam se sa smješkom odgovarati kupcu, uputiti ga na drugo mjesto ako mi nemamo, biti u toku gdje ima stvari koje mi nemamo, pomoći, pitati kolegicu ako nisam sigurna u odgovor, reći da mi je žao ako ne znam.......jer i sama ne podnosim nadrkane prodavače koji te ne fermaju ni pol posto i slično a plaćeni su da kad uđem u dućan da pitaju mogu li pomoći i pokažu mi gdje nešto stoji, eventualno nešto objasne.

 

ali zašto bi ja, samo zato jer sam prodavač, trpila nečije loše raspoloženje?

citiram - Ako ti ne možeš podnijeti svakava raspoloženja kupaca, onda se nemoj ni baviti tim poslom.

zašto bi ja trpila nadrkane kupce svakakvih raspoloženja?

 

i da, onda ja koja sam dobre-divne-krasne volje, dođem do gospodina, pristojno pitam mogu li pomoći i onda se on na mene izderava i optužuje za boga-pitaj-šta zato što nemamo adresare sa čćžšđ (gospodine dragi, ne naručujem JA robu nego VODITELJ!! ali naravno da se gospodin dragi i dalje na mene dere i ne sluša me uopće.

 

ili dolazi neka već lagano živčana ženska sa razmaženim djetetom koje plače da hoće baš onu rozu bilježnicu sa psom i ja slušam njeno kokodakanje (ispričavam se na izrazu ali to se neda drugačije opisati) da zašto mi nemamo više tih bilježnica (gospođo draga, rasprodane su, ostalo je ovih nekoliko plavih i zelenih, ne, ne znam hoćemo li ih dobiti, naručili smo ali ni dobavljač ih više nema nna skladištu.. ali naravno, gospođa ne sluša i nastavlja sa svojim slijedećih 15 min usput se obraćajući i gospođi pored sebe da još nije bila u ovako neorganiziranom dućanu i odlazi mrmljajući sebi u bradu i živčaneći).

 

ili dolazi neka druga gospođa i tutne mi u ruke papir i kaže "mom djetetu treba ovo sa popisa" i ajde, dobro, krenem ja naći sve to, kaj sad, i vidim da su na popisu i knjigu neku i kažem da će to morati otići na odjel sa knjigama - ne, nikako vam ja ne mogu otići po to, da, morate sami, i onda se ona na mene počne derati da kako ja ne mogu, da neće ona valjda čekati radi jedne knjige više od pola sata, da kako se ja ne mogu nekako progurati i uzeti, pa gospođo draga, I DRUGI ČEKAJU?!  Neodlučan i naravno, gospođa draga se dere kako sam neuljudna i nepristojna i kako je moj posao da ja njoj donesem šta njoj treba a ja popišano stojim ispred nje i slušam ju jer mi fakin pristojnost i kultura nalaže da se ne mogu samo okrenuti i otići.

 

ili neki treći gospodin koji se opet izderava na mene jer nemamo omote za svaku knjigu posebno i zašto nemamo i kako nemamo i ja opet stojim pred njim i odustajem od objašnjavanja jer me uopće ne sluša, nego se još izdere da ga ne zanimaju nikakva izvlačenja, i gledam ga i trpim njegovo brbljanje da kakav smo mi dućan kad nemamo u prodaji omote za sve knjige, slijedećih min 10 min, i šta da radim, kažem mu da me ne zajebava, okrenem se i odem? pristojnost i kultura mi to ne dopuštaju.

 

nadalje, nisam ja kriva što  gumica za brisanje košta 5 kn a kemijska 25 (NE ODREĐUJEM JA CJENE) niti sam kriva što mi nemamo nečeg u prodaji, nisam kriva što se tempere osuše sat vremena nakon otvaranja, nisam kriva što kod mene 10 bojica košta 30 kn a u getrou 10, nisam kriva što kod mene bilježnica košta 14 kn a ista takva u konzumu 8, nisam kriva što kolaž papir ima samo jedan list crne, nisam kriva što na etiketi igračke ne piše jel iz kine ili japana, niti sam kriva što imamo igračke iz kine ili japana.

 

ZAŠTO JA KAO PRODAVAČ MORAM BITI SPOSOBNA TRPITI NAVEDENA I JOŠ MASU DRUGIH RASPOLOŽENJA NADRKANIH KUPACA KOJI SU ŽIVČANI JER MI NEMAMO ONO ŠTO NJIMA TREBA!?!?!?

 

e pa KRETENI SU I KUPCI I PRODAVAČI - ALI ISTO TAKO IMA I JEDNIH I DRUGIH KOJI NISU!!

samo je pitanje tko će i kada naletiti na koga. kreten kupac na kretena prodavača, kreten kupac na ljubaznog prodavača, ljubazan kupac na kretena prodavača.....i tako do u nedogled...

 

bla.......lako se pravit pametan...................

 U potpunosti se slažem s ovime, ne tribaju se prodavači omalovažavat, ali kad je riječ o IT trgovini onda radnici tribaju znat neke stvari o tome šta prodaju
AMD Athlon 3200+, Asus K8N, 1.5GB DDR, HD 3650 512MB, WD 160GB Maxtror 40GB, Power supply 400W ma šta da kažem zvir bez zuba
15 godina
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
Snake Charmer kaže...

Blagajnica radi svoj posao. Pustite je na miru.

 

ELEKTRONIKA SE KVARI

 

Ako to niste shvatili onda začepite.

 

Mrzim ljude koji plaču koliko su stvari skupe, a onda kad plate neku komponentu jeftino onda učekuju čuda.

U tome je poanta. Nismo htijeli kupovat skupe stvari iz japana, amerike i europe, pa evo kupuj jeftino iz kine, tajlanda i koree.

 

Ja sam trgovac i mogu do prek, prek, preksutra pričat o vama kupcima.

 

Malo R-E-S-P-E-C-T prema nama ne bi bilo loše. U protivnom ću otvorit temu "najveći biseri kupaca" pa ćete vidjet sa čim mi imamo posla svaki dan.

 

Pa će te se svi prepoznat u tome i spustit rep među noge.

 dobro,i to razumijem.a,kako onda objasnit sljedeći slučaj: u 11. mjesecu prošle godine kupim u Ve-mil-u Ka. 4 Gb memory USB stick i potrajao mi je nepuna 2 mjeseca.e,onda odem nazad u Ve-mil i tip mi ga zamjeni za isto takav i napomene da malo pripazim jer da mi ziher probija napon na USB connectima na matičnoj i kućištu!!!!???? dođem doma,otvorim pack i idem sformatirat isti i ....bannana....nemre se sformatirat.rekoh,ok....idem probat na drugi komp. i,gle vraga....neće ni tamo. e,onda opet put Ve-mila i velim frajeru da ga system uredno prepoznaje,ali da se nemre formatirat. onda mi on veli da je ziher problem onak kak mi je rekao.ma nemoj.....mo'š si mislit. rekoh mu da mi to zamjeni i da ovaj puta otvori paket odmah tamo pa nek on sformatira. ajd' pogodite kaj je bilo???? opet ista priča....ovaj puta ja njemu velim da mu kompovi koje ima u ponudi ziher nisu ispravni i da mu probija napon po USB connectima,te da kaj onda ima obraza prodavat ljudima pokvarene konfiguracije???? tip je samo pocrvenio i bez riječi otišao po novi stick.otvorio ga je,sformatirao bez beda i ja ga koristim već dobrih 3 tjedna. eto,gospodo trgovci....najlakše je okrivit kupca za propuste proizvođača hardware-a. također,možete muljat neznalice t.j. laike. mi kaj se kužimo u sve to,malo smo tvrđi orah i ne damo se samo tako preveslat.Belji se
E5200OC3.75Mhz,GIGABYTE P-35 DS3-L,2Gb DDR2KINGMAXOC900Mhz,RADEON 4850 512Mb,HDD SEAGATE 320&500Gb,FORTRON BLUESTORM2 500W
16 godina
neaktivan
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
draenei kaže...


 

ali zašto bi ja, samo zato jer sam prodavač, trpila nečije loše raspoloženje?

citiram - Ako ti ne možeš podnijeti svakava raspoloženja kupaca, onda se nemoj ni baviti tim poslom.

zašto bi ja trpila nadrkane kupce svakakvih raspoloženja?

 Pa zato što ti ljudi tebi donose novce!! Oni će ti donijeti mjesečnu plaću. Neće šef, sigurno!! Ti si tu radi kupca a ne kupac radi tebe. A ako se ti s tim ne možeš nositi, onda mjenjaj posao.
There's too many self-Indulgent wieners in this city with too much bloody money! ----- HP 6715b: Turion X2 64bit, 3 GB DDR2 667Mhz, 120GB SATA disk, X1250 graphics chip, Ubuntu 8.10 I ja ću si kao i naxeem stavit neku sexy tetu na avatar. Aha!
15 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

@ draenei

 

Naravno da si u pravu u ovom djelu gdje govoriš o kupcima čobanima.

Nažalost takvih ima nebrojeno i uvijek će ih biti.

U djelu gdje opisuješ sebe odnosno svoje postupke, san si svakog normalnog kupca.

Dodatno objašnjavaš problem iako i ne moraš...to svakako pohvaljujem.

Blagajnica koja ne zna odgovor na pitanje svakako ne treba izmišljati toplu vodu nego bi u najmanju ruku bilo lijepo od nje

da kupca uputi onome koji bi to trebao znati ili istoga pozove.

Normalni ljudi(ne čobani po ponašanju) to pamte i uvijek se rado vraćaju u takvu trgovinu.

 

Osobno sam prije više godina u meni "omiljenoj" trgovini tražio Copper shim pločicu.

Svi koji su ikada sklapali nešto na soc. A platformi znaju što je to, a koji ne znaju, to vam je bakrena pločica koja

se stavlja na procesor i služi kako bi štitila jezgru ako kao sivonja navalite na hladnjak pa da jezgru ne polomite.

Zovem telefonom i pitam da li to imaju. Čovjek kaže da ima. Okej, ja u auto i po nju.

Uđem, kažem prvom slobodnom prodavaču da sam zvao prije nekih pola sata, rečeno mi je da ima i zamolim jednu pločicu.

I počinje veselje. Prvo pitanje tko vam je to rekao. Odkud da znam...ne poznam nikoga u tom dućanu imenom i prezimenom.

Zatim čemu to služi, kako to izgleda...čuđenje ko majmun banani... pozivanje nekog kolege...ponavljanje cijele procedure...

I na kraju gospoda uredno zaključuju da takvo nešto ne postoji, da sam ja sigurno nešto pobrkao i neka idem doma bolje se informirati jer oni za to nikada nisu ni čuli.

Naravno, okrenem se i sad se ja čudim ko majmun banani i pitam se tko je te bilmeze zaposlio.

Ne svađa mi se po trgovinama. Kome moj novac nije dovoljno dobar nije ga ni zaslužio.

Naravno usput odem u drugu trgovinu bez ikakvog telefonskog poziva. Pitam gotovo s vratiju za Copper i vidi čuda.

Cura koja tamo radi zna što je to i zna da ima i odmah donese. E tu i dan danas dolazim i imamo prijateljski odnos.

Nije me briga što su nešto skuplji, ali ako nešto nemaju za dan-dva mi nabave i nazovu.

Možeš li kao kupac više poželjeti?

 

Primjer drugi:

Ustvari bi bio primjer prvi jer je prije gore navedenog.

Treba mi tv-kartica. Navratim u trgovinu i tražim WinFast tv expert 2000.

Znao sam odprije što sve dolazi u kutiji. Prodavač ju donosi, ali kutija otvorena.

Ja ju uzmem i otvaram dok on već lupa po blagajni i vidi sra**a...nema antene, nema onih dodatnih konektora i nema bundle softwarea.

Naravno, pitam gdje je to sve nestalo i tražim novu zapakiranu kutiju.

Zamisli sad odgovora...Nema druge, uzmi ili ostavi.

Pitam lika da kakav mu je to odgovor. Ako nešto plaćam onda želim da bude isporučeno upravo kako piše na pakiranju da mora biti.

Znaš šta je odgovorio...da će mi skinuti 20 % cijene.

Nasmijao sam se i rekao mu da nije normalan...Okrenuo se, otišao i nikada me tamo više nisu i neće vidjeti.

Biti prilagođen u duboko bolesnom društvu nije mjerilo zdravlja. - J. Krishnamurti
15 godina
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

....a,da ne govorim kak su stručni te "jaaaaaaako" spremni uslužit kupca u HG-šrotu. znam,moj bad kaj sam išao tamo burazu slagat konfu,al' bio je splet okolnosti.

ukratko,bilo je ljeto i nesnosna vrućina.gužva u Hg-šrotu k'o da se djeli badava. dođemo na pult,izaberemo komponente(pri tome izričito zahtjevam MB da podržava DDR2 800Mhz). frajer mi uredno uzme 6000 kn cash-a i pošalje me na pult gdje izdaju naručeno. tip na tom pultu mi je pobacao komponente na pult k'o da sam ih na ulici našao i rekao da se maknemo,jel da je gužva???? OK,maknemo se na stranu,potrpamo to sve u kutije i još ga pitam mogu li dobit vijke???? da odemo u servisni odjel i ako budu dobre volje da će nam dat???? to je odgovor nakon cash-iranih 6000 kn????

kad sam obavio to s vijcima(začudo,bili su dobre volje dečki iz servisnog),izađemo van i put doma. nekak na pola puta idem pogledat kaj smo mi to kupili i imam kaj videt. MB podržava DDR2 667 Mhz MAX!!!!

no,niti to nije sve. masno plaćeni keks (da,800 Mhz-nog RAM-a,cca 300 kn) ije niti isporučen.no,krasno.grozičavo tražim kontakt telefon,zovem i poslje 5-minutnog slušanja neke bedaste glazbe(na moj račun,of course),javi se zbunjola i dok sam mu objasnio o čemu se tu radi,probio me je hladan znoj,iskočile vene i oči se zakrvavile. veli:gospodine,nemoguće da smo vam mi to tako isporučili(ne,niste mi tako isporučili,niste mi uopće isporučili).al' da dođem,da će vidjet što se može učiniti. i tako ajd' nazad.dođem tamo,normalno: bila je smjena. ajd' sad objašnjavaj novom freaku o čemu se tu radi.kad je shvatio(a,nije shvatio odmah,da se razumijemo),veli mi da odem razdužit ploču na servisni.dođem tamo,opet objašnjavaj liku što je bilo i zašto vraćam novu,nemontiranu i nekorištenu MB.frajer me sumnjičavo gleda(ne obazirući se na moje pokazivanje računa na kojem lijepo stoji vrijeme kupnje iste),te troši dodatnih 15 minuta mojeg i svojeg vremena na pregled.e,kad je razdužena MB,odlazim i ne pronalazim onog "upućenog" od maloprije.pa opet..... objašnjavam novom papku,koji koliko god se trudio,nemre nikako shvatit da ne želim tu niti bilo koju drugu MB s istim performansama. da,poslao me je po drugu na onaj isti pult,gdje mi drugi tip(ne onaj kaj je bacao komponente) isporučuje opet MB na 667 Mhz. a,kad upitah za keks RAM-a,samo kaj me nije ubio pogledom.uz još malo muke i natezanja,odem ja doma s tim keksom RAM-a i MB-om(ne,ako se pitate: NISAM dobio MB s podrškom za DDR2 na 800Mhz),jer sam zaključio nek bude i malo na moju štetu da im ne bih tamo složio nered po kojem će me dugo pamtit. uglavnom,moja noga(a,niti mojih prijatelja,poznanika etc...)ije niti će ikad više stupit u ..ebeni HG-šrot.AmenMršti se

E5200OC3.75Mhz,GIGABYTE P-35 DS3-L,2Gb DDR2KINGMAXOC900Mhz,RADEON 4850 512Mb,HDD SEAGATE 320&500Gb,FORTRON BLUESTORM2 500W
15 godina
neaktivan
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
coder_ kaže...
draenei kaže...

ali zašto bi ja, samo zato jer sam prodavač, trpila nečije loše raspoloženje?

citiram - Ako ti ne možeš podnijeti svakava raspoloženja kupaca, onda se nemoj ni baviti tim poslom.

zašto bi ja trpila nadrkane kupce svakakvih raspoloženja?

 Pa zato što ti ljudi tebi donose novce!! Oni će ti donijeti mjesečnu plaću. Neće šef, sigurno!! Ti si tu radi kupca a ne kupac radi tebe. A ako se ti s tim ne možeš nositi, onda mjenjaj posao.
 e to ti se zove razumjevanje!

 

ja ne govorim o milijon loših prodavača (koji su puni sebe) koje bi ja sama bez imalo žaljenja izbacila iz dućana van, nego se trudim pokazati da ima svakakvih i kupaca i prodavača i da nam u društvu kronično fali razumjevanja i suosjećanja sa obje strane. 

 

zapravo, poslodavci bi trebali pružiti svojim zaposlenicima educiranje. lako pljuvat po blagajnici što nešto ne zna....
općenito, poslodavci bi se trebali BRINUTI o radu svojih zaposlenika jer jedan hgšrot gubi svoje kupce upravo zato jer imaju..hm....čudne Smijeh prodavače!
no, koga to briga.......
Poruka je uređivana zadnji put sub 14.2.2009 16:38 (draenei).
15 godina
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

ima još jedan primjer iz Ve-mila. frend je došao po keks SDRAM-a. curka koja tamo dela,uredno otvara pakiranje i prazni(u ne znanju) sav statički elektricitet u memoriju(jer je primila za connect).

još veli da ju je struja protresla,na što ja tražim da donese drugi keks i da ga uopće ne vadi iz ambalaže.ova se iznenađeno nafrljila i počela....da kaj ja znam,da ak' ja znam bolje,da se ja tu zaposlim i...blablabla.svaštaMršti se

E5200OC3.75Mhz,GIGABYTE P-35 DS3-L,2Gb DDR2KINGMAXOC900Mhz,RADEON 4850 512Mb,HDD SEAGATE 320&500Gb,FORTRON BLUESTORM2 500W
15 godina
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme

draenei,slažem se sa tvojim postom,ali moram dodat i sljedeće: malo kojeg trgovca sam zapamtio kao stručnog i ostavio ga u dobrom sjećanju.možda tetu iz dućana "ispod" gdje odem po kruh,mlijeko i pljuge. e,da.....ima i jedan super dečko nadimkom Fritz iz jednog malog dućana IT opreme u Draškovićevoj,Zg.....ali,on je neka druga priča.dela čovjek sa srcem i razumom(dakle,voli tj posao) i nisam čuo da je netko pokudio njega. ovim putem Fritz-u veeeeeeeeeeeliki pozz:) drži se majstore i Bog ti dao da što prije otvoriš svoj dućan.

E5200OC3.75Mhz,GIGABYTE P-35 DS3-L,2Gb DDR2KINGMAXOC900Mhz,RADEON 4850 512Mb,HDD SEAGATE 320&500Gb,FORTRON BLUESTORM2 500W
16 godina
neaktivan
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
draenei kaže...
 e to ti se zove razumjevanje!

kupac će mi donijeti plaću pa ja moram trpiti njegovo bespotrebno živčanjenje?!?! oh, please!

najlakše je reći da je kupac uvijek u pravu i da me on hrani.

 

nikad još nisam doživjela da se netko zapita zašto blagajnica ne zna.. ne u dućanu, negu u svijetu u kojem živim. lako pljuvat po blagajnici kak je glupa a to što ju je poslodavac zaposlio i nije joj omogućio BILOKAKVO educiranje, koga to briga.

i što je najbolje, slažem se slijedećim - kupce to nebi trebalo biti briga!

što dovodi do poslodavaca koji zapravo zaseru stvar jer ne educiraju svoje zaposlenike!

i onda još ljudi imaju jaaako puno razumjevanja i strpljenja, ofkors......

 

ja ne govorim o milijon loših prodavača koje bi ja sama bez imalo žaljenja izbacila iz dućana van, nego se trudim pokazati da ima svakakvih i kupaca i prodavača i da nam u društvu kronično fali razumjevanja i suosjećanja sa obje strane. 

 

 Ajd nećemo sad ulazit u ponašanja poslodavaca. Opće poznata stvar je da su kod nas veićnom poslodavci kreteni željni brze zarade i maksimalno iskorištavaju zaposlenike.
Za to se ti žali svom poslodavcu. Ja nemam ništa s tim.

Ali želio bi se malo dotaknuti kulture prodavač-kupac. Iskreno da se zateknem u situaciji u kojoj živčani kupac  vrijeđa i istresa se na prodavačicu/prodavača koji želi pomoć sam bi prišao i očitao mu bukvicu. Jer je takav čovjek kreten i treba ga malo spustiti na zamlju.
Ali ono što mene osobno smeta je činjanica da sam se dosta puta našao u situaciji da me prodavač ne ferma ni 5%. i sad opet kažem: Nisam ja kao kupac tu zbog prodavača već obratno!!
There's too many self-Indulgent wieners in this city with too much bloody money! ----- HP 6715b: Turion X2 64bit, 3 GB DDR2 667Mhz, 120GB SATA disk, X1250 graphics chip, Ubuntu 8.10 I ja ću si kao i naxeem stavit neku sexy tetu na avatar. Aha!
15 godina
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

uf,zanimljivo kako izviru sjećanja....sad kad sam se malo pozabavio ovom temom.

dakle,ima još:

 

1.mjesto radnje Gs. trgovina: Ve-mil. dođemo kolega s posla i ja po cooler za njegov komp.

   s vrata pozdravimo jedru Ličanku i pitamo jel ima coolera 120 mm za kućišta,na što ova ispali i ostade živa: ne,gospodine....mi to ne držimo.

   molim???? jeste sigurni,draga gospođo....slobodno malo pogledam???? i tako pronađem u vitrini čudo coolera od 80 i 92 mm,a u kutiji koja stajaše u kutu i ove koji nama trebaju.

   rekoh joj,eto sad i vi znate da ipak imate i to u ovom dućanu i za to bijašmo nagrađeni velikim zbunjenim osmjehom.....ipak,simpatične gospoje.Cool

 

2.dođem u Ve-mil Ka. i želim kupit mousa. izaberem,tip mi počne delat račun....sjetim se da bi htio i DVD pržilicu i to mu velim.

   frajer mi veli: polako....dok završi s ovim računom.potom se ustane,pođe u drugi dio dućana i zastane s nekim tko je došao debelo iza mene u dućan i oče pričat o nekakvoj TV kartici.

   malo stojim,gledam i čekam....no,frajer je zaboravio da sam ga uopće išta pitao.slab cashe stari,haaaaaaaaaaaaaaa????

   okrenem se i izađem van.nakon 2 sata dođem ponovo,tip me mrtav hladan pita da kud sam otišao???? da sam mogao pričekat.....ma nemoj!!!!

   a,kaj taj drugi tip onda nije mogao malo pričekat da si ja obavim to kaj sam imao????

E5200OC3.75Mhz,GIGABYTE P-35 DS3-L,2Gb DDR2KINGMAXOC900Mhz,RADEON 4850 512Mb,HDD SEAGATE 320&500Gb,FORTRON BLUESTORM2 500W
15 godina
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

nemoj da ja pocnem u tehnomaxu,vemil mi je za sad ok,u hgspot ne namjeravam ic jer mi netreba,no u tehnomaxu dodem medu prvim i pitam jednog prodavaca,on posalje drugom ni ne pitajuci sta mi treba(mislio je da san neki balavac koji treba igru),a ja trebam slusalice i usb od  8 gb,i sad,salju me od jednog do drugog i dodem do zadnjeg i on kaze da cekam,dok on prica sa nekim frendovima koji su dosli na "kavicu",i cekam cekam,proslo 30 min i zove stara,pa di si ti??ja govorim da cekam,i onda ja ponovo pitam za navedeno i on se na mene izdere da kako neam nimalo postovanja prema starijima i rece da pricekam ili odem do nekog drugog,onda mi je prekipilo,popijo je malo psovki i reko sam mu da necu to kupit i da nece zaradit 400 kn nego sam oso u vemil i tamo dao 350 kn cak za to

amd athlon x2 4800+ @ 2.51(OC @ 3.0) 3 gb ddr2 rama 250 gb+80 gb hdd nVdia 8600 gt 256mb/ati hd4670 1 gb
15 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

u ebote ovo ošlo predaleko xD

|^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^| || |...NOOB TRUCK..........| ||'|";,__ |_..._..._______===|=||_|__|..., ] "(@)'(@)"""''"**|(@)(@)*****''(@) [url=http://profile.xfire.com/inferno2912][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/inferno2912.png[/img][/url]
15 godina
neaktivan
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
Inferno kaže...

u ebote ovo ošlo predaleko xD

 Zašto?
Ne vrijeđmo se ( s izuzetkom onog trgovca koji bi htio da začepimo), iznosimo neugodne situacije
i možda nekome pomognu da zauzme svoj stav kada slijedeći puta odluči staviti ruku u džep.
Svi smo kupci, ali ne znači da smo nužno i nepismene ovce za šišanje jer robu "samo" konzumiramo.
Biti prilagođen u duboko bolesnom društvu nije mjerilo zdravlja. - J. Krishnamurti
15 godina
neaktivan
offline
Naj izjave prodavača računalne opreme

Ja imam malo drugačija iskustva od vaših. Kad ja uđem u jedan od dućana u gradu u kojem živim, trgovcima se gaće tresu od straha. Jer, koliko im mogu dobra donjeti toliko i zla i oni su toga svjesni. Kad ja nešto kupujem lome se da me zadovolje. Plaća im ovisi o prodaji. Kako je jedan dio konfa kod njih koji dolaze na servis, neke su prije toga bile kod mene. Ja jednostavno napišem opis kvara i potpišem se. Tri puta su išli u Zagreb po ram pločicu koja će biti uparena sa onima koje su već na mbo. Javno ih pohvaljujem. Očito da su najdrskiji trgovci iz Zagreba i Osijeka. Oče to u velikim gradovima. Zato su manji po tom pitanju bolji, jer se većina nas međusobno poznajemo, dapače odrastali smo zajedno. U jednom dućanu mi radi kompić. Eto, imam sreće, pa uvijek dobijem signal kad nešto ne treba uzeti s police, kratko ''smeće''. Hvala im velika. I nek trgovci ne zaborave, ako im nitko nije rekao, bez obzira bili u pravu ili ne, KUPAC JE UVIJEK U PRAVU.

Evo jednog primjera dobrog trgovca:

Nalazim se u dućanu info opreme, već je pao mrak, čavrljamo o nečemu kad u jedno doba ulazi bakica od koji 7 banki. Uspevši se uz par stepenica, trgovac joj veli ''Dobro veče'', ona njega pozdravi također. Skrene desno i obilazi laptope. Nakon dva kruga:

Trgovac: ''Izvolite gospođo.'' - s nevjericom je gledavši obadvojica (baka jednom nogom u grobu gleda laptope??? no dobro.

Bakica: ''Jel', koji su vam od ovih laptopa na hrvatskome?''

Trgovac pogleda mene, pa nju pa veli:''Gospođo, svaki je na hrvatskome, to ovisi o......'', tu ga bakica prekine pa veli:'' Ma treba mi za vođenje kućnog budžeta, znate pa bi htjela da je laptop na hrvatskom. Mislim, kaj nemate božičnu rasprodaju?''

Trgovac:'' Gospođo, sad je sredina veljače, božić je već davno prošao.''

Bakica:''Onda ništa, mislila sam da je rasprodaja. Ovo je sve preskupo, mislila sam do hiljadu, maksimalno hiljadu dvjesto kuna. Ništa onda, laku noć.''

Trgovac:'' Laku noć, gospođo.'' -  još smo samo čekali da zatvori vrata, i kad smo bili sigurni da je bakica otišla, legli na pod od smijeha. Onda mi je sinula ideja. Kad sam došao kući, rekao sam ženi da kad umrem, nek mi stavi comp u ljes i bežićni internet da se možemo dopisivati na nekom forumu. Osmijeh

 

 

 

16 godina
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme
dode moj frend u trgovinu pita imate li dual layer dvd
odgoovor:ne, imamo samo Verbatim
intel q6600@4.0GHz,1000gb hard(2x500),4gb ram@840MHz 4-4-4-12 corsair520w, 4870 1GB oc840/950(3800)
15 godina
offline
RE: Naj izjave prodavača računalne opreme

Zbog mogucih nesporazuma ulazim u IT trgovine s vec pripremljenim siframa artikala koje trebam,cak si zapisem i rezervne varijante jer uglavnom ono sto ja trebam imaju komad ili dva na lageru znaci da nemaju.

Potrosim kod kuce nesto vremena dok si sve istrazim ali onda ne ovisim o strucnosti ili nestrucnosti prodavaca,nego papiric u ruke i diktiram.

Jednom sam prilikom gledao tipa u servisu Linksa na prijemu kako dodaje memoriju u laptop po mojoj procjeni prvi put.

Ta cijela procedura ukljucujuci odlazak po memoriju ,izdavanje racuna i sama promjena je trajala dobrih pola sata,dok sam ja iza njega trebao samo podici racunalo,znaci jedan potpis i nema me .

Takodjer taj isti serviser nadje shodno prakticki se rugati kupcu da ima Vistu na samo 512 MB memorije a ovaj sad bas iz tog razloga i kupuje dodatnu plocicu!

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice