1. CoD4
2. GTA:SA
3. CS:GO
4. Football Manager
5. CoD2
Novi CoD-ovi nula bodova. Nadam se da ce se u buducnosti vratit malo starijim nastavcima da vidimo neku novu competitive igru uz CS.
1. CoD4
2. GTA:SA
3. CS:GO
4. Football Manager
5. CoD2
Novi CoD-ovi nula bodova. Nadam se da ce se u buducnosti vratit malo starijim nastavcima da vidimo neku novu competitive igru uz CS.
1. Super Metroid (SNES)
2. Gran Turismo 4
3. Stalker SoC
3. Primal (PS2)
4. Borderlands 2
1.Call of Duty 2
2.Battlefield 3
3.Asassin's creed brotherhood
4.Far Cry 3
5.Gta San Andreas
1. CoD2 (igram mp i dan danas, počeo još krajem 2006-te)
2. Need for Speed Underground 2
3. Assassins Creed 1
2. Assassins Creed 2
5. Komplet fm serijal
1.Soldier Front 2
2.GTA SA
3.GTA IV
4.Wolfenstein:Enemy Territory
5.Quake III
1. Civilization III
2. Age of Mythology
3. Gran Turismo 4
4. Halo 2
5. PES 6
1.The Witcher 3
2.Red Dead Redemption
3.Skyrim
4.Far Cry 3
5.Uncharted 3
Ja cu listu sloziti po tome koliko sam sto igrao na steam-u proteklih par mjeseci.
1.) Endless Legend
2.) Civ 5 - Brave New World
3.) Rocket League
4.) Wolfenstein New Order
5.) Galactic Civilizations III
Ove godine me ulovilo neko ludilo za 4x igrama.
1.Oblivion
2.Skyrim
3.Medieval 2 Total War
4.The Witcher 3
5.Nba 2k Franchise
1. Unreal Tournament 2000.
2. COD 2
3. Quake 3 Arena
4. Return to castle wolfenstein
5. COD 4
e kaj volim ove teme.. ko spomenar u osnovnoj skoli.
dakle..
1. Diablo 2 LOD
2. Starcraft Brood War
3. Morrowind
4. Gran Turismo serijal
5. Half Life serijal (Counter Strike ukljucen)
(6. skoro upao na listu, Civilization serijal)
(7. Deus Ex serijal)
Igre nisu nuzno sortirane od bolje prema losijoj.. ovo je top5
1. COD4 jer sam aktivno proveo dugi niz godina igrajuci ju online, a i dan danas znam odigrati poneki match.
2. Football Manager serijali jer sam svaki igrao a zadnjih par godina ih uzimam org
3. Unreal Tournament
4. Svaki PES
5. Max Payne serijali
1. Far Cry (1)
2. Wolfenstein RTC
3. Soldier of Fortune DH
4. Half Life (sve)
5. S.T.A.L.K.E.R (sve+lost alpha)
To bih svrstao u prvih pet koje bih mogao igrati iznova i iznova :)
1. ISS 2
2. Driver 2
3. Tekken 3
4. Lotro
5. COD 4
Hmmm....
Kako izdvojiti samo 5.....
1.Front mission serijal
2.Suikoden serijal
3.Killer 7
4. Shin megami tensei serijal
5. Final fantasy serijal( do X, a poslije li-la)
Ta lista je recimo broj 1 u odnosu na sve ostalo.
A lista ispod je poduža: Diablo 1 i 2, Age of empires, Civilization, TES serijal, Fallout serijal, HOMM serijal, skoro sve point'n'click avanture, Gran turismo serijal, Der Langrisser, Star ocean serijal, Chrono Cross i trigger, Legacy of kain, GTA, PES, Secret of mana, YS, Crash bandicoot, Zeus i Egypt, Freelancer, novije Telltaleove avanture, Richard and Alice, Resonance, Dream machine, naravno i nezaboravni Undertale, Kentucky route zero....
Nadopunim još onih kaj su me impresionirale kad se sjetim....
E da: Disgaea serijal i Makai kingdom, Fahrenheit, Stronghold, Half life, Quake 3 i 4, Unreal 2000, Doom 3, Wolfenstein, Spyro, Black&White, Fable serijal, COD prije MW(poslije li-la), Black, Duke Nukem, ISS, Toca i WRC, Wipeout, Tekken i Soul Calibur, Hotline Miami, Fishermans bait, Sonic, Super Mario, Duck hunt, Tank 1990, Contra.
Joj, al sam idiot, zaboravio najbolji serijal ikad: Persona.
EDIT 2: DMC do 4 nastavka, Silent hill, Resident evil, Oni, Onimusha, Forbidden siren, Ratchet&Clank, God of War serijal, Parasite Eve serijal(remek-djelo), Dino crisis serijal, Breath of fire serijal, Y serijal, Dragon Quest serijal, Rogue galaxy, Mana khemia, Teraccon, Worms serijal, Icewind dale, Baldur's gate, Neverwinter nights, Arx fatalis,.
1. Mass Effect
2. Resident Evil 4
3. Silent Hill 2
4. Gran Turismo 4
5. Half life (svi od prvog, pa do epizode 2)
I evo update 8 godina kasnije :D :D
1. System Shock 2 - najbolji enemy ikad, kao i atmosfera
2. DeusEx - slično kao i gore, ali manje sablasno
3. SOMA - sj**alo me na dubokom nivou, ima aromu SS2
4. Life is strange/The Wolf among us (ne mogu se odlučiti) - prva me oduševila dramom, druga noire atmosferom
5. serijal Mass Effect - najbolja SF opera u svijetu igara, čak i s lošim stranama
budući da je teško top 5, ostatak ekipe (odnosno igre koje su za mene vrijedne spomena, a da sam ih igrao od 2008 na dalje):
6. Alien: Isolation - ako su vas oduševile igre pod 1 i 3, ovo je vaš izbor
7. GTA Vice City - najbolji 80's humor ikada, kao i soundtrack
8. Torchlight 2 - bio mi je sve što D3 nije
9. Killing Floor - preko 1500 mp zabave
10. rFactor/rFactor2/GT4 - najbolje vožnje
Vrijedno spomena:
Fallout: New Vegas - napravio je ono što F3 i pogotovo F4 nisu, bio je RPG u Fallout svijetu
TOS V Skyrim - najbolji opet world RPG
The Walking Dead S1 - bolje nego serija
Wolfenstein: The New Order - primjer kako se "uskrsne" FPS u današnje vrijeme
Dragon Age: Origins - jedan od najdražih fantasy RPG-ova
W3 Wild Hunt - fantasy sex simulator/card game/horse racing/primjer kako trebaju izgledati detalji u RPG svijetu
Silent Hill do četvorke - vrhunac survival horrora, pogotovo dvojka i igra koja će vam otvoriti oči koliko su zapravo igre poput "Outlast-a" jeftine i plitke (iako strašne)
BioShock serijal - izgubljeni, ali izvrsni potomak SystemShock-a
Alan Wake - mračan i dramatičan, izvrsna priča uz repetitivni combat
To the Moon - e to je igra koja me emocionalno "označila" valjda zauvijek
Metro 2033 - Stalker meets CoD
L.A. Noire - za sve fanove detektivskih filmova od prije 60 i više godina
The Cat Lady - bolesno depresivno, odustao nakon dvije trećine jer sam se počeo osjećati ljigavo anksiozno, igrati "na rate"
Firewatch - neočekivano dobar "simulator hodanja"
Grand Theft Auto V - humorom na tragu Vice City-a, no sam svijet čini se previše ograničen u današnje vrijeme (konzola radi)
Pih, teškog li izbora...
1. Panzer General II
2. Panzer Corps
3. Football Manager
4. FIFA 98
5. Blood II
Sad kad netko uleti i napravi listu od 1 do 5 i sve stavi: Pokemon go
Grand Theft Auto V - humorom na tragu Vice City-a, no sam svijet čini se previše ograničen u današnje vrijeme (konzola radi)
Humor je više manje isti kao u GTA IV i.e. satira a la South Park.
1. The Witcher 3
2. PES 6
3. CoD 2
4. Final Fantasy IX
5. Assassins Creed 2
Pokušao sam napraviti top 5 ali jednostavno ne ide, nemam srca neke igre ne uvrstiti u listu.
Pokušao sam napraviti top 5 ali jednostavno ne ide, nemam srca neke igre ne uvrstiti u listu.
Napravi kao ja, top 5, pa nabroji bez nekog poretka ostale :)
Btw. kad vidim tuđe liste optimističan sam jer ipak ima puno gamera koji imaju dobar ukus ^^
Pokušao sam napraviti top 5 ali jednostavno ne ide, nemam srca neke igre ne uvrstiti u listu.
Napravi kao ja, top 5, pa nabroji bez nekog poretka ostale :)
Kažem ti ne mogu, na taj način neke igre bi ipak upale u razred niže, tako ja to shvaćam. Zato radije neću raditi top 5
Nakon kratkog razmišljanja, mislim da bi trebalo izgledati ovako nekako :
Fallout 2 - prvi rpg koji sam igrao, a ujedno i najbolji, te me gurnuo dalje u rpg vode.
Championship manager-mislim da sam ga počeo igrati 1998, prestao nekad 2006 kad je izlazio pod imenom Football manager.Nekad je to bila hardcore igra, trebalo je par mjeseci igre za završiti jednu sezonu..
Planescape:torment - kultni rpg i danas nenadmašen kad je priča u pitanju.
Heroes of might and magic 3-hot seat, gajba pive, 3-4 frenda, ukratko zabava zagarantirana.
World of Warcraft - uz jednu malu pauzu igram od 2007, jedina igra koju igram u zadnje 3 godine, ali ne više toliko hardcore kao nekad, i dalje nakon toliko godina vrhunac mmorpg žanra.
1. STALKER
2. WOT
3. Portal 2
4. GTA IV
5. Mafija