Muljaža na servisu

poruka: 38
|
čitano: 19.819
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
Muljaža na servisu

Pozdrav svima.

 

Radi se o sljedećem,

Acer Aspire 5520g (X2 2GHz, 2GB DDR, 320 GB disk, blue ray) , kupljen 8.2008. touchpad se glupiral od prvog dana, te sam ga nakon cca 6 mj. odpeljal na servis, da se to složi (inače kupio sam +2 godine garancije, do 14.8.2011.)

Na ovlaštenovom Acerovom servisu mi kaže lik da to nije do touchpada nego do matične ploče, da cijela serija ima tvorničku grešku na matičnoj i grafičkoj, te da se svi redom kvare i da im nema spasa.

Reko ok, kaj sad ? Zamjena za novi laptop, ne isplati ga se popravljati, jer su se svi popravljeni vratili nazad, a nova matična ne postoji za njega. Ok onda, zamjenite ga.

To je trajalo od 3. mj. 2010. do 21.5.2011. Nazival sam servis i on "nešto" prijavljuje, kao nazovite za mjesec dana i takve šeme. Reko laptop za sad radi, još bolje ako to duže traje, dobil budem noviji, jači laptop :)

I sad na kraju nude oni meni 200 Mhz brži procesor i to je to, to je bilo 17.5. 2011. . Kažem serviseru, moj laptop ima blue ray, a novi nemaju, oču na račun toga neku bolju konfiguraciju,  barem 4 GB rama.

Jučer zovem ja servis 21.5.2011. , i kaže serviser stigo vam je novi laptop (ne ponuda, nego kao laptop me već čeka), malo mi je bilo čudno, ali ok, reko je da ima 500GB disk, 4GB DDR2, X4 Phenom, Radeon HD 6650 1GB. Pokupim isti dan laptop, baterija prazna, napunim ga, kad ono dižu se windows 7 ultimate... Čudno kak to da ima windowse pošto su me pitali da li je stari laptop došao sa windowsima i reko sam da nije.

Na disku su i raznorazni programi tipa: skype, AV, office i svašta, i .txt datoteka na sredini desktopa, otvorim ju kad ono log od skeniranja diska, i našo je milijon bed sektora.

Napravim drugi scan sa svojim programom, kad stvarno hard je na izdisaju.

Zovem servis, kažu donesi ga sim dobit ćeš drugi disk. Ok, odnesem ga tam i pitam kaj se to dešava, zakaj su gore windowsi i svi ti programi, S.M.A.R.T. pokaziva 480 radih sati.

Lik mulja da je taj laptop tu radil u servisu vrtil "reklamne programe", oni su ga testirali i tak nekaj, ugl. otvori novi disk pred menom i instalira ga u laptop.

Tek poslje meni sine, to je 20 radnih dana, a on je meni 4 dana prije nudil drugi laptop u zamjenu za moj.

Ugl, dobil sam puno jači laptop pa ne postavljam suvišna pitanja, mislim si zgleda ko novi, datum proizvodnje je 1.2011, meni dobro.

E, sad je stvar garancije, pitam da li mogu kupiti još 2 godine garancije, i kaže mi ne, jer je zamjena i bla bla.

Kao garancija mi vrijedi do 14.8.2011. (tak je vrijedila od starog laptopa), ali makar to Acer ne odobara, dal bude mi 1 godinu garancije.

I sad ja provjeravam na acerovoj stranici garanciju od tog laptopa, međutim nema ga uopće u sistemu, nepoznat serijski broj (probal sam 10 puta utipkati serijski broj i onaj drugi identifikacijski)

Stari laptop je u sistemu, ali piše da je garancija istekla 2009-e, ali u nutra je ovoga nema (neznam zašto se ne vidi produženje garancije od 2. godine).

Sumnjam da je "moj" laptop otišao u krive ruke, a da sam ja dobio rabljeni iz servisa, te zato nema garancije, i nije u sustavu na internetu.

Sad me zanima da li netko imao slična iskustva, da li imam pravo na produženje (kupnju) garancije, ako je laptop zamjena za prethodni ?

Jer ako imam, vratit ću se tamo i zahtjevati tu garanciju, i ako mi ne žele to omogućiti, kontaktirati Acer u Njemačkoj koji je glavni za ovaj dio Europe.

Uglavnom, u petak ionako zovem u drugi ovlašteni servis sa tim pitanjem o garanciji, ali me svejedno zanima kakve budem tu odgovore dobio.

Kaj mislite da bi mi bilo najpametnije napraviti ?

Sorry radi podužeg maila i unaprijed hvala na odgovorima.

 
3 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Muljaža na servisu
Uzmi laptop i frkni mu ga u glavu. Dobro ti strpljenja imas, ja bi mu vec demoliro radnju.
Mes que un Club! FCBarcelona!
Moj PC  
26 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Muljaža na servisu

Prijeti da češ ih prijaviti inspekciji, malo se deri na njih i tak, ja nebi dopustio da mene tako vozaju. I reci koji je to servis ???

[URL=http://www.speedtest.net][IMG]http://www.speedtest.net/result/1225775843.png[/IMG][/URL]
Moj PC  
14 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Muljaža na servisu

 

Točno to, postrojio bi ih u vrstu već prije ohoho dana

 

Pročitaj detaljno garancijske uvjete.

Odi tamo i zahtijevaj pošto nisu popravili laptop u roku x dana (koliko piše u garanciji)

da ti moraju dati potpuno novi uređaj (u kutiji), nikakav "samo je tu vrtio malom od šefa igrice tri dana" rabljeni shit.

 

Garantni rok ti se obavezno produžuje za dane koliko je bio na servisu (znači tebi za godinu dana)

i ovisno o uvjetima u garanciji nakon što dobiješ novi ti se ili nastavlja garancija na staro ili ide potpuno nova garancija (što je najčešće jer je novi uređaj)

 

Nikako ne preuzimaj svoj stari laptop nazad i ne potpisuj, jer time si opet na početku. Nisi trebao niti ovaj preuzeti.

 

Ako seru odi do prvog odvjetničkog ureda i nek ti složi dopis (to ti košta sitno) da ćeš ih tužiti i sl. najčešće ih to natjera jer su im troškovi veći od tog laptopa.

 

Ako nisu zastupnici kontaktiraj zastupnika u HR, ili direktno Acer.

 

Vjerojatno si prefin (pošto ti drže laptop godinu dana), pa misle kgj, njega ćemo izmuljati.

 

Moj PC  
7 0 hvala 0
14 godina
offline
Muljaža na servisu

ako ti je laptop popravljen ,garancija se produžava za onoliko koliko je bio na servisu.

ako si dobio novi u zamjenu ,garancija mora biti nova.

 

inaće, ta acer serija je nadaleko poznata po rikavanju ,ti modeli su baš škart ,od loše konstrukcije ,do toga da se laptop mora primati s obje ruke ,sa strana  a ne po sredini da se nebi cijeli uvijao ,jer zbog toga nastaju kvarovi ( rikavanja ploča ili

grafičkih kartica...)

 

IMHO ,uvalili su ti stari ili rabljeni laptop.

yebao bi mu sve po spisku i prijavio Državnom Inspektoratu.

danas se svi cigane ,mogao si navesti koji je servis ,al već pretpostavljam

 

 

prestigne me kolega Phoomer :D

napokon dočekao DNF!
Poruka je uređivana zadnji put sri 22.6.2011 17:00 (vrx).
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Muljaža na servisu

Nakon prve prijave kvara, pitali su me da li mi laptop trenutno treba, i naravno reko sam da mi treba.

Da li su mi da si uzmem laptop i rekli da budu ga vodili da je na servisu, to je tako trajalo više od godine dana, sad ja neznam kaj su oni stvarno prijavili i kaj su radili.

Uglavnom laptop je bio kod mene i cca 1 mjesečno sam se javljal, kao oni su prijavljivali kao da su ga popravili i da se ponovno vratio sa istim kvarom, barem su tako meni rekli.

A što se tiće tužbe i odvjetničkog ureda, mislim da mi to ne treba, pošto je laptop uredno pod garancijom reklamiran, i to u ovlaštenom acerovom servisu.

Ja trenutno imam laptop koji nigdje nije evidentiran (pretpostavlja da je jedina varijanta kad oni ne potvrde datum prodje i garanciju koja njih ništa ne košta, dok uzimaju laptop za sebe, za servis)

Znači taj laptop nikaj nije smio izać iz servisa, barem ne bez potvrde o prodaji i garancije, to mi je dovoljan dokaz za Acer da oni ne rade po propisima, i ja sam platio garanciju do 14.8.2011. bez koje sam ostao, a to se isto da provjeriti putem interneta. Ako su oni stvarno prijavili moju prvi prijavu od prošle godine, onda ima i dokaz da su me zavlačili 1 godinu, a sumnjam da Acer to tako radi.

Uglavnom mislim da bi ih to moglo koštati licence, makar to mi nije u interesu, ja samo želim kupiti još 2 godine garancije, na koju smatram da imam pravo.

Sad je samo pitanje na koje korake budem poduzeo da to dobim. Tako barem ja gledam na tu cijelu situaciju.

Ne znam da li da navodim koji je to servis, imam već dosta iskustva sa sudom i tužbama, te je to kleveta i bez konkrentih dokaza imaju me pravo tužiti.

Poruka je uređivana zadnji put sri 22.6.2011 17:10 (Mighty_one).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Muljaža na servisu
Nemoras nam rec ;) svi znamo da je acer ovlasteni servis MR Servis, kojega svi redom mrzimo
13 godina
neaktivan
offline
Muljaža na servisu

Kontaktiraj uvoznika/predstavnika za Acer u HR i onda onog za Europu (u Njemačkoj).

Kontaktiraj ih istovremeno.

Najbolje čak poslat mail na oba jezika hrvatski/engleski istovremeno tako da ovi u Hr vide da misliš ozbiljno, a ovi u Njem vide da si kontaktirao i Hr.

Nadam se da će se ovo srediti kako treba jer su ovakve situacije sramota.

 

Sretno.

 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Muljaža na servisu

Dotični servis nije u Zagrebu, niti je južnije, mislim da sam dao dovoljno informacija da eliminiram sve ostale :)

14 godina
neaktivan
offline
Muljaža na servisu

To je sve skupa apsurdno. Niti jedan brand sigurno ne odobrava takvo ponašanje servisa. Jest da je Acer na nešto lošijem glasu od ostalih po pitanju kvalitete kako proizvoda tako i usluge...kad se samo sjetim one cijele hrpetine Acera sa raznoraznim kvarovima u vidu doslovnog topljenja kućišta sa gornje i/ili dolnje strane saom od toga mi je slabo, a da ne kažem što je sa svim ostalim "serijskim" problemima, a bilo ih je na tone kod Acera. Međutim uza sve te probleme nikad nismo imali problema sa zamjenama, servisima i sličnim uslugama.

Tako da ovo što se tebi dogodilo definitivno zaslužuje gubitak licence, i nema niti jednog razloga da im ostane. Jer ima hrpa drugih servisa koji bi htjeli njiovu licencu i koji rade kako treba.

Ovo kod tebe je klasična muljaža i za svaku je osudu.

Inače što se tiče jamstva i produljenja jamstava u slučaju zamjenskog proizvoda: prvo da kažem da zamjenski MORA biti nov, novcat, iz kutije, ne otvaran. Garancija ide 12 mjeseci osim u slučaju da tvom starom nije ostalo više od toga, onda i na novi dobijaš više.

U slučaju da želiš nadoplatiti garanciju, a pod uvjetom da Acer uopće i nudi t umogućnost za taj model laptopa ti je imaš potpuno pravo nadoplatiti.

I za kraj...pa daj se čovječe malo izbori za sebe...ok, nitko ne voli kad netko napinje i siluje da nešto bude odmah odmah, ali neki razumni rokovi se moraju poštivati.

Primjer HP-a: lap na garanciji, 20 ak dana popravljen, vraćen, ali i dalje loše, nakon par dana vratio opet na garanciju, vratili nakon još 20ak dana, opet nije dobro, ja ga nakon par ana opet odnio, i rekao dečki ovo je ukupno nefunkiconalno već više od 45 dana i mislim da bi tu mogao doć jedan zamjenski, nakon par dana stiže ponuda želite li ovaj model, naravno da želim, jer je bio i daleko jači i dolazio sa winsima što ovaj originalni nije i sve 5. A kakvih godinu dana...rofl

Moj PC  
5 0 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
Re: Muljaža na servisu

Ima jedan mali problem...

 

Produženje jamstva se odnosilo na prošli model,

i vezano je za model i serijski broj uređaja...

 

Dakle to je stvar Acerove filozofije.

 

Ono što tebi treba je potvrda od Acerovog servisa da si dobio drugi/novi/zamjenski uređaj

s kojim se tvoje staro jamstvo prenosi kao fizičko vlasništvo na njega...

 

Jako sjebana i nezahvalna situacija..

Nebi bio u tvojoj koži, jer pravno bi za jamstvo mogao ispušiti ako se ne sredi..

Gigabyte Superman, ASRock Kryptonite http://www.mein-pc.eu/Profil/Don-Kihoty-/14184
12 godina
neaktivan
offline
Re: Muljaža na servisu

Da, ima još jedna caka. Nisam dobio nikakav papir prilikom preuzimanja laptopa, potpisao jesam, ali je to sve ostalo njima.

Bio sam sretan kaj je to napokon riješeno (barem sam onda tako mislilo), čovjek mi je rekao da imam 1 godinu garancije, i reko ako je ona upisana online, nikakav papir mi ne treba.

Ali eto, sad je ispalo kak je ispalo.

Inače ovo mi nije prva takva situacija, što se tiče hp-a, onu su mi se zamjerili, uff.

Ipaq 114 nisu se htjeli windowsi podić, stane prilikom loudanja biosa ili kaj već imaju ti handheld uređaji, uređaj star 2-3 mjeseca, 3 puta reklamiran i 3 tjedna je bio na servisu, a pisali su da su ga resitirali i da je bio 1 dan u servisu.

Nakon isteka garancije, 4. put ga nosim na servis (isti kvar), opa. servis 250$. Skoro ko (tada) novi uređaj.

Naravno nisam platio, i nisu mi ga popravili.

Muku sam mučio s njima, slao mailove svima, i ništa nisam uspio, na kraju sam digo ruke od njega i sad imam doma ciglu, on hardwarski radi, samo se windowsi neće podić.

Ali to je bilo pred cca 3 godine, tako da....

Uglavnom ovo ne mislim pustiti baš radi toga jer sam jednom popušio, i ako je jednoj takvoj velikoj kompaniji do tih par 100$ onda je i meni još više.

Poruka je uređivana zadnji put sri 22.6.2011 17:41 (Mighty_one).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Muljaža na servisu
Mighty_one kaže...

Da, ima još jedna caka. Nisam dobio nikakav papir prilikom preuzimanja laptopa, potpisao jesam, ali je to sve ostalo njima.

Bio sam sretan kaj je to napokon riješeno (barem sam onda tako mislilo), čovjek mi je rekao da imam 1 godinu garancije, i reko ako je ona upisana online, nikakav papir mi ne treba.

Ali eto, sad je ispalo kak je ispalo.

Inače ovo mi nije prva takva situacija, što se tiče hp-a, onu su mi se zamjerili, uff.

Ipaq 114 nisu se htjeli windowsi podić, stane prilikom loudanja biosa ili kaj već imaju ti handheld uređaji, uređaj star 2-3 mjeseca, 3 puta reklamiran i 3 tjedna je bio na servisu, a pisali su da su ga resitirali i da je bio 1 dan u servisu.

Nakon isteka garancije, 4. put ga nosim na servis (isti kvar), opa. servis 250$. Skoro ko (tada) novi uređaj.

Naravno nisam platio, i nisu mi ga popravili.

Muku sam mučio s njima, slao mailove svima, i ništa nisam uspio, na kraju sam digo ruke od njega i sad imam doma ciglu, on hardwarski radi, samo se windowsi neće podić.

Ali to je bilo pred cca 3 godine, tako da....

Uglavnom ovo ne mislim pustiti baš radi toga jer sam jednom popušio, i ako je jednoj takvoj velikoj kompaniji do tih par 100$ onda je i meni još više.

Jep, sve je to do pojedinih servisa i ljudi koji rade u njima. Za HP servis u Rijeci same pohvale, dok sam za neke druge čuo samo grozne stvari.

Isto tako ja osobno sa jednim jako omraženim servisom iz ZG imam samo pozitivna iskustva, osim jednog slučaja, ali daleko daleko više je bilo samo pozitive, dok neki ljudi imaju očajna iskustva sa njima.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Muljaža na servisu

Poslal sam mail u Acer zastupništvo u Zagrebu, i naveo sam sve kaj se dešavalo i odma otvoreno rekao, ako budem nezadovoljan njihovom suradnjom, obratit ću se u Acer u Njemačkoj.

Nadam se da im to bude dovoljan poticaj da se potrude to riješiti čim prije i na moje zadovoljstvo :)

Sad čekam petak :)

Poruka je uređivana zadnji put sri 22.6.2011 21:36 (Mighty_one).
13 godina
neaktivan
offline
Muljaža na servisu

Prije ćeš odgovor dobiti drugi tjedan, puno ih je spajalo ove neradne dane s vikendom.

 

Ipak sretno.

 
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Muljaža na servisu

Još mi niko iz Acera nije odgovoril....

 
1 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Muljaža na servisu

Meni nije jasno kak ti si ti imal tak puno strpljena za zajebanciju s njima....demolirat objekat i nek si misle jer će muljat male ljude ili ne :D

R.I.P EnlightenedPhoenix 24.6.2011
Moj PC  
0 2 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Muljaža na servisu
Mighty_one kaže...

Još mi niko iz Acera nije odgovoril....

imam za tebe samo jedan (1) savjet, sam oje jedan, ali dolazi iz ogromnog iskustva u takvim i sličnim slučajevima gdje mali pojedinac pokušava ostvariti svoja prava kod neke veće firme ili institucije. i moram reći do sada je SVAKI, ali BAŠ svaki put upalilo.

 

Evo ide...get ready...here it is...U P O R N O S T.

I to ne mislim sad ono ja ću im poslat jop 1 mail, i malo nazvat...ne ne, mislim na onu upornst za koju bi te drugi rado strpali u neku ustanovu zatvorenog tipa...

Mailovi, pozivi, pisma, prvo mail, pa opet mail nakon 10ak radnih dana ako nema odgovora, onda poziv, pa poziv nakon par dana, pa opet mail, ako nema odgovora onda mail svaki treći radni dan, pa svaki dan, pa pozivi, dan za danom, dan za danom, pa onda počneš pismima, preporuečno, pa još poziva, pa pozivi i mailovi svakih par sati...

Bitno je da OBAVEZNO zapišeš točan datum i vrijeme svakog poziva, i po mogućnosti ime osobe koja se javila, ili broj radnog mjesta. I ako se kojim slučajem dogodi da se i nakon svega toga ne udostoje riještiti problem, ili ti uopće dati odgovor, kao što se i meni dogodilo jednom ( u većini slučajeva popuste već nakon par poziva i par mailova ), e onda ideš sa kontaktiranjem njihove npr EU centrale, sa mailom u kojem objašnjavaš svoju situaciju, opišeš im što i kako je bilo, kažš da imaš sve mailove sačuvane, kao i cijeli popis datuma i vremena poziva telefonskih, kao i potvrde od pošte od preporučenog pisma i kako ti nisu odgovorili, i da se nadaš da je ta filijala u HR samo izuzetak u poslovanju te firme, te da je inače politika firme da se brine za svoje kupce.

uglavnom na kraju napomeneš još jednom da imaš sve te mailove, potvrde i datume i vremena poziva za slučaj da im ih trebaš predočiti, te da se nadaš vrlo brzom odgovoru na svoje pitanje.

Eto, to ti je nažalost jedini način za borbu sa nekima koji još uvijek misle da su samo on ibitni, i da je kupac mrtav kada odnese robu iz dućana.

12 godina
neaktivan
offline
Muljaža na servisu

Napokon neke novosti, ali naravno ništa dobroga.

Danas sam bio ponovno na servisu sa laptopom, jer mi kamera nije radila (nisu ju uštekali, neznam kak se to moglo dogoditi, ali ajde), i pita me serviser, da li su mi kaj javili iz Acera.

Kažem mu ne, i gledam, čudno mi je od kud on zna da sam ja uopće slao mail u Acer.

Kad ono, oni su mu prosljedili moj mail, a meni uopće nisi odgovorili ni ništa već 3 tjedna.

Sad sam dao taj mail odvjetniku (kojeg slučajno poznam, pa bude mi to odradio besplatno), da preuredi taj mail, ubaci neke zakonske regulative, pozove se na neke članke i stavke i td.

I onda šaljem ponovno.

Ovo je stvarno nevjerojatno.

Ukoliko to nebude imalo efekta, ne preostaje mi drugo, nego poslati mail u Njemačku.

Mislim da ovoga ima samo kod nas.

 
3 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Muljaža na servisu

Samo deri, gazi po njima, nek obavljaju svoj posao kako treba pa će i kupci biti zadovoljni.

Nitko nije konj da se ide žalit ako je sve ok. Tako da samo napred.

Moj PC  
2 0 hvala 1
12 godina
neaktivan
offline
Muljaža na servisu

Prekjučer sam poslal mail u Njemačku, sad čekam odgovor.

Napisal sam kak mi se ovi u Zagrebu ne javljaju, i napomenul sve probleme koje sam imal s laptopom.

 
6 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Muljaža na servisu

Je l' mi moze netko proslijediti kontakt email od Acer Hrvatska i Njemacka, ne uspijevam im uci u trag, a imam problema s lokalnim servisom?

Zahvaljujem!

13 godina
offline
Re: Muljaža na servisu
Mighty_one kaže...

 

 


To je trajalo od 3. mj. 2010. do 21.5.2011. Nazival sam servis i on "nešto" prijavljuje, kao nazovite za mjesec dana i takve šeme. Reko laptop za sad radi, još bolje ako to duže traje, dobil budem noviji, jači laptop :)

Svaka ti cast kralju,kad si imao takve zivce. Jos samo da kazem da je tvoja borba sa kapitalistickim g..... za svaku pohvalu.Nedaj da te zezaju,pokazi im zube.Sve je to placeno.

14 godina
neaktivan
offline
Muljaža na servisu

Evo dodao bih svoje iskustvo.Imam Asusa laptop na kojem ode komad hardvera...Čekak,1 tjedan,drugi,treći i konačno voila laptopse vrati sa novo ugrađenim komadom smeća s E-baya od 19 dolara .Naljutilo me što ovi tvrde da su to po Asusovom katalogu naručili,ma moš si mislit,ladica od dvd/rw o kojem je inače riječ šeta 2 cm gore-dolje.Proizvođač no name! Ne znamšto bih učinio!!! Zar se tako nešto može desiti ovlaštenom servisi,nitko me nije kontakt.da će tako nešto ugraditi,valjda misle super mu je to,dobio je komad u garantnom roku i doviđenja.naravno nakon servisa sam primj.da su mi pokvarili neke botune na lap...Vjer samo kontakti ali čekaj malo...Jel testiraju radi li lap.nakon montaže!

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Muljaža na servisu

Ja sam svoj problem s laptopom rijesio putem Drzavnog inspektorata. Uvalili su mi los hard disk i servisirali predugo pa sam podnio pisanu prijavu na adresu Inspektorata. Obavljen je inspekcijski nadzor, utvrdjene cinjenice koje sam naveo u prijavi te je trgovcu nalozeno da mi preda novi laptop. Tako je i bilo, dobio sam drugi (bolji) laptop jer mojeg modela vise nije bilo u ponudi.

Sretno! :)

13 godina
neaktivan
offline
Re: Muljaža na servisu

ako ti u garanciji uređaj zamjene novim, taj novi uređaj ima i novu garanciju!!!!....toga se veliki drže da si ne navale inspekcije na vrat... mali jos uvik muljaju

pozz
14 godina
neaktivan
offline
Re: Muljaža na servisu

Što ako ti uvale smeće u lap.i MULJAJU me tri puta da je original,tj.da je naručeno baš od priozvođača i znam da muljaju jer isti komad koji je bio oriđiđi je moguće naručiti i to stoji u jamstvo,da te proizv.podržava djelovima 2,3,5 god...koliko već. Vratim lap. 2 puta na servis i dobijem ga s istim smećem s kojim je i otišao.Što poduzeti...? Pa nisam glupan!

13 godina
neaktivan
offline
Re: Muljaža na servisu
Ludacris kaže...

Što ako ti uvale smeće u lap.i MULJAJU me tri puta da je original,tj.da je naručeno baš od priozvođača i znam da muljaju jer isti komad koji je bio oriđiđi je moguće naručiti i to stoji u jamstvo,da te proizv.podržava djelovima 2,3,5 god...koliko već. Vratim lap. 2 puta na servis i dobijem ga s istim smećem s kojim je i otišao.Što poduzeti...? Pa nisam glupan!

Lupi prijavu inspektoratu .

AMD Phenom II X4 B45 @ X3 3.75 GHz : http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2123285
13 godina
offline
Re: Muljaža na servisu
Kad ovakve stvari citam jako sam sretan sta moj hardware radi tip top. Ja bi im vec ko 2 povratka pokazo zube.
AMD u <3 Intel u 8===3
14 godina
neaktivan
offline
Re: Muljaža na servisu

Jedino tako se može nešto,nažalost.

Moram se raspitat ne znam kako to funkcionira i da li ide neko vještačenje ili što već.

Pokazao zube,da,ali kada su daleko 450km teško će vidit te zube.Razočaran sam što proizvođač ima lošu podršku kada su takve stvari u pitanju,moraš čekat odg.po par dana....Šturi su i samo upućuju na lokalnog servisera,u ovom slučaju servis me zeza i eto.Zapneš a boli te da te prave budalom a jamstvo platiš uredno,još nadoplatiš pa evo ga,voila!

Poruka je uređivana zadnji put čet 5.1.2012 23:48 (Ludacris).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice