Pozdrav svima.
Radi se o sljedećem,
Acer Aspire 5520g (X2 2GHz, 2GB DDR, 320 GB disk, blue ray) , kupljen 8.2008. touchpad se glupiral od prvog dana, te sam ga nakon cca 6 mj. odpeljal na servis, da se to složi (inače kupio sam +2 godine garancije, do 14.8.2011.)
Na ovlaštenovom Acerovom servisu mi kaže lik da to nije do touchpada nego do matične ploče, da cijela serija ima tvorničku grešku na matičnoj i grafičkoj, te da se svi redom kvare i da im nema spasa.
Reko ok, kaj sad ? Zamjena za novi laptop, ne isplati ga se popravljati, jer su se svi popravljeni vratili nazad, a nova matična ne postoji za njega. Ok onda, zamjenite ga.
To je trajalo od 3. mj. 2010. do 21.5.2011. Nazival sam servis i on "nešto" prijavljuje, kao nazovite za mjesec dana i takve šeme. Reko laptop za sad radi, još bolje ako to duže traje, dobil budem noviji, jači laptop :)
I sad na kraju nude oni meni 200 Mhz brži procesor i to je to, to je bilo 17.5. 2011. . Kažem serviseru, moj laptop ima blue ray, a novi nemaju, oču na račun toga neku bolju konfiguraciju, barem 4 GB rama.
Jučer zovem ja servis 21.5.2011. , i kaže serviser stigo vam je novi laptop (ne ponuda, nego kao laptop me već čeka), malo mi je bilo čudno, ali ok, reko je da ima 500GB disk, 4GB DDR2, X4 Phenom, Radeon HD 6650 1GB. Pokupim isti dan laptop, baterija prazna, napunim ga, kad ono dižu se windows 7 ultimate... Čudno kak to da ima windowse pošto su me pitali da li je stari laptop došao sa windowsima i reko sam da nije.
Na disku su i raznorazni programi tipa: skype, AV, office i svašta, i .txt datoteka na sredini desktopa, otvorim ju kad ono log od skeniranja diska, i našo je milijon bed sektora.
Napravim drugi scan sa svojim programom, kad stvarno hard je na izdisaju.
Zovem servis, kažu donesi ga sim dobit ćeš drugi disk. Ok, odnesem ga tam i pitam kaj se to dešava, zakaj su gore windowsi i svi ti programi, S.M.A.R.T. pokaziva 480 radih sati.
Lik mulja da je taj laptop tu radil u servisu vrtil "reklamne programe", oni su ga testirali i tak nekaj, ugl. otvori novi disk pred menom i instalira ga u laptop.
Tek poslje meni sine, to je 20 radnih dana, a on je meni 4 dana prije nudil drugi laptop u zamjenu za moj.
Ugl, dobil sam puno jači laptop pa ne postavljam suvišna pitanja, mislim si zgleda ko novi, datum proizvodnje je 1.2011, meni dobro.
E, sad je stvar garancije, pitam da li mogu kupiti još 2 godine garancije, i kaže mi ne, jer je zamjena i bla bla.
Kao garancija mi vrijedi do 14.8.2011. (tak je vrijedila od starog laptopa), ali makar to Acer ne odobara, dal bude mi 1 godinu garancije.
I sad ja provjeravam na acerovoj stranici garanciju od tog laptopa, međutim nema ga uopće u sistemu, nepoznat serijski broj (probal sam 10 puta utipkati serijski broj i onaj drugi identifikacijski)
Stari laptop je u sistemu, ali piše da je garancija istekla 2009-e, ali u nutra je ovoga nema (neznam zašto se ne vidi produženje garancije od 2. godine).
Sumnjam da je "moj" laptop otišao u krive ruke, a da sam ja dobio rabljeni iz servisa, te zato nema garancije, i nije u sustavu na internetu.
Sad me zanima da li netko imao slična iskustva, da li imam pravo na produženje (kupnju) garancije, ako je laptop zamjena za prethodni ?
Jer ako imam, vratit ću se tamo i zahtjevati tu garanciju, i ako mi ne žele to omogućiti, kontaktirati Acer u Njemačkoj koji je glavni za ovaj dio Europe.
Uglavnom, u petak ionako zovem u drugi ovlašteni servis sa tim pitanjem o garanciji, ali me svejedno zanima kakve budem tu odgovore dobio.
Kaj mislite da bi mi bilo najpametnije napraviti ?
Sorry radi podužeg maila i unaprijed hvala na odgovorima.