C# Iks-Oks igrica

poruka: 31
|
čitano: 11.683
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
C# Iks-Oks igrica

Ovo mi je prva igrica sto sam napravio u C# do sada sam radio samo konzolne app u C++ pa sam uzeo malo i Visual C# da se igram u njemu... Igrica zahtjeva .NET framework 4.0 i zahtjeva Microsoft Visual Basic Power Packs 10.0 koji se dobije inst uz visual studio 2010 to cu kasnije ukloniti iz igrice zato sto nisam znao da nece htjeti da radi ako nema toga na kompjuteru.....

http://www.megaupload.com/?d=EYP3FDWA

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
RE: C# Iks-Oks igrica

Svaka cast

16 godina
moderator
offline
RE: C# Iks-Oks igrica

Ja je ne mogu pokrenuti, upravo zbog tog VB Power Packa kojeg si spominjao. Ajde to sredi pa ponovno uploadaj. Ne kuzim zasto si uopce ovdje sad otvarao temu, ako si svjestan da ne radi na racunalima bez instaliranog... Ne znam cega.

 

S tim da ti preporucujem da odustanes od megauploada, rapidsharea i slicnih jer samo ljudima s kojima zelis podijeliti svoje radove otezevas zivot - registriraj se na besplatni Dropbox - preko njega dobis incijalno dva gigabajta prostora, na koji mozes staviti svoje programe i podijeliti ih s drugima, koji na Dropboxu ne moraju prolaziti razne captche i cekanje na odbrojavanje.

14 godina
offline
RE: C# Iks-Oks igrica
mbaksa kaže...

Ja je ne mogu pokrenuti, upravo zbog tog VB Power Packa kojeg si spominjao. Ajde to sredi pa ponovno uploadaj. Ne kuzim zasto si uopce ovdje sad otvarao temu, ako si svjestan da ne radi na racunalima bez instaliranog... Ne znam cega.

 

S tim da ti preporucujem da odustanes od megauploada, rapidsharea i slicnih jer samo ljudima s kojima zelis podijeliti svoje radove otezevas zivot - registriraj se na besplatni Dropbox - preko njega dobis incijalno dva gigabajta prostora, na koji mozes staviti svoje programe i podijeliti ih s drugima, koji na Dropboxu ne moraju prolaziti razne captche i cekanje na odbrojavanje.

Evo rijesio sam se power pack-a i sad zahtjeva samo .NET framework... Nisam ni znao za dropbox evo sad sam se registrovao na njegi i vidim da je super i dosta bolje rješenje od bilo kojeg druge stranice i jednostavnije za rad...

evo igrica

16 godina
moderator
offline
RE: C# Iks-Oks igrica

Evo, sad se moze lako skinuti i instalira se bez problema.

 

OK, vidimo da si logiku igre skuzio. No, tvoja igra vrvi problemima:

  • Ne znamo koji igrac je na redu
  • Kao ime igraca, kad mijenjas ime (kad igra vec traje), moze se upisati "prazni" tekst
  • Gumb "Odmah kreni!" ti (barem pod Windowsima XP) prelazi s par piksela preko glavnog izbornika (znaci, glavni izbornik je plav, a pozadina gumba izvan crvenog ruba je siva)
  • Nije mi bas jasna namjena plavog okruglog gumba (X) za zatvaranje prozora - em ne izgleda lijepo kad sa svojom sivom pozadinom prelazi preko plavog glavnog izbornika, em se par milimetara iznad normalni Windowsov gumb za zatvaranje
  • Slike krizica i kruzica - siva pozadina s bijelim artefaktima?! Ujedno, kad vec imas mogucnost, mogao si malo uljepsati te krizice i kruzice - nije nuzno da budu "crno na bijelo" Osim toga, vec i sama mreza izgleda malo defektno.
14 godina
offline
RE: C# Iks-Oks igrica
mbaksa kaže...

Evo, sad se moze lako skinuti i instalira se bez problema.

 

OK, vidimo da si logiku igre skuzio. No, tvoja igra vrvi problemima:

  • Ne znamo koji igrac je na redu
  • Kao ime igraca, kad mijenjas ime (kad igra vec traje), moze se upisati "prazni" tekst
  • Gumb "Odmah kreni!" ti (barem pod Windowsima XP) prelazi s par piksela preko glavnog izbornika (znaci, glavni izbornik je plav, a pozadina gumba izvan crvenog ruba je siva)
  • Nije mi bas jasna namjena plavog okruglog gumba (X) za zatvaranje prozora - em ne izgleda lijepo kad sa svojom sivom pozadinom prelazi preko plavog glavnog izbornika, em se par milimetara iznad normalni Windowsov gumb za zatvaranje
  • Slike krizica i kruzica - siva pozadina s bijelim artefaktima?! Ujedno, kad vec imas mogucnost, mogao si malo uljepsati te krizice i kruzice - nije nuzno da budu "crno na bijelo" Osim toga, vec i sama mreza izgleda malo defektno.

Igricu sam radio u windows 7 gdje je pozadina iste boje kao pozadina iksa i oksa a nisam znao za xp a isto tako i za onaj gumb kreni odmah... slike krizica i kruzica sam imao napravite prvi puta dobro posto sam koristio onaj power pack ali prob mi je bio eto to da se nemoze na drugim kompjuterima pokrenuti bez njega i onda sam morao to nekako zamjeniti pa nisam niti pazio kako sam crtao... ali sve u svemu mislim da sam to jos dobro napravio s obzirom da sam totalni početnik sto se tice c#... mozda je jos malo i doradim kada nadjem vremena.... Osmijeh

15 godina
neaktivan
offline
RE: C# Iks-Oks igrica

Svaka čast.

Pohvale za trud, samo tako nastavi...

https://sites.google.com/site/alloboutpc/
13 godina
neaktivan
offline
RE: C# Iks-Oks igrica
mbaksa kaže...

Evo, sad se moze lako skinuti i instalira se bez problema.

 

OK, vidimo da si logiku igre skuzio. No, tvoja igra vrvi problemima:

  • Ne znamo koji igrac je na redu
  • Kao ime igraca, kad mijenjas ime (kad igra vec traje), moze se upisati "prazni" tekst
  • Gumb "Odmah kreni!" ti (barem pod Windowsima XP) prelazi s par piksela preko glavnog izbornika (znaci, glavni izbornik je plav, a pozadina gumba izvan crvenog ruba je siva)
  • Nije mi bas jasna namjena plavog okruglog gumba (X) za zatvaranje prozora - em ne izgleda lijepo kad sa svojom sivom pozadinom prelazi preko plavog glavnog izbornika, em se par milimetara iznad normalni Windowsov gumb za zatvaranje
  • Slike krizica i kruzica - siva pozadina s bijelim artefaktima?! Ujedno, kad vec imas mogucnost, mogao si malo uljepsati te krizice i kruzice - nije nuzno da budu "crno na bijelo" Osim toga, vec i sama mreza izgleda malo defektno.

Meni se baš sviđa igrica, za početnika nije loše i ničiji rezultati nisu bili savršeni u početku. OK za kritike (dobronamjerne nadam se), ali ohrabrenje i poticaj s moje strane definitvno ne izostaju.

Pozz Namigiva

15 godina
protjeran
offline
C# Iks-Oks igrica

Evo moje primjedbe:

 

1. Ako je već cijela igra na srpskom/hrvatskom mogao si i Meni prevesti na izbornik :)

2. Ne piše koji je igrač na redu, bilo bi dobro kada bi se ime zaokružilo ili osvijetlillo

 

Eto, a pohvala naravno ima puno više, svaka čast na trudu i na rezultatu ;)Samo nastavi tako i isplatiti će se kad tad...

http://apazinjan3d.webs.com/index.html
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
RE: C# Iks-Oks igrica
GigaGirl kaže...
mbaksa kaže...

Evo, sad se moze lako skinuti i instalira se bez problema.

 

OK, vidimo da si logiku igre skuzio. No, tvoja igra vrvi problemima:

  • Ne znamo koji igrac je na redu
  • Kao ime igraca, kad mijenjas ime (kad igra vec traje), moze se upisati "prazni" tekst
  • Gumb "Odmah kreni!" ti (barem pod Windowsima XP) prelazi s par piksela preko glavnog izbornika (znaci, glavni izbornik je plav, a pozadina gumba izvan crvenog ruba je siva)
  • Nije mi bas jasna namjena plavog okruglog gumba (X) za zatvaranje prozora - em ne izgleda lijepo kad sa svojom sivom pozadinom prelazi preko plavog glavnog izbornika, em se par milimetara iznad normalni Windowsov gumb za zatvaranje
  • Slike krizica i kruzica - siva pozadina s bijelim artefaktima?! Ujedno, kad vec imas mogucnost, mogao si malo uljepsati te krizice i kruzice - nije nuzno da budu "crno na bijelo" Osim toga, vec i sama mreza izgleda malo defektno.

Meni se baš sviđa igrica, za početnika nije loše i ničiji rezultati nisu bili savršeni u početku. OK za kritike (dobronamjerne nadam se), ali ohrabrenje i poticaj s moje strane definitvno ne izostaju.

"Nadas" se da su kritike dobronamjerne, ali svejedno si mi udijelila thumb-down. Svasta. Upoznaj se s izrazom "konstruktivna kritika". Namigiva Koliko sam shvatio, slobo14 je ovdje dosao nesto nauciti - upravo tome sluze moji komentari.

 

slobo14 kaže...

Igricu sam radio u windows 7 gdje je pozadina iste boje kao pozadina iksa i oksa a nisam znao za xp a isto tako i za onaj gumb kreni odmah...

Pokusaj promijeniti pozadinu forme/prozora da vidis o cem je rijec. Ili jednostavno eksplicitno specificiraj boje (a ne kao "boja prozora" ili kako je vec to u VS-u).

 

slobo14 kaže...

slike krizica i kruzica sam imao napravite prvi puta dobro posto sam koristio onaj power pack ali prob mi je bio eto to da se nemoze na drugim kompjuterima pokrenuti bez njega i onda sam morao to nekako zamjeniti pa nisam niti pazio kako sam crtao... ali sve u svemu mislim da sam to jos dobro napravio s obzirom da sam totalni početnik sto se tice c#... mozda je jos malo i doradim kada nadjem vremena.... Osmijeh

Za pocetnika - dobro, svakako i naravno. Nadam se da ces je doraditi. Ako govorimo o slikama, one ionako nisu stvar C# i programiranja, nego uredjivanja slika/cranja.

 

Inace i sam se i sam zabavljao s tom igrom - nekad davno u DOS-u, u Turbo Pascalu, a sad nedavno kad sam jedan zadatak vezan uz validaciju podataka unesenih u HTML formu obogatio i igrom krizic-kruzic napravljenoj u JavaScriptu (kao i u tvom slucaju, i ovdje je rijec o pocetnickome pokusaju jer sam tada JavaScript jedva nesto znao) - mozes je vidjeti ovdje pri dnu stranice (slike nisam crtao, uzeo sam ih odnekud s weba).

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 22.8.2010 23:50 (mbaksa).
13 godina
neaktivan
offline
RE: C# Iks-Oks igrica

Za ovo možeš dobiti TU jer si unatoč kritici rekao i nešto pozitivno. Kao što sam rekla "nadam se dobronamjerne kritike" jer iz tvog posta apsolutno nisam mogla iščitati podršku autoru. Znaš kako se kaže:"Nada umire posljednja.", i dobro je što sam se nadala.

 

P.S. Ovo se ne odnosi samo na mbaksa. Ne znam u čemu je toliki problem ako nekome stavite TD. Jednostavno se ne slažem i to je to. Nemojte se toliko zabrinjavati oko toga.

16 godina
moderator
offline
RE: C# Iks-Oks igrica
GigaGirl kaže...

Za ovo možeš dobiti TU jer si unatoč kritici rekao i nešto pozitivno.

Rekao sam nesto pozitivno i u prosloj kritici - da je skuzio logiku igre. Namigiva Druga je stvar sto nisi razumjela sto to znaci.

 

GigaGirl kaže...

Za ovo možeš dobiti TU jer si unatoč kritici rekao i nešto pozitivno. Kao što sam rekla "nadam se dobronamjerne kritike" jer iz tvog posta apsolutno nisam mogla iščitati podršku autoru.

Prvo mu u jednom postu savjetujem kako da ubuduce najlakse podijeli s drugima ono sto napravi, a u sljedecem mu objasnim sto mora promijeniti da bi mu igra zadovoljavala barem neku minimalnu kvalitetu. Kontruktivna kritika je po definiciji "podrskodavna".

 

 

Ne ocekujes valjda da cu mu ja reci kakvu je super igru napravio? Jer nije - igra takva kakva je ne zadovoljava ni nekakvu minimumalnu kvalitetu. S druge strane, pohvalno je za njega sto je uopce isao nesto programirati. I ako nastavi s programiranjem, uvazavajuci konstruktivnu kritiku, njegova ce igra doseci neki minimum kvalitete i moci ce biti zadovoljan s tim sto je napravio. Dotle se moze pohvaliti samo njegov trud, ali ne i rezultat tog truda. Nema smisla hvaliti nesto sto ne valja.

 

GigaGirl kaže...

P.S. Ovo se ne odnosi samo na mbaksa. Ne znam u čemu je toliki problem ako nekome stavite TD. Jednostavno se ne slažem i to je to. Nemojte se toliko zabrinjavati oko toga.

Kad se ne slazes s necijom porukom zbog toga sto si je pogresno protumacila i das TD, ne mozes ocekivati da druga strana ostane ravnodusna, jer si napravila nesto sto nije fer, nesto sto nije pravedno. Ne znam kakva je situacija s drugim forumasima, no mene osobno jako smetaju stvari koje nisu fer.

 

Nitko ti nista ne bi rekao da je u pitanju puko neslaganje sa sadrzajem poruke - u mom slucaju, da smatras da sam neku tocku neopravdano kritizirao - iako bih te tada trazio da argumentiras neslaganje, jer, naravno, postoji i mogucnost da sam pogrijesio u necem. Ovako iz moje perspektive ispada da si mi neopravdano dala TD. Jedno su rijeci, drugo su djela - covjeku doslovce korisnim savjetima pokusavam pomoci da poboljsa to sto je napravio (drugim rijecima - dajem mu aktivnu podrsku, da nastavi s tim s cim je zapoceo), a ti me optuzis da mu ne dajem podrsku. Davati nekome podrsku ne znaci (samo) reci "podrzavam te". Razmisli malo o tome. Namigiva

14 godina
offline
C# Iks-Oks igrica

Hvala svima na pohvalama i kritikama nastavicu sa radom na igrici ili cak i neku novi napraviti ali to sve postepeno zato sto sad jos citam "Demistificirani C++" i polako se upoznajem sa C++ a ova igra je bila prvi program uopće koji sam napravio u C#.. Kada zavrsim sa knjigom mozda krenem i na C#, ali ionako tek sam sad zavrsio 2 raz srednje i u 3 razredu krecem tek sa pravim programiranjem u C++-u (do sad smo radili samo prosirene verzije Hello World-a..), pa cu za sad jos uciti C++ vise nego C#...

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
RE: C# Iks-Oks igrica

Slobodno mozes nastaviti uciti C# uz C++ - stvari koje sam naucis u C# mozda ces moci iskoristiti za programiranje u C++-u (pogotovo algoritme), a isto tako stvari koje naucic u C++-u omogucit ce ti bolje razumijevanje C#-a. C# ti je inace fora - ima jednostavniji objektni model i ako se malo s tim poigras, lakse ces shvatiti klase u C++-u.

 

Nije nuzno da prolazis knjigu od A-Z - slobodno i sam eksperimentiras, dapace. Najbolje ce ti u sjecanju ostati situacije kad sam dokucis kako rijesiti neki problem.

14 godina
offline
RE: C# Iks-Oks igrica

Radio sam c++ i prije nego sto sam kupio knjigu pa sam dostao toga sam morao da shvatim ili ako vec nemogu uz internet... sad sam uzeo knjigu da uz nju naucim i malo teorije a ne samo praksu, ali naravno jos uvjek radim nesto i pored knjige....Osmijeh

15 godina
protjeran
offline
C# Iks-Oks igrica

Evo nešto što sam nabrzaka složio. Ima i source code. Pisano prije pol sata pa ako ima grešaka shvatite da je jako rano (kasno) za nekakvo ozbiljno testiranje :)

 

http://www.box.net/shared/qb52mtdcja

Moj PC  
1 0 hvala 1
14 godina
offline
C# Iks-Oks igrica

Za mene nikad nije rano(čitaj kasno)...Osmijeh Nisam ni razmisljao da stavim gumb koji bi pokazivao x i o Plač ...

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
RE: C# Iks-Oks igrica
Tracer kaže...

Evo nešto što sam nabrzaka složio. Ima i source code. Pisano prije pol sata pa ako ima grešaka shvatite da je jako rano (kasno) za nekakvo ozbiljno testiranje :)

Par komentara... Zasto u eventhandleru ne iskoristiti Sendera? Mogao si iskoristiti svojstvo buttona Tag  - znaci, svakom gumbu odrediti Tag od 0 do 8 pa iz toga onda izvuces indeks za pozivanje funkcije postavi. Dakle, onda bi imao jedinstvenu funkciju za klik na gumb (umjesto ovako gdje imas zasebnu funkciju za svaki pojedini gumb!), a ta funkcija bi izgledala ovako (mozda ima negdje neka greskica - nisam nikad radio u C++Builderu):

 

void __fastcall TForm1::ButtonXClick(TObject *Sender)
{
    TButton *gumb = dynamic_cast<TButton*>(Sender);
    postavi(&kliknuto[gumb->Tag], &polje[gumb->Tag], gumb);
}

 

 

Ili je zapravo funkcija postavi mogla biti integrirana u event handler za gumb pa se na taj nacin jos pojednostavni kod:

 

 

void __fastcall TForm1::ButtonXClick(TObject *Sender)
{
  TButton *gumb = dynamic_cast<TButton*>(Sender);
  if(!(kliknuto[gumb->Tag])) {
    kliknuto[gumb->Tag] = true;
    if(potez == 1) {
      polje[gumb->Tag] = 1; // x
      potez = 2;
      gumb->Caption = "X";
    }
    else {
      polje[gumb->Tag] = 2; // o
      potez = 1;
      gumb->Caption = "O";
    }
    provjera();
  }
}

 

Primijetite da smo se tu usput rijesili logicki nepotrebnog returna  odmah na pocetku funkcije postavi - dakle umjesto if (*gdje) return; napisali smo ekvivalent if (!(*gdje)) {... napravi sve sto treba napraviti...} - funkcija postavi, koju smo integrirali u ButtonXClick u originalu izgleda ovako:
void postavi(bool* gdje, int* polje, TButton* gumb){
  if(*gdje) return;
  *gdje = true;
  if(potez == 1) {
    *polje = 1; // x
    potez = 2;
    gumb->Caption = "X";
    }
  else {
    *polje = 2; // o
    potez = 1;
    gumb->Caption = "O";
  }
  provjera();
}

 

Kod mozemo jos skratiti - npr. ako potez koristimo kao bool varijablu (jer ionako imamo samo dvije vrijednosti - dva igraca), kod se jos malo pojednostavljuje (mada bi varijablu potez bilo bolje preimenovati u naPotezuX da stvar bude jasnija - radi preglednosti, to sam stavio u komad koda iza ovog):

 

 

void __fastcall TForm1::ButtonXClick(TObject *Sender)
{
  TButton *gumb = dynamic_cast<TButton*>(Sender);
  if(!(kliknuto[gumb->Tag])) {
      kliknuto[gumb->Tag] = true;
      if(potez) {
        polje[gumb->Tag] = 1; // x
        gumb->Caption = "X";
    }
    else {
      polje[gumb->Tag] = 2; // o
      gumb->Caption = "O";
    }

    potez != potez;

    provjera();
  }
}

 

 

Sad, kad dalje gledam... Koji je uopce smisao vektora kliknuto, kad znas je li kliknuto na gumb ili ne prema tome nalazi li se u polje[x] vrijednost razlicita od nule. Dakle, kod se moze reducirati na:

 

 

void __fastcall TForm1::ButtonXClick(TObject *Sender)
{
  TButton *gumb = dynamic_cast<TButton*>(Sender);
  if((polje[gumb->Tag] == 0)) {    
      if(naPotezuX) {
        polje[gumb->Tag] = 1; // x
        gumb->Caption = "X";
    }
    else {
      polje[gumb->Tag] = 2; // o
      gumb->Caption = "O";
    }

    naPotezuX != naPotezuX;

    provjera();
  }
}

 

 

Ili ako idemo u perverzije (ali takve stvari ne bih preporucio):

void __fastcall TForm1::ButtonXClick(TObject *Sender)
{
    TButton *gumb = dynamic_cast<TButton*>(Sender);
    if(!(kliknuto[gumb->Tag])) {

      kliknuto[gumb->Tag] = true;
      const char znak2[] = {'O', 'X', 2, 1};
      gumb->Caption = znak2[naPotezuX % 2];   // uzima O ili X
      polje[gumb->Tag] = (int)znak2[naPotezuX % 2 + 2];   // uzima 2 ili 1

      naPotezuX != naPotezuX;

      provjera();
    }
}


 

 

Takodjer, u event handleru za gumb "Nova igra" ovo:

Button1->Caption = "";
Button2->Caption = "";
Button3->Caption = "";
Button4->Caption = "";
Button5->Caption = "";
Button6->Caption = "";
Button7->Caption = "";
Button8->Caption = "";
Button9->Caption = "";

Mogao si zamijeniti for petljom - do svakog pojedinog gumba bi dosao preko njegovog naziva ("Button" + indeks), posredstvom funkcije FindComponent. Ujedno bi im na taj nacin mogao definirati svojstvo Tag.

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 23.8.2010 7:20 (mbaksa).
15 godina
protjeran
offline
C# Iks-Oks igrica

Smijeh

 

Stvarno ti nemam riječi. Toliku cjepidlaku nikad u životu nisam sreo Smijeh. I još gore napomenem da sam program radio nabrzaka u 5 ujutro, i onda on mene sad uči kako se koristi if naredba SmijehSmijeh.

 

I da. Ne brini se ti za moje znanje VCL-a. Ako išta znam onda je to VCL Namigiva.

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
RE: C# Iks-Oks igrica
Tracer kaže...

Smijeh

 

Stvarno ti nemam riječi. Toliku cjepidlaku nikad u životu nisam sreo Smijeh. I još gore napomenem da sam program radio nabrzaka u 5 ujutro, i onda on mene sad uči kako se koristi if naredba SmijehSmijeh.

 

I da. Ne brini se ti za moje znanje VCL-a. Ako išta znam onda je to VCL Namigiva.

Nisi to bas pokazao. Ali nema veze, prihvatit cu tvoje objasnjenje o radjenju programa nabrzaka u 5 ujutro. Namigiva

15 godina
protjeran
offline
RE: C# Iks-Oks igrica
mbaksa kaže...
Tracer kaže...

Smijeh

 

Stvarno ti nemam riječi. Toliku cjepidlaku nikad u životu nisam sreo Smijeh. I još gore napomenem da sam program radio nabrzaka u 5 ujutro, i onda on mene sad uči kako se koristi if naredba SmijehSmijeh.

 

I da. Ne brini se ti za moje znanje VCL-a. Ako išta znam onda je to VCL Namigiva.

Nisi to bas pokazao. Ali nema veze, prihvatit cu tvoje objasnjenje o radjenju programa nabrzaka u 5 ujutro. Namigiva

Niti se imam potrebu tebi pokazivati/dokazivati Namigiva

13 godina
neaktivan
offline
C# Iks-Oks igrica

Živjeli bogomdani na ovom forumu. I ne nisam pogrešno shvatila tvoju poruku i unatoč tvom objašnjenju ponovno bih ti dala TD jer se tvoje izrazito"poštovanje" vlastitog mišljenja ne može shvatiti kao nešto pozitivno.

 

@autor teme

voljela bih vidjeti još tvojih radova i pratit tvoj napredak Namigiva

 
1 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
C# Iks-Oks igrica

=0. Po meni igri ko igri nista ne fali,a sad oko koda se ja nebi uplitao.Malo sam se osjećao patetično dok sam čitao kod ,jer stvarno nisam raspozano niti riječi X).I pitanje...Koj vrag  je vcl.h =/?

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
C# Iks-Oks igrica

Evo i ja nisam imao pametnijeg posla pa sam napravio svoju verziju.

Igra je rađena u C# i WPF-u i zahtijeva .net 3.5!!!

Link: http://www.speedyshare.com/files/24062441/Kri_i_-Kru_i_.rar

Uz igru je priložen i source!

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 31.8.2010 23:20 (Joco55).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
RE: C# Iks-Oks igrica

Dobro izgleda, ali ti ne radi kak treba! Nekad ne mozes kliknuti na prazno polje, nekad se suprotni znak pojavi tamo gdje kliknes!

16 godina
online
C# Iks-Oks igrica

Recimo ovako :)

 

Tko je pobjedio? Tko je pobjedio?
Always code as if the one ending up maintaining your code is a violent psychopath who knows where you live.
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
RE: C# Iks-Oks igrica
Ako nemaš štogod pametno za radit uz igru imaš source pa ispravi :)
16 godina
moderator
offline
RE: C# Iks-Oks igrica
Joco55 kaže...
Ako nemaš štogod pametno za radit uz igru imaš source pa ispravi :)

Neces ti to ispraviti? Zar nisi krenuo to raditi da naucis nesto?

14 godina
neaktivan
offline
RE: C# Iks-Oks igrica
Ma napravio sam je za otprilike 1 sat i nisam puno pažnje posvećiva debug-u a pošto si zapeo čim uvatim vrimena ću je ispravit.
16 godina
moderator
offline
RE: C# Iks-Oks igrica

Ma ne moras ti to ispravljati radi mene. Namigiva Ali ako hoces, mogu te uputiti kako da to napravis kako treba. Prva uputa - varijable:

 

        bool prvaPopunjena = false;
        bool drugaPopunjena = false;
        bool trećaPopunjena = false;
        bool četvrtaPopunjena = false;
        bool petaPopunjena = false;
        bool šestaPopunjena = false;
        bool sedmaPopunjena = false;
        bool osmaPopunjena = false;
        bool devetaPopunjena = false;

 

Su suvisne. Je li polje popunjeno ili ne znas prema tome je li polje.Content = "". Dakle, vrijedi relacija prvaPopunjena == !(prva.Content == "").

 

Druga uputa: Funkcija TkoJePobjednik je nevjerojatna - imas deset puta vise (identicnog) koda koji ti ne treba. Identicni kod se ili stavi u odvojenu funkciju pa onda samo pozoves tu funkciju ili kombiniras uvjete operatorom | (pipe, znaci ili, odnosno or).

 

Ako hoces jos uputa - reci. Imam ih. Osmijeh

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice