Igrom slučaja sam nabavio novu grafičku Palit GT 640 2GB DDR3, prema netu i youtube gameplay-ima za mene i više nego dovoljno (ne vrtim skoro ništa osim Dote 2)
no imam problem, na max postavkama ne ide ni blizu 27 fps-a koje bi trebalo očekivat kao minimum za tu karticu(prema netu i par testova), zapravo imam 25 fps-a s padovima kada ostavim teksture na high i sve ostalo na off/low, kada stavim sve max imam slideshow od 10fps-a, rezolucija je 1280x1024
Instalirao sam Palitov "Thunder Master" i pratim paralelno s igrom vrijednosti, i čudno je da cijelo vrijeme i core i memorija budu na 324MHz što je vjerojatno minimum (core ide do 901 bez overclocka, memorija do 891), tu i tamo se pokrene približno do max-a, ali to traje koju sekundu i opet sve po starom
skinuo sam i Passmark da vidim šta kaže i evo rezultata:
za 2d je smiješno da gt630 postiže bolje rezultate,
a zanimljivo je da dok je Passmark uključen grafička rijetko pada ispod 730MHz, a za vrijeme 3d testova (ili početnog 3d modela matične) se diže do maxa i tu ostaje do kraja testa
Ima li tko kakav prijedlog šta da probam kako bih dobio barem nešto bolje performanse, ako ne i očekivane za tu karticu?
EDIT: ipak je bio u pitanju bottleneck