Preporuka za Sigurnosne Programe ! zaključana tema

poruka: 19
|
čitano: 10.147
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Preporuka za Sigurnosne Programe !
pitanje

Pozdrav svima na forumu!

Drago mi je da sam se učlanio na ovaj forum jer sam dobio  dosta korisnih savjeta , jos jednom hvala na tome!

No da se vratim na temu ! Imam novi komp i htio bih ga zastititi od svih mogucih virusa i druge maliciozne gamadi , ali posto sam jos pocetnik i ne bas neki stručnjak za sigurnosna rješenja. Zato bih molio   preporuku za sigurnosna rješenja koja bih Trebao imati da komp zastitim od Gamadi !!!!

 

HTIO bIH imati sto bolju zastitu !

 

Hvala na svim buducim postovima , otvoren sam za sve prijedloge te bih molio ako je moguce da mi objasniti i kako se trebaju doticni programi instalirati , tj. gdje staviti kavačicu  a gdje maknuti prilikom instalacija , pošto se kao sto sam prije naveo ne razumijem u sigurnosne programe !

 

 

Ps. Prijatelj mi je Instalirao Aviru AntiVir Premium i to mi je trenutno jedina zastita na kompu !- Trial verzija avire ! 

      Os- Windows Vista Ultimate X64   

 

jinxsull
15 godina
neaktivan
offline
RE: Preporuka za Sigurnosne Programe !
prihvaćeno rješenje

 

Ja trenutno koristim Aviru Premium Security Suite 9. Ovo ti mogu preporučiti jer sam i sam zadovoljan ovim programom, i na BUG-ovom testu je bio na drugom mjestu odmah iza Kasperskog, ali za razliku od Kasperskog ovaj možeš koristiti besplatno. Inače se plaća, ali možeš skinuti promotion license koji vrijedi tri mjeseca. I koliko sam shvatio možeš ga produžavati besplatno.