Studentski kredit, hitno jee, hvala!

poruka: 9
|
čitano: 2.620
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Studentski kredit, hitno jee, hvala!

izvanredni sam student, zanima me kako podignuti kredit, kakav je princip i ima li caka?

12 godina
offline
Studentski kredit, hitno jee, hvala!

Ne znam za studentske ali nakon "ugodnog" iskustva sa CHF kreditom koji mi na svu sreću otplaćen sljedeće godine, rekao bih ti mani se toga osim ako nije pitanje života ili smrti.....

12 godina
offline
Studentski kredit, hitno jee, hvala!

neznam sto je CHF, ali znam da se kao moze uzeti studentski kredit i od 1000 kuna, sto mi nije problem otplatit, samo neznam kako ga dignut i kakav je princip i odplata

13 godina
offline
Re: Studentski kredit, hitno jee, hvala!
ProTeinZ kaže...

neznam sto je CHF, ali znam da se kao moze uzeti studentski kredit i od 1000 kuna, sto mi nije problem otplatit, samo neznam kako ga dignut i kakav je princip i odplata

Ne znaš što je CHF, a dizao bi kredit? Ti si mokri san svih bankara...

12 godina
offline
Studentski kredit, hitno jee, hvala!

istina nemam pojma ni sta je CHF, bio sam na banci no na kraju se ispostavilo da to uopce nije studentski kredit... ugl upucen sam, hvala anyway 

13 godina
offline
Studentski kredit, hitno jee, hvala!

CHF aka Švicarac

You have to be odd to be number one
15 godina
neaktivan
offline
Studentski kredit, hitno jee, hvala!

Ne postoji studenstki kredit osim ako neka banka baš ima tu opciju. Npr u BIH Sberbanka ima studentski kredit ali isto ti je kao i nenamjenski kredit znaci oderu ti najgoru moguću kamatu 8%. Nije to kao u americi digneš 200k dolara za studij pa kasnije otplaćuješ 5 godina.

13 godina
offline
Studentski kredit, hitno jee, hvala!

možeš pitati na faksu za otplatu na rate

You have to be odd to be number one
12 godina
offline
Studentski kredit, hitno jee, hvala!