No, u Samsungu su svjesni da u nekim stvarima zaostaju za svojim glavnim konkurentom, Appleom. Posebice se to odnosi na dizan i sam ekosustav proizvoda, a sve to priznao je tvrtkin direktor za strategiju, Young Sohn, u intervjuu za Technology Review. Sohn je odgovoran za globalnu strategiju i inovaciju, a posao mu je raditi s timovima stručnjaka u SAD-u i Koreji kako bi identificirali nove tehnologije i tržišta diljem svijeta.
U intervjuu je otkrio da kod kuće koristi Appleove proizvode (Mac, iPad i iPhone) zajedno sa svojim Galaxyem. Istaknuo je da su mnogi potrošački uređaji proizvedeni od strane Samsunga, uključujući TV i zaslone, previše usredotočeni na sam uređaj a ne na korisničko iskustvo. Za razliku od Applea, čiji iCloud je jako pohvalio. Primjerice, za Samsung Galaxy Nexus Sohn je rekao da je bolji uređaj od Appleovih, odnosno da ima bolji zaslon i da radi brže. No priznao je da je ekosustav u kojem uređaj radi “stvarno kritičan”.
Iako na poslu koristi Samsungove uređaje, kod kuće mu Appleovi proizvodi omogućuju bolju povezanost i komunikaciju s obitelji koja se nalazi 9500 kilometara dalje u Koreji. Kako bi zatvorili percipirani jaz u korisničkom iskustvu, u Samsungu se nadaju da će uspješno posložiti tehnologiju mobilnog ekosustava i druge dijelove slagalice upravo otvaranjem novih centara za istraživanje i razvoj u Silicijskog dolini, čijim radom će upravljati Young Sohn.
Samsung stvara i proizvodi odlične uređaje, no znaju da će u budućnosti morati znati kako sve svoje uređaje efikasno i ugodno povezati, kako upravljati podacima koji dolaze iz tih uređaja, te kako potaknuti inovacije u ekosustavu svojih platformi.