@čitatelj U potpunosti se slazem. Na a 6 imam adaptivni tempomat koji radi sve gore navedeno i mogu reci da sam se preporodio. Najbolje mi je na staroj cesti, nariktam max brzinu i udaljenost do prvog auta ispred mene i pustim mozak na pasu. Kocnicu ne trebam koristiti, ali naravno uvijek je noga blizu za svaki slucaj. Obicni tempomat mi je postao primitivna tehnologija. Jedina mi je zamjerka sto je min udaljenost cca 50m makar mi se na autoputu cini i veca, pa moram prec u preticajnu traku prije nego sto sam navikao
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.117
- |
- čitano: 13.277.232
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Na ovom imam 3 razine udaljenosti, na autoputu je razina 3 oko 80m,
dok pri brzini od 50km/h se ta udaljenost smanjuje na nekih 50m.
Drzim na razini 2, taman ugodno i za na autoputu i na brzim cestama (50-70).
Klasicni tempotan je vise nemoguce koristiti u Tirolu, em je svuda IGL100 ili manji,
em Talijani padobranci, em Njemci koji koce u svakoj krivini sa 100 na 60,
jer eto navikli vozit po ravnoj liniji 200, krivina je vec problem.
Obicni tempomat je u HR ili SLO super - namjestim 140 i to je to,
nema toliko guzve i smetnje, bar ne na potezu koji ja vozim.
No SLO ionako vec duze vrijeme zaobilazim autoput, osim ako su vremenski
uvijeti bas jako jako losi, no sad imam pogon na sva 4 i nemam obavezu stavljat
lance, svuda se mogu popet, pa i to vise nije prepreka da bi morao na SLO autoput.
(preskup je, makar je i HR skup, ali SLO je brutalan)
Ja isto imam adaptivni na G7 i stvarno je predobra stvar,pogotovo za autoput. Sto se tice autoholda meni rade stop svijetla i onda. Mozda je kod toyote drugacije nago na vw-u.
Ja mogu na adaptivnom stelati i eco,normal i sport ako se ne varam. Nisam vec dugo prckao po tome. Podesio sam kako mi odgovara i tak vozim mjenjam samo brzinz.
Kod mene stop svjetla rade dok vozim sa adaptivnim tempomatom, dok na Holdu ne rade,
sto je sasvim ok, kao da drzim rucnu.
Isto imam ECO, NORMAL i SPORT mod, al koristim normal,
jer u ECO modu ventilacija tj. grijanje radi previse usporeno,
usteda nikakva (0.2l max), dok SPORT mod ne daje nesto vecu
snagu, jer je to nemoguce, ali agresivnije salta i volan je tvrdji,
bolje prikazuje podlogu, te potrosnja ne raste skoro nista gore,
ali se SPORT mod iskljucuje automatski pri slijedecoj voznji.
Drzim na NORMAL i meni super. Danas evo snijeg opet pada ko blesav,
vec je napadalo dobrih 4-5cm, a padaju ko krpe pahulje, da sam sa Jaranom,
morao bi mu nabacit opet lance, inace se nebi uzbrdo mogao popet,
eventualno u rikverc vozit. Sad me vise to ne tangira - pogon na sva cetiri i samo gas.
Koje su najbolje firme za ugradit aftermarket navigaciju? Konkretno me zanima za bmw e90. Znam za Aftermarket Gevalto u ZG-u al njihova ponuda je stvarno skupa. Znam još za Autosuound u Osijeku, ali oni su mi malo predaleko. Jel postoji još koja firma a da daje garanciju?
Kako si zadovoljan potrošnjom? Znaš otprilike potrošnju na 120-130km/h na autocesti?
Probas sam ugraditi
Imas tutorijala na yt za sve
Koje su najbolje firme za ugradit aftermarket navigaciju? Konkretno me zanima za bmw e90. Znam za Aftermarket Gevalto u ZG-u al njihova ponuda je stvarno skupa. Znam još za Autosuound u Osijeku, ali oni su mi malo predaleko. Jel postoji još koja firma a da daje garanciju?
Pogledaj na aliexpressu, imas aftermarket android navigacije za gotovo sve aute, a za ugradnju izdvojis sam nekoliko sati
Samo nemoj te sa aliexpresa za 30€ stavljat, imaš na amazon.de kenwooda,jvc,pioneera već za nekih 150€ pa radije to stavi.Ti kinezi su ti kao oni prvi mobiteli na touch, moraš stisnut kao sivonja i onda čekaš 1-2 sec da se nešto desi,a o kvaliteti zvuka neću ni govorit.
nosač za mobitel i gmaps.. nema bolje navigacije.
ako već 2din hu, onda bi išao na nekaj od alpine-a ili pioneera, ali to košta.
Prijatelj kupio sa aliexpressa za 2k kn displej i sve uredno radi.
Samo nemoj te sa aliexpresa za 30€ stavljat, imaš na amazon.de kenwooda,jvc,pioneera već za nekih 150€ pa radije to stavi.Ti kinezi su ti kao oni prvi mobiteli na touch, moraš stisnut kao sivonja i onda čekaš 1-2 sec da se nešto desi,a o kvaliteti zvuka neću ni govorit.
ne govorim o kinezima za 30$ nego kinezi android, octa core, 4gb rama... iste takve ugraduje i firma koju je on naveo
Kako si zadovoljan potrošnjom? Znaš otprilike potrošnju na 120-130km/h na autocesti?
Autoput 140km/h prosjecna potrosnja 6.9l, za 4x4 pogon prilicno OK.
Nemjerljivo s hibridom, ali zato uzbrdo vuce jace i ne trosi kao hibrid.
Primjerice uzbrdo sa Jaranom sam klasicno na 14l prosjek, dok sad
uzbrdo ne prelazi 9.7 - velika razlika. Nisam jos tankao "premium"
98, ili u HR super 100, ali tada bi potrosnja mogla pasti taman toliko,
da sa tankom prodjes onoliko duze, koliko bi za istu cijenu prosao sa obicnom 95icom.
Na par bengi ima super 91, ali mislim da je unutra klasicna 95ica,
jer je cijena ista, a i ne zelim riskirati sa niskim oktanima, u knjizici pise
da radi sa 95icom ili boljim.
Ne zajebavaj se sa gorivom na DI motoru.
e majke mi jeste naporni...octavia trosi toliko. covjek zivi van centra grada, dakle rijetko ide u sam centar, ali SVEJEDNO ima savladati visinsku razliku (mozda nekih 300-400m recimo nadmorske visine), trosi mu 6,5 +/- 2-3 deca, kako kad...covjek se NE vuce, vozi se normalno, kako prilici ozbiljnom covjeku od 33g, a ne klincu od 19g koji je tek dobio bmw-a sa 100ks, pa mu trosi 18l. prosle godine kad ju nakrcao do ibera (gumenjak 3m, tomos 4,5, stvari za kamp, specijalka, itd.) ako se dobro sjecam potrosnja mu bila niskih 7 tih 10-15 dana godisnjeg...
octavia je kupljena prosle god u 6.mj, kad je tocno napravljena, neznam...
majke mi ako necu snimiti filmic u kojem frend prica o iskustvima s autom...jer sve sta citamo oboje (ja ovdje, on drugdje po netu) samo se nasmijemo i prokomentiramo da nesto onda ne valja na tim 1,5 tsi-jima...
nemam razloga vam lagat, niti govorim da mi cupra trosi 6,5 po semaforima u rijeci - jer tako trosi jedino kad se spustam bez ikakvog gasa s ucke...
To je verzija prije WLTP-a kolinja.
koja razlika je izmedu tog i ovog kasnije? mislio sam da je 1,4 prije, a 1,5 nakon :D
Autoput 140km/h prosjecna potrosnja 6.9l, za 4x4 pogon prilicno OK.
Nemjerljivo s hibridom, ali zato uzbrdo vuce jace i ne trosi kao hibrid.
Primjerice uzbrdo sa Jaranom sam klasicno na 14l prosjek, dok sad
uzbrdo ne prelazi 9.7 - velika razlika. Nisam jos tankao "premium"
98, ili u HR super 100, ali tada bi potrosnja mogla pasti taman toliko,
da sa tankom prodjes onoliko duze, koliko bi za istu cijenu prosao sa obicnom 95icom.
Na par bengi ima super 91, ali mislim da je unutra klasicna 95ica,
jer je cijena ista, a i ne zelim riskirati sa niskim oktanima, u knjizici pise
da radi sa 95icom ili boljim.
Tvoj ima CVT mjenjač? Očito je onda poprilična razlika u mjenjaču, ja sam se malo razočara kad sam vidio skoro 8 litara
Imas verziju prije kolinja koja ide dobro, a imas ovu poslje koju sam ja vozio. WLTP verzija je mislim izasla negdje na ljeto prosle godine, razlika je samo u softveru. Na 1.5TSI kod nekih bude sjebana mapa pa motor trza jer je smjesa previse siromasna gorivom da smanji co2.
neznam sta rec! trebao ju cekat pol god, znaci 9-10mj 2018, na kraju su mu ju isporucili u 6. ili pocetkom 7.mj cirka...mozda bas zato
covjek je bio zadrti renolas, kao i ja...rekao mi nedavno nikad vise renault...ima jos clia 4...kaze da je bolji clio 2 koji mu bio 1. auto...
Kada sam gledao Meganea ponuda benzinskih motora je bila losa, a performanse im nisu nesta koliko sam vidio. Inace materijali, izolacija i udobnost su bili dobri ali mislim da je najudobniji megane bio dvojka. Opcenito kod svih francuza je ponuda benzinaca losa, sada je i Ford krenuo srati sa cjenama i ponudom motora.
Prijatelj kupio sa aliexpressa za 2k kn displej i sve uredno radi.
vjerujem ja da radi, vjerujem i da zadovoljava potrebe većine.. ali svatko tko je stavio npr. alpine-a nakon sony, kenwood ili bilo kojeg cheapo radija zna o čemu pričam
On je to samo stavio radi navigacije i izgleda.
Kakvo je LOTOS ulje?
U rangu nasih domacih.
Ajde drago mi je da i 1.5tsi ima netko sa pozitivnim iskustvom.
Meni je 1.4tsi sto se stice performanse/potrosnja odlican motor.
Smatram da je 7l/100km odlicna potrosnja za 150 konja.
Samo me ubijaju ovi razni ''strucnjaci'' sa birtijaskim pricama da ce se to brzo raspasti
Nema se razloga raspasti ako se koristi kvalitetno ulje i gorivo te ventili ociste od smeca u slucaju da zapeku.
To se podrazumijeva, na takvim stvarima se ne stedi :)
Ne zajebavaj se sa gorivom na DI motoru.
Ma ne brini, samo 95 i bolji, tako da nece bit frke, siguran sam.
Pa to je dobra potrosnja, 140 na sat sa AWD-om, 7.9l je OK, razlika je u velikom otoru zraka.
Zat je 110km/h prilicno ekonomicna voznja na autoputu (na dozvoljenom 100kmh),
a 140 vozim prilicno rijetko, jer u Tirolu je skoro nemoguce, osim iza Innsbrucka, tamo krece opet 130 zona,
no tu idem zaista rijetko.
Jos je mlad motor, nakon 2500km cu reci vise, tek sam presao prvih 500.
Iduci tjedan idem u Toyotu otkljucat software, da sa kljucem mogu otvarat i zatvarat
prozore - ta opcija kod Toyote je standardno iskljucena, dok kod Forda je standardno otvorena,
i besplatno ti Toyota servis to otvori (tu gdje ju kupis), ali ovi to jos nisu ni znali,
posalo sam im dokumentaciju sto sam sve nasao na webu na njemackom,
isprobali su ovaj tjedan na drugim C-HRima i rekli "nema frke, kad dodjes rijesimo".
A i moraju mi ispolirati spoiler, tu imam jednu ogrebotinu, skuzio sam ju 5min
nakon sto sam izasao iz salina, na benzinskoj, izgleda kao da je zapela sajla
od nosoca kod transporta vozila, poslikao i poslao Mailom, rekli "nema frka, rijesimo",
i obecali su kao ispriku neku sitnicu (nadam se mozda Toyota C-HR autic, original od Toyote se ne moze kupiti).
U rangu nasih domacih.
Dobro ili loše?