Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.116
- |
- čitano: 13.273.404
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
golf 5 77kw 105ks imam problem sa potrosnjom goriva... naspem 30km goriva predjem 150kilometara i vec je na rezervi.. trosi ko lud i ako bord pokazuje prosjecnu potrsonju od 6-6,5 litara... A znam da sam prelazio vise sa 30km goriva! Auto ide sasvim normalno, nema dima, motor normalno radi... Ima li ko ideju sta bi moglo biit? Na dijagnostici ne izbacuje nikakvu gresku
Mozda je poskupljenje goriva.
golf 5 77kw 105ks imam problem sa potrosnjom goriva... naspem 30km goriva predjem 150kilometara i vec je na rezervi.. trosi ko lud i ako bord pokazuje prosjecnu potrsonju od 6-6,5 litara... A znam da sam prelazio vise sa 30km goriva! Auto ide sasvim normalno, nema dima, motor normalno radi... Ima li ko ideju sta bi moglo biit? Na dijagnostici ne izbacuje nikakvu gresku
Mozda je poskupljenje goriva.
nazalost nije jer bih procitao/vidio negdje..
Evo ga...
Mogu samo reci da je ovo jedno od najtvrđih kvacila koje sam probao u zadnje vrijeme, i imam problema sa kratkim mjenjacem kad se salta iz druge u trecu (nemam osjecaja jos)...
Uglavnom, radi se o vw touranu 1.6tdi 77kw 2013 godina sa 160xxxkm. Motor je tip top, za 77kw je motor dosta agresivan cak i sa klimom jedino sta ima malo duzi "gear ratio" naspram proslog cmaxa.
Nije nesto opremljen, ima volan bez tipki, obican rcd 310 radio, start stop, kuka, tempomat, grijani retrovizori, rucnu klimu i to je ja mislim to. Mislim najbitnije sta meni treba ima, to je tempomat, kuka, bluetooth/aux i dobre RC felge
Jos samo kad bi iskodirao needle sweep i ugasio prednja "daylight" svjetla, usput.. Da li netko ima obican VCDS kabal sa ebaya za 5-10$, da znam jel se moze iskodirat te 2 stvari i jos neke sitnice...
Cestitam, jedino ne znam kako ti 1.6 TDI moze biti jak pogotovo u Touranu.
Cestitam, jedino ne znam kako ti 1.6 TDI moze biti jak pogotovo u Touranu.
Nevjerovatno ali istinito. Probao sam i Passata DSG 105KS i isao je slicno kao i ovaj sad, ali najvise sam se iznenadio kak vuce sa klimom na autocesti... Sad je vrijeme da vidim kakva je potrosnja na otvorenom i u ZGu
Iako mi to nije vazno, trenutno mi je najvaznije da se naviknem na ovo kvacilo... Vec mi je lijeva noga dobila malo misica u 100km
Kako im se isplati ugrađivati DSG na najslabiji dizelski motor, DSG na 105Ks i to na 1500Kg, meni to zvuči kao CVT na 50ccm skuteru...
Mada dobro, ak to uspiju naplatit i imaju kupce za tako nešto, ni ne treba mi bit jasno...
A dam se kladit da sljedeći jači motor iz ponude od 140Ks sa ručnim šaltungom ispadne jeftinije ili barem identično kod kupovine i još bolje ide...
Ide losije rucni kod VAG-a.
Kako im se isplati ugrađivati DSG na najslabiji dizelski motor, DSG na 105Ks i to na 1500Kg, meni to zvuči kao CVT na 50ccm skuteru...
Mada dobro, ak to uspiju naplatit i imaju kupce za tako nešto, ni ne treba mi bit jasno...
A dam se kladit da sljedeći jači motor iz ponude od 140Ks sa ručnim šaltungom ispadne jeftinije ili barem identično kod kupovine i još bolje ide...
98% kupaca novih vozila to ne dira. Ali ih dira uglađenost, jednostavnost i komocija koju nosi DSG(bilo kakav kvalitetan automatski mjenjač). One koje dira jel auto ide bolje i ako ima love za kupnju novog auta, onda vjerojatno ima i za kupnju auta u kombinaciji koja ide najbolje, a to je samo jedna i definitivno nije s ručnim mjenjačem.
Ove bolje ide spike se furaju kod 234tog vlasnika pohaubanog golfa s fejk GTI oznakama i zakucanih Civica 1.4 '98 s crvenim znakom.
Ručni mjenjač na novom autu u 2019. je najveća prevara ikad. Ljude koji to kupe na bilo čem što nije osnovni model nečeg i košta više od 120k treba poslat na mentalnu evaluaciju, one koji to prodaju bacit iza rešetki zbog prevare, a one koji su donijeli odluku da se te stvari još proizvode rješit po kratkom postupku, bez pitanja.
vozio sam se u golfu 6 i s rucnim i s dsg mjenjacem, oba 77 kw.. ovaj sa dsg bolje vuce, ima 7 brzina bolje je rasporedeno da bi motor lakse vukao nego onaj s 5 duzih brzina
Vozim dsg svaki dan. I zivim za to kad sjednem u forda i kad prebacim u nižu... Hebal te dsg...
Ručni mjenjač na novom autu u 2019. je najveća prevara ikad. Ljude koji to kupe na bilo čem što nije osnovni model nečeg i košta više od 120k treba poslat na mentalnu evaluaciju, one koji to prodaju bacit iza rešetki zbog prevare, a one koji su donijeli odluku da se te stvari još proizvode rješit po kratkom postupku, bez pitanja.
Mozda ljudi zele izbjec moguce reparacije automatskih mjenjaca, koje jos dan danas u Hrvatskoj par ljudi zna dobro napravit. Osim toga, ako se auto ne vozi kao daily, nego weekend uzivancija onda stvarno nema tolike potrebe za automatikom.
Ili je u ponudi samo CVT mjenjac... uglavnom 100 razloga za i protiv.
automatici imaju itekako smisla za moderne snažne turbodizelaše...
onako generalno, TDi vuku od 1500 obrtaja do 4500 (1:3) - ima ih koji se dobro vrte i preko 5000 (Mazda 2.2)...
dok benzinac vuče od 1500 do 6000... znači 1:4 u odnosu 1:3 kod TDa...
bolje je onda uzeti i moderni automatik, bilo klasični, bilo s dvostrukom spojkom, s 7+ brzina (maksimum je 10 brzina, u Evropi ga ima Ford Ranger) koji uspješnije pokriva radno područje motora i brzine automobila...
ali, mx-5 ili Spider 124, hvala, samo ručni mjenjač...
Pa CVT je buducnost EU-a, zbog idealne linije potrosnje.
Nemam nista protiv CVT-a, ali za neke stvari automatski nema smisla,
kao sto su radni strojevi, kamioneti, opcenito dizel strojevi koji vuku/prevoze stvari.
Makar ima i dobrih automatskih kamiona, uglavnom su to manji sa manjom nosivoscu,
jer ti manevriraju najcesce po gradu, gdje je saltanje neizbjezno i mukotrpno.
Isto tako jedan plus kod manualca je trajnost i lako odrzavanje - ako nemas osobu koja
jasi stalno kvacilo, nemas problema s manualcem. A i automatik treba znati
razumno koristiti.
Primjerice, vecina vozaca u automatiku na stopu/semoforu samo drzi kocnicu
i ne izbaci iz brzine - samim time je mjenjac cijelo vrijeme napet pod opterecenjem
i trosi se. To bi trebalo ljudima izaci iz navike - jer se onda dogadja to, sto se kod amera,
da im se nakon 60.000km "potrosi" automatski mjenjac (bilo kojeg oblika), i onda ispadne
da Nissan ima najgore mjenjace (Jatco), al stvar je ta da ljudi ne znaju razumno koristiti,
osobito ameri koji znaju cijelo vrijeme jasiti jednom nogom kocnicu a drugom gas - smrt za CVT.
Naravno, svemu jednom dodje kraj - ali uz razumjevanje materije i razumnog koristenja,
sve traje mnogo duze. Takodjer redovno odrzavanje, zamjena tekucina (kod automatika je sve skuplje na zalost, to je cijena komfora),
i siguran sam da iz bilo kojeg automatika mozes izvuci 200.000km.
Izuzetak su drag-raceri danasnje mladezi koji ce potrgati bilo koji automatski mjenjac,
koji nije zamisljen da radi kao sportski mjenjac.
ZF 8HP je jedan od "sportskih" mjenjaca sa brzim odazivom, ali i dalje smatram
da u sportasu automatik nema sta raditi, osim ako ce se koristiti za dnevne voznje
po gradu (makar je to luksuz voziti na posao, no tko ima love za jurilicu, ima i za bengu)
https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission
Inace, probao sam taj mjenjac na Amaroku, cisto je solidan, makar to nije sportsko vozilo,
djeluje veoma stabilno i brzo, iskoristivo i kod veceg tereta... samo je pitanje trajnosti na takvom vozilu.
Zna li netko gdje se može kupiti HR oznaka ali da je prozirna s crnim slovima?
Moramo li imati tu oznaku ako imamo nove tablice, s HR na njima?
Zna li netko gdje se može kupiti HR oznaka ali da je prozirna s crnim slovima?
Imaš ovdje. Nisam siguran dali je potrebna inače ili nije, ali ja sami si kupio u Tokiću na magnet pa ako zatreba stavim.
Moramo li imati tu oznaku ako imamo nove tablice, s HR na njima?
Ne
Pa CVT je buducnost EU-a, zbog idealne linije potrosnje.
Nemam nista protiv CVT-a, ali za neke stvari automatski nema smisla,
kao sto su radni strojevi, kamioneti, opcenito dizel strojevi koji vuku/prevoze stvari.
Makar ima i dobrih automatskih kamiona, uglavnom su to manji sa manjom nosivoscu,
jer ti manevriraju najcesce po gradu, gdje je saltanje neizbjezno i mukotrpno.
Isto tako jedan plus kod manualca je trajnost i lako odrzavanje - ako nemas osobu koja
jasi stalno kvacilo, nemas problema s manualcem. A i automatik treba znati
razumno koristiti.
Primjerice, vecina vozaca u automatiku na stopu/semoforu samo drzi kocnicu
i ne izbaci iz brzine - samim time je mjenjac cijelo vrijeme napet pod opterecenjem
i trosi se. To bi trebalo ljudima izaci iz navike - jer se onda dogadja to, sto se kod amera,
da im se nakon 60.000km "potrosi" automatski mjenjac (bilo kojeg oblika), i onda ispadne
da Nissan ima najgore mjenjace (Jatco), al stvar je ta da ljudi ne znaju razumno koristiti,
osobito ameri koji znaju cijelo vrijeme jasiti jednom nogom kocnicu a drugom gas - smrt za CVT.
Naravno, svemu jednom dodje kraj - ali uz razumjevanje materije i razumnog koristenja,
sve traje mnogo duze. Takodjer redovno odrzavanje, zamjena tekucina (kod automatika je sve skuplje na zalost, to je cijena komfora),
i siguran sam da iz bilo kojeg automatika mozes izvuci 200.000km.
Izuzetak su drag-raceri danasnje mladezi koji ce potrgati bilo koji automatski mjenjac,
koji nije zamisljen da radi kao sportski mjenjac.
ZF 8HP je jedan od "sportskih" mjenjaca sa brzim odazivom, ali i dalje smatram
da u sportasu automatik nema sta raditi, osim ako ce se koristiti za dnevne voznje
po gradu (makar je to luksuz voziti na posao, no tko ima love za jurilicu, ima i za bengu)
https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission
Inace, probao sam taj mjenjac na Amaroku, cisto je solidan, makar to nije sportsko vozilo,
djeluje veoma stabilno i brzo, iskoristivo i kod veceg tereta... samo je pitanje trajnosti na takvom vozilu.
80% posto teretnih vozila u HR je na automatskim mjenjačima, pogotovo vozila od 2010. god. na više...
U Austriji je taj postotak još veći, primjer Gartner firma sa preko 1500 teretnih vozila, 99% automatski mjenjač.
Moramo li imati tu oznaku ako imamo nove tablice, s HR na njima?
Ne
Moramo je imati ako idemo van EU.
Plava oznaka na tablici vrijedi samo za EU, inače je potrebna naljepnica (iliti, razlikovna oznaka RH).
Da, u pravu si ali to je nelogično i da ne kažem blesavo. Čemu sad lijepiti to na auto kad je već na tablici označeno HR.
Zna li netko gdje se može kupiti HR oznaka ali da je prozirna s crnim slovima?
Mene vise zanima magnetna nalijepnica, jer mi je mutavo lijepiti ju samo radi BIH,
ako moram proci kroz tu zemlju jednom godisnje, da si skratim put.
Dakle neku magnetnu sivu/srebrnu/bijelu sa crnim slovima,
onakav fini fleksibilni mekani magnet, dobro drzi a ne struze po laku.
I mozes odlijepiti kad ti ne treba (u 364 dana u godini).
80% posto teretnih vozila u HR je na automatskim mjenjačima, pogotovo vozila od 2010. god. na više...
U Austriji je taj postotak još veći, primjer Gartner firma sa preko 1500 teretnih vozila, 99% automatski mjenjač.
Kako koji - nasi kamioni u firmi su svi manualci sa adaptivnim tempomatom,
jer Tirol je veoma brdovit, i nekad ti je lakse jahat po brdu manualcem.
Dok ovi manji kamioneti bez prikolice, koje mozes voziti sa B kategorijom,
oni su vecinom automatici, jer s njima drljis po gradu dostave.
Probao sam i Passata DSG 105KS i isao je slicno kao i ovaj sad, ali najvise sam se iznenadio kak vuce sa klimom na autocesti...
Da vidiš kak vuče Passat dsg 190ks highline, na autocesti 140km/h auto tek kreće, sam te tjera do max. Taman pogođen motor ne fali mu ništa.
Primjerice, vecina vozaca u automatiku na stopu/semoforu samo drzi kocnicu
i ne izbaci iz brzine - samim time je mjenjac cijelo vrijeme napet pod opterecenjem
i trosi se. To bi trebalo ljudima izaci iz navike - jer se onda dogadja to, sto se kod amera,
da im se nakon 60.000km "potrosi" automatski mjenjac (bilo kojeg oblika), i onda ispadne
da Nissan ima najgore mjenjace (Jatco), al stvar je ta da ljudi ne znaju razumno koristiti,
osobito ameri koji znaju cijelo vrijeme jasiti jednom nogom kocnicu a drugom gas - smrt za CVT.
Normano da su Ameri navikli drzat kocnicu na semaforu kad vec desetljecima voze PRAVE automatike (s pretvaracem momenta) kojima od toga nece biti apsolutno nista. Druga stvar je sto u zadnje vrijeme sve vise idu DSG, CVT i slicni koji su potpuno druga koncepcija. DSG je po koncepciji slicniji rucnom mijenjacu nego automatiku s pretvaracem momenta. Al siguran sam da inzinjeri ugraduju neka rjesenja zbog kojih i takvi mijenjaci podnose kocnicu na semaforu jer bi inace kvacila u DSG odlazila u roku keks od toliko klizanja.
Inace nije mi jasno sto ti znaci ova zadnja recenica, da Ameri znaju cijelo vrijeme jasit jednom nogom kocnicu a drugom gas??
Mi vozili nobvog passata 1.6 tdi 120 ks s dsg-om i na satu pisalo 220 nismo mogli vjerovati
Nije ni GPS mogao.