Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.116
|
čitano: 13.274.790
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
4 godine
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Poz,

Moji roditelji imaju taj model i super su zadovoljni. kupili su ga u SLO pred kojih 2 3 godine i nikad nikakvih problema. Auto se super vozi i lijepo drži cestu. Straga je udoban i komforan. To je 1.6 motor sa 150 KS. Ima snage za neku normalnu voznju bez jurcanja, stabilan je i na 180 kmh i odličan za duža putovanja. 

E sad, ono što se meni ne dopada je osjećaj auta na cesti i sama kontrola i upravljivost. Ima mi pomalo čudan odaziv volana, ne znam kako bih ti opisao to ali stalno treba držat volan jer imaš osjećaj kao da želi pobjeć, to se najviše osjeti na nižim brzinama. Naglo sam vraća volan kod okretanja i moraš se borit s njim. Ne znam dal je to problem konkretno sa našim autom ili su jednostavno takvi ali naspram mojeg Seat Leona je veelika razlika i seata mi je puno lijepše vozit. Naravno, stvar ukusa i navike! Njima je super.

 

Uglavnom auto je prekrasan, udoban, prostran i dobar na cesti i za duža putovanja. 

Pripazi kod kupovine dal radi klima! Pričam iz iskustva... (Skup biznis je to punit i servisirat)

Nama je jedino crko senzor pritiska u jednoj gumi i to je to uglavnom.

Nadam se da sam ti pomogao! Sretno kolega!

mateo
6 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Branimir2412 kaže...

 

 

 Da kužim šta želiš reči, ali kada ima podjednako negativnih i pozitivnih ocjena bez suvislih komentara onda možeš pretpostaviti da nešto smrdi. Osobno volim pregledati druge recenzije od osoba koje tamo ostave suvisli komentar pa na temelju donesem nekakav svoj zaključak. Ove koji ostave samo zvijezdice nebitno bila 1 ili 5 njih ne uzimam nikada u obzir.

 

sve pet.

 

kazem samo da ti komentari nemaju nista konkretno napisano, sta kada zasto tko i slicno, pa ne volim donositi neke zakljucke na temelju sporadicnih internet komentara, bez ikakvog konteksta

 

dok je recimo, Stric Jura, napisao konkretno komentar, i jos je od tamo

 

tako da, sve je to li la, a i nebitno, nasao sam nesto drugo negdje drugdje

 

thx

Boris Grozni: sad na 4k ekranu se moze potegnuti s FSR-om i do 16k +ako igra u sebi ima skaliranje rezolucije.
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ekipa, jel želi netko kupon za besplatno pranje? znači to je ona automatska praona, najskuplja opcija od Ine. Ima u Osijeku ta praona, i pretpostavljam da u ZG ima par komada, za ostale gradove nisam siguran. Ako netko želi neka mi se javi pa mu posaljem screenshot sa kodom pranja i kodom od profila jer treba jel prvo pokazati profil kod pa nagradu. Vrijedi do 22.10

10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ima li netko iskustva sa SM CHIP TUNING???

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nicky.sl kaže...

Ima li netko iskustva sa SM CHIP TUNING???

 Sto ti tocno treba i za koje auto? Imas puno dobrih mapera u Hrvatskoj koji imaju vec pripremljene mape za odredene vozila

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ovisi gdje radis, kod njih direktno ili kod posrednika?
Posrednici mapiraju sa unaprijed sastavljenim mapama. Šogor prije jedno 5 godina napravio DPF Off & stage 1 na 307 2.0HDI i dan danas bez problema. Zatim je napravio DPF OFF samo na scenicu prije 4 godine i sve top. Samo kažem, to su vec unaprijed sastavljene mape pa ono. Ako si blizu ZG potegni u Diavolo motorsport ( bivši tec art performanse ) . Znači valjci - mapa za tvoj auto - valjci

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Daleko sam od ZG-a u Šibeniku sam a radio bi to kod njihovog partnera u Kaštelima kod Splita.

Nazvaću ih sutra da vidim što i kako. 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nicky.sl kaže...

Daleko sam od ZG-a u Šibeniku sam a radio bi to kod njihovog partnera u Kaštelima kod Splita.

Nazvaću ih sutra da vidim što i kako. 

 Opet nisi rekao o kojem se autu radi al dobro, nemoj samo ici u Varnice u Kastela ako mislis na tog specijalca chip tunera. Sto se tice Sibenika i okolice imas dosta mapera sa valjcima tako da ne bi trebao imati problema.

 

Za VAG grupaciju imas REVO u Zadru, imas Jerka u Sinju, za ostale bilo kakve autice naturpijane preporucam Ruscic performance, a za BMW ti preporucujem Muhu iz ZG-a da ti odradi mapu online pa je ubaci i onda na valjke da probA, ako ti je to ''skakljivo'' i nepouzdano onda opet u Ruscica.

 

 

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

U pitanju je stara Toyota Avensis t25 2.0 sa 126ks pa bi joj htio dati malo bosta.

Mislio sam na Varnicu a sad me zanima zašto ne kod njega, imaš neugodno iskustvo s njim ili???? 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nicky.sl kaže...

U pitanju je stara Toyota Avensis t25 2.0 sa 126ks pa bi joj htio dati malo bosta.

Mislio sam na Varnicu a sad me zanima zašto ne kod njega, imaš neugodno iskustvo s njim ili???? 

 On mi je davno, oko 2014 stavljao zvucnike, pa sam imao losih iskustva, lijepio mi lajsne sa pur pjenom umjesto da mi je normalno rekao, auto je starije, pukle su kopce, otidi kupi nove jer su 5kn komad. 

 

On nije nikakvi chip tuner nego obicni auto elektricar sumnjivog znanja, aljkavog rada i na vise strana se prica da zaj**be di god stigne. Ne bi mu odveo auto da mi radio ugradi kamoli mu dat da mi kopa po kompjuteru. I da, voli kupovat sa ali expressa kabele/dijagnostiku i ostale stvari pa me ne bi cudilo da ima i takve chipove. 

 

Kakav je s godinama to ne znam, al imas jednoga Rusa u Zrnovnici koji je doktor za njega a i za sve okolne tjunere... bar u Splitsko-Dalmatinskoj zupaniji, upisi malo na facebook Ruscic performance pa se raspitaj, 600-700 eura ti je mapa + valjci ne znam koliko, al na to imas tocno ispis sa valjaka, sve brojke i garanciju tako da on je No.1, dodes li kod Varnice, stavit ce ti chip i onda ti auto nece upalit sljedece jutro.

 

Sad vidi i odmjeri, oces li otici kod lika koji ima 4x4 valjke koje je platio 120.000 eura, koje non stop ulaze u svoju opremu i znanje, ili ces otic u njega u Kastela gdje mu je homepage Ali Express kad upali chrome. Isto tako, ona stara poslovica, koliko para toliko muzike.

 

 

 

9 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ja sam do sad uzimo preko ebay od britanca mape, nikakvih problema, ali ako nisi to nikad radio ili se neces prvo potrudit i shvatit(nbaravno i novce investirat u programatore) nemoj ni kretat..Ali ako netko zeli, uvjek mu mogu neka uputstva sastavit, ili temu o tome posebnu, di cu opisat moje probleme sa software, postavljanjem programatora, ispravljanje gresaka itd...Do sad sam sam radio na: Golf 4 GTI 2x, Golf 5 GTI, Octavia VRS, i sad na Bmw e91 325i...Provjerene su mape istestirane na zivom vozilu i valjcima...Naravno uvjek je bolje custom mapu radit jer iako su motor i model isti, nisu motori u istom stanju, ali do sad nije bilo problema, i male korekcije zrak gorivo sam sam odradivo...

 

Programator za ECU je:Kess V2

BMW Grupa Kodiranje: K+D Can Cabel sa svim dijagnostikama/programima(inpa,rheingold,bmw codingtool, ncs expert, winkpf itd.)

VAG grupa kodiranje :VCDS(zadnja verzija, krekirana) + Rosstech kabal/adapter

 

Ako ikako mogu pomoc nekom sa svojim iskustvom dosadasnjim(nisam profi, amaterski po garazi sarafamo i igramo se), neka se javi

“Computers make excellent and efficient servants, but I have no wish to serve under them.”
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pa nećeš preko noći saznat jel mapa ok ili nije ... koliko je njih bilo kod Muha i sličnih životinja pa mi dolaze sa pitanjima zakaj mu se motor raspal.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nicky.sl kaže...

U pitanju je stara Toyota Avensis t25 2.0 sa 126ks pa bi joj htio dati malo bosta.

Mislio sam na Varnicu a sad me zanima zašto ne kod njega, imaš neugodno iskustvo s njim ili???? 

 takve star izvozane krame su idealne za čipanje jer će prije završit na otpadu.

Poruka je uređivana zadnji put pet 13.10.2023 16:21 (Memphis).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pravo ulje za moderni grob 

 

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Blago onima što tebi aute dovoze

Moja Toyota jeste stara al izvozana nije tek joj je 174000km a to je za Toyotu rana mladost .

Molim te ubuduće zaobiđi moje postove i suzdrži se od komentara zato što ja savjete tražim od ljudi koji znaju što govore. 

Hvala

lp

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Čipanje je prošlost, sada je mapiranje 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Memphis kaže...

Pa nećeš preko noći saznat jel mapa ok ili nije ... koliko je njih bilo kod Muha i sličnih životinja pa mi dolaze sa pitanjima zakaj mu se motor raspal.

 Neces al mapiranje auta na stage 1 je sigurna stvar, ne diraju se tu previse tlakovi i ne prcka se po postavkama. Svi koji se malo bolje kuze u auta znaju da za

 

Stage 1 - ne trebas nista upgradeat

Stage 2 - usis/ispuh malo protocniji, e sada tu ima dodatno Stage 2+ gdje se stavlja IC dodatno, gdje se mapira i getriba itd pa sve varira, jace bobine/sprice itd

Stage 3 - zna se sto je to, kovani motor sa svim popratnim dijelovima (jace turbine, wems itd.)

 

Ne znam koji tebi auti dolaze na pregled i kako su odrzavani motori al od obicne mape se ne moze desit velika katastrofa kao sto si naveo. Moze ako je prethodno jako LOSE odrzavan motor. 

 

Jos jedna stvar da se nadovezem na tvoj post, kilometri su samo broj ako radis sve po PS-u

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Memphis kaže...
nicky.sl kaže...

Blago onima što tebi aute dovoze

Moja Toyota jeste stara al izvozana nije tek joj je 174000km a to je za Toyotu rana mladost .

Molim te ubuduće zaobiđi moje postove i suzdrži se od komentara zato što ja savjete tražim od ljudi koji znaju što govore. 

Hvala

lp

Meni bar dovoze i vuku me za rukav da im šarafim po tim grobovima ili pilama ... a ti još moraš pitat druge ... tak da toliko o tome ... 

Kao što rekoh ta starudija sa blizu 200k ti je idalena za cios nakon tuninga.

Ako te smeta ne moraš čitat ili prošeći dalje. Nebitan si ti i tvoj kramp. Ako se ne možeš nosit sa time onda posjeti doktora

 Nadživjeti će ona i tunirana sve aute što ih ti održavaš, sve do jednog.

Ja nisam mehaničar, nešto se razumijem a ono što ne znam pitam nije me sramota pitat. 

Nikada nisam petljao u ta mapiranja a pošto je Toyota treći auto u obitelji palo mi je na pamet i to probat. 

 

13 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema

ne razumijem zasto bi auto nakon 50k km tuninga bio za cios. ima njih koji voze i po 100k-200k nakon mapiranja i sve je ok.

 

sve ovisi o prvobitnom stanju auta i koliko se pazi na auto. pa nece ga nabit 100ks vise... ak doda 10-15% ili koliko vec zeli i opet osjeti razliku a nije previse za auto.

 

naravno pod pretpostavkom da je sve ostalo ispravno na autu.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ma priča lik gluposti i to žešće. Ja uzeo prije 3 godine E60 530d 2005 160kw sa 386tkm koji je imao sve off, downpipe 76mm, protok i mapu na 200kw. Prodao sa 406 prosle godine u siječnju i bio sam u kontaktu s likom koji ga je uzeo i tek ga je prije par tjedana prodao sa dodatnih 25-30tkm, znači 430tkm+. 

Frend je svog isto sve mapirao prošle godine sa 360tkm, sada je na negdje oko 380, pa drugi frend ima 330d sa mapom i 390tkm i tako. I to pričamo o kilometrima na satu jer znamo koliko se to mulja i vraća pa je upitna i ta kilometraža za BMW tog godista. Znači prva stvar je sto svaki ozbiljni tuner prvo pregleda stanje auta, turbina, mjenjača, parametare i onda tek ide mapirati i to mislim mapa bas za tvoj auto, ako je auto loš neće ni mapirati.

Stage 1 kod pravog tunera preporodi auto, a auto to ni ne osjeti. Druga stvar je kada mapiras u garaži za 50€ pa onda tuner sve sto napravi bude to da otvori za više goriva, vise zraka i bude mapa za k, dimi itd.

Stage 2 je već sva ekologija off i downpipe, a stage 2+ je još IC na to sve, tu je onda poželjno i mjenjač mapirati, ali o tom potom.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
zeryx kaže...

ne razumijem zasto bi auto nakon 50k km tuninga bio za cios. ima njih koji voze i po 100k-200k nakon mapiranja i sve je ok.

 

sve ovisi o prvobitnom stanju auta i koliko se pazi na auto. pa nece ga nabit 100ks vise... ak doda 10-15% ili koliko vec zeli i opet osjeti razliku a nije previse za auto.

 

naravno pod pretpostavkom da je sve ostalo ispravno na autu.

 

 Ne razumiješ ili ne znaš čitat. Ja sam napisao da je suludo radit chip tuning na autu starom 20 godina i 200k. Druga je priča kad se to radi na novom autu sa 50tk. I tada nije bajno jer svaki motor nije isti niti se na isti način eksplotira. Zato ti ni jedan čip tuner neće dati garanciju da ti motor sutra neće vrisnut.

Budeš li sušao priče ovakvih dečeca koji kupuju te raskantane i izvožene krame kojih se drugi riješavaju onda ćeš daleko do gurat. Jer svi oni voze aute iznad svojih mogućnosti zato kupuju takve krame ispod cijene sa brdo km da mogu vozit big boss aute u svom kvartu i prodavat take priče tebi i po kafanama. A kad zavijetili check engine ili servisni interval za promijenu ulja taj auto odmah ide u oglas. Tak da ćeš o trajnosti jako puno od njih naučit. Kao što rekoh potencijalni kvarovi se ne događaju preko noći nego s vremenom ...

13 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema

ok

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Memphis kaže...
zeryx kaže...

ne razumijem zasto bi auto nakon 50k km tuninga bio za cios. ima njih koji voze i po 100k-200k nakon mapiranja i sve je ok.

 

sve ovisi o prvobitnom stanju auta i koliko se pazi na auto. pa nece ga nabit 100ks vise... ak doda 10-15% ili koliko vec zeli i opet osjeti razliku a nije previse za auto.

 

naravno pod pretpostavkom da je sve ostalo ispravno na autu.

 

 Ne razumiješ ili ne znaš čitat. Ja sam napisao da je suludo radit chip tuning na autu starom 20 godina i 200k. Druga je priča kad se to radi na novom autu sa 50tk. I tada nije bajno jer svaki motor nije isti niti se na isti način eksplotira. Zato ti ni jedan čip tuner neće dati garanciju da ti motor sutra neće vrisnut.

Budeš li sušao priče ovakvih dečeca koji kupuju te raskantane i izvožene krame kojih se drugi riješavaju onda ćeš daleko do gurat. Jer svi oni voze aute iznad svojih mogućnosti zato kupuju takve krame ispod cijene sa brdo km da mogu vozit big boss aute u svom kvartu i prodavat take priče tebi i po kafanama. A kad zavijetili check engine ili servisni interval za promijenu ulja taj auto odmah ide u oglas. Tak da ćeš o trajnosti jako puno od njih naučit. Kao što rekoh potencijalni kvarovi se ne događaju preko noći nego s vremenom ...

 Znaci moj e92 iz 2007 godine sa 225.000km i 580hp je bilo suludo mapirat jer je stara krama od 16 godina sa puno km  . Oprosti prijatelju al ponovit cu ti opet da su kilometri samo broj. A vidim da se dosta razumijes ''o chip tuningu'' da se ta fraza uopce vise ne koristi niti znam ikoga tko stavlja/ugraduje ''CHIP'' u auto. 

13 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema

a vidis da i sam baljezga. govori drugima kako ne znaju citat a i sam ne razumije procitano :D

 

tak da bolje odustat.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Memphis kaže...
Mama ti prica gluposti. Daa imas imalo pojma osim prepričavanja tuđih priča znao bi o cem govorim. Al sta ces ti pripovjedac znat o motoru i kako to utječe na njega.

Bitno je da ti znas nabrojat aute kw i kilometre to ti je doseg. Zato se na takvima uzimaju pare.

 A šta drugo pričaš nego hrpu gluposti? Nemas pojma u kojem sam auto svijetu, okruzen time tako da znam i više nego dovoljno. To jedino ljudi još od 45-50+ godina kažu chip tuning i takvi većinom jesu protiv mapiranja jer misle da će im to odmah uništiti motor

 ili si jednostavno trol

Memphis kaže...
zeryx kaže...

ne razumijem zasto bi auto nakon 50k km tuninga bio za cios. ima njih koji voze i po 100k-200k nakon mapiranja i sve je ok.

 

sve ovisi o prvobitnom stanju auta i koliko se pazi na auto. pa nece ga nabit 100ks vise... ak doda 10-15% ili koliko vec zeli i opet osjeti razliku a nije previse za auto.

 

naravno pod pretpostavkom da je sve ostalo ispravno na autu.

 

 Ne razumiješ ili ne znaš čitat. Ja sam napisao da je suludo radit chip tuning na autu starom 20 godina i 200k. Druga je priča kad se to radi na novom autu sa 50tk. I tada nije bajno jer svaki motor nije isti niti se na isti način eksplotira. Zato ti ni jedan čip tuner neće dati garanciju da ti motor sutra neće vrisnut.

Budeš li sušao priče ovakvih dečeca koji kupuju te raskantane i izvožene krame kojih se drugi riješavaju onda ćeš daleko do gurat. Jer svi oni voze aute iznad svojih mogućnosti zato kupuju takve krame ispod cijene sa brdo km da mogu vozit big boss aute u svom kvartu i prodavat take priče tebi i po kafanama. A kad zavijetili check engine ili servisni interval za promijenu ulja taj auto odmah ide u oglas. Tak da ćeš o trajnosti jako puno od njih naučit. Kao što rekoh potencijalni kvarovi se ne događaju preko noći nego s vremenom ...

 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

 A šta drugo pričaš nego hrpu gluposti? Nemas pojma u kojem sam auto svijetu, okruzen time tako da znam i više nego dovoljno. To jedino ljudi još od 45-50+ godina kažu chip tuning i takvi većinom jesu protiv mapiranja jer misle da će im to odmah uništiti motor

 ili si jednostavno trol

 Sad ces dobit odgovor "STO VI DJECACI MISLITE DA STE VI SVI PAMETNIJI OD INZINJERA I TVORNICE PA PRCKATE PO PARAMETRIMA MOTORA I IGRATE SE'' pripremi se...  Prestanite chippati auta ljudi!!! Nema veze, kad ti rikne motor, javi se njemu, on ce ti napraviti generalku

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

E i to isto kada netko kaže, ali većinom to stariji zabrijavaju. Ne shvaćaju da su proizvođači vezani s puno toga kada izbacuju auto i da ne mogu jednostavno napraviti takve mape i takve stvari.

Isto kao kada netko pita jel napraviti dpf,egr itd off jer se pokvarilo pa uleti baja koji kaže upravo to, a ne shvaća da je to sve dodano zbog ekologije i eko normi, a da auto zapravo radi bolje bez toga. Mislim meni osobono svejedno hoce netko gasiti ekologiju ili ne.

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

nece nakon 50k km biti zta cios, nego nakon 40k

(revo)

9 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Memphis kaže...

Pa nećeš preko noći saznat jel mapa ok ili nije ... koliko je njih bilo kod Muha i sličnih životinja pa mi dolaze sa pitanjima zakaj mu se motor raspal.

 Nije se njima u svakom slucaju motor raspo jer im je muha ili neznam tko mapiro auto, takoder nije ljepo da Muhu spominjes muha je izmapiro vise od pola auta koji su uzeli titule po natjecanjima, i to su auti koji se vrte u prosjeku na 5000 rpm...Radi se o neodrzavanju motora pa mapiranjem istog...Kako se meni nikad ni gti ni vrs nisu raspali, a oba su bili mapirani stage 2+, gazeni svaki dan, kompletno vrijeme dok su kod mene bili?..Gti je u trenutku remapa na stage 2+ imo 303tkm(do tad je bio na stage 1 280ks puco van), dok vrs je doduse bila na 168tkm kad je isla na stage 2+, no svjejedno..I kad kazem gazeni, ne interesira me hladan/topal, 30 sekundi je imo da nabije pritisak ulja dok zapalim cigaretu i pustim pjesmu, i gas u pod....Od problema na oba auta sam imo trosenje guma(sam kriv) i apsolutno nista drugo, 7.5tkm servisni interval, 0-w40 i nisam se sekiro..Ovo sto ti pises po ovom threadu je isto dok slusam price ovih starijih "iskusnjara", na kadeta gsia stavio KN panel filter dobio 25ps, cipiro auto jos 50 ps, za dva dana mu preskoci zupcasti, klip popapa ventile, i naravno chip je kriv, nije glava brusena smirgl papirom u krilu, pretanak dihtung glave ili neznanje kako ufazit pravilno motor, chip je kriv i KW filter zraka....Memphis bez uvrijede, drz se mehanike kao mehanike, bez price o tuningu........

“Computers make excellent and efficient servants, but I have no wish to serve under them.”
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

nece nakon 50k km biti zta cios, nego nakon 40k

(revo)

 iskustvo s Cuprom?

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice