Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.117
|
čitano: 13.280.902
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ZooZ kaže...

Radije gledaj ovo: https://www.njuskalo.hr/auti/bmw-serija-3-330e-automatik-oglas-42411361

Već je B48 motor i imaš za po gradu 25km struje. Ako te brine baterija Odvezi kod Tomića da provjere.

 Nemoj se ljutit, ali da je unutra S58 motor bi se isplatilo. Hibrid sa 140k km je sve samo ne dobra kupnja, kakav god motor imao. (Toyotu ne bi s toliko kupovao, a kamo li BMW)

 

 

Ni ciklusi ni uvjeti ne idu u korist, a ni trosak potencijalnog servisa. Uz sve to, auto je 27k €, lol. Uz sve to, ta baterija je max na 50%, pa ce ju prvo ljeto ili zima smanjit barem na 30-35%. I onda nakon godinu-dvije, neces taj auto moc ni darovat nekome kad kazes "e al treba bateriju zamjenit", sto je oko 4-6k € koliko vidim.

BMW daje neku srednju garanciju od 5-6 godina, to je isteklo, a kilometraza je debelo van garancije.

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put čet 22.2.2024 21:18 (ivanoile).
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Koliko mogu tražiti za Renault Clio 2, 2012 g. 125000km?

Prednje i zadnji blatobrani zamjenjeni. Imao je tri manja sudara na kojima je pucala plastika. Motor, klima i ostalo su u odličnom stanju. Napravljen veliki servis. Na autu neki dijelovi su izbljeljeli pa izvana izgleda istrošeno, no karaoserija je zdrava. Autu treba poliranje i farbanje.

''Glupan koji inzistira na svojoj gluposti postati ce mudar'' - William Blake
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Alfredo nr.2 kaže...

Koliko mogu tražiti za Renault Clio 2, 2012 g. 125000km?

Prednje i zadnji blatobrani zamjenjeni. Imao je tri manja sudara na kojima je pucala plastika. Motor, klima i ostalo su u odličnom stanju. Napravljen veliki servis. Na autu neki dijelovi su izbljeljeli pa izvana izgleda istrošeno, no karaoserija je zdrava. Autu treba poliranje i farbanje.

 To je valjda mk3 Clio? S obzirom na sve navedeno... a nisi naveo najbitniju stavku a to je motor, variraju cijene izmedu 3 i 5 tisuca eura, sad sve ovisi o zdravlju laka, motoru, sudar/popravak itd itd... 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...
Alfredo nr.2 kaže...

Koliko mogu tražiti za Renault Clio 2, 2012 g. 125000km?

Prednje i zadnji blatobrani zamjenjeni. Imao je tri manja sudara na kojima je pucala plastika. Motor, klima i ostalo su u odličnom stanju. Napravljen veliki servis. Na autu neki dijelovi su izbljeljeli pa izvana izgleda istrošeno, no karaoserija je zdrava. Autu treba poliranje i farbanje.

 To je valjda mk3 Clio? S obzirom na sve navedeno... a nisi naveo najbitniju stavku a to je motor, variraju cijene izmedu 3 i 5 tisuca eura, sad sve ovisi o zdravlju laka, motoru, sudar/popravak itd itd... 

To je Clio 2 Storija, 6mj. 2012g. Zadnji model Clia 2 sa sportskim sjedalima. Sjedala su mu mnogo bolja nego kod normalnog Clija. Motor je 1.2 16V 55kW. Potrošnja u prosjeku 6L, nekad 5.5 nekad 6.5, ovisno vozim li samo po gradu ili idem van grada. Udaren je bio tri puta, znači tri put su se mjenjali branici, dva puta prednji i jednom stražnji. Svake godine servisiran, napravlje veliki servis, promjenjene pakne, opruge, sve što je potrošno. Auto je u top stanju što se tiče motorizacije. U slabom je stanju što se tiče laka i boje. Izgleda loše, na krovu je boja izbljeljela dok sa strane nije, na haubi je lak otišao i pojavile su se točkice. Majstor kaže da ga treba polirati. Ja ne mislim ništa u tom smislu raditi već gledam da uzmem drugi auto pa me zanima koliko mogu dobiti za ovaj.

''Glupan koji inzistira na svojoj gluposti postati ce mudar'' - William Blake
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Alfredo nr.2 kaže...
duracell kaže...
Alfredo nr.2 kaže...

Koliko mogu tražiti za Renault Clio 2, 2012 g. 125000km?

Prednje i zadnji blatobrani zamjenjeni. Imao je tri manja sudara na kojima je pucala plastika. Motor, klima i ostalo su u odličnom stanju. Napravljen veliki servis. Na autu neki dijelovi su izbljeljeli pa izvana izgleda istrošeno, no karaoserija je zdrava. Autu treba poliranje i farbanje.

 To je valjda mk3 Clio? S obzirom na sve navedeno... a nisi naveo najbitniju stavku a to je motor, variraju cijene izmedu 3 i 5 tisuca eura, sad sve ovisi o zdravlju laka, motoru, sudar/popravak itd itd... 

To je Clio 2 Storija, 6mj. 2012g. Zadnji model Clia 2 sa sportskim sjedalima. Sjedala su mu mnogo bolja nego kod normalnog Clija. Motor je 1.2 16V 55kW. Potrošnja u prosjeku 6L, nekad 5.5 nekad 6.5, ovisno vozim li samo po gradu ili idem van grada. Udaren je bio tri puta, znači tri put su se mjenjali branici, dva puta prednji i jednom stražnji. Svake godine servisiran, napravlje veliki servis, promjenjene pakne, opruge, sve što je potrošno. Auto je u top stanju što se tiče motorizacije. U slabom je stanju što se tiče laka i boje. Izgleda loše, na krovu je boja izbljeljela dok sa strane nije, na haubi je lak otišao i pojavile su se točkice. Majstor kaže da ga treba polirati. Ja ne mislim ništa u tom smislu raditi već gledam da uzmem drugi auto pa me zanima koliko mogu dobiti za ovaj.

 Ne znam sto reci a da ne uvrijedim.... Svakako ako nisi siguran, najbolje otidi na njuskalo pa vidi koliko su drugi stavili cijenu pa sam vidi da li si toliko ocekivao ili ne... Netko ce uzest auto zbog malo km, nekoga nije briga za estetski izgled itd.. sve tu varira s cijenom al pogledaj pa kad ga oglasis opali link ovdje, mozda se netko i javi..... A sto se tice branika i to, to je potrosni materijal kao ulje i filteri s obzirom koliko danas ljude nije briga kad te ''taknu'' na parkingu itd.... Sretno u prodaji

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...
Alfredo nr.2 kaže...
duracell kaže...
Alfredo nr.2 kaže...

Koliko mogu tražiti za Renault Clio 2, 2012 g. 125000km?

Prednje i zadnji blatobrani zamjenjeni. Imao je tri manja sudara na kojima je pucala plastika. Motor, klima i ostalo su u odličnom stanju. Napravljen veliki servis. Na autu neki dijelovi su izbljeljeli pa izvana izgleda istrošeno, no karaoserija je zdrava. Autu treba poliranje i farbanje.

 To je valjda mk3 Clio? S obzirom na sve navedeno... a nisi naveo najbitniju stavku a to je motor, variraju cijene izmedu 3 i 5 tisuca eura, sad sve ovisi o zdravlju laka, motoru, sudar/popravak itd itd... 

To je Clio 2 Storija, 6mj. 2012g. Zadnji model Clia 2 sa sportskim sjedalima. Sjedala su mu mnogo bolja nego kod normalnog Clija. Motor je 1.2 16V 55kW. Potrošnja u prosjeku 6L, nekad 5.5 nekad 6.5, ovisno vozim li samo po gradu ili idem van grada. Udaren je bio tri puta, znači tri put su se mjenjali branici, dva puta prednji i jednom stražnji. Svake godine servisiran, napravlje veliki servis, promjenjene pakne, opruge, sve što je potrošno. Auto je u top stanju što se tiče motorizacije. U slabom je stanju što se tiče laka i boje. Izgleda loše, na krovu je boja izbljeljela dok sa strane nije, na haubi je lak otišao i pojavile su se točkice. Majstor kaže da ga treba polirati. Ja ne mislim ništa u tom smislu raditi već gledam da uzmem drugi auto pa me zanima koliko mogu dobiti za ovaj.

 Ne znam sto reci a da ne uvrijedim.... Svakako ako nisi siguran, najbolje otidi na njuskalo pa vidi koliko su drugi stavili cijenu pa sam vidi da li si toliko ocekivao ili ne... Netko ce uzest auto zbog malo km, nekoga nije briga za estetski izgled itd.. sve tu varira s cijenom al pogledaj pa kad ga oglasis opali link ovdje, mozda se netko i javi..... A sto se tice branika i to, to je potrosni materijal kao ulje i filteri s obzirom koliko danas ljude nije briga kad te ''taknu'' na parkingu itd.... Sretno u prodaji

 Vidim da ljudi stavljaju 3500€, moj bližnji mi kažu 1500€, no nekako 1500€ mi djeluje malo s obzirom na cijene danas. Nego, imaš preporuku gdje oglasiti auto, na njuskalu se plaća, index možda? Gdje ljudi najčešće oglašavaju prodaju auta?

''Glupan koji inzistira na svojoj gluposti postati ce mudar'' - William Blake
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Index oglasi i marketplace na fejsu.
Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Evo maloprije se opet uvjerio kako CV izmišlja podatke. Igrom slučaja ispada da su km stvarno vraćeni pa je kao pogodio, ali kada vidite da su fulane GODINE, a ne dani ili mjeseci sve vam je jasno. S time da je auto bio odjavljen 9/19 do 7/20 a CV navodi 4/20 da su vraćeni km ili ovo da je u mjesec dana vraćeno 1486km (  ). Inače u pitanju je jedan F10 525D 2011 sa marketplacea

Poruka je uređivana zadnji put sub 24.2.2024 11:32 (sstrmi).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Alfredo nr.2 kaže...
duracell kaže...
Alfredo nr.2 kaže...
duracell kaže...
Alfredo nr.2 kaže...

Koliko mogu tražiti za Renault Clio 2, 2012 g. 125000km?

Prednje i zadnji blatobrani zamjenjeni. Imao je tri manja sudara na kojima je pucala plastika. Motor, klima i ostalo su u odličnom stanju. Napravljen veliki servis. Na autu neki dijelovi su izbljeljeli pa izvana izgleda istrošeno, no karaoserija je zdrava. Autu treba poliranje i farbanje.

 To je valjda mk3 Clio? S obzirom na sve navedeno... a nisi naveo najbitniju stavku a to je motor, variraju cijene izmedu 3 i 5 tisuca eura, sad sve ovisi o zdravlju laka, motoru, sudar/popravak itd itd... 

To je Clio 2 Storija, 6mj. 2012g. Zadnji model Clia 2 sa sportskim sjedalima. Sjedala su mu mnogo bolja nego kod normalnog Clija. Motor je 1.2 16V 55kW. Potrošnja u prosjeku 6L, nekad 5.5 nekad 6.5, ovisno vozim li samo po gradu ili idem van grada. Udaren je bio tri puta, znači tri put su se mjenjali branici, dva puta prednji i jednom stražnji. Svake godine servisiran, napravlje veliki servis, promjenjene pakne, opruge, sve što je potrošno. Auto je u top stanju što se tiče motorizacije. U slabom je stanju što se tiče laka i boje. Izgleda loše, na krovu je boja izbljeljela dok sa strane nije, na haubi je lak otišao i pojavile su se točkice. Majstor kaže da ga treba polirati. Ja ne mislim ništa u tom smislu raditi već gledam da uzmem drugi auto pa me zanima koliko mogu dobiti za ovaj.

 Ne znam sto reci a da ne uvrijedim.... Svakako ako nisi siguran, najbolje otidi na njuskalo pa vidi koliko su drugi stavili cijenu pa sam vidi da li si toliko ocekivao ili ne... Netko ce uzest auto zbog malo km, nekoga nije briga za estetski izgled itd.. sve tu varira s cijenom al pogledaj pa kad ga oglasis opali link ovdje, mozda se netko i javi..... A sto se tice branika i to, to je potrosni materijal kao ulje i filteri s obzirom koliko danas ljude nije briga kad te ''taknu'' na parkingu itd.... Sretno u prodaji

 Vidim da ljudi stavljaju 3500€, moj bližnji mi kažu 1500€, no nekako 1500€ mi djeluje malo s obzirom na cijene danas. Nego, imaš preporuku gdje oglasiti auto, na njuskalu se plaća, index možda? Gdje ljudi najčešće oglašavaju prodaju auta?

 Stave oni 3500 al nijedan se ne proda, kasnije vide da nema smisla pa spuste na 2000-2500 i prodaju.. Al to ovi koji lice na nesto, po ovom kaj si ti napisao slazem se sa tvojim bliznjima..nije sve u malo km pogotovo na tom auticu di za saku sice iz novcanika pol auta promjenis, nemre bas izgledat ko da je za otpad

Poruka je uređivana zadnji put sub 24.2.2024 13:18 (domac5).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

Evo maloprije se opet uvjerio kako CV izmišlja podatke. Igrom slučaja ispada da su km stvarno vraćeni pa je kao pogodio, ali kada vidite da su fulane GODINE, a ne dani ili mjeseci sve vam je jasno. S time da je auto bio odjavljen 9/19 do 7/20 a CV navodi 4/20 da su vraćeni km ili ovo da je u mjesec dana vraćeno 1486km (  ). Inače u pitanju je jedan F10 525D 2011 sa marketplacea

 Pa sve se slaze, ako gledas kronoloski oba izvora:

2018 (STP) 380k,

2020/04 (CV) 411k

2020-07 (STP) = 257k

2022-05 (CV) = 276k

2022-07 (STP) = 280k

 

Al posto si uvjeren da CV izmislja onda ga uzmi, super je primjerak.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Šta može zabilježiti kilometražu odjavljenom neregistriranom autu, malo bolje prouči taj dio ? ili da je netko unutar mjesec dana vratio 1000km?

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

Šta može zabilježiti kilometražu odjavljenom neregistriranom autu, malo bolje prouči taj dio ? ili da je netko unutar mjesec dana vratio 1000km?

 Oglasnik.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Jeje, CV prati njuškalo, index a vjerojatno i marketplace 😆

10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Eh ekipa malo cu se "pohvalit" iskustvom sa e92 325i (n52 2.5 motor) sto sam nedavno uzeo.Auto super radio neka 2 mjeseca nakon sto sam ga uzeo i onda je odlucio da pravit probleme.

Jedan dan isao sa posla i stisnem ga tako dok sam preticao i paf pocne radit na 5 cilindra.Dodjem doma i stavim druge bobine i proradi on.Poslije toga je radio jos nekih 2 tjedna dok isto jedan dan idem sa posla i upalim auto a on opet na 5 cilindra radi.Odvezem ga majstoru da ga spoji na dijagnostiku i da vidi sta je kad ono nema kompresije na 6 cilindru (izgoreni ventili)

Glava na brusenje,novi lanac,vodena pumpa,hidropodizace isto jer su se culi i sve za veliki servis jer kad je motor vec dolje da se odradi sve.Uglavnom sve me izaslo 2500 tisuce eura.

I danas pokupim auto i sve super radi ali upali mi check engine nakon nekih 10km voznje.Sad u ponedjeljak opet na dijagnostiku.Sad tek razumijem one koji govore da se bolje drogirat nego vozit bmwa 😁

Inace motor ima 270000 km.

Samo se nadam da me sad nece jebavat oko motora bar sljedecih 50 tkm.

5 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Acex kaže...

Eh ekipa malo cu se "pohvalit" iskustvom sa e92 325i (n52 2.5 motor) sto sam nedavno uzeo.Auto super radio neka 2 mjeseca nakon sto sam ga uzeo i onda je odlucio da pravit probleme.

Jedan dan isao sa posla i stisnem ga tako dok sam preticao i paf pocne radit na 5 cilindra.Dodjem doma i stavim druge bobine i proradi on.Poslije toga je radio jos nekih 2 tjedna dok isto jedan dan idem sa posla i upalim auto a on opet na 5 cilindra radi.Odvezem ga majstoru da ga spoji na dijagnostiku i da vidi sta je kad ono nema kompresije na 6 cilindru (izgoreni ventili)

Glava na brusenje,novi lanac,vodena pumpa,hidropodizace isto jer su se culi i sve za veliki servis jer kad je motor vec dolje da se odradi sve.Uglavnom sve me izaslo 2500 tisuce eura.

I danas pokupim auto i sve super radi ali upali mi check engine nakon nekih 10km voznje.Sad u ponedjeljak opet na dijagnostiku.Sad tek razumijem one koji govore da se bolje drogirat nego vozit bmwa 😁

Inace motor ima 270000 km.

Samo se nadam da me sad nece jebavat oko motora bar sljedecih 50 tkm.

 Rebuild motora kao AMG One svakih 40000 ;)

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Posmatrač kaže...
Acex kaže...

Eh ekipa malo cu se "pohvalit" iskustvom sa e92 325i (n52 2.5 motor) sto sam nedavno uzeo.Auto super radio neka 2 mjeseca nakon sto sam ga uzeo i onda je odlucio da pravit probleme.

Jedan dan isao sa posla i stisnem ga tako dok sam preticao i paf pocne radit na 5 cilindra.Dodjem doma i stavim druge bobine i proradi on.Poslije toga je radio jos nekih 2 tjedna dok isto jedan dan idem sa posla i upalim auto a on opet na 5 cilindra radi.Odvezem ga majstoru da ga spoji na dijagnostiku i da vidi sta je kad ono nema kompresije na 6 cilindru (izgoreni ventili)

Glava na brusenje,novi lanac,vodena pumpa,hidropodizace isto jer su se culi i sve za veliki servis jer kad je motor vec dolje da se odradi sve.Uglavnom sve me izaslo 2500 tisuce eura.

I danas pokupim auto i sve super radi ali upali mi check engine nakon nekih 10km voznje.Sad u ponedjeljak opet na dijagnostiku.Sad tek razumijem one koji govore da se bolje drogirat nego vozit bmwa 😁

Inace motor ima 270000 km.

Samo se nadam da me sad nece jebavat oko motora bar sljedecih 50 tkm.

 Rebuild motora kao AMG One svakih 40000 ;)

 Ma nakon ovoga idem nazad na Japanca :)

Prosli vlasnik isto nedavno mjenjao vanos solenoide i odrzavao je auto redovno a mehanicar mi kaze da znaju imat problema na 6 cilindru jer nema dobro hlađenje.

Jbg kao zaljubljenik u automobile htio sam probat taj famozni zvuk šestaka i posralo me bas dobro sad sa ovim :)

 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Inače je N52 top motor, ali si naletio na lošijeg. Tako sam ja na prvog naletio isto u 630i. Još 2018 otišlo 17000kn u 9 mjeseci u motor. Drugi savršen, eno vlasnik presretan i gasira kojem sam prodao. Prvi imao kao 230tkm, a ovaj ja uzeo sa 340tkm

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Acex kaže...
Posmatrač kaže...
Acex kaže...

Eh ekipa malo cu se "pohvalit" iskustvom sa e92 325i (n52 2.5 motor) sto sam nedavno uzeo.Auto super radio neka 2 mjeseca nakon sto sam ga uzeo i onda je odlucio da pravit probleme.

Jedan dan isao sa posla i stisnem ga tako dok sam preticao i paf pocne radit na 5 cilindra.Dodjem doma i stavim druge bobine i proradi on.Poslije toga je radio jos nekih 2 tjedna dok isto jedan dan idem sa posla i upalim auto a on opet na 5 cilindra radi.Odvezem ga majstoru da ga spoji na dijagnostiku i da vidi sta je kad ono nema kompresije na 6 cilindru (izgoreni ventili)

Glava na brusenje,novi lanac,vodena pumpa,hidropodizace isto jer su se culi i sve za veliki servis jer kad je motor vec dolje da se odradi sve.Uglavnom sve me izaslo 2500 tisuce eura.

I danas pokupim auto i sve super radi ali upali mi check engine nakon nekih 10km voznje.Sad u ponedjeljak opet na dijagnostiku.Sad tek razumijem one koji govore da se bolje drogirat nego vozit bmwa 😁

Inace motor ima 270000 km.

Samo se nadam da me sad nece jebavat oko motora bar sljedecih 50 tkm.

 Rebuild motora kao AMG One svakih 40000 ;)

 Ma nakon ovoga idem nazad na Japanca :)

Prosli vlasnik isto nedavno mjenjao vanos solenoide i odrzavao je auto redovno a mehanicar mi kaze da znaju imat problema na 6 cilindru jer nema dobro hlađenje.

Jbg kao zaljubljenik u automobile htio sam probat taj famozni zvuk šestaka i posralo me bas dobro sad sa ovim :)

 

 Japanca nema nit za lijek, bar ovo kaj ja gledam

 

Danas bas bil u kupovini u ZG, i vidim parkiran Accord CU2 (znam po 2 topa iza, znaci 2.4 100% osim ak nije neko radil auspuhe na 2.0), unutra neki stariji gospon i reko idem pitat pa kud puklo da puklo... veli ima 300 i nest tkm, 2010g i auto bez problema (jos ima i plin) i da ga radije nebi prodavao jer nije dugo imao ovak pouzdan auto (nekad u pocetku 2020 ga je uzel), sin mu kao ima stariju accordicu (mislim da je rekao 2004, 2.0 benz) i da isto tak peri deri...

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...
Acex kaže...
Posmatrač kaže...
Acex kaže...

Eh ekipa malo cu se "pohvalit" iskustvom sa e92 325i (n52 2.5 motor) sto sam nedavno uzeo.Auto super radio neka 2 mjeseca nakon sto sam ga uzeo i onda je odlucio da pravit probleme.

Jedan dan isao sa posla i stisnem ga tako dok sam preticao i paf pocne radit na 5 cilindra.Dodjem doma i stavim druge bobine i proradi on.Poslije toga je radio jos nekih 2 tjedna dok isto jedan dan idem sa posla i upalim auto a on opet na 5 cilindra radi.Odvezem ga majstoru da ga spoji na dijagnostiku i da vidi sta je kad ono nema kompresije na 6 cilindru (izgoreni ventili)

Glava na brusenje,novi lanac,vodena pumpa,hidropodizace isto jer su se culi i sve za veliki servis jer kad je motor vec dolje da se odradi sve.Uglavnom sve me izaslo 2500 tisuce eura.

I danas pokupim auto i sve super radi ali upali mi check engine nakon nekih 10km voznje.Sad u ponedjeljak opet na dijagnostiku.Sad tek razumijem one koji govore da se bolje drogirat nego vozit bmwa 😁

Inace motor ima 270000 km.

Samo se nadam da me sad nece jebavat oko motora bar sljedecih 50 tkm.

 Rebuild motora kao AMG One svakih 40000 ;)

 Ma nakon ovoga idem nazad na Japanca :)

Prosli vlasnik isto nedavno mjenjao vanos solenoide i odrzavao je auto redovno a mehanicar mi kaze da znaju imat problema na 6 cilindru jer nema dobro hlađenje.

Jbg kao zaljubljenik u automobile htio sam probat taj famozni zvuk šestaka i posralo me bas dobro sad sa ovim :)

 

 Japanca nema nit za lijek, bar ovo kaj ja gledam

 

Danas bas bil u kupovini u ZG, i vidim parkiran Accord CU2 (znam po 2 topa iza, znaci 2.4 100% osim ak nije neko radil auspuhe na 2.0), unutra neki stariji gospon i reko idem pitat pa kud puklo da puklo... veli ima 300 i nest tkm, 2010g i auto bez problema (jos ima i plin) i da ga radije nebi prodavao jer nije dugo imao ovak pouzdan auto (nekad u pocetku 2020 ga je uzel), sin mu kao ima stariju accordicu (mislim da je rekao 2004, 2.0 benz) i da isto tak peri deri...

 Ja sam prije ovog imo Mazdu 6 sa 1.8 motorom i plinom 2006 g facelift.

U 6 godina jedino redovni servisi svakih 10tkm (normalno i potrosni dijelovi)

I sto mi se poceo cut lanac pa sam i to odradio.

Auto sad ima 300tkm ne potrosi mozda ni pola litre ulja na 10tkm.A vise sam ga vozio na benzin i gazio nego na plin.

Gledao sam i ja Accorda 2.4 ali cl7 ili hondu civic type r ep2 ili fn2,ali na kraju se ipak odlucio za e92 jer sam eto htio probat zadnji pogon i zvuk šestaka.

I da tesko ih je nac jer ih nema puno.

Sad budemo vidjeli kako ce sluzit nakon ovog rebuilda motora ako bude zajebavao idem nazad na japanca 

Poruka je uređivana zadnji put ned 25.2.2024 11:49 (Acex).
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Acex kaže...
hahhaajaads kaže...
Acex kaže...
Posmatrač kaže...
Acex kaže...

Eh ekipa malo cu se "pohvalit" iskustvom sa e92 325i (n52 2.5 motor) sto sam nedavno uzeo.Auto super radio neka 2 mjeseca nakon sto sam ga uzeo i onda je odlucio da pravit probleme.

Jedan dan isao sa posla i stisnem ga tako dok sam preticao i paf pocne radit na 5 cilindra.Dodjem doma i stavim druge bobine i proradi on.Poslije toga je radio jos nekih 2 tjedna dok isto jedan dan idem sa posla i upalim auto a on opet na 5 cilindra radi.Odvezem ga majstoru da ga spoji na dijagnostiku i da vidi sta je kad ono nema kompresije na 6 cilindru (izgoreni ventili)

Glava na brusenje,novi lanac,vodena pumpa,hidropodizace isto jer su se culi i sve za veliki servis jer kad je motor vec dolje da se odradi sve.Uglavnom sve me izaslo 2500 tisuce eura.

I danas pokupim auto i sve super radi ali upali mi check engine nakon nekih 10km voznje.Sad u ponedjeljak opet na dijagnostiku.Sad tek razumijem one koji govore da se bolje drogirat nego vozit bmwa 😁

Inace motor ima 270000 km.

Samo se nadam da me sad nece jebavat oko motora bar sljedecih 50 tkm.

 Rebuild motora kao AMG One svakih 40000 ;)

 Ma nakon ovoga idem nazad na Japanca :)

Prosli vlasnik isto nedavno mjenjao vanos solenoide i odrzavao je auto redovno a mehanicar mi kaze da znaju imat problema na 6 cilindru jer nema dobro hlađenje.

Jbg kao zaljubljenik u automobile htio sam probat taj famozni zvuk šestaka i posralo me bas dobro sad sa ovim :)

 

 Japanca nema nit za lijek, bar ovo kaj ja gledam

 

Danas bas bil u kupovini u ZG, i vidim parkiran Accord CU2 (znam po 2 topa iza, znaci 2.4 100% osim ak nije neko radil auspuhe na 2.0), unutra neki stariji gospon i reko idem pitat pa kud puklo da puklo... veli ima 300 i nest tkm, 2010g i auto bez problema (jos ima i plin) i da ga radije nebi prodavao jer nije dugo imao ovak pouzdan auto (nekad u pocetku 2020 ga je uzel), sin mu kao ima stariju accordicu (mislim da je rekao 2004, 2.0 benz) i da isto tak peri deri...

 Ja sam prije ovog imo Mazdu 6 sa 1.8 motorom i plinom 2006 g facelift.

U 6 godina jedino redovni servisi svakih 10tkm (normalno i potrosni dijelovi)

I sto mi se poceo cut lanac pa sam i to odradio.

Auto sad ima 300tkm ne potrosi mozda ni pola litre ulja na 10tkm.A vise sam ga vozio na benzin i gazio nego na plin.

Gledao sam i ja Accorda 2.4 ali cl7 ili hondu civic type r ep2 ili fn2,ali na kraju se ipak odlucio za e92 jer sam eto htio probat zadnji pogon i zvuk šestaka.

I da tesko ih je nac jer ih nema puno.

Sad budemo vidjeli kako ce sluzit nakon ovog rebuilda motora ako bude zajebavao idem nazad na japanca 

 Ma to je to...

 

 Jedino CL7 ono, ama bas svaki ima popravljene rubnjake i opet nakon god-dvije procvjetaju (crni sa indexa 2.0 kaj je sad 9000€, rubnjaci radjeni u rutingu i videl sam da se zalil da su mu opet bili procvjetali, to sam prije negdje pol godine procital), to i je razlog zast gledam CU2...

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Alfredo nr.2 kaže...
duracell kaže...
Alfredo nr.2 kaže...
duracell kaže...
Alfredo nr.2 kaže...

Koliko mogu tražiti za Renault Clio 2, 2012 g. 125000km?

Prednje i zadnji blatobrani zamjenjeni. Imao je tri manja sudara na kojima je pucala plastika. Motor, klima i ostalo su u odličnom stanju. Napravljen veliki servis. Na autu neki dijelovi su izbljeljeli pa izvana izgleda istrošeno, no karaoserija je zdrava. Autu treba poliranje i farbanje.

 To je valjda mk3 Clio? S obzirom na sve navedeno... a nisi naveo najbitniju stavku a to je motor, variraju cijene izmedu 3 i 5 tisuca eura, sad sve ovisi o zdravlju laka, motoru, sudar/popravak itd itd... 

To je Clio 2 Storija, 6mj. 2012g. Zadnji model Clia 2 sa sportskim sjedalima. Sjedala su mu mnogo bolja nego kod normalnog Clija. Motor je 1.2 16V 55kW. Potrošnja u prosjeku 6L, nekad 5.5 nekad 6.5, ovisno vozim li samo po gradu ili idem van grada. Udaren je bio tri puta, znači tri put su se mjenjali branici, dva puta prednji i jednom stražnji. Svake godine servisiran, napravlje veliki servis, promjenjene pakne, opruge, sve što je potrošno. Auto je u top stanju što se tiče motorizacije. U slabom je stanju što se tiče laka i boje. Izgleda loše, na krovu je boja izbljeljela dok sa strane nije, na haubi je lak otišao i pojavile su se točkice. Majstor kaže da ga treba polirati. Ja ne mislim ništa u tom smislu raditi već gledam da uzmem drugi auto pa me zanima koliko mogu dobiti za ovaj.

 Ne znam sto reci a da ne uvrijedim.... Svakako ako nisi siguran, najbolje otidi na njuskalo pa vidi koliko su drugi stavili cijenu pa sam vidi da li si toliko ocekivao ili ne... Netko ce uzest auto zbog malo km, nekoga nije briga za estetski izgled itd.. sve tu varira s cijenom al pogledaj pa kad ga oglasis opali link ovdje, mozda se netko i javi..... A sto se tice branika i to, to je potrosni materijal kao ulje i filteri s obzirom koliko danas ljude nije briga kad te ''taknu'' na parkingu itd.... Sretno u prodaji

 Vidim da ljudi stavljaju 3500€, moj bližnji mi kažu 1500€, no nekako 1500€ mi djeluje malo s obzirom na cijene danas. Nego, imaš preporuku gdje oglasiti auto, na njuskalu se plaća, index možda? Gdje ljudi najčešće oglašavaju prodaju auta?

 Stavi koliko ti mislis da vrijedi, pa onda spustaj dok se netko ne javi....  

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Jel treba netko možda HIR 2 hid kit? Ima svoje canbuse, plus dolaze još jedni uz set. Sve novo i nekorišteno, moguće da osim HIR 2 odgovara na HB 3, 4 tj 9004, 9006 i 9012 ležišta žarulja

11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Evo proljeće dolazi, ako je netko u potrazi za novom igračkom:

 

https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/yamaha-fz6-s2n-600-cm3-oglas-42840129 

 

Na motoru stvarno nema nikakvih ulaganja, taman stavio lanac, lančanike, gume, napravio auspuh i onda kupim multistradu.

 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pozdrav ekipa, pišem ovdje jer podforum za motore/skutere nije baš nešto aktivan.

Dolaze topliji dani i sad čitam članak za ovu subvenciju za električna vozila pa sam počeo razmatrati da si uzmem neki električni skuterčić za do posla i nazad. Imam samo tri kilometra u jednom smjeru i vjerojatno bi ga mogao puniti na poslu tako da mislim da mi se isplati.

Imam dva pitanja vezano za to:
Prvo je koliko watta bi motor trebao biti da bi mojih 85kg bez problema vukao uzbrdo, s tim da imam samo B kategoriju pa ne znam ni koja je max snaga koju smijem voziti.

Uglavnom, ni ne želim nikakvu jurilicu, 40-50kmh mi je sasvim dovoljno, samo mi je bitno da to ne padne na 15-20kmh kad dođem do uzbrdice.

A drugo pitanje je : Ako je netko već uzimao nešto tako uz subvenciju, koliko je komplicirano i koliko traje cijeli taj proces?
Plaćam puni iznos trgovcu pa mi se kasnije vraća razlika?
Koji su kriteriji za dobiti subvenciju s obzirom da je ukupan budžet ograničen, tj. kolike su šanse da se prijavim i dobijem odjeb?
8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Iskreno ne znam nista za subvencije
Al po meni za takvo vozilo je bolje uzet klasicni skuter, jako su jednostavni za servisiranje ako si imali “mestar” i sami po sebi su mali potrosaci pa nema nekog smisla elektrifikacija.
Kad ih preprodajes idu kao vruce kifle ako si iz istre/dalmacije.

A sto se tice elektricnog, pitanje je kako ce se baterija drzat i kako ces ga kasnije preprodati (kad se zazelis neceg jaceg 😁)
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
A kužim i tu stranu ali stvar je u tome da bih radije izbjegao kupnju polovnog a za novi obični skuter nemam subvenciju, znači u startu me košta više. Plus njega ne mogu "tankati" free na poslu pa onda ni ne vidim neku svrhu kupovine.

Što se kasnije prodaje tiče, iskreno ni ne planiram ga prodavati. Planiram gledati nekakav noviji model kojem ću moći jednostavno staviti novu bateriju za par godina pa dok ide - ide.

A u firmi nam tehnička služba ima nekakav govecs električni skuter već par godina i nikakvih problema nisu imali, samo standardno potrošni dijelovi - kočnice, remen i sl.
I mislim da su prošle godine stavili novu bateriju jer je staroj dosta pao kapacitet. Ali to je nakon nekih 4 godine svakodnevnog "gaženja" od 7 ujutro do 10 navečer.
7 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Naletio sam na ovu stranicu:

https://elektricnibuntovnik.hr/elektricni-skuteri/

Koliko vidim, kod njih se prijaviš na mail pa onda oni prijave taj model koji si kupio za poticaj.

E sad, koji bi ti model bio dovoljno dobar za uzbrdicu, teško je reći.

Gledaj da ima najjači motor a da i dalje možeš vozit s "običnom" vozačkom.

Kod mene je isto jaka uzbrdica i svatko tko ide sa skuterom (većinom poštari), jedva uspije osrednje uspone savladat ako imaju dosta zaleta sa 50 ccm benzinskim skuterima, a ekvivalent tome je vjerovatno električni model s 1500W motorom - takav sam jednom vozio, bio je jednako trom kao 50 kubika skuter, ali te brojke su ionak bezveze, ne znaš dok ne probaš.

 

P.S. ovi imaju mogućnost probe u Susedgradu, tam imaš taman i lijepih uzbrdica pa možeš isprobat.

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
Poruka je uređivana zadnji put pon 4.3.2024 9:18 (fer-de-lance).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
darkborg kaže...
Prvo je koliko watta bi motor trebao biti da bi mojih 85kg bez problema vukao uzbrdo, s tim da imam samo B kategoriju pa ne znam ni koja je max snaga koju smijem voziti.

Uglavnom, ni ne želim nikakvu jurilicu, 40-50kmh mi je sasvim dovoljno, samo mi je bitno da to ne padne na 15-20kmh kad dođem do uzbrdice.

1. maksimalna snaga mopeda za B (AM) kategoriju je 5kW, i naravno brzina do 50km/h
2. ovisi kakav je uspon, nije isto jel 3% ili 15%. Ti skuteri imaju 70-100kg. Računaj da ti je 3kW više nego dovoljno za jake uspone (15%), 1,5kW za umjerene uspone (do 6-8%), 1kW za ravni do blago valoviti teren (3% usponi). To je dosta više od "zdravoseljačkog" P=v*F za svladavanje samog uspona, ali puno je i drugih faktora.

U pravilu elektromotori mogu dati puno snage na malim okretajima (ako je kontroler dobar). Za referencu Tomos automatic je imao 1,5kW, u stvarnosti vjerojatno i malo više i uz to masu od samo 45kg.
Kao što su ti već savjetovali, najbolje je otići na probnu vožnju. 

9 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pozdrav,

 

ima li netko iskustva koliko je realno mijenjanje seta kvačila za VW Golf 6 1.6TDI 77KW 5brzina? I koliko otprilike traje proces zamijene. Još jedna stvar mi pada na pamet, a to je cilindar kvačila to jest ulje u njemu, jel se to standardno mijenja ulje kad se mijenja kvačilo ili to nije uobičajena procedura?

 

Hvala i lijep pozdrav

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Filip720 kaže...

Pozdrav,

 

ima li netko iskustva koliko je realno mijenjanje seta kvačila za VW Golf 6 1.6TDI 77KW 5brzina? I koliko otprilike traje proces zamijene. Još jedna stvar mi pada na pamet, a to je cilindar kvačila to jest ulje u njemu, jel se to standardno mijenja ulje kad se mijenja kvačilo ili to nije uobičajena procedura?

 

Hvala i lijep pozdrav

 Nisam siguran jel most mora dole na golfu, na octaviji nejde dole a to su slicni auti tak da to malo pojeftinjuje ruke i ne moras spur radit.

Cilindar u pravilu niko ne dira. Set tog kvacila je cca 1200 kn ako nemas dvomaseni zamasnjak. Negdje iza 2010 je isao jednomaseni na 1.6 tdi

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice