Pitam kako da se nabavi auto iz Amerike putem neke tvrtke,kako to ide sa porezima i dostavom.Molim vas nemojte mi sa svojim prijedlozima da uzmem u neke europske aute inače prijavljujem.U pitanju je Chevelle ss 1970
Nabava auta iz SAD
- poruka: 21
- |
- čitano: 7.790
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pitam kako da se nabavi auto iz Amerike putem neke tvrtke,kako to ide sa porezima i dostavom.Molim vas nemojte mi sa svojim prijedlozima da uzmem u neke europske aute inače prijavljujem.U pitanju je Chevelle ss 1970
Sve u svemu, legalnim putem, platit ćeš duplo.. Inače, čuo sam za neke šeme preko bosne i grupnom kupovinom i prijevozom automobila iz SAD-a unajmljenim kontejnerom na brodu itd. (u BiH nisu tako rigorozni zakoni i porezi)
Taj automobil ionako ne može zadovoljiti postupak homologacije, tako da možeš zaboraviti da ćeš ga registrirati.
Ovo preko BiH nema smisla, jer opet ga moraš uvesti u Hrvatsku i zadovoljiti hrvatske propise.
Bottom Line: ODUSTANI!
Taj automobil ionako ne može zadovoljiti postupak homologacije, tako da možeš zaboraviti da ćeš ga registrirati.
Ovo preko BiH nema smisla, jer opet ga moraš uvesti u Hrvatsku i zadovoljiti hrvatske propise.
Možda i može jer spada pod oldtimere !
Možda i može jer spada pod oldtimere !
Svejedno mora zadovoljiti propise.
Kao prvo, mora zadovoljiti barem Euro 3 normu ispuha. Zatim svjetla - prednja pozicija mora biti bijela, a stražnji pokazivači smjera moraju biti neovisni o svjetlima i moraju biti narančaste boje (američki auti imaju svjetla i žmigavce u istoj žarulji, pa kad daš žmigavac cijelo svjetlo treperi). Nadalje, mora imati bočne žmigavce. Pa zamjena brzinomjera (prilagodba sa mph na km/h). Testiranje buke...
Uglavnom, pitanje je bi li prošao homologaciju.
A mora platiti auto + transport + carina + trošarina + pregled u svrhu prilagodbe EU normama + cijena preinaka + atest.
Zamisli, sve to i onda ga na kraju (možda) ne možeš registrirati.
moze ga registirati ako je stariji od 30 godina onda spada u odltimere...
To šta kažeš za Euro norme ispuha i tako,to ima jedna tvrtka koja to sve zamjeni i to za mph nije bitno.Budite malo optimističniji.
Naravno. Ja niti nisam rekao da je takve stvari nemoguće prilagoditi propisima. Pitanje je samo isplativosti investicije i utroška vremena.
Možda jedino kao antikvitet no i tada je upitno. Neisplativo totalno.....jedino da isfuraš neku vezu s stranim državljanstvom
jedino da isfuraš neku vezu s stranim državljanstvom
Ne vidim kakve to veze ima?
koliko tamo dođe taj auto
Oko 130 000 do 150 000 kuna.
Ma tehnički pregled i nije takav problem, zna se kako to u našoj državi ide. Pa više od pola automobila na cesti nebi smjelo biti registrirano...
Ma tehnički pregled i nije takav problem, zna se kako to u našoj državi ide. Pa više od pola automobila na cesti nebi smjelo biti registrirano...
Ovo treba u humor.
Al opet nemora on bit u SAD,može se nać i po europi samo eto,teško ih je nać,vidio sam davno jedan u Njemačkoj za troduplu cijenu i zaboravio stranicu.
Prvo....ODLIČAN IZBOR
i ja sam ljubitelj muscle auta...to je pravi mali tenk :)
to što ti želiš je dosta skup sport, al ništa nije nerješivo...
taj auto spada u oldtimere (30+ godina starosti) i mislim da se uvozi preko ministarstva kulture (provjeri)
što se tiče cijena u hr postoji firma koja uvozi mustange (nove) i ovdje imaš opisanu cijenu koji oni formiraju kod nas...tj što se sve plaća prilikom uvoza i SAD-a...
e sad dal to vrijedi (porez, trošarina i sl.) za oldtimere neznam
al nebi bilo zgorega da ih kontaktiraš pa da to sve uradiš preko njih....ne vjerujem da ti nebi izašli u susret al isto tako očekuj da će si uzet nekakvu proviziju (kolikvu-neznam)
i ja bi si rado uveo nešto...al hebi ga...nema se para :(
btw pod oldtimer se podrazumjeva auto u izvornom stanju kakv je bio kad se proizveo (original restauracija isto prolazi)
da nebi ti možda doveo nešto sa SEMA show-a ;)
A je nabiju svakakvih glupih poreza.Al dobro mogu ja nabavit samo karoseriju pa za motor koga šiša stavit ću od fiće.Zezam se,vidit ću ako nađem šta u Europi
Bitno je napomenuti da 30 godina starosti nije uvijek jedini i isključivi kriterij prema kojem se neko vozilo proglašava oldtimerom ili ne. Prema tome bi skoro svaki Yugo, Zastava ili npr. Golf I na našim cestama bio proglašen oldtimerom.
I dobro, ako kupis taj auto i registriraš ga, sta mislis koliko ce trebat vremena da ti taj auto neki lopov mazne.
Ja mislim da bi to brzo zavrsilo negdje preko granice.
I dobro, ako kupis taj auto i registriraš ga, sta mislis koliko ce trebat vremena da ti taj auto neki lopov mazne.
Ja mislim da bi to brzo zavrsilo negdje preko granice.
Neboj se ti zato
Jel mi možete nać link za Europu tj, di ga ima kupit u Europi