Vaši 3D modeli izdvojena tema

poruka: 7.698
|
čitano: 1.853.753
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Re: Vaši 3D modeli
Rabenbal kaže...
dexman kaže...

a modo je???? {#}  inace model je radit u blenderu 2.56....

modo je do 2010 godine bio jedan od najboljih 3d alata i program koji je zadnjih godina bio najzastupljeniji u svijetu i najprodavaniji, koji je kombinirao sistem skulpturiranja, brushiranja tekstura po modelu brushem i naravno poligonalno modeliranje, te je jedini sa najboljim kvalitetnim defaultnim rednerom. od 2010 autodesk je svojim novim tehnologijama doslovce pregazio svu konkurenciju od video montaže i obrade do 3d grafike i animacije. sa 2012 verzijama doslovce mu vise nijedan 3d developer nije ni ravan.

rekoh pocetnik sam.....{#} nemam pojma o industriji 3d software..... hvala na pojasnjenju ....

dex
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli

Nekakav update

Poruka je uređivana zadnji put pet 11.3.2011 21:38 (mislav_01).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Berko kaže...
Rabenbal kaže...

onak malo sam zabezeknut. nasao sam low poly urgota i onak, hebote. model je totalno amaterski. i ja si mislim koji vrag ja tezim urednim modelima kad vidim neki ovakav model navodno deckiju koji naprave igru i skoro padnem sa stolice. :/

 

danas sam samo pola sata utrosio na urgota, sutra cu zavrsiti i drugu onu tanju ruku. crtez totalno drukcije izgleda od low poly modela.

 

 

A imaš informaciju o broju polygona tog modela i rezoluciji texture? Jer iskreno, djeluje mi ko da ima dosta manje polygona od tvog modela, tako da ako se to uzme u obzir, model je super. Nije problem napraviti dobar model sa puno polygona; problem je napraviti dobar model sa MALO polygona, a po mom mišljenju i ako sam dobro prosudio detaljnost onog modela (bez wire prikaza je to teško), ono je dobar model.

Ajde, ako ništa drugo, sad ćemo barem imati nešto za usporedbu sa tvojim modelom kad ga završiš i moći čemo objektivnije prosuditi da li je dobar ili ne. {#}

 

Svaka čast !

 

 

I'm from Hollywood
14 godina
protjeran
offline
Vaši 3D modeli

Evo jedna kućica za školu. Moj dizajn. Malo fali detalja, ali nisam imao previše vremena.

Error! The signature row can't display the awesomness of this signature!
Moj PC  
16 0 hvala 2
13 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
trackmanijak kaže...

Evo jedna kućica za školu. Moj dizajn. Malo fali detalja, ali nisam imao previše vremena.

Baš je simpa!

Samo, probaj na pod staviti više blura nego ovog nekakog efekta kao voda...

http://mayahotspot.blogspot.com/
14 godina
offline
Vaši 3D modeli

čudno mi izgledaju stepenice na 3 slici

McLaren Mercedes:1974.Emerson Fittipaldi-1976.James Hunt-1984.Niki Lauda-1985.-1986.Alain Prost-1988.Ayrton Senna-1989.Alain Prost-1990.-1991.-Ayrton Senna-1998.-1999.Mika Hakkinen-2008.Lewis Hamilton
Moj PC  
4 0 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
Re: Vaši 3D modeli
Jao, blura se uopće nisam sjetio *facepalm*.
Stepenice imaju rub pod 45°, malo su stilizirane.
Error! The signature row can't display the awesomness of this signature!
13 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
trackmanijak kaže...

Evo jedna kućica za školu. Moj dizajn. Malo fali detalja, ali nisam imao previše vremena.

problem sa mapiranjem tekstura. negdje ima neki stari tutorial koji sam tu stavio o tome kako se odradjuju teksture prilikom mapiranja. iako ti je jendostavnije koristit vertex paint za takve stvari.

13 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
woodgamesfx kaže...
Berko kaže...
Rabenbal kaže...

onak malo sam zabezeknut. nasao sam low poly urgota i onak, hebote. model je totalno amaterski. i ja si mislim koji vrag ja tezim urednim modelima kad vidim neki ovakav model navodno deckiju koji naprave igru i skoro padnem sa stolice. :/

 

danas sam samo pola sata utrosio na urgota, sutra cu zavrsiti i drugu onu tanju ruku. crtez totalno drukcije izgleda od low poly modela.

 

 

A imaš informaciju o broju polygona tog modela i rezoluciji texture? Jer iskreno, djeluje mi ko da ima dosta manje polygona od tvog modela, tako da ako se to uzme u obzir, model je super. Nije problem napraviti dobar model sa puno polygona; problem je napraviti dobar model sa MALO polygona, a po mom mišljenju i ako sam dobro prosudio detaljnost onog modela (bez wire prikaza je to teško), ono je dobar model.

Ajde, ako ništa drugo, sad ćemo barem imati nešto za usporedbu sa tvojim modelom kad ga završiš i moći čemo objektivnije prosuditi da li je dobar ili ne. {#}

 

Svaka čast !

 

 

sto svaka cast. low poly od RIOTA je ocajan, tojest 90-te su odavno prosle - amaterski je. sto se tice mog wire, kao i svi moji modeli bezprijekoran je.

14 godina
offline
Re: Vaši 3D modeli
Rabenbal kaže...

 

sto se tice mog wire, kao i svi moji modeli bezprijekoran je.

 

Skromnost na djelu! {#}

3D Designer
14 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Opet me nije dugo bilo.. evo par novih slika.

Neki sportski centar Neki sportski centar
 

dvorana.. dvorana..
birc vezan uz dvoranu birc vezan uz dvoranu
skica skica
kuca kuca
int kuce int kuce
I'm sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
 
17 0 hvala 2
13 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Minoza kaže...
Rabenbal kaže...

 

sto se tice mog wire, kao i svi moji modeli bezprijekoran je.

 

Skromnost na djelu! {#}

nema razloga da budem skroman oko tih stvari, to je cinjenica. kod stvari kod kojih sam nesiguran, tad sam skroman. tojest za one stvari za koje znam da mogu bolje biti. a riotov low poly model je zbilja ocajan. 1995 je davno prosla.

 

jos pola sata uhvatih danas nakon sto sam osvojio na medjunarodnom natjecaju nagradu - 76 dizajnera iz svijeta, pali su ko tratincice. prakticki ni 4 sata nisam radio na dizajnu. ovo se ne odnosi na urgota vec necem drugom, uglavnom 700 dolara je u dzepu.

 

jos glava, oklop i generatori + prikljucci i raketa za desnu ruku.

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 13.3.2011 5:53 (Rabenbal).
13 godina
offline
Vaši 3D modeli

poceo sam pratiti ovu temu malo pa sam se zainteresirao za modeliranje...evo ovo je moj prvi rad u cinema 4D...posto nisam gledao nikakve tutorijale niti ista da li netko zna postoji li knjiga(makar na engleskom) o modeliranju u cinemi...cujem neki kazu da je bolji 3ds(mislim da se tako zove) ili cinema4d...sto bi meni bilo lakse od tog dvoje odnosno da ima vise opcija kkoje su lakse razumljive? blender sam  vec probao pa samo recite cinema 4d ili 3ds? hvala

 

edit:naravno ovu sliku nisam zavrsio do kraja

 

gledao sam HTZ pa pomislih... gledao sam HTZ pa pomislih...
★★★★★
Poruka je uređivana zadnji put ned 13.3.2011 8:41 (FiCoO).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
Re: Vaši 3D modeli
FiCoO kaže...

poceo sam pratiti ovu temu malo pa sam se zainteresirao za modeliranje...evo ovo je moj prvi rad u cinema 4D...posto nisam gledao nikakve tutorijale niti ista da li netko zna postoji li knjiga(makar na engleskom) o modeliranju u cinemi...cujem neki kazu da je bolji 3ds(mislim da se tako zove) ili cinema4d...sto bi meni bilo lakse od tog dvoje odnosno da ima vise opcija kkoje su lakse razumljive? blender sam  vec probao pa samo recite cinema 4d ili 3ds? hvala

 

edit:naravno ovu sliku nisam zavrsio do kraja

 

Pisao je već Denis, a i ja kao korisnik 3ds Max-a ga mogu pohvaliti. Ja bih išao na tvome mjestu na 3s max, jer ako se planiraš s time baviti, dosta firmi koristi upravo autodesk proizvode.

http://dizanje-ratia.info
16 godina
offline
Re: Vaši 3D modeli
Rabenbal kaže...
nema razloga da budem skroman oko tih stvari, to je cinjenica. kod stvari kod kojih sam nesiguran, tad sam skroman. tojest za one stvari za koje znam da mogu bolje biti. a riotov low poly model je zbilja ocajan. 1995 je davno prosla.

 

jos pola sata uhvatih danas nakon sto sam osvojio na medjunarodnom natjecaju nagradu - 76 dizajnera iz svijeta, pali su ko tratincice. prakticki ni 4 sata nisam radio na dizajnu. ovo se ne odnosi na urgota vec necem drugom, uglavnom 700 dolara je u dzepu.

 

jos glava, oklop i generatori + prikljucci i raketa za desnu ruku.

 

 

 

 

Tanka je linija između samouvjerenosti i iritantntne prenapuhanosti, a i inaće ljudi imaju tedenciju stvaranja lošeg mišljenja o ljudima koji sami sebe hvale (pogotovo u zadnje vrijeme; pogle Jacu).

A ja osobno pak ne volim kad netko omaložava tuđi rad bez pokrića, a po mom mišljenju tvoji argumenti nemaju pokrića;

Da nije 1995 godina, ali ta igra nije AAA naslov i rijeć je o massive online mulytiplayer igri koja kao takva, da bi bila isplativa, mora biti dostupna čim većem broju ljudi. A statistički je dokazano da ljudi koji većinom igraju takve igre, nisu "okorjeli" pc gameri koji imaju najnoviji i najjaći dostupni hardware (ili neko računalo gornje klase), stoga igra mora biti čim manje hardwareski zahtjevna da bi ju moglo igrati čim više ljudi, tj. vrlo je izvjesno da će biti situacija kada će na istom području biti i više stotina likova, bilo NPC-ovaca ili playera, pa to i slabija računala moraju biti u stanju prikazati.

A kako drugačije postići tu optimiziranost i nezahtjevnost nego sa modelima koji imaju minimalno moguće polygona (a da i dalje zadrže kakvu-takvu formu, funkcionalnost i sličnost sa konceptom), sa korištenjem čim manje kompleksnih shadera i sa čim manje textura i čim manje rezolucije (pretpostavljam da koriste samo difuse mapu; dakle nema ni bump mapinga). Što se tiće rezolucije texture, iako na onoj slici koju si ti stavio, textura izgleda "loše", u igri izgleda zadovoljavajuće, jer u igri ni nemaš takav "bliži" pogled na lika, nego ga gledaš iz određene udaljenosti, di se niža rezolucija texture ne vidi.

Evo isječak gameplaya baš sa tim likom:

Pustite u HD verziji i stavite na fullscreen.

 

Igra je besplatna, tako da i to treba uzeti u obzir, te je izdana 2009 godine (godinu izdavanja sam stavio samo kao dodatnu informaciju; osim toga taj podatak nema nikakav drugi značaj).

 

A i evo da stavimo tu igru i te modele malo u kontekst ostalih MMO igara:

World of Warcraft:

 

Te još neizdana igra, ali koja je punokrvni AAA naslove (u kontekstu MMO-a), kojeg razvija Bioware i ElectronicArts; Star Wars: the old republic. Primjetite da grafika ni u toj igri nije daleko od grafike iz"1995.g" koju ima i League of Legends, baš iz razloga koje sam gore naveo. Ova igra ima drugačiji vizualni stil, drugačiji ambient i drugačiji princip igranja, ali u osnovi je isto grafički daleko iza ostalih novijih naslova koji nisu MMO.

 

Generalno, moje mišljenje je i dalje da je ono dobar model, uzevši u obzir da je low poly model, te tip igre za koji je napravljen i generalni stil i dizajn igre. Također mislim da je pomalo nezrelo i neumjesno tako komentirati tuđi rad i uspoređivati ga sa svojim, a čak se ni ne radi o istoj stvari (kao što si rekao, ti radiš high poly model).

A "besprijekornost" modela je po mom mišljenju relativan pojam; ja mislim da je "besprijekoran" svaki model koji dobro izgleda u svojoj finalnoj formi; ako je rijeć o običnom still rendu i ako na njemu model izgleda uvjerljivo i kvalitetno, onda je nebitno dal on ima "savršenu" quad topologiju ili je pun trokuta, viška vertexa i sl. Ako je pak rijeć o modelu koji će se animirati, možeš imati neznam kako "besprijekoran" wire, ali ako imaš edgeve na krivim mjestima, to ti neće ništa značiti jer ćeš imati onda problema kod animiranja i skininga tog mesha.

Naravno, treba težiti tome da se napravi čim bolji i kvalitetniji model, ali to nesmije biti niti nemože biti glavni i jedini argument ili mjerilo kvalitete. A i vrlo često se javljaju situacije kad ni nema vremena da se napravi baš "savršeni" model, jer su rokovi kratiki, buđet premali i sl. Onda je "savršeno" sve ono što zadovoljava potrebe te trenutne situacije i projekta. Vrlo često sam osobno imao situacije di sam napravio takav mesh da bi netko pomislio da sam bio pijan dok sam ga radio, ali je bio brzo gotov i u finalnom formatu je dobro izgledao, a "višak" vremena sam iskoristio za druge stvari koje su bile bitnije za postizanje čim boljeg finalnog rezultata.

A siguran sam da to sve i sam znaš, pa te molim da priće o "savršenim modelima" i "savršenoj topologiji" ostavimo za one koji nemaju pametnijeg posla nego da se hvalisaju pred manje upučenim ljudima ili pak koriste tu šemu da bi pametovali po forumima (npr. vidio si i sam raspravu na forum.hr-u; pa reci, kome normalnome tako nešto treba u životu??).

 

http://dejankober.com/ Tweeter: http://twitter.com/#!/koberko
14 godina
offline
Vaši 3D modeli

Evo jedan model u 3ds maxu preko tutoriala:

Unatoč glupome nadimku kojeg ne mogu promijeniti,ne igram CoD i sl.
 
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Vaši 3D modeli

pokusaj izrade modela saha {#}

 

http://img25.imageshack.us/i/sahfinaa.png/

 

dali valja sta?

 

 

 

dex
 
9 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Vaši 3D modeli
dexman kaže...

pokusaj izrade modela saha {#}

 

http://img25.imageshack.us/i/sahfinaa.png/

 

dali valja sta?

 

 

 

 

Meni super zgledi! {#}

3D Designer
14 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
Berko kaže...

 

Tanka je linija između samouvjerenosti i iritantntne prenapuhanosti, a i inaće ljudi imaju tedenciju stvaranja lošeg mišljenja o ljudima koji sami sebe hvale (pogotovo u zadnje vrijeme; pogle Jacu).

A ja osobno pak ne volim kad netko omaložava tuđi rad bez pokrića, a po mom mišljenju tvoji argumenti nemaju pokrića;

Da nije 1995 godina, ali ta igra nije AAA naslov i rijeć je o massive online mulytiplayer igri koja kao takva, da bi bila isplativa, mora biti dostupna čim većem broju ljudi. A statistički je dokazano da ljudi koji većinom igraju takve igre, nisu "okorjeli" pc gameri koji imaju najnoviji i najjaći dostupni hardware (ili neko računalo gornje klase), stoga igra mora biti čim manje hardwareski zahtjevna da bi ju moglo igrati čim više ljudi, tj. vrlo je izvjesno da će biti situacija kada će na istom području biti i više stotina likova, bilo NPC-ovaca ili playera, pa to i slabija računala moraju biti u stanju prikazati.

A kako drugačije postići tu optimiziranost i nezahtjevnost nego sa modelima koji imaju minimalno moguće polygona (a da i dalje zadrže kakvu-takvu formu, funkcionalnost i sličnost sa konceptom), sa korištenjem čim manje kompleksnih shadera i sa čim manje textura i čim manje rezolucije (pretpostavljam da koriste samo difuse mapu; dakle nema ni bump mapinga). Što se tiće rezolucije texture, iako na onoj slici koju si ti stavio, textura izgleda "loše", u igri izgleda zadovoljavajuće, jer u igri ni nemaš takav "bliži" pogled na lika, nego ga gledaš iz određene udaljenosti, di se niža rezolucija texture ne vidi.

Evo isječak gameplaya baš sa tim likom:

Pustite u HD verziji i stavite na fullscreen.

 

Igra je besplatna, tako da i to treba uzeti u obzir, te je izdana 2009 godine (godinu izdavanja sam stavio samo kao dodatnu informaciju; osim toga taj podatak nema nikakav drugi značaj).

 

A i evo da stavimo tu igru i te modele malo u kontekst ostalih MMO igara:

World of Warcraft:

 

Te još neizdana igra, ali koja je punokrvni AAA naslove (u kontekstu MMO-a), kojeg razvija Bioware i ElectronicArts; Star Wars: the old republic. Primjetite da grafika ni u toj igri nije daleko od grafike iz"1995.g" koju ima i League of Legends, baš iz razloga koje sam gore naveo. Ova igra ima drugačiji vizualni stil, drugačiji ambient i drugačiji princip igranja, ali u osnovi je isto grafički daleko iza ostalih novijih naslova koji nisu MMO.

 

Generalno, moje mišljenje je i dalje da je ono dobar model, uzevši u obzir da je low poly model, te tip igre za koji je napravljen i generalni stil i dizajn igre. Također mislim da je pomalo nezrelo i neumjesno tako komentirati tuđi rad i uspoređivati ga sa svojim, a čak se ni ne radi o istoj stvari (kao što si rekao, ti radiš high poly model).

A "besprijekornost" modela je po mom mišljenju relativan pojam; ja mislim da je "besprijekoran" svaki model koji dobro izgleda u svojoj finalnoj formi; ako je rijeć o običnom still rendu i ako na njemu model izgleda uvjerljivo i kvalitetno, onda je nebitno dal on ima "savršenu" quad topologiju ili je pun trokuta, viška vertexa i sl. Ako je pak rijeć o modelu koji će se animirati, možeš imati neznam kako "besprijekoran" wire, ali ako imaš edgeve na krivim mjestima, to ti neće ništa značiti jer ćeš imati onda problema kod animiranja i skininga tog mesha.

Naravno, treba težiti tome da se napravi čim bolji i kvalitetniji model, ali to nesmije biti niti nemože biti glavni i jedini argument ili mjerilo kvalitete. A i vrlo često se javljaju situacije kad ni nema vremena da se napravi baš "savršeni" model, jer su rokovi kratiki, buđet premali i sl. Onda je "savršeno" sve ono što zadovoljava potrebe te trenutne situacije i projekta. Vrlo često sam osobno imao situacije di sam napravio takav mesh da bi netko pomislio da sam bio pijan dok sam ga radio, ali je bio brzo gotov i u finalnom formatu je dobro izgledao, a "višak" vremena sam iskoristio za druge stvari koje su bile bitnije za postizanje čim boljeg finalnog rezultata.

A siguran sam da to sve i sam znaš, pa te molim da priće o "savršenim modelima" i "savršenoj topologiji" ostavimo za one koji nemaju pametnijeg posla nego da se hvalisaju pred manje upučenim ljudima ili pak koriste tu šemu da bi pametovali po forumima (npr. vidio si i sam raspravu na forum.hr-u; pa reci, kome normalnome tako nešto treba u životu??).

 

 

 

Sve ovo što je Berko napisao potpisujem.

Još davno prije sam vam napisao, da posebno obratite pažnju na poly count u modelima, jer iskreno teško da ćete imat koristi od modela koji je > 5000 verticesa , što god da on bio, osim ako ne radite modele za prezentacije pa imate u pripremi neku CGI stanicu da to sve skupa izvrti. 

 

 

 

 

I'm from Hollywood
16 godina
offline
Vaši 3D modeli

Nešto novo od mene, tek je u fazi razvoja.

Ugl. imam namjeru izraditi animaciju koja bude u stilu starijih video igara.

http://www.metacafe.com/watch/2749951// || http://www.metacafe.com/watch/1248654/3d_animacija/
Moj PC  
10 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Vaši 3D modeli
Branimir2412 kaže...

Nešto novo od mene, tek je u fazi razvoja.

Ugl. imam namjeru izraditi animaciju koja bude u stilu starijih video igara.

  iskreno... mislim da ti neide....jer ovo sto vidim je predobro   {#} hehe

dex
13 godina
offline
Re: Vaši 3D modeli
captain_soap_McTawish kaže...

Evo jedan model u 3ds maxu preko tutoriala:

covjece koliko tu jos ima tutroijala...fakat su dobri...ako covjek ima malo volje naci ce uvijek ono sto ga zanima{#}

ja sam si uzeo onu teksturu za nogometnu loptu...hehe

★★★★★
16 godina
offline
Vaši 3D modeli

Maniji update

http://www.metacafe.com/watch/2749951// || http://www.metacafe.com/watch/1248654/3d_animacija/
Moj PC  
6 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

pzrav svima

 

nakon nekoliko mjeseci pauze ponovo sam instalirao mayu. 

Modeliram desert eagle:

 

 

desert eagle desert eagle
blam blam, svaki dan sanjam auto ban..
Moj PC  
10 0 hvala 0
16 godina
offline
Vaši 3D modeli

Još jedan update od mene.

U vezi ovog crysis-a nepitajte ništa, budete skužili kada sve završim.

 

http://www.metacafe.com/watch/2749951// || http://www.metacafe.com/watch/1248654/3d_animacija/
Poruka je uređivana zadnji put sri 16.3.2011 13:35 (Branimir2412).
Moj PC  
10 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli

Meni riknuo komp. Nema uopce slike. Upali se svih 5 crvenih LEDica na 4870x2, kod bootanja, i ekran je crn...tako da sumnjam na graficku. Tek iduci tjedan mogu nosit na servis. Nadam se da su HDDovi uredu inace sam popusio sve modele koje sam radio. Glup sam ko kura* sto nisam napravio neki backup FFS!!!!!

 

A baš mi se sviđao svemirski brod novi :) 

 

Inace fino je vidjet sto se sve više ljudi interesira za 3D. Dobru temu imamo bome :)

15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Moj prvi wip u 3ds-maxu , sve više mi se sviđa program , sutra još izrada materijala i sitne dorade ( ne sviđaju mi se žice ).

You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one I hope someday you'll join us And the world will live as one .......
Moj PC  
11 0 hvala 0
14 godina
offline
Vaši 3D modeli

isprobavanje UV-a u blenderu...ali mi je pobjegla textura...pa ce biti update....

 

http://img823.imageshack.us/i/granatase.png/

 

{#}

dex
 
2 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Vaši 3D modeli
woodgamesfx kaže...
Berko kaže...

 

Tanka je linija između samouvjerenosti i iritantntne prenapuhanosti, a i inaće ljudi imaju tedenciju stvaranja lošeg mišljenja o ljudima koji sami sebe hvale (pogotovo u zadnje vrijeme; pogle Jacu).

A ja osobno pak ne volim kad netko omaložava tuđi rad bez pokrića, a po mom mišljenju tvoji argumenti nemaju pokrića;

Da nije 1995 godina, ali ta igra nije AAA naslov i rijeć je o massive online mulytiplayer igri koja kao takva, da bi bila isplativa, mora biti dostupna čim većem broju ljudi. A statistički je dokazano da ljudi koji većinom igraju takve igre, nisu "okorjeli" pc gameri koji imaju najnoviji i najjaći dostupni hardware (ili neko računalo gornje klase), stoga igra mora biti čim manje hardwareski zahtjevna da bi ju moglo igrati čim više ljudi, tj. vrlo je izvjesno da će biti situacija kada će na istom području biti i više stotina likova, bilo NPC-ovaca ili playera, pa to i slabija računala moraju biti u stanju prikazati.

A kako drugačije postići tu optimiziranost i nezahtjevnost nego sa modelima koji imaju minimalno moguće polygona (a da i dalje zadrže kakvu-takvu formu, funkcionalnost i sličnost sa konceptom), sa korištenjem čim manje kompleksnih shadera i sa čim manje textura i čim manje rezolucije (pretpostavljam da koriste samo difuse mapu; dakle nema ni bump mapinga). Što se tiće rezolucije texture, iako na onoj slici koju si ti stavio, textura izgleda "loše", u igri izgleda zadovoljavajuće, jer u igri ni nemaš takav "bliži" pogled na lika, nego ga gledaš iz određene udaljenosti, di se niža rezolucija texture ne vidi.

Evo isječak gameplaya baš sa tim likom:

Pustite u HD verziji i stavite na fullscreen.

 

Igra je besplatna, tako da i to treba uzeti u obzir, te je izdana 2009 godine (godinu izdavanja sam stavio samo kao dodatnu informaciju; osim toga taj podatak nema nikakav drugi značaj).

 

A i evo da stavimo tu igru i te modele malo u kontekst ostalih MMO igara:

World of Warcraft:

 

Te još neizdana igra, ali koja je punokrvni AAA naslove (u kontekstu MMO-a), kojeg razvija Bioware i ElectronicArts; Star Wars: the old republic. Primjetite da grafika ni u toj igri nije daleko od grafike iz"1995.g" koju ima i League of Legends, baš iz razloga koje sam gore naveo. Ova igra ima drugačiji vizualni stil, drugačiji ambient i drugačiji princip igranja, ali u osnovi je isto grafički daleko iza ostalih novijih naslova koji nisu MMO.

 

Generalno, moje mišljenje je i dalje da je ono dobar model, uzevši u obzir da je low poly model, te tip igre za koji je napravljen i generalni stil i dizajn igre. Također mislim da je pomalo nezrelo i neumjesno tako komentirati tuđi rad i uspoređivati ga sa svojim, a čak se ni ne radi o istoj stvari (kao što si rekao, ti radiš high poly model).

A "besprijekornost" modela je po mom mišljenju relativan pojam; ja mislim da je "besprijekoran" svaki model koji dobro izgleda u svojoj finalnoj formi; ako je rijeć o običnom still rendu i ako na njemu model izgleda uvjerljivo i kvalitetno, onda je nebitno dal on ima "savršenu" quad topologiju ili je pun trokuta, viška vertexa i sl. Ako je pak rijeć o modelu koji će se animirati, možeš imati neznam kako "besprijekoran" wire, ali ako imaš edgeve na krivim mjestima, to ti neće ništa značiti jer ćeš imati onda problema kod animiranja i skininga tog mesha.

Naravno, treba težiti tome da se napravi čim bolji i kvalitetniji model, ali to nesmije biti niti nemože biti glavni i jedini argument ili mjerilo kvalitete. A i vrlo često se javljaju situacije kad ni nema vremena da se napravi baš "savršeni" model, jer su rokovi kratiki, buđet premali i sl. Onda je "savršeno" sve ono što zadovoljava potrebe te trenutne situacije i projekta. Vrlo često sam osobno imao situacije di sam napravio takav mesh da bi netko pomislio da sam bio pijan dok sam ga radio, ali je bio brzo gotov i u finalnom formatu je dobro izgledao, a "višak" vremena sam iskoristio za druge stvari koje su bile bitnije za postizanje čim boljeg finalnog rezultata.

A siguran sam da to sve i sam znaš, pa te molim da priće o "savršenim modelima" i "savršenoj topologiji" ostavimo za one koji nemaju pametnijeg posla nego da se hvalisaju pred manje upučenim ljudima ili pak koriste tu šemu da bi pametovali po forumima (npr. vidio si i sam raspravu na forum.hr-u; pa reci, kome normalnome tako nešto treba u životu??).

 

 

 

Sve ovo što je Berko napisao potpisujem.

Još davno prije sam vam napisao, da posebno obratite pažnju na poly count u modelima, jer iskreno teško da ćete imat koristi od modela koji je > 5000 verticesa , što god da on bio, osim ako ne radite modele za prezentacije pa imate u pripremi neku CGI stanicu da to sve skupa izvrti. 

 

 

 

 

moje misljenje je da vas dva nemate pojma kad su u pitanju modlei za gejming.

pod ejdan lik, low poly modelom se smatra lik do 6000 poligona. kojeg igre vrlo uredno pokrecu, medjutim ja sam aplicirao na modele sa bar do 600 poligona sto je sasvim normalno za jednu takvu igru, s obzirom da ne znaju radit kvalitetne teksture, ono sto je riot pokusao je pokusao sripat tehniku modleiranja blizzarda. s obzirom da su drasticno podbacili u teksturama to je naravno sve palo u vodu jer nije postignuto sto je trazeno. drugo igra je prezahtjevna za neki obicni proser igre iz 95.

 

trece, da su model podjelili u dvije regije, i unwrapali jedan dio mdoela na jednu mapu, drugi na drugi i indeksirali teksture tezina bi bima skoro trostruko manja od jedne mape na kojoj je unwrapan cijeli model, posljedica toga bi bila ostrina tekstura i prije svega kvaliteta, a riot je napravio da je cijeli model unwrapao na mapu od 500x500 pixela.

 

cetvrto kroz igru se moze vidjeti enormni broj objekata sa greskama pri unwrapu, nesto sto sam objasnjavao prilikom jednog tutora da treba izbjegavati, u riotu ocito za to nisu znali, jer inace rjesavanje tog problema traje 2 sec, medjutim deckima je opet bilo lijeno.

 

peto, obojica odigrajte neke korejanske igre pa cemo onda raspravljati kad budete vidjeli kako se kvalitetne igre rade, s obzirom da igra vrijedi onoliko koliko ulozis sebe, ocito je zasto ljudima je drazi HoN od LoL-a,  izasto je ljudima drazi Battery od CoD-a, MoH-a i sl.

 

Modeli su im loši, Urgot se na primjer kad se zumira prakticki ni ne prepoznaje, model je ruglo sa slabo odradjenim teksturama. Ipak jedno je biti blizzard a nesto sasvim drugo pokusat ga ripat. Blizzard si moze priustit modele od 60 poligona jer svoje modele prekriju savrsenim teksturama, riot je to samo pokusao i iz tog razloga jer je ocito da mu ne ide, trebao je dic poligone po modelu i tako pokrpat dio koji im ne lezi. Ovako,... boze.

 

Stoga obojici toplo savjetujem da istrazite trziste korejanskih i japanskih slicnih igara, pa budemo onda pricali o misljenjima. Moje misljenje je i dalje da je posao odradjen aljkavo i da je previse gresaka sa mapiranjem koordinata na modleima, sto jako ruzno izgleda.

 

usto moj zadnji post na forumu, jer mi se na hurac popeo Danny-HR, proser koji 24 h visi po netu i igra samo igrice. Takvi moderatori, neuki, mi sigurno nece pametovati i izivljavati se svojom nekompetentnoscu jer jadni eto nista u zivotu ne mogu postici, pa se jedino vrijednima i "mocnima" osjecaju kad svojom nesposobnoscu mogu hrkat po drugima.

 

@berko ja na 32 bitnom ne mogu izuzeti jezgre jer mi ih vidi kao jednu, dok pod 64 bitnom imam opcije. toliko i o tome. stoga ocito je da se ne moze za sve serije. :/

Poruka je uređivana zadnji put sri 16.3.2011 19:01 (Rabenbal).
14 godina
offline
Re: Vaši 3D modeli
Rabenbal kaže...
...

 

Ne osporavam veći dio ovoga što govoriš ali pričaš kako su u LoL-u mogli izbjeći problem kvalitetnijim teksturama, a na svoj model si natrpao poligona i poligona... OK, tehnika je sada i meni (a pojma nisam imao za odjeljivanje modela) jasnija jer si to fino ranije obrazložio ali toliko kritiziraš tuđi rad, a mislim da nemaš baš toliko osnove. Koliko para toliko muzike, ne znam koliko je para utučeno u izradu te igre, ali znaš i sam kada si rekao zašto neki tvoji radovi ne sjaje u punom sjaju (oni poslovni) -> Koliko para - toliko kvalitete (mislim da je to na forum.hr bilo za jedan tvoj rad). Tako da ne znači da taj netko nije znao i da ga treba omalovažavati, možda mu se nije dalo je*at sa odjeljivanjem modela i posebnim UVom za tu lovu... Ako ti možeš bolje - kul, ali pretjerao si sa svojim stavom, i nije ti prvi put. Ne znam čemu to među nama tu, ok, svojim studentima pričaj kako si dobar, ali gle, jel tebi Toni Bratinčević dođe pričati kako je tvoj rad za ku*ac? Tu smo svi na istom, 3D ekipa, čemu takav uzvišeni stav uvijek? Smrtnik si ko i svi mi ostali ovdje. Kažem, taj stavi ostavi u predavaoni ili gdje već radiš sa klijentima/učenicima.

 

Dali razlikuješ kritiku od omalovažavanja? Mislim da si pobrkao to dvoje. Osim ako to namjerno radiš...

3D Designer
Poruka je uređivana zadnji put sri 16.3.2011 19:09 (Minoza).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice