VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori izdvojena tema

poruka: 972
|
čitano: 410.584
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
offline
VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori

Jako dobar kanal koga zanima flightsim PCVR i to top end posto lik testira i Varjo Aero,Pimax Crystal itd.

Ide jako detaljno u specifikacije i performanse svakog pojedinacnog headseta i moze se dobit realna slika kakav PC je potreban za nativni prikaz tih headsetova.

Sto sam dublje u VR tematici sve mi je ludje da ijedan headset ne podrzava display port...kakva je to suluda odluka za headsetove koji se reklamiraju i sa PC podrskom.

Vec sam na vise VR specific kanala dobio dojam da je rtx4090 jednostavno potreban da se umanje artefakti uzrokovani kompresijom na nacin da se ide na God mode u opcijama.

Doduse za starije igre tipa Half Life Alyx je dovoljna i rtx3080.

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 20.6.2023 9:39 (MEGATAMA).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori
MEGATAMA kaže...

Jako dobar kanal koga zanima flightsim PCVR i to top end posto lik testira i Varjo Aero,Pimax Crystal itd.

Ide jako detaljno u specifikacije i performanse svakog pojedinacnog headseta i moze se dobit realna slika kakav PC je potreban za nativni prikaz tih headsetova.

Sto sam dublje u VR tematici sve mi je ludje da ijedan headset ne podrzava display port...kakva je to suluda odluka za headsetove koji se reklamiraju i sa PC podrskom.

Vec sam na vise VR specific kanala dobio dojam da je rtx4090 jednostavno potreban da se umanje artefakti uzrokovani kompresijom na nacin da se ide na God mode u opcijama.

 

 Kako ne. Index i Vive pro 2 imaju DP. Odnosno, vive ima mini Dp pa ide i adapter.

 

Ako na kompresiju misliš u vidu quest / pico aio headseta, onda je to normalno i nerješivo jer im je mogućnost streama s pc-a sekundarna namjena i

ne vidim u planovima da će dodavat ikakav hdmi alt mod u svoje usb c, a mogli bi jer je gotovo sve već tu, u hardveru, ili ga je moguće dodati kod razvoja pošto xr2 podržava nativno.

Po izlasku prvog questa, neko vrijeme si mogao uštekat u njega usb c to rj45 adapter i radilo je dobro u slučaju da ti je trebala brza veza za net i stream.

Naravno, to su deaktivirali u kasnijim revizijama softvera. Oblikuju tržište kako oni žele iako znaju da bi korisnici bili zahvalniji na boljem streamu i dodatnim funkcijama koje poboljšavaju opće iskustvo korištenja, te na kraju i povjerenje u proizvođača.

11 godina
offline
Re: VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori
dax-lax kaže...
MEGATAMA kaže...

Jako dobar kanal koga zanima flightsim PCVR i to top end posto lik testira i Varjo Aero,Pimax Crystal itd.

Ide jako detaljno u specifikacije i performanse svakog pojedinacnog headseta i moze se dobit realna slika kakav PC je potreban za nativni prikaz tih headsetova.

Sto sam dublje u VR tematici sve mi je ludje da ijedan headset ne podrzava display port...kakva je to suluda odluka za headsetove koji se reklamiraju i sa PC podrskom.

Vec sam na vise VR specific kanala dobio dojam da je rtx4090 jednostavno potreban da se umanje artefakti uzrokovani kompresijom na nacin da se ide na God mode u opcijama.

 

 Kako ne. Index i Vive pro 2 imaju DP. Odnosno, vive ima mini Dp pa ide i adapter.

 

Ako na kompresiju misliš u vidu quest / pico aio headseta, onda je to normalno i nerješivo jer im je mogućnost streama s pc-a sekundarna namjena i

ne vidim u planovima da će dodavat ikakav hdmi alt mod u svoje usb c, a mogli bi jer je gotovo sve već tu, u hardveru, ili ga je moguće dodati kod razvoja pošto xr2 podržava nativno.

Po izlasku prvog questa, neko vrijeme si mogao uštekat u njega usb c to rj45 adapter i radilo je dobro u slučaju da ti je trebala brza veza za net i stream.

Naravno, to su deaktivirali u kasnijim revizijama softvera. Oblikuju tržište kako oni žele iako znaju da bi korisnici bili zahvalniji na boljem streamu i dodatnim funkcijama koje poboljšavaju opće iskustvo korištenja, te na kraju i povjerenje u proizvođača.

Da referirao sam se na Quest,Pico i slicne uredjaje.

Naprimjer.....Pico 4 mozes na ebay.de nac za malo vise od 200eu,bude ih po 250eu novi i zapakirani,zamisli da ima display port.

Uz pancake lenses i auto dpi to bi bilo bez konkurencije za PCVR.

 

Gledaj naprimjer ovaj PC specific headset......

 

13 godina
offline
VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori

Očekivao sam da će pico nakon neo 3 link headseta početi izbacivati i pico 4 s dp izlazom za pcvr ali ćorak. Šteta.

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori
dax-lax kaže...

Očekivao sam da će pico nakon neo 3 link headseta početi izbacivati i pico 4 s dp izlazom za pcvr ali ćorak. Šteta.

Da ima DP ja bih ga uzeo sad jer taj headset ima tako ogroman sveet spot,tojest cjeli ekran je sveet spot 😁

Takva jedna mala sitnica a tako ogromne posljedice za prodaju i popularnost,da ima dp vjerovatno bi ga kupio svaki drugi pcvr gamer.

Novi Pico 4 je ovdje spusten na nekih 380eu,to je bagatela.

15 godina
offline
VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori

Jos malo koristio Apple Vision Pro i usporedujem u glavi s Quest Pro, Q2 i Pico...

 

Uglavnom AVP je nista drugo nego devkit. Imat ce jake 2D appove (zbog istog cipseta kao Mac i iPad, vise iPad), ali nista posebno zasad od 3D appova. Malo razocaran. Ovo s Unityem mi ne predstavlja nesto puno jer je hand tracking jako spor (120ms lag), vidjet cemo kako ce ic.

 

Malo sam razocaran, mislim da ce Quest 3 ipak otvorit SDK market malo vise.

Poruka je uređivana zadnji put sri 21.6.2023 0:03 (Mitch).
 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori
Mitch kaže...

Jos malo koristio Apple Vision Pro i usporedujem u glavi s Quest Pro, Q2 i Pico...

 

Uglavnom AVP je nista drugo nego devkit. Imat ce jake 2D appove (zbog istog cipseta kao Mac i iPad, vise iPad), ali nista posebno zasad od 3D appova. Malo razocaran. Ovo s Unityem mi ne predstavlja nesto puno jer je hand tracking jako spor (120ms lag), vidjet cemo kako ce ic.

 

Malo sam razocaran, mislim da ce Quest 3 ipak otvorit SDK market malo vise.

 Kakav je sveet spot u usporedbi sa Pico 4?

Tvoji dojmovi idu u paraleli sa onime sto su izjavljivali iz Applea....da Vision jos nije spreman za trziste.

Dali imas mogucnost probat sve sto zelis ili je to nekakav ogranicen demo mode/materijal?

Dali si mogao snimat video sa 3d kamerom naprimjer?

15 godina
offline
Re: VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori
MEGATAMA kaže...
Mitch kaže...

Jos malo koristio Apple Vision Pro i usporedujem u glavi s Quest Pro, Q2 i Pico...

 

Uglavnom AVP je nista drugo nego devkit. Imat ce jake 2D appove (zbog istog cipseta kao Mac i iPad, vise iPad), ali nista posebno zasad od 3D appova. Malo razocaran. Ovo s Unityem mi ne predstavlja nesto puno jer je hand tracking jako spor (120ms lag), vidjet cemo kako ce ic.

 

Malo sam razocaran, mislim da ce Quest 3 ipak otvorit SDK market malo vise.

 Kakav je sveet spot u usporedbi sa Pico 4?

Tvoji dojmovi idu u paraleli sa onime sto su izjavljivali iz Applea....da Vision jos nije spreman za trziste.

Dali imas mogucnost probat sve sto zelis ili je to nekakav ogranicen demo mode/materijal?

Dali si mogao snimat video sa 3d kamerom naprimjer?

 Probao sam sve zasad uglavnom...od osobe je koja razvija Fitness app (i realno bez kontrolera nema smisla nekog).

 

I da 3d kamera...po meni to nije onako kako ljudi razmisljaju. Sad svi gledaju na to kao 3D VR volumetrija, ali to nema nikakvog smisla.

 

Za pravi 3D efekt trebas pokrit centar slike sfericno (dakle imat XYZ broj kamera u krug oko tog centra). Tek tada razvijas potpunu dubinu a ne neki 3D efekt kao one slicice kad smo bili klinci (lentikularne ili kako se vec zovu).

 

Ako oces vidjet slican efekt na sto mislim - skini D3D app na iPhone i ubaci koji Portrait photo.

 

Ono sto ja najvise zelim vidjet u VR (i sto nece bit moguce vidjet u AR neko vrijeme) je hologramski prijenos sportova. Nesto slicno sto Meta predstavlja u reklamama. Ali uglavnom za misli primjenu XR - gledas u stolic, na stolicu je nogometni teren s 3D igracima, rotiras zumiras itd sta god oces. To je vrsta futurizma kojoj smo najblize (a ne AR). Za takvo nesto je suradnja Mete s Canonom i Matterportom kljucna https://matterport.com/capture-services?utm_source=google&utm_campaign=EN_NORAM_US_CSOD&utm_medium=ppc&utm_content=EN_NORAM_US_CSOD-virtual-tour-services&utm_term=virtual%20tour%20360&matchtype=b&device=c&gad=1&gclid=Cj0KCQjwnMWkBhDLARIsAHBOftr00ceSyxIYM8b7jqcuqeU4kwvabeb1F0AK9Vql5DXnvj83a_49EuMaAjy-EALw_wcB

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 21.6.2023 2:27 (Mitch).
11 godina
offline
Re: VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori
Mitch kaže...
MEGATAMA kaže...
Mitch kaže...

Jos malo koristio Apple Vision Pro i usporedujem u glavi s Quest Pro, Q2 i Pico...

 

Uglavnom AVP je nista drugo nego devkit. Imat ce jake 2D appove (zbog istog cipseta kao Mac i iPad, vise iPad), ali nista posebno zasad od 3D appova. Malo razocaran. Ovo s Unityem mi ne predstavlja nesto puno jer je hand tracking jako spor (120ms lag), vidjet cemo kako ce ic.

 

Malo sam razocaran, mislim da ce Quest 3 ipak otvorit SDK market malo vise.

 Kakav je sveet spot u usporedbi sa Pico 4?

Tvoji dojmovi idu u paraleli sa onime sto su izjavljivali iz Applea....da Vision jos nije spreman za trziste.

Dali imas mogucnost probat sve sto zelis ili je to nekakav ogranicen demo mode/materijal?

Dali si mogao snimat video sa 3d kamerom naprimjer?

 Probao sam sve zasad uglavnom...od osobe je koja razvija Fitness app (i realno bez kontrolera nema smisla nekog).

 

I da 3d kamera...po meni to nije onako kako ljudi razmisljaju. Sad svi gledaju na to kao 3D VR volumetrija, ali to nema nikakvog smisla.

 

Za pravi 3D efekt trebas pokrit centar slike sfericno (dakle imat XYZ broj kamera u krug oko tog centra). Tek tada razvijas potpunu dubinu a ne neki 3D efekt kao one slicice kad smo bili klinci (lentikularne ili kako se vec zovu).

 

Ako oces vidjet slican efekt na sto mislim - skini D3D app na iPhone i ubaci koji Portrait photo.

 

Ono sto ja najvise zelim vidjet u VR (i sto nece bit moguce vidjet u AR neko vrijeme) je hologramski prijenos sportova. Nesto slicno sto Meta predstavlja u reklamama. Ali uglavnom za misli primjenu XR - gledas u stolic, na stolicu je nogometni teren s 3D igracima, rotiras zumiras itd sta god oces. To je vrsta futurizma kojoj smo najblize (a ne AR). Za takvo nesto je suradnja Mete s Canonom i Matterportom kljucna https://matterport.com/capture-services?utm_source=google&utm_campaign=EN_NORAM_US_CSOD&utm_medium=ppc&utm_content=EN_NORAM_US_CSOD-virtual-tour-services&utm_term=virtual%20tour%20360&matchtype=b&device=c&gad=1&gclid=Cj0KCQjwnMWkBhDLARIsAHBOftr00ceSyxIYM8b7jqcuqeU4kwvabeb1F0AK9Vql5DXnvj83a_49EuMaAjy-EALw_wcB

 

 

Hvala na infou,nisi nista napisao za sveet spot tojest dali je uzak...sirok,ocekujem da ne barem kao na Pico 4 jer ima pancake lenses....

Tojest kako te se dojmila bistrina ekrana opcenito,dali ima ikakvih nedostataka kod prikaza slike koji su ti umanjili imersiju?

15 godina
offline
Re: VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori
MEGATAMA kaže...
Mitch kaže...
MEGATAMA kaže...
Mitch kaže...

Jos malo koristio Apple Vision Pro i usporedujem u glavi s Quest Pro, Q2 i Pico...

 

Uglavnom AVP je nista drugo nego devkit. Imat ce jake 2D appove (zbog istog cipseta kao Mac i iPad, vise iPad), ali nista posebno zasad od 3D appova. Malo razocaran. Ovo s Unityem mi ne predstavlja nesto puno jer je hand tracking jako spor (120ms lag), vidjet cemo kako ce ic.

 

Malo sam razocaran, mislim da ce Quest 3 ipak otvorit SDK market malo vise.

 Kakav je sveet spot u usporedbi sa Pico 4?

Tvoji dojmovi idu u paraleli sa onime sto su izjavljivali iz Applea....da Vision jos nije spreman za trziste.

Dali imas mogucnost probat sve sto zelis ili je to nekakav ogranicen demo mode/materijal?

Dali si mogao snimat video sa 3d kamerom naprimjer?

 Probao sam sve zasad uglavnom...od osobe je koja razvija Fitness app (i realno bez kontrolera nema smisla nekog).

 

I da 3d kamera...po meni to nije onako kako ljudi razmisljaju. Sad svi gledaju na to kao 3D VR volumetrija, ali to nema nikakvog smisla.

 

Za pravi 3D efekt trebas pokrit centar slike sfericno (dakle imat XYZ broj kamera u krug oko tog centra). Tek tada razvijas potpunu dubinu a ne neki 3D efekt kao one slicice kad smo bili klinci (lentikularne ili kako se vec zovu).

 

Ako oces vidjet slican efekt na sto mislim - skini D3D app na iPhone i ubaci koji Portrait photo.

 

Ono sto ja najvise zelim vidjet u VR (i sto nece bit moguce vidjet u AR neko vrijeme) je hologramski prijenos sportova. Nesto slicno sto Meta predstavlja u reklamama. Ali uglavnom za misli primjenu XR - gledas u stolic, na stolicu je nogometni teren s 3D igracima, rotiras zumiras itd sta god oces. To je vrsta futurizma kojoj smo najblize (a ne AR). Za takvo nesto je suradnja Mete s Canonom i Matterportom kljucna https://matterport.com/capture-services?utm_source=google&utm_campaign=EN_NORAM_US_CSOD&utm_medium=ppc&utm_content=EN_NORAM_US_CSOD-virtual-tour-services&utm_term=virtual%20tour%20360&matchtype=b&device=c&gad=1&gclid=Cj0KCQjwnMWkBhDLARIsAHBOftr00ceSyxIYM8b7jqcuqeU4kwvabeb1F0AK9Vql5DXnvj83a_49EuMaAjy-EALw_wcB

 

 

Hvala na infou,nisi nista napisao za sveet spot tojest dali je uzak...sirok,ocekujem da ne barem kao na Pico 4 jer ima pancake lenses....

Tojest kako te se dojmila bistrina ekrana opcenito,dali ima ikakvih nedostataka kod prikaza slike koji su ti umanjili imersiju?

 Ekran je cudo...mislim da nema takav ekran vani opcenito ni na jednom drugom consumer proizvodu.

 

Ukupni lag je 12 ms (input+refresh)....sto je relativno blizu jako dobrim gaming ekranima, ali ovdje je kvaliteta druga razina (i svjetlina i contrast). Iskreno ne bih znao koji je Hz refresh rate, cini se vise od 120 Hz...mozda cak i 240.

 

Uglavnom najveci nedostatak je FOV....osjeca se tunnel vision i nema nesto veci, ako ne cak i manji, FOV nego Q2/Pro. R1 cip sigurno gura taj motion jako dobro. Jedino di se kuzi lag je hand tracking, ne znam koliko je sami tracking spor a koliko je zapravo sporiji u odnosu na display.

11 godina
offline
Re: VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori
Mitch kaže...
MEGATAMA kaže...
Mitch kaže...
MEGATAMA kaže...
Mitch kaže...

Jos malo koristio Apple Vision Pro i usporedujem u glavi s Quest Pro, Q2 i Pico...

 

Uglavnom AVP je nista drugo nego devkit. Imat ce jake 2D appove (zbog istog cipseta kao Mac i iPad, vise iPad), ali nista posebno zasad od 3D appova. Malo razocaran. Ovo s Unityem mi ne predstavlja nesto puno jer je hand tracking jako spor (120ms lag), vidjet cemo kako ce ic.

 

Malo sam razocaran, mislim da ce Quest 3 ipak otvorit SDK market malo vise.

 Kakav je sveet spot u usporedbi sa Pico 4?

Tvoji dojmovi idu u paraleli sa onime sto su izjavljivali iz Applea....da Vision jos nije spreman za trziste.

Dali imas mogucnost probat sve sto zelis ili je to nekakav ogranicen demo mode/materijal?

Dali si mogao snimat video sa 3d kamerom naprimjer?

 Probao sam sve zasad uglavnom...od osobe je koja razvija Fitness app (i realno bez kontrolera nema smisla nekog).

 

I da 3d kamera...po meni to nije onako kako ljudi razmisljaju. Sad svi gledaju na to kao 3D VR volumetrija, ali to nema nikakvog smisla.

 

Za pravi 3D efekt trebas pokrit centar slike sfericno (dakle imat XYZ broj kamera u krug oko tog centra). Tek tada razvijas potpunu dubinu a ne neki 3D efekt kao one slicice kad smo bili klinci (lentikularne ili kako se vec zovu).

 

Ako oces vidjet slican efekt na sto mislim - skini D3D app na iPhone i ubaci koji Portrait photo.

 

Ono sto ja najvise zelim vidjet u VR (i sto nece bit moguce vidjet u AR neko vrijeme) je hologramski prijenos sportova. Nesto slicno sto Meta predstavlja u reklamama. Ali uglavnom za misli primjenu XR - gledas u stolic, na stolicu je nogometni teren s 3D igracima, rotiras zumiras itd sta god oces. To je vrsta futurizma kojoj smo najblize (a ne AR). Za takvo nesto je suradnja Mete s Canonom i Matterportom kljucna https://matterport.com/capture-services?utm_source=google&utm_campaign=EN_NORAM_US_CSOD&utm_medium=ppc&utm_content=EN_NORAM_US_CSOD-virtual-tour-services&utm_term=virtual%20tour%20360&matchtype=b&device=c&gad=1&gclid=Cj0KCQjwnMWkBhDLARIsAHBOftr00ceSyxIYM8b7jqcuqeU4kwvabeb1F0AK9Vql5DXnvj83a_49EuMaAjy-EALw_wcB

 

 

Hvala na infou,nisi nista napisao za sveet spot tojest dali je uzak...sirok,ocekujem da ne barem kao na Pico 4 jer ima pancake lenses....

Tojest kako te se dojmila bistrina ekrana opcenito,dali ima ikakvih nedostataka kod prikaza slike koji su ti umanjili imersiju?

 Ekran je cudo...mislim da nema takav ekran vani opcenito ni na jednom drugom consumer proizvodu.

 

Ukupni lag je 12 ms (input+refresh)....sto je relativno blizu jako dobrim gaming ekranima, ali ovdje je kvaliteta druga razina (i svjetlina i contrast). Iskreno ne bih znao koji je Hz refresh rate, cini se vise od 120 Hz...mozda cak i 240.

 

Uglavnom najveci nedostatak je FOV....osjeca se tunnel vision i nema nesto veci, ako ne cak i manji, FOV nego Q2/Pro. R1 cip sigurno gura taj motion jako dobro. Jedino di se kuzi lag je hand tracking, ne znam koliko je sami tracking spor a koliko je zapravo sporiji u odnosu na display.

Hvala na ovim dodatnim informacijama 🥂

Refresh su objavili podatke,90hz u svim situacijama osim prilikom gledanja 24fps filmova,onda je 96hz radi poduplavanja frejmova da se izbjegne stutter.

13 godina
offline
Re: VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori
U vr-u je razlika refresha iznad 90Hz na dalje gotovo nevidljiva. Isprobao 90 vs 120 i 90 vs 144 u beat saberu i razliku nisam uočio. Na monitoru odmah skužiš
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori
dax-lax kaže...
U vr-u je razlika refresha iznad 90Hz na dalje gotovo nevidljiva. Isprobao 90 vs 120 i 90 vs 144 u beat saberu i razliku nisam uočio. Na monitoru odmah skužiš

Vidim da ova ekipa sto igra MSF na high end konfama i headsetovima ima cesto framerate 40-50fps....kako ti osjetis te padove ispod nativnog refresha headseta?Kao stutter ili?

 

Meta je digla performanse na Q2 i Q Pro u ovom novom updateu ali to nije sve.

 

https://mixed-news.com/en/meta-improves-quest-pro-eye-tracking/

13 godina
offline
Re: VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori
MEGATAMA kaže...
dax-lax kaže...
U vr-u je razlika refresha iznad 90Hz na dalje gotovo nevidljiva. Isprobao 90 vs 120 i 90 vs 144 u beat saberu i razliku nisam uočio. Na monitoru odmah skužiš

Vidim da ova ekipa sto igra MSF na high end konfama i headsetovima ima cesto framerate 40-50fps....kako ti osjetis te padove ispod nativnog refresha headseta?Kao stutter ili?

 

Meta je digla performanse na Q2 i Q Pro u ovom novom updateu ali to nije sve.

 

https://mixed-news.com/en/meta-improves-quest-pro-eye-tracking/

 Ovisi od igre do igre.

Danas više telemetriju ne pratim kao u početku korištenja vr-a ali znam da se ponekad osjeti taj drop sa zastajkivanjem, ali to onda kad padne ispod 30Hz. Ovo 40-50fps-a ćešće me skužim da je tolko palo. 

Dost je to sve zglancano u pozadini.

11 godina
offline
VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori

Kakva je ovo nevjerovatna posvecenost detaljima i opcenito engine/tehnologija 🥂🥂🥂

 

Moj PC  
1 0 hvala 1
11 godina
offline
VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori

Zanimljivo je ovo da ako baterije ostanu unutar headseta da je onda ova danasnja velicina headsetova limit,meni ne bi smetao vanjski batery pack koji mogu naprimjer stavit oko ruke ili oko pojasa,u dzep itd.

 

https://mixed-news.com/en/palmer-luckey-apple-vision-pro/

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 mjeseci
neaktivan
offline
VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori

$7.99 mjesečno

 

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori

Mozda najbolji video gdje se prica o lecama,polju vidljivosti itd itd.

Quest Pro je izvrstan headset,jedino sto mu fali je nativno spajanje na PC.

Pico 4....to sto se uopce moze usporedjivat sa Quest Pro a kosta par puta manje je spektakl.

Mini Led pd 500 zona u Quest Pro je apsolutno nedovoljno iskoristena ogromna prednost nad svim headsetovima osim ovih sa oledima.

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori
Uvijek postoji način, ali obično ne funkcionira.
Moj PC  
2 0 hvala 1
11 godina
offline
VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori

Ekipa dali je mozda netko od vas probao ovaj update?

 

https://mixed-news.com/en/virtual-desktop-update-1-27-1/

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori

Samsung je ozbiljan,ako je sudit po gustoci pixela ovo je u pitanju micro oled kao na Vision Pro.

 

 

https://mixed-news.com/en/report-samsungs-xr-headset-postponed/

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
online
VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori

imate na humbleu novi vr bundle.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Moj PC  
0 0 hvala 2
11 godina
offline
VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori

Q3 djeluje odlicno i izgleda odlicno,vizualno tehnicki skok u igrama je itekako primjetan ali bas je ogromna steta sto nema foveated i pravi link kablom na PC.

Po najnovijim glasinama Pico 5 Pro max ili sta vec ce imat oboje.

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori
MEGATAMA kaže...

Q3 djeluje odlicno i izgleda odlicno,vizualno tehnicki skok u igrama je itekako primjetan ali bas je ogromna steta sto nema foveated i pravi link kablom na PC.

Po najnovijim glasinama Pico 5 Pro max ili sta vec ce imat oboje.

 

Za samo jednu generaciju u čipsetu, skok je poprilično vidljiv. Naravno, još uz pancake je to sasvim druga priča. Treba to u živo isprobati.

Za link je šteta, da...ali ima wifi 6e uz koji bi airlink možda mogao biti bolje iskoristiv. S pretpostavkom da imaš 6e router ili direktni link na komp. 

 

Kak više nema onih vrućina, već više od tjedan dana razmišljam o portal 2 vr-u modu. Složim ja mod, a kad ono, nemam pojma gdje sam posijal quest lol.

Maltene sve misli fokusiram na otvaranje foldera u glavi i gdje ga se zadnje sjećam. I evo, sve prekopo, vr-a nema nigdje . Sad moram složit opet rift dok ne nađem q. Da ne povjeruješ.

 

 

11 godina
offline
Re: VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori
dax-lax kaže...
MEGATAMA kaže...

Q3 djeluje odlicno i izgleda odlicno,vizualno tehnicki skok u igrama je itekako primjetan ali bas je ogromna steta sto nema foveated i pravi link kablom na PC.

Po najnovijim glasinama Pico 5 Pro max ili sta vec ce imat oboje.

 

Za samo jednu generaciju u čipsetu, skok je poprilično vidljiv. Naravno, još uz pancake je to sasvim druga priča. Treba to u živo isprobati.

Za link je šteta, da...ali ima wifi 6e uz koji bi airlink možda mogao biti bolje iskoristiv. S pretpostavkom da imaš 6e router ili direktni link na komp. 

 

Kak više nema onih vrućina, već više od tjedan dana razmišljam o portal 2 vr-u modu. Složim ja mod, a kad ono, nemam pojma gdje sam posijal quest lol.

Maltene sve misli fokusiram na otvaranje foldera u glavi i gdje ga se zadnje sjećam. I evo, sve prekopo, vr-a nema nigdje . Sad moram složit opet rift dok ne nađem q. Da ne povjeruješ.

 

 

Godine nagrizle pamcenje 😁

 

Nedavno sam opet malo koristio Pico 4 i sveet spot te bistrina prikaza su fantasticni.

Po svemu sto sam vidio Q3 je po tom pitanju cak i bolji i nadam se da cu ga moc isprobat negdje.

12 godina
offline
VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori

Ja sam ga ubo pa kud puklo :)

 

 

| ORIGIN: CR0_VandaL | STEAM: vandalzd | uPlay: vandalzd | R* Club: vandal_zd | RaceNET: VandaLzd | RSI: vandalpr | XBox: VandaLpr
Moj PC  
3 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori
VandaL.pr! kaže...

Ja sam ga ubo pa kud puklo :)

 

 

Ma fantastican komad hardvera,uzmi narandjasti 😁

13 godina
offline
Re: VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori
VandaL.pr! kaže...

Ja sam ga ubo pa kud puklo :)

 

 

 Mislio sam da odustaješ od vr-a kad sam u nekoj temi vidio da prodaješ q2. Ajde, javi dojmove jednom kad doleti.

12 godina
offline
VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori

Ma nema odustajanja, meni je vr baš gušt, što u simracingu sto vako kao PCVR.

 

Nažalost q2 nisam koristio skoro nista, doslovno je ko nov, dobili smo bebu pa nije bilo vremena za gejmanje ali sad je već veća pa se lagano vraćam. :D

Taj FOV mi je jedno sto mi je ajmo reći falilo kod q2, koliko vidim sad je do puno bolje na q3 sa većim fov-om i pancake lećama.

| ORIGIN: CR0_VandaL | STEAM: vandalzd | uPlay: vandalzd | R* Club: vandal_zd | RaceNET: VandaLzd | RSI: vandalpr | XBox: VandaLpr
Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
offline
VR (virtual reality) igre - pitanja i odgovori

Kad sam vidio prvi trailer za Asassin mislio sam da je to PCVR ali na kraju je to uistinu Quest 3.

Pravi sistem seller,VRu trebaju takve igre,pravi AAA naslovi.

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice