Links "ovlašteni servis" - Reklamacija

poruka: 80
|
čitano: 19.244
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Links "ovlašteni servis" - Reklamacija

Evo več neko vrijeme se borim s Linksom i neispravnom grafičkom karticom ( Gainward RTX 3080 ) za koju su oni "ovlašteni servis".

Kompletna komunikacija se odvijala preko emaila i sve to imam u pdf-u, ali nisam siguran dal smijem to uploadati ovdje pa ću onda ovako probati ukratko opisati agoniju koju prolazim već više od 2 mjeseca s njima.

Naime, krajem 4. mjeseca ove godine primijetio sam problem s grafičkom karticom kupljenom u Links dućanu. Problem sam odmah prijavio njima, ali zbog posla nisam mogao odmah predati istu pa sam čekao početak godišnjeg odmora tako da do kraja godišnjeg kvar ( ili zamjena ) bude uklonjen.

Prije predaje grafičke kartice, u emailu sam im detaljno objasnio kvar i priložio sve dokaze koji upućuju na isti - > Benchmark testove gdje se vram pregrije u cca 2-3 minute i video gdje upalim igru i isto tako nakon minute - dvije se pojavi crni ekran, ventilatore grafičke kartice budu na maximumu, ali zvuk i dalje radi neko vrijeme. Kratkim pretraživanjem na google-u se može vidjeti da ima dosta ljudi s istim problemom kao ja i svi su uspješno dobili RMA ( osim mene naravno :D ).

 

Grafičku karticu sam predao 26.08.2023 u poslovnici Links Dubrava.

 

01.09. Nakon 5 dana testiranja javljaju da je grafička kartica potpuno ispravna te da je poslana u poslovnicu, spremna za preuzimanje.
Na to im odmah šaljem mail da želim dokaze koji potvrđuju to što govore i da se ne slažem s njihovom odlukom te tražim ponovno detaljno testiranje.

 

04.09. Odgovaraju da mi ne mogu dati tražene dokaze te da je grafička kartica potpuno ispravna. Pitaju me opet jel želim da se ista opet pošalje na servis ( bez obzira što sam već rekao da ju vrate natrag na testiranje ) na što im potvrđujem da želim.

 

05.09. Šalju grafičku karticu opet na servis.

 

11.09. Nema nikakvog odgovora od njih 6 dana te ih tražim da mi daju povratnu informaciju o tijeku servisa na koji odgovaraju tek 12.09. i opet tvrde da je grafička kartica potpuno ispravna i da se problem kod njih ne manifestira te me traže da im predam kompletno računalo da mogu obaviti testiranja u njemu i provjeriti kompatibilnost komponenti (?). Na što sam pristao i slijedeći dan im ga predao.

 

18.09. Opet ih tražim povratnu informaciju jer nema nikakvog odgovora od njih.
Isti dan mi šalju email. - Opet tvrde da su odradili sva testiranja i da grafička prolazi iste. Potpuno je ispravna te je računalo proslijeđeno u poslovnicu.

 

22.09. Popodne preuzimam računalo.

 

22.09. Navečer primjećujem isti problem. Grafička kartica se opet pregrijava i gasi. Problem uopće nije riješen kako oni tvrde.

 

27.09. Prijavljujem opet da grafička kartica nije ispravna te da nisu ništa napravili.

Oni odgovaraju isti dan te se ograđuju da je kod njih svaki puta grafička kartica bila ispravna. Opet me pitaj jel ju želim poslati na servis.

 

30.09. Opet šaljem grafičku karticu na servis i ovaj put inzistiram da se problem riješi. Ukoliko nisu u mogućnosti isti ukloniti, želim zamjenu za drugu ili povrat novaca.

 

03.10. Šalju email u kojem tvrde da je grafička kartica testirana i opet prolazi sve njihove testove, uz to šalju video snimak kojim "potvrđuju" ispravnost te odbijaju zamjenu i povrat. Kao jedinu opciju mi nude slanje grafičke kartice kod proizvođača na dijagnostiku koja bi trajala 3-4 mjeseca.

 

Dakle, 26.08.2023 sam predao grafičku karticu, objasnio im u detalje kvar te poslao slike i video dokaz.
Oni u dva mjeseca nisu u stanju obaviti profesionalno testiranje ( a ovlašteni servis su ) grafičke kartice i ustanoviti kvar nego mimo mojih molbi da se repliciraju uvjeti normalnog korištenja ( zatvoreno kućište ), oni koriste otvoreno kućište za testiranja koje ima velik protok zraka i gdje se vram ne pregrijava.
Što upućuje na to su neprofesionalni, troše moje vrijeme i uopće nemaju instrumente za pravilnu dijagnostiku nego koriste običan benchmark test koji može bilo tko kod kuće pokrenuti i njime tvrde da je grafička ispravna.

 

Garantni rok je za 2 mjeseca kraći, problem nije riješen, a oni mi nude samo 2 opcije. Da uzmem neispravnu grafičku karticu i pomirim se sa time ili da istu pošalju kod proizvođača na 3-4 mjeseca što bi dovelo skoro do kraja garantnog roka, a i ono naj bitnije moje nemogućnosti obavljanja posla jer mi računalo trenutno nije u funkciji zbog njihovog neodgovornog ponašanja.
Za ovo što su oni radili 2 mjeseca, normalan servis odradi u maksimalno 2-3 dana, ako ne i kraće. To što rade je čisti bezobrazluk!
Nije mi jasno da su ovlašteni servis, a nemaju instrumente kojima mogu točno znati u čemu je problem. Umjesto toga, koriste naj običnije metode koje može bilo tko odraditi i najgore od svega je to što mogu samo upisati opis kvara u google i vidjet će da isti problem ima jako puno ljudi, pa čak i sa novijom generacijom tih grafičkih kartica, ali oni to sve uporno ignoriraju.

 

Evo sad onog dijela gdje se vidi to njihovo testiranje. To je izrugivanje jer im očito prolazi i nitko im ništa ne može.


Njihov video: https://onedrive.live.com/?authkey=%21ANXLJGlWbpqGin8&id=C66C746C3E216E3C%21405871&cid=C66C746C3E216E3C

 

Ovo je u najmanju ruku tragikomično da se običnim benchmarkom iz igrice utvrđuje ispravnost grafičke kartice. Ja sam govno pojeo, ali ako ovaj post pomogne barem jednoj osobi da se ne zaj*e kao ja, ja sam sretan :)

Poruka je uređivana zadnji put uto 31.10.2023 11:16 (ReventoN).
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Links "ovlašteni servis" - Reklamacija

prijavi, sto se natezes.....nema tu profesionalne dijagnostike kod nikoga, sve je to isprobavanje, donosenje zakljucaka, njima se problem ne manfestira, tebi da, prijavi i nek se dalje oni objasnjavaju...to si vec odavno trebao napraviti

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
5 0 hvala 0
14 godina
offline
Links "ovlašteni servis" - Reklamacija

Links je dobar kad netreba reklamirati. U Linksu se kupuje samo ako se mora....a nemora se. Imao sam dva loša iskustva, sa laptopom matičnom i procesorom.

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Links "ovlašteni servis" - Reklamacija

Pa dobro, nije baš da repliciraju tvoje kučište/okolinu tvoje sobe niti su to dužni.. kakvo uopće kučište je u pitanju? Zašto to ne riješiš adekvatnim kučištem?

○Lijepog li djeteta! Koliko je star?○ -Trideset i pet godina!
 
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija
kunof00 kaže...

Pa dobro, nije baš da repliciraju tvoje kučište/okolinu tvoje sobe niti su to dužni.. kakvo uopće kučište je u pitanju? Zašto to ne riješiš adekvatnim kučištem?

 

Ne trebaju oni replicirati okolinu moje sobe, ali razlika u temperaturi od 2-3C ništa ne mjenja.

 

Znači solucija je da i dalje imam neispravnu grafičku, al samo kupim neki open case i problem riješen? Evo trenutno imam već mjesec dana RTX 3070 Ti i nikakvih problema do sada.

 

Kućište je NZXT H510 Elite. Znam da nije najbolje airflow kućište koje se može kupiti, ali nije niti najgore i sasvim je dovoljno za to što trenutno imam u njemu s tim da sam naknadno postavio i top vent tako da je čisto ok. 

 

 

12 godina
offline
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija
Damir22 kaže...

prijavi, sto se natezes.....nema tu profesionalne dijagnostike kod nikoga, sve je to isprobavanje, donosenje zakljucaka, njima se problem ne manfestira, tebi da, prijavi i nek se dalje oni objasnjavaju...to si vec odavno trebao napraviti

 

Prijavio sam ih 04.10., ali još uvijek nikakvog odgovora od inspektorata, pa dok se to ne riješi, barem da drugi vide kako Links posluje.

15 godina
offline
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija
ReventoN kaže...
Damir22 kaže...

prijavi, sto se natezes.....nema tu profesionalne dijagnostike kod nikoga, sve je to isprobavanje, donosenje zakljucaka, njima se problem ne manfestira, tebi da, prijavi i nek se dalje oni objasnjavaju...to si vec odavno trebao napraviti

 

Prijavio sam ih 04.10., ali još uvijek nikakvog odgovora od inspektorata, pa dok se to ne riješi, barem da drugi vide kako Links posluje.

 -načekat ćeš se... tj inspektorat traži djelatnike, javni poziv, nema.. ono što su uredno radili do prije koje godine (recimo do pandemije) je sad 'nestalo'.. reorganizacija i sl. (odnosno interesi biznisa koji i ono što se može opstruira pa se inspektorat nikad ne oporavi.. jer ga nitko ne želi osim korisnika-kupaca..).

-ali da.. treba prijaviti i to si trebao već na prvi znak problema, tj to je jedino što kao kupac-potrošač možeš.. a tad pratiš stanje spisa-prijave pa vidiš, no sadašnja realnost je nikakva...

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
13 godina
offline
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija
ReventoN kaže...
kunof00 kaže...

Pa dobro, nije baš da repliciraju tvoje kučište/okolinu tvoje sobe niti su to dužni.. kakvo uopće kučište je u pitanju? Zašto to ne riješiš adekvatnim kučištem?

 

Ne trebaju oni replicirati okolinu moje sobe, ali razlika u temperaturi od 2-3C ništa ne mjenja.

 

Znači solucija je da i dalje imam neispravnu grafičku, al samo kupim neki open case i problem riješen? Evo trenutno imam već mjesec dana RTX 3070 Ti i nikakvih problema do sada.

 

Kućište je NZXT H510 Elite. Znam da nije najbolje airflow kućište koje se može kupiti, ali nije niti najgore i sasvim je dovoljno za to što trenutno imam u njemu s tim da sam naknadno postavio i top vent tako da je čisto ok. 

 

 

 Ali je blizu najgoreg, pogotovo za grafe poput te 3080, sa gddr6x ramom koji je po defaultu na previsokim temperaturama uz jak gpu. Ili podesi drugačiji fun curve, ili otvori kućište ako ne misliš kupovati drugo. Opcija je i poslje jamstva smontirat neki veći cooler na nju.

2 godine
offline
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija
ReventoN kaže...
kunof00 kaže...

Pa dobro, nije baš da repliciraju tvoje kučište/okolinu tvoje sobe niti su to dužni.. kakvo uopće kučište je u pitanju? Zašto to ne riješiš adekvatnim kučištem?

 

Ne trebaju oni replicirati okolinu moje sobe, ali razlika u temperaturi od 2-3C ništa ne mjenja.

 

Znači solucija je da i dalje imam neispravnu grafičku, al samo kupim neki open case i problem riješen? Evo trenutno imam već mjesec dana RTX 3070 Ti i nikakvih problema do sada.

 

Kućište je NZXT H510 Elite. Znam da nije najbolje airflow kućište koje se može kupiti, ali nije niti najgore i sasvim je dovoljno za to što trenutno imam u njemu s tim da sam naknadno postavio i top vent tako da je čisto ok. 

 

 Mislim da su u pravu u linksu, to kućište ima minimalni protok zraka a tih 2-3c je mnogo, mnogo manja temperatura u kućištu s meshom umjesto staklom naprijed, to kućište je blagi užas za moderne komponente koje se griju do ibera  pogotovo ukoliko je naprijed još i vodeno koje u već ionako pregrijano kućište još unutra ubacuje i vruć zrak.

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.10.2023 12:17 (notloB).
3 godine
online
Links "ovlašteni servis" - Reklamacija

Vecina 3080 modela imaju "prevrucu" memoriju, nazalost krivi odabir kao i kuciste koje ima katastrofalno los airflow, to dvoje spojis i dobis  pečnicu! U linksu su sve odradili kako spada!
Inace na testovima to kuciste kad se makne prednji mesh temp idu za 20°c dolje toliko o tome, znaci teski zatvor!

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.10.2023 12:15 (Boris grozni).
Moj PC  
5 0 hvala 0
2 godine
offline
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija
Boris grozni kaže...

Vecina 3080 modela imaju prevrucu memoriju, nazalost krivi odabir kao i kuciste koje ima katastrofalno los airflow, to dvoje spojis i dobis  pečnicu! U linksu su sve odradili kako spada!

 Kad bolje razmislim nisu jer su dobili kompletan PC od njega, trebali su mu reći da mijenja po protok zraka katastrofalno kućište.

3 godine
online
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija
notloB kaže...
Boris grozni kaže...

Vecina 3080 modela imaju prevrucu memoriju, nazalost krivi odabir kao i kuciste koje ima katastrofalno los airflow, to dvoje spojis i dobis  pečnicu! U linksu su sve odradili kako spada!

 Kad bolje razmislim nisu jer su dobili kompletan PC od njega, trebali su mu reći da mijenja po protok zraka katastrofalno kućište.

 Da jbga no znas kak to ide kod nas on rekao da mu gpu nevalja pa se problem ne trazi drugdje ili ne zbraja u ovom slucaju, oni su vjerovatno to testirali bez stranica i jedno 30sec

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.10.2023 12:18 (Boris grozni).
12 godina
offline
Links "ovlašteni servis" - Reklamacija

Ako su oni odradili sve kako treba.......... ok........

 

Kao što sam napisao, znam da kućište nije najbolje na tržištu, ali sito tako uz dodatni fan gore sasvim je dovoljno. Pričate o njemu ko da je najgore ikad napravljeno.. Pa ljudi trpaju grafičke u kućišta od 50€ i rade normalno.. Opet ponavljam, da je idealno, nije, ali da je toliko loše, isto nije..

 

Grafička je perfektno radila preko godinu dana, i sad se periodično gasi.. Uzeo sam od bratića isto RTX 3080 i radi bez ikakvih problema ( kod njega se moja isto gasi ). Sad je trenutno u kućištu RTX 3070 Ti, isto tako, perfektno radi.

 

Da može biti niža temperatura s mesh kućištem, može, ali da je ovo glavni razlog zašto se pojavljuje taj problem, nije.

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.10.2023 12:32 (ReventoN).
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija
dax-lax kaže...
ReventoN kaže...
kunof00 kaže...

Pa dobro, nije baš da repliciraju tvoje kučište/okolinu tvoje sobe niti su to dužni.. kakvo uopće kučište je u pitanju? Zašto to ne riješiš adekvatnim kučištem?

 

Ne trebaju oni replicirati okolinu moje sobe, ali razlika u temperaturi od 2-3C ništa ne mjenja.

 

Znači solucija je da i dalje imam neispravnu grafičku, al samo kupim neki open case i problem riješen? Evo trenutno imam već mjesec dana RTX 3070 Ti i nikakvih problema do sada.

 

Kućište je NZXT H510 Elite. Znam da nije najbolje airflow kućište koje se može kupiti, ali nije niti najgore i sasvim je dovoljno za to što trenutno imam u njemu s tim da sam naknadno postavio i top vent tako da je čisto ok. 

 

 

 Ali je blizu najgoreg, pogotovo za grafe poput te 3080, sa gddr6x ramom koji je po defaultu na previsokim temperaturama uz jak gpu. Ili podesi drugačiji fun curve, ili otvori kućište ako ne misliš kupovati drugo. Opcija je i poslje jamstva smontirat neki veći cooler na nju.

 

Ima već maximalno ventilatora. Gore je najveći koji stane ( 160 ) s tim da nemam vodeno hlađenje.

Probao sam sa fan cruve, ali radi cca 5-10min duže.

16 godina
offline
Links "ovlašteni servis" - Reklamacija

Onda im daj da je pošalju proizvođaću a ti im još i napiši mail, nemaš šta izgubit

Opiši detaljno problem i podnesi izvještaj o temperaturama jezgre i memorije kod tebe, sve do detalja pa da vidiš....koliko znam tvoje kučište nema nikakav mesh tako da ne znam šta bi uopče skidao, kučište je sasvim ok ako su komponente ispravne

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.10.2023 12:43 (Wiz3m4n).
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Links "ovlašteni servis" - Reklamacija

Radi li grafa normalno kad skineš bočne stranice? Ak radi onda je do kućišta, iako iskreno fakat sumnjam da je do toga.

 

Ako su karticu testirali na drugoj konfiguraciji i sve radi onda moraš dalje tražiti problem. Za početak pitaj nekog od frendova da kod njega isprobaš grafu, pa ak ni kod njega ne radi piši im da si testirao na drugoj konfiguraciji i ne radi. Traži da ti snime kako vrte neki test koji želiš ili još bolje da budeš prisutan pri dijagnostici.

Moj PC  
0 0 hvala 0
2 godine
offline
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija
Wiz3m4n kaže...

Onda im daj da je pošalju proizvođaću a ti im još i napiši mail, nemaš šta izgubit

Opiši detaljno problem i podnesi izvještaj o temperaturama jezgre i memorije kod tebe, sve do detalja pa da vidiš....koliko znam tvoje kučište nema nikakav mesh tako da ne znam šta bi uopče skidao, kučište je sasvim ok ako su komponente ispravne

U Linksu (trgovini) je inače pravilo napisati na formularu za reklamacije u čemu je problem.

Ako se ne zna čovjek dobro izraziti, pri pisanju mu pomognu djelatnici prodaje.

 

Nakon nekoliko dana vas i nazovu serviseri iz Linksa, pitaju dodatne informacije.

合氣道 Ne boj me se dok vičem, svađam se i psujem. Čuvaj me se kada ušutim.
13 godina
offline
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija
ReventoN kaže...
dax-lax kaže...
ReventoN kaže...
kunof00 kaže...

Pa dobro, nije baš da repliciraju tvoje kučište/okolinu tvoje sobe niti su to dužni.. kakvo uopće kučište je u pitanju? Zašto to ne riješiš adekvatnim kučištem?

 

Ne trebaju oni replicirati okolinu moje sobe, ali razlika u temperaturi od 2-3C ništa ne mjenja.

 

Znači solucija je da i dalje imam neispravnu grafičku, al samo kupim neki open case i problem riješen? Evo trenutno imam već mjesec dana RTX 3070 Ti i nikakvih problema do sada.

 

Kućište je NZXT H510 Elite. Znam da nije najbolje airflow kućište koje se može kupiti, ali nije niti najgore i sasvim je dovoljno za to što trenutno imam u njemu s tim da sam naknadno postavio i top vent tako da je čisto ok. 

 

 

 Ali je blizu najgoreg, pogotovo za grafe poput te 3080, sa gddr6x ramom koji je po defaultu na previsokim temperaturama uz jak gpu. Ili podesi drugačiji fun curve, ili otvori kućište ako ne misliš kupovati drugo. Opcija je i poslje jamstva smontirat neki veći cooler na nju.

 

Ima već maximalno ventilatora. Gore je najveći koji stane ( 160 ) s tim da nemam vodeno hlađenje.

Probao sam sa fan cruve, ali radi cca 5-10min duže.

 Malo lunjao po redditu u vezi tog kućišta i hlađenja istog. Mnogi kažu da im se temperatura drastično smanjila prebacivanjem prednjih (bočnih?) ventova kao ispuh umjesto usisa. Naravno, treba isprobati da se to potvrdi. 

Druga stvar je što ni sam ne bih stavio ruku u vatru tvrdnjom da je s grafom sve u redu. 

16 godina
offline
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija
TibzzX kaže...

Radi li grafa normalno kad skineš bočne stranice? Ak radi onda je do kućišta, iako iskreno fakat sumnjam da je do toga.

 

Ako su karticu testirali na drugoj konfiguraciji i sve radi onda moraš dalje tražiti problem. Za početak pitaj nekog od frendova da kod njega isprobaš grafu, pa ak ni kod njega ne radi piši im da si testirao na drugoj konfiguraciji i ne radi. Traži da ti snime kako vrte neki test koji želiš ili još bolje da budeš prisutan pri dijagnostici.

 Čovjek je rekao da mu se i kod frenda gasi odnosno radi problem, ako ne laže a ne znam zašto bi vjerojatno je nisu ozbiljno testirali, mada je čudno baš da sva 3 puta nisu, obično ako se samo više grije bude da je bučna samo pun K!!! i da trotla, ne bi se smjela gasiti

 

Možda imaš kakav problem sa napajanjem, ne znam, probaj kod još jednog frenda je odnjeti 

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.10.2023 13:55 (Wiz3m4n).
2 godine
offline
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija
ReventoN kaže...

Ako su oni odradili sve kako treba.......... ok........

 

Kao što sam napisao, znam da kućište nije najbolje na tržištu, ali sito tako uz dodatni fan gore sasvim je dovoljno. Pričate o njemu ko da je najgore ikad napravljeno.. Pa ljudi trpaju grafičke u kućišta od 50€ i rade normalno.. Opet ponavljam, da je idealno, nije, ali da je toliko loše, isto nije..

Što tebi znači bolje kućište? Nije stvar u skupoći kućišta, tvoje kućište je vrlo skupo ali ne valja mu protok zraka, svako kućište s otvorenijom prednjom stranom od 50 e će imati bolje hlađenje od tvojega, tvoje kućište je ekstremno loše za moderne komponente koje se ionako previše griju, to što tebi izgleda lijepo i što je skupo je drugi par rukava. Ukoliko se i u drugom kućištu kartica ponaša isto a ima dobar protok zraka (o kojem se kućištu od prijatelja radi?) onda je šalji proizvođaču.

O kojem se točno 3080 primjerku radi kod tebe a o kojem od prijatelja + koje napajanje imaš i koliko je staro?

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.10.2023 14:12 (notloB).
12 godina
offline
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija
notloB kaže...
ReventoN kaže...

Ako su oni odradili sve kako treba.......... ok........

 

Kao što sam napisao, znam da kućište nije najbolje na tržištu, ali sito tako uz dodatni fan gore sasvim je dovoljno. Pričate o njemu ko da je najgore ikad napravljeno.. Pa ljudi trpaju grafičke u kućišta od 50€ i rade normalno.. Opet ponavljam, da je idealno, nije, ali da je toliko loše, isto nije..

Što tebi znači bolje kućište? Nije stvar u skupoći kućišta, tvoje kućište je vrlo skupo ali ne valja mu protok zraka, svako kućište s otvorenijom prednjom stranom od 50 e će imati bolje hlađenje od tvojega, tvoje kućište je ekstremno loše za moderne komponente koje se ionako previše griju, to što tebi izgleda lijepo i što je skupo je drugi par rukava. Ukoliko se i u drugom kućištu kartica ponaša isto a ima dobar protok zraka (o kojem se kućištu od prijatelja radi?) onda je šalji proizvođaču.

O kojem se točno 3080 primjerku radi kod tebe a o kojem od prijatelja + koje napajanje imaš i koliko je staro?

 A što tebi znači bolje kućište? Kakvo ti je to pitanje..?

Gdje sam ja tvrdio da kućište treba biti skupo ili da je moje bolje od nekog s prednjom mesh stranom?

 

To kućište sam kupio čim je izašlo. Tad nije još bilo recenzija i ok, lošije je, ali da je extremno loše kako ti kažeš, nije.  U svakom slučaju, dosta ljudi ima to kućište i nitko nema problem koji ja trenutno imam, dok npr. puno ljudi ima problem koji ja imam s grafičkom karticom, ali druga kućišta. Pa gdje bi onda mogao biti problem?

 

Što se mojeg modela tiče, moja je Gainward, a od bratića iChill, a napajanje mi je NZXT C1000 Gold

3 godine
online
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija
ReventoN kaže...
notloB kaže...
ReventoN kaže...

Ako su oni odradili sve kako treba.......... ok........

 

Kao što sam napisao, znam da kućište nije najbolje na tržištu, ali sito tako uz dodatni fan gore sasvim je dovoljno. Pričate o njemu ko da je najgore ikad napravljeno.. Pa ljudi trpaju grafičke u kućišta od 50€ i rade normalno.. Opet ponavljam, da je idealno, nije, ali da je toliko loše, isto nije..

Što tebi znači bolje kućište? Nije stvar u skupoći kućišta, tvoje kućište je vrlo skupo ali ne valja mu protok zraka, svako kućište s otvorenijom prednjom stranom od 50 e će imati bolje hlađenje od tvojega, tvoje kućište je ekstremno loše za moderne komponente koje se ionako previše griju, to što tebi izgleda lijepo i što je skupo je drugi par rukava. Ukoliko se i u drugom kućištu kartica ponaša isto a ima dobar protok zraka (o kojem se kućištu od prijatelja radi?) onda je šalji proizvođaču.

O kojem se točno 3080 primjerku radi kod tebe a o kojem od prijatelja + koje napajanje imaš i koliko je staro?

 A što tebi znači bolje kućište? Kakvo ti je to pitanje..?

Gdje sam ja tvrdio da kućište treba biti skupo ili da je moje bolje od nekog s prednjom mesh stranom?

 

To kućište sam kupio čim je izašlo. Tad nije još bilo recenzija i ok, lošije je, ali da je extremno loše kako ti kažeš, nije.  U svakom slučaju, dosta ljudi ima to kućište i nitko nema problem koji ja trenutno imam, dok npr. puno ljudi ima problem koji ja imam s grafičkom karticom, ali druga kućišta. Pa gdje bi onda mogao biti problem?

 

Što se mojeg modela tiče, moja je Gainward, a od bratića iChill, a napajanje mi je NZXT C1000 Gold

 Druže to kuciste je ekstremno loše, imas test od gamersnexus i bez prednje stranice su razlike u 20°c, alo 20°c??????
U linksu grafu testiraju na test benchu normalno da im grafa super radi! 3080 isporucuje i do 350w to kad se usije u restriktivnom kucistu dobis pecnicu, normalno da ce se gasiti!

13 godina
offline
Links "ovlašteni servis" - Reklamacija

A da se javiš direkt gainwardu a ne da links čeka dok im se skupi za slanje. Vjerujem da bi ti uspješno prošla reklamacija grafe + za manje od ta 4 mjeseca.

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija
Boris grozni kaže...
ReventoN kaže...
notloB kaže...
ReventoN kaže...

Ako su oni odradili sve kako treba.......... ok........

 

Kao što sam napisao, znam da kućište nije najbolje na tržištu, ali sito tako uz dodatni fan gore sasvim je dovoljno. Pričate o njemu ko da je najgore ikad napravljeno.. Pa ljudi trpaju grafičke u kućišta od 50€ i rade normalno.. Opet ponavljam, da je idealno, nije, ali da je toliko loše, isto nije..

Što tebi znači bolje kućište? Nije stvar u skupoći kućišta, tvoje kućište je vrlo skupo ali ne valja mu protok zraka, svako kućište s otvorenijom prednjom stranom od 50 e će imati bolje hlađenje od tvojega, tvoje kućište je ekstremno loše za moderne komponente koje se ionako previše griju, to što tebi izgleda lijepo i što je skupo je drugi par rukava. Ukoliko se i u drugom kućištu kartica ponaša isto a ima dobar protok zraka (o kojem se kućištu od prijatelja radi?) onda je šalji proizvođaču.

O kojem se točno 3080 primjerku radi kod tebe a o kojem od prijatelja + koje napajanje imaš i koliko je staro?

 A što tebi znači bolje kućište? Kakvo ti je to pitanje..?

Gdje sam ja tvrdio da kućište treba biti skupo ili da je moje bolje od nekog s prednjom mesh stranom?

 

To kućište sam kupio čim je izašlo. Tad nije još bilo recenzija i ok, lošije je, ali da je extremno loše kako ti kažeš, nije.  U svakom slučaju, dosta ljudi ima to kućište i nitko nema problem koji ja trenutno imam, dok npr. puno ljudi ima problem koji ja imam s grafičkom karticom, ali druga kućišta. Pa gdje bi onda mogao biti problem?

 

Što se mojeg modela tiče, moja je Gainward, a od bratića iChill, a napajanje mi je NZXT C1000 Gold

 Druže to kuciste je ekstremno loše, imas test od gamersnexus i bez prednje stranice su razlike u 20°c, alo 20°c??????
U linksu grafu testiraju na test benchu normalno da im grafa super radi! 3080 isporucuje i do 350w to kad se usije u restriktivnom kucistu dobis pecnicu, normalno da ce se gasiti!

 1. Druže, nemoj lagat! Razlika nije 20°c nego 10°c, alo 10°c!!!!!!!!! Slika u prilogu, kad već ti ne želiš postavit. Uz to, moj ima i gore 160 vent tako da je mrvicu bolji airflow nego stock..  Ljudi seru po njemu da je užasno loše kućište kad se gleda uloženo / dobijeno, a ne da je najgore kućište ikad napravljeno kako ti kažeš..

 

 2. U linksu jedu govna, eto šta rade. I legendo, kako to da mi se nije gasila grafiča godinu dana u toj pečnici? I zašto mi se sad ne gasi grafička u pečnici?

 

Edit: zaboravio sam slike uploadat :D

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.10.2023 15:00 (ReventoN).
12 godina
offline
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija
dax-lax kaže...

A da se javiš direkt gainwardu a ne da links čeka dok im se skupi za slanje. Vjerujem da bi ti uspješno prošla reklamacija grafe + za manje od ta 4 mjeseca.

Prvo sam htio to s Linksom riješiti, al eto bezuspješno. Pa sam poslao prijavu inspektoratu da oni to riješe, al evo 23 dana prošla, nema nikakvih novosti.

 

Budem se javio Gainwardu u nedjelju, mada ne očekujem neka čuda.. Imao sam problem s RTX 3070 Ti, ventilatori su se jako čuli u loadu pa sam poslao mail inno3d-u, i molio ih da mi pošalju samo ventilatore obzirom da je grafička stara oko godinu dana. Evo kakav odgovor sam dobio nakon tjedan dana čekanja..

Na kraju sam kupio ventilatore preko Aliexpressa za 19€, radi ko beba :D

3 godine
online
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija
ReventoN kaže...
Boris grozni kaže...
ReventoN kaže...
notloB kaže...
ReventoN kaže...

Ako su oni odradili sve kako treba.......... ok........

 

Kao što sam napisao, znam da kućište nije najbolje na tržištu, ali sito tako uz dodatni fan gore sasvim je dovoljno. Pričate o njemu ko da je najgore ikad napravljeno.. Pa ljudi trpaju grafičke u kućišta od 50€ i rade normalno.. Opet ponavljam, da je idealno, nije, ali da je toliko loše, isto nije..

Što tebi znači bolje kućište? Nije stvar u skupoći kućišta, tvoje kućište je vrlo skupo ali ne valja mu protok zraka, svako kućište s otvorenijom prednjom stranom od 50 e će imati bolje hlađenje od tvojega, tvoje kućište je ekstremno loše za moderne komponente koje se ionako previše griju, to što tebi izgleda lijepo i što je skupo je drugi par rukava. Ukoliko se i u drugom kućištu kartica ponaša isto a ima dobar protok zraka (o kojem se kućištu od prijatelja radi?) onda je šalji proizvođaču.

O kojem se točno 3080 primjerku radi kod tebe a o kojem od prijatelja + koje napajanje imaš i koliko je staro?

 A što tebi znači bolje kućište? Kakvo ti je to pitanje..?

Gdje sam ja tvrdio da kućište treba biti skupo ili da je moje bolje od nekog s prednjom mesh stranom?

 

To kućište sam kupio čim je izašlo. Tad nije još bilo recenzija i ok, lošije je, ali da je extremno loše kako ti kažeš, nije.  U svakom slučaju, dosta ljudi ima to kućište i nitko nema problem koji ja trenutno imam, dok npr. puno ljudi ima problem koji ja imam s grafičkom karticom, ali druga kućišta. Pa gdje bi onda mogao biti problem?

 

Što se mojeg modela tiče, moja je Gainward, a od bratića iChill, a napajanje mi je NZXT C1000 Gold

 Druže to kuciste je ekstremno loše, imas test od gamersnexus i bez prednje stranice su razlike u 20°c, alo 20°c??????
U linksu grafu testiraju na test benchu normalno da im grafa super radi! 3080 isporucuje i do 350w to kad se usije u restriktivnom kucistu dobis pecnicu, normalno da ce se gasiti!

 1. Druže, nemoj lagat! Razlika nije 20°c nego 10°c, alo 10°c!!!!!!!!! Slika u prilogu, kad već ti ne želiš postavit. Uz to, moj ima i gore 160 vent tako da je mrvicu bolji airflow nego stock.. 

 

 2. U linksu jedu govna, eto šta rade. I legendo, kako to da mi se nije gasila grafiča godinu dana u toj pečnici? I zašto mi se sad ne gasi grafička u pečnici?

 

Edit: zaboravio sam slike uploadat :D

 Je sry ja sam gledao za cpu, tam je razlika 20°c no svejedno 10°c za kuciste je razlika od najgoreg do najboljeg

12 godina
offline
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija

 no svejedno 10°c za kuciste je razlika od najgoreg do najboljeg

 .......ok.....

2 godine
offline
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija
ReventoN kaže...
 A što tebi znači bolje kućište? Kakvo ti je to pitanje..?

 

Gdje sam ja tvrdio da kućište treba biti skupo ili da je moje bolje od nekog s prednjom mesh stranom?

 

To kućište sam kupio čim je izašlo. Tad nije još bilo recenzija i ok, lošije je, ali da je extremno loše kako ti kažeš, nije.  U svakom slučaju, dosta ljudi ima to kućište i nitko nema problem koji ja trenutno imam, dok npr. puno ljudi ima problem koji ja imam s grafičkom karticom, ali druga kućišta. Pa gdje bi onda mogao biti problem?

 

Što se mojeg modela tiče, moja je Gainward, a od bratića iChill, a napajanje mi je NZXT C1000 Gold

Imo, nigdje nisi tvrdio ali se da nazrijeti što ti je kod kućišta najbitnije, ljepota, naspram funkcionalnosti, kupio si jer ti se sviđa a ukoliko je i skupo onda je valjda i funkcionalno a nije jer ne hladi dobro komponente odnosno hladi ih vrlo loše, + da te je interesirala funkcionalnost pričekao bi koju recenziju a ne kupovao jer ti se sviđa... eto to sam pomislio kada sam pitao to što sam pitao.

Meni je dobro kućište ono koje prvenstveno dobro obavlja funkciju tek nakon toga gledam je li mi lijepo.

 

Pitao sam točan model grafičke da vidimo kakav je hladnjak na njoj te koliko je staro napajanje jer napajanja vremenom degradiraju.

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.10.2023 16:33 (notloB).
12 godina
offline
Re: Links "ovlašteni servis" - Reklamacija
notloB kaže...
ReventoN kaže...
 A što tebi znači bolje kućište? Kakvo ti je to pitanje..?

 

Gdje sam ja tvrdio da kućište treba biti skupo ili da je moje bolje od nekog s prednjom mesh stranom?

 

To kućište sam kupio čim je izašlo. Tad nije još bilo recenzija i ok, lošije je, ali da je extremno loše kako ti kažeš, nije.  U svakom slučaju, dosta ljudi ima to kućište i nitko nema problem koji ja trenutno imam, dok npr. puno ljudi ima problem koji ja imam s grafičkom karticom, ali druga kućišta. Pa gdje bi onda mogao biti problem?

 

Što se mojeg modela tiče, moja je Gainward, a od bratića iChill, a napajanje mi je NZXT C1000 Gold

Imo, nigdje nisi tvrdio ali se da nazrijeti što ti je kod kućišta najbitnije, ljepota, naspram funkcionalnosti, kupio si jer ti se sviđa a ukoliko je i skupo onda je valjda i funkcionalno a nije jer ne hladi dobro komponente odnosno hladi ih vrlo loše, + da te je interesirala funkcionalnost pričekao bi koju recenziju a ne kupovao jer ti se sviđa... eto to sam pomislio kada sam pitao to što sam pitao.

Meni je dobro kućište ono koje prvenstveno dobro obavlja funkciju tek nakon toga gledam je li mi lijepo.

 

Pitao sam točan model grafičke da vidimo kakav je hladnjak na njoj te koliko je staro napajanje jer napajanja vremenom degradiraju.

 Imo, ne treba mi lekcija o tome što ti misliš o nekom kućištu i dal ja kupujem stvari zbog izgleda ili funkcionalnosti. Da, kupio sam to kućište zato jer je lijepo. I drago mi je što ti gledaš prvo funkcionalnost pa onda estetiku, al eto, nismo svi isti..

Isto tako, po osamdeseti put, grafička kartica je uredno radila u tom kućištu dok se odjednom nije krenula gasit. Odeš lijepo na google, upišeš problem koji sam opisao i vidjet češ da i drugi imaju isti problem. Jel moguće onda da je u jebenoj grafičkoj problem, a ne u kućištu?

 

Edit: Gpu je Gainward RTX 3080 10gb, napajanje je malo više od godinu dana staro.

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.10.2023 16:47 (ReventoN).
7 godina
offline
Links "ovlašteni servis" - Reklamacija

servis koji se boji furmarka i radi bench u staroj igrici na otvorenom benchu u vjerovatno klimatiziranoj sobi? i to sve skupa 5 minuta? 

treba to pustit par sati da radi za bit siguran, ostalo je prevara. pogotovo ako su coviku prodali i to kuciste i ostatak kompa trebali bi kako je reka testirat u tom kucistu onda a ne komad po komad al to sta su prodali u kompletu kad se spoji nevalja... sve i da je dobra kartica bezobrazno.

 

nisam odavna kod njih kupova jer svaki put sam ima nekih problema. zadnje su bile one apolo q10 slušalice sta je bia nekakav popust tu preko bug-a i nisu ni 6 mjeseci izdrzale pukle su i samo su mi preko maila rekli da za to ne vrijedi garancija. koristim slušalice dosta cesto i na istom mjestu su mi pukle sennheiser al nakon 5 godina. prodaju nekvalitetnu robu, pa kad se pokvari nije njihov problem.

 

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice