E to je tako kada se sve ide digitalizirati bez obzira služi li to doista svojoj svrsi ili se digitalizira samo zato što je to moderno.
Čekam dan kada će i wc papir digitalizirati :-D
E to je tako kada se sve ide digitalizirati bez obzira služi li to doista svojoj svrsi ili se digitalizira samo zato što je to moderno.
Čekam dan kada će i wc papir digitalizirati :-D
E to je tako kada se sve ide digitalizirati bez obzira služi li to doista svojoj svrsi ili se digitalizira samo zato što je to moderno.
Čekam dan kada će i wc papir digitalizirati :-D
Nemoj tako...
Naci ce se netko tko ce ti rec da si zatucan i zadrt. Ako nemas srece, neki od moderatora bi ti mogao spicit karton jer zagovaras stagnaciju u tehnoloskom razvoju.
Al da, jebemti forsiranu digitalizaciju samo iz razloga jer je to "in"...
Naucili su na tezi nacin da moderno ne znaci prakticno.
Kada mi je došao na sat, savjetnik mi je rekao da moram više koristiti digitalne metode, a manje ploču. A na pametnoj ploči (digitalnoj) sam izveo 90% sata, a na običnoj ploči sam nacrtao jednu skicu (mogao sam i to na pametnoj ploči, ali ovako je bilo brže. Jednostavno, stavljaju digitalizaciju i gdje treba i gdje ne treba, pretjeruju. Što fali klasičnim sistemima i metodama (naravno, ne svima)? Na kraju sam ja savjetnika savjetovao da ne zaboravi klasične metode, jer što ako neće imati pri ruci pametnu ploču, kompjutere i internet. Naravno da je napredak potreban, ali ne uvijek gurati na silu i tamo gdje ne treba. Zato pozdravljam potez američke mornarice da vrate klasičnije načine upravljanja brodovima, za mnoge stvari to je jednostavno bolje.
Slicna stvar je i s kontrolama u autima. Izbjegavaju tipke gdje god mogu, a onda da bi ukljucio nesto, moras proci kroz 10 menija.
kome je uopće palo na pamet polugu gasa zamijeniti sliderom?! I to na vojnom brodu koji bi morao prije svega biti robustan. Vjerojatno se nekom pijanom admiralu svidjelo kak to super svjetluca i moderno je, a koštat će samo 200 milijuna više. Pretpostavljam da su isto napravili i s kormilom. U stresnim situacijama čovjek će lako koristiti intiutivne kontrole gdje ne mora razmišljati "a što sad?".
Direktna kontrola analogna, a feedback sa svim potrebinm informacijama okoline i sustava digitalno ... nek se ugledaju na đapanezere.
Nemoj tako...
Naci ce se netko tko ce ti rec da si zatucan i zadrt. Ako nemas srece, neki od moderatora bi ti mogao spicit karton jer zagovaras stagnaciju u tehnoloskom razvoju.
Al da, jebemti forsiranu digitalizaciju samo iz razloga jer je to "in"...
Naucili su na tezi nacin da moderno ne znaci prakticno.
eo, ja sam "zatucan, zadrt" i tehnozaostavština te protivnik elektronike koju se gura k'o košulju vrit u sve i svašta.
eo, ja sam "zatucan, zadrt" i tehnozaostavština te protivnik elektronike koju se gura k'o košulju vrit u sve i svašta.
Ma ti si penzic ili uhljeb cim imas toliko vremena trolat :D
Ma ti si penzic ili uhljeb cim imas toliko vremena trolat :D
ili radim (od) doma*, sve preko interpleta.
*da, u rvata je to teško pojmljivo, znam. svi misle da moraju nekamo "ići na posao". ne moraju. za masu toga je "odlaziti na posao" čist i nepatvoren idiotizam i gubljenje vremena (pitaj na pr. programere, odn. sebe ako si taj; ja nisam).
E to je tako kada se sve ide digitalizirati bez obzira služi li to doista svojoj svrsi ili se digitalizira samo zato što je to moderno.
Čekam dan kada će i wc papir digitalizirati :-D
Kad smo ga već prisiljeni kupovat po astronomskim cijenama, možda to i nebi bilo loše.
Ja ovdje vidim klasican problem s kojim se pogotovo u ITu najvise susrecem: nitko nije nista pitao krajnjeg korisnika, u ovom slucaju kormilare i posadu broda. Nekoj glavesini su napunili glavu i mozda uvalili pinku lobirali za novi supermoderni touch screen sustav koji je zapravo gora solucija od postojece. U iznenadnom manevru zelis nesto sto mozes osjetiti u ruci i sto je bez gledanja responzivno, a ne touch screen.
Nisu touch screenovi losi, dapace, ali nisu za svaku aplikaciju. Isto kao kad u autima stave 100% touchscreen sto je sranje. Dok vozim zelim imati oci na cesti, a ne na ekranu i hocu tipke za najcesce funkcije da mogu kliknuti bez gledanja jer mi inace dodje na isto kao da tipkam po mobu dok vozim
Pa normalno. Unoseći komande preko ekrana nemaš nikakav osjećaj kao kod analognog upravljanja. Ali opet, sve se da izvježbati uz dobar pristup i dovoljno vremena.
Slicna stvar je i s kontrolama u autima. Izbjegavaju tipke gdje god mogu, a onda da bi ukljucio nesto, moras proci kroz 10 menija.
Jos kad sunce pici u ekran, pa ne vidis nista na ekranu. Nema sto, napredak i prije svega sigurnost u prometu, dok vozis i gledas u ekran pokusavajuci naci gdje pojacati ili smanjiti klimu ili promijeniti radio stanicu... OK, neki imaju i glasovne naredbe, ali to je red puno skupljih automobila, a glasovne naredbe djelomicno funkcioniraju - Ante nicht Darinka
kome je uopće palo na pamet polugu gasa zamijeniti sliderom?! I to na vojnom brodu koji bi morao prije svega biti robustan. Vjerojatno se nekom pijanom admiralu svidjelo kak to super svjetluca i moderno je, a koštat će samo 200 milijuna više. Pretpostavljam da su isto napravili i s kormilom. U stresnim situacijama čovjek će lako koristiti intiutivne kontrole gdje ne mora razmišljati "a što sad?".
Vijest me podsjeća na scene iz filma Battleship. Nakon neuspjeha napredne tehnologije sa muzejskim primjerkom razarača i posade izrokaju sofisticirane touchscreen aliene i njihov brod...
Veliki brodovi su nešto sasvim drugo, toliko su masivni da reakcija na input više nije direktna a pogotovo ne trenutna kao kod malih stvari. Mislim da je ovdje dio priče u politici - sramota je priznati da američka vojska može tako grubo pogriješiti, a ponešto sigurno je i u kontrolama, koliko vidim danas više nitko ne pita korisnike kako bi nešto trebalo raditi. To je posljedica "efikasnosti", šta bi netko plaćao uhljebe (čitaj vlastiti IT odjel) kad na tržištu možeš kupiti puno bolje (čitaj najjeftinije). Ekrani osjetljivi na dodir mogu itekako puno pomoći i pojednostaviti upravljanje kompliciranim sustavima - stvar je intuitivna sama po sebi - vidiš sliku motora i dodirom po njemu mijenjaš parametre, i tako redom. Drugo - mogu biti itekako jeftini i pouzdani, stvar je u sitnim detaljima i izbjegavanju religije, tj pretjerivanja.
Iz prikazanog mozemo vidjeti ucinkovitost radara za automatsko kocenje u najnovijem Audiju, koje je rezultiralo sudarom:
Da citiram kolegu, vezano za touch screenove na mjestima gdje NISU potrebni nego su stvar pomodarstva i gluposti, sve je rekao:
Ma odmah volan na touchscreen. Mozda Apple to prvi ugradi