Da sam manger od izdavačkih studia....uvoo bih inovaciju.. prvo bih izbacio patch i njega naplatio..a onda kasnije dobiješ igru mukti
Anthem dobio Day One Patch prije službenog izlaska
- poruka: 11
- |
- čitano: 3.176
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
dead on arrival... zadnji cavao u bioware lijes, nek se odmore u miru
Neki su ovo prozvali kao 'loading simulator', jer 'loading time' je duži od samog 'gameplaya'
Ali to smo i očekivali od propalog studija i pohlepnog izdavača.
Sve ide po planu.
Jer to ce bit veliki dan za gaming...
Hrpa problema za koje citam na netu ja nisam dozivio. Loading je "ok", traje do minute na SSD-u, ali me malo zivcira sto uopce ima toliko loadinga. Izlazis iz Tarsisa van negdje, loading. Ides u neki cave ili nesto, loading. Sto nije mogao neki open-world biti, barem kao kod Andromede?
Ono sto mene smeta je to sto prica se jako razvodni s ovim multiplayer dijelom (neki suigraci naprave nesto, a ja nemam pojma o tome i objective se completea). Imam osjecaj da bi prica bila puno bolja da se malo vise dalo pozornosti na nju, Takoder, vecina objective-a je vise manje glupa i nekako imam osjecaj da su tamo tek tako. Dosta protivnika prije ovog patcha je bila bullet sponge i to me jako nerviralo, budem vidio danas nakon patcha kakvo je stanje.
Takoder, ono retardirano i forsirano cekanje na svaku akciju. Hoces nesto rastavit, drzi klik 5 sekundi, hoces neki dialog choice izabrat, drzi 5 sekundi tipku, izlazak iz forge-a, drzi tipku... Cemu to?
Ukratko: loš ui, hrpa učitavanja, bezvezna priča, katastrofalan dizajn misija, katastrofalno ukomponiran multiplayer dio, loša umjetna inteligencija, loš dizajn oružja, bezveze loot za jedan looter shooter, loš i monoton dizajn svijeta i dodaj na to gomilu bugova... Ali fora je osječaj letenja.
Ovo nije razočaranje, ovo je samo užasna igra. Imam osjećaj da nije Bioware da bi prošla i daleko lošije nego što je to trenutno slučaj.
Ko im je kriv sta su odabrali neprikladan Engine? Iako svi ovi problemi ne zvuce kao da je samo Engine kriv za fail, nego svi aspekti odreda.
A ovo za Loading screens, to je bio jedan od glavnih razloga zasto je SW:TOR bio fail, nemrem vjerovat da desetljece kasnije rade istu gresku...
To je izjavio netko iz Biowarea nakon flopa sa ME Andromedom, sjećate se onih duck face memeova? I šta oni naprave, opet koriste isti engine. Nakon Dragon Agea 3 i Andromede oni nisu svadali engine, pa koji k ga forsiraju onda?