Ovo je oke pročitati, ali cijena diže krvni tlak . Bilo bi dobro da se više orijentirate na nas koji si to možemo priuštiti, dakle e-bicikli pristupačne cijene :D
Hareleyevi bi bicikli trebali biti izrađeni od kvalitetnih materijala, imati hidraulične disk kočnice i inovativni sustav prijenosa
Harley i kocnice? U skladu sa njihovom tradicijom, kocnice ce biti gore dovoljne za proci homologaciju. I to na knap!
Sreca za njih da bicikli ne moraju imati tehnicki. (ili elektricni moraju?)
jači su brand od rimca naravno, ali ima mjesta za sve jer je potražnja u stalnom porastu. a utrkivati se na tržištu ne mora samo s cijenom.
s druge strane bilo bi cool vidjeti bolji i udobniji sic za jedan harley
jači su brand od rimca naravno, ali ima mjesta za sve jer je potražnja u stalnom porastu. a utrkivati se na tržištu ne mora samo s cijenom.
s druge strane bilo bi cool vidjeti bolji i udobniji sic za jedan harley
Nič od toga, Rimac i ovi Harleki su ružni da ti dođe muka fučkaj ga sad.Dalje se nema kaj dodat, osim da upučeni kupci(98%) neče kupovat niti Rimca niti Harleke to sigurno.
https://www.bug.hr/forum/topic/komentari-lanaka-bughr/predstavljen-greyp-g6-najpametniji-bicikl-svij/267144.aspx?page=0&jumpto=5873641&sort=asc&view=flat
Harleki bolje da se drže motora(u Americi dok još ide), ali i tu su u sve lošijem položaju i stišču ih znatno kvalitetniji Japanci.
"Kaj se tiče onoga da nemaju prednje suspenzije", ti bokca pa to nisu MTB E-bicikli šta če ti tu prednja suspenzija.Prednja suspenzija(uteg na prednjem djelu bicikla) je potpuno nepotrebna, i to za bilo kakve bicikle osim eto bajsova koji su čisti MTB modeli itd.
Danas bez prednje suspenzije ne moš niti do Konzuma po špeceraj fučkaj ga sad.Hm gle ti sad to, pa niti E-bajs Stromer od 10 000$ nema prednje suspenzije.
Eto dobrih starih vremena, Profi MTB ekipa na rigidnim MTB-jcima luduje/uživa i bez suspenzije.
a ako može inovacijama slovenski elan recimo zašto ne bi i rimac? ali stvarno ne znam zašto jer nisam stručnjak
Elan nije od jučer, a Rimac i njegove inovacije(na početku je skupljal informacije po forumima) to progutaju samo naivci koju nasjednu na marketing.
Rimac E-bižuterija nije za široku potrošnju, u odnosu na Elan koji eto posluje več više od sedamdeset godina.
jasno, elan je stari brand, ali nije počeo kao takav. međutim, meni se čini da nema velikih ambicija za proizvodnjom osim inovacija. zanima me taj abarth nisam uzpoznat kako oni rade. znam da ne rade klasičnu proizvodnju pa ne znam koliko je slično.
samo ovaj dio da je skupljao informacije po forumima mi izgleda kao nekakva sprdnja, a ne kužim zašto bi bila. no možda griješim
jasno, elan je stari brand, ali nije počeo kao takav. međutim, meni se čini da nema velikih ambicija za proizvodnjom osim inovacija. zanima me taj abarth nisam uzpoznat kako oni rade. znam da ne rade klasičnu proizvodnju pa ne znam koliko je slično.
samo ovaj dio da je skupljao informacije po forumima mi izgleda kao nekakva sprdnja, a ne kužim zašto bi bila. no možda griješim
hahahhahaahah nije sprdnja
a što god da je, kod nas biti uspješan je živo zlo. jasno da imamo i razloga za nepovjerenje, ali kako onda naprijed ako nitko ne valja? kažu da je vani razlika u mentalitetu zbog protestantizma, može biti. jer vidim da je porsche prepoznao nešto čim radi s rimcem, a možda je to sve prevara za naivne, šta ja znam
jasno, elan je stari brand, ali nije počeo kao takav. međutim, meni se čini da nema velikih ambicija za proizvodnjom osim inovacija. zanima me taj abarth nisam uzpoznat kako oni rade. znam da ne rade klasičnu proizvodnju pa ne znam koliko je slično.
samo ovaj dio da je skupljao informacije po forumima mi izgleda kao nekakva sprdnja, a ne kužim zašto bi bila. no možda griješim
hahahhahaahah nije sprdnja
Nisam to znao, ali ako je tako još ga više respektiram. Ne znam u detalje što radi i kako mu ide posao, ali ako je nakon skupljanja informacija na forumu dospio do relativno uspješne firme znači da se interesirao u nečemu, naučio i uspio. Najvažnije je da čovjek ima veliki interes i želju da nauči, a način kako će to uraditi manje bitan. Šta je trebao sjediti na nekom faksu 5 godina ili više i dobiti neku titulu ing.mag.dr. da bi bio "stručnjak". Ne znam zašto je loše sakupljati informacije na bilo koji način ako te nešto zanima i nešto upitati ako ne znaš i ne možeš naći, pa i na forumu.
jasno, elan je stari brand, ali nije počeo kao takav. međutim, meni se čini da nema velikih ambicija za proizvodnjom osim inovacija. zanima me taj abarth nisam uzpoznat kako oni rade. znam da ne rade klasičnu proizvodnju pa ne znam koliko je slično.
samo ovaj dio da je skupljao informacije po forumima mi izgleda kao nekakva sprdnja, a ne kužim zašto bi bila. no možda griješim
hahahhahaahah nije sprdnja
Nisam to znao, ali ako je tako još ga više respektiram. Ne znam u detalje što radi i kako mu ide posao, ali ako je nakon skupljanja informacija na forumu dospio do relativno uspješne firme znači da se interesirao u nečemu, naučio i uspio. Najvažnije je da čovjek ima veliki interes i želju da nauči, a način kako će to uraditi manje bitan. Šta je trebao sjediti na nekom faksu 5 godina ili više i dobiti neku titulu ing.mag.dr. da bi bio "stručnjak". Ne znam zašto je loše sakupljati informacije na bilo koji način ako te nešto zanima i nešto upitati ako ne znaš i ne možeš naći, pa i na forumu.
stvar je toga da taj lik na forumima nije znao razliku izmedju istosmjerne i izmjenične struje, a onda je nekim čudom u vrlo kratkom roku napravio električni auto.
jasno, elan je stari brand, ali nije počeo kao takav. međutim, meni se čini da nema velikih ambicija za proizvodnjom osim inovacija. zanima me taj abarth nisam uzpoznat kako oni rade. znam da ne rade klasičnu proizvodnju pa ne znam koliko je slično.
samo ovaj dio da je skupljao informacije po forumima mi izgleda kao nekakva sprdnja, a ne kužim zašto bi bila. no možda griješim
hahahhahaahah nije sprdnja
Nisam to znao, ali ako je tako još ga više respektiram. Ne znam u detalje što radi i kako mu ide posao, ali ako je nakon skupljanja informacija na forumu dospio do relativno uspješne firme znači da se interesirao u nečemu, naučio i uspio. Najvažnije je da čovjek ima veliki interes i želju da nauči, a način kako će to uraditi manje bitan. Šta je trebao sjediti na nekom faksu 5 godina ili više i dobiti neku titulu ing.mag.dr. da bi bio "stručnjak". Ne znam zašto je loše sakupljati informacije na bilo koji način ako te nešto zanima i nešto upitati ako ne znaš i ne možeš naći, pa i na forumu.
stvar je toga da taj lik na forumima nije znao razliku izmedju istosmjerne i izmjenične struje, a onda je nekim čudom u vrlo kratkom roku napravio električni auto.
Pa čovjek uči, zašto je to sramotno? A i čisto sumnjam da to nije znao pošto se u srednjoj bavio time. I zaposlio je dosta inžinjera kasnije, pa naravno da nije sve sam.
nema kod nas gatesa i jobsa fora da koristiš i druge, a onda to znanje znaš unovčiti i voditi takav posao. kod nas moraš biti sam, bez roditelja i prijatelja, roditi se naučen i napraviti takvu korporaciju da cijela zemlja od nje živi. pa onda mooožda nešto, sve drugo je smeće i lopovluk
Tako je, tvrtku sa 43 zaposlenika, gdje je prosjecna placa 3564 kn, koja svake godine zavrsi u minusu, da ne bi bilo da lazem, evo zadnjeg financijskog izvjesca:
https://abload.de/img/01-greypz5jp1.jpg
https://abload.de/img/02-greyp0ukcs.jpg
Tu istu tvrtku je Vlada RH proglasila kao predvodnika koji pozicionira Hrvatsku kao predvodnika na tržišitu elektricnih bicikala:
https://twitter.com/VladaRH/status/1115898787996864512
U toj istoj firmi preko crowdfundinga mozete kupiti dionice:
https://www.bug.hr/forum/topic/komentari-lanaka-bughr/greyp-prvi-svijetu-prikuplja-kapital-putem-regul/270958.aspx
Vijest je bila na svim mogucim portalima, samo jedan primjer:
https://www.24sata.hr/tech/ovako-mozete-od-danas-postati-suvlasnik-u-rimcevoj-kompaniji-650094
a ako može inovacijama slovenski elan recimo zašto ne bi i rimac? ali stvarno ne znam zašto jer nisam stručnjak
S kojim inovacijama? Koje su to Rimceve inovacije?
samo ovaj dio da je skupljao informacije po forumima mi izgleda kao nekakva sprdnja, a ne kužim zašto bi bila. no možda griješim
Uzivaj u citanju:
https://www.hr385.com/cose/Rimac.pdf
a što god da je, kod nas biti uspješan je živo zlo. jasno da imamo i razloga za nepovjerenje, ali kako onda naprijed ako nitko ne valja? kažu da je vani razlika u mentalitetu zbog protestantizma, može biti. jer vidim da je porsche prepoznao nešto čim radi s rimcem, a možda je to sve prevara za naivne, šta ja znam
jasno, elan je stari brand, ali nije počeo kao takav. međutim, meni se čini da nema velikih ambicija za proizvodnjom osim inovacija. zanima me taj abarth nisam uzpoznat kako oni rade. znam da ne rade klasičnu proizvodnju pa ne znam koliko je slično.
samo ovaj dio da je skupljao informacije po forumima mi izgleda kao nekakva sprdnja, a ne kužim zašto bi bila. no možda griješim
hahahhahaahah nije sprdnja
Nisam to znao, ali ako je tako još ga više respektiram. Ne znam u detalje što radi i kako mu ide posao, ali ako je nakon skupljanja informacija na forumu dospio do relativno uspješne firme znači da se interesirao u nečemu, naučio i uspio. Najvažnije je da čovjek ima veliki interes i želju da nauči, a način kako će to uraditi manje bitan. Šta je trebao sjediti na nekom faksu 5 godina ili više i dobiti neku titulu ing.mag.dr. da bi bio "stručnjak". Ne znam zašto je loše sakupljati informacije na bilo koji način ako te nešto zanima i nešto upitati ako ne znaš i ne možeš naći, pa i na forumu.
Rimac je jos u srednjoj skoli mijesao mjerne jedinice kW, kWh, pojmove struje, napona, kapaciteta:
https://www.telegram.hr/politika-kriminal/javio-nam-se-covjek-koji-je-isao-u-istu-srednju-kao-mate-rimac-kaze-da-mu-se-divi-ali-da-mu-status-nije-skroz-tocan/
Sami profesori ga proglasavaju jednim od najgorih ucenika ikada:
https://www.maxportal.hr/vijesti/izumitelj-mate-rimac-odgovorio-profesorima-koji-tvrde-da-je-bio-jedan-od-najgorih-ucenika-ikad/
http://www.poslovni.hr/tehnologija/mate-rimac-na-facebooku-ostro-odgovorio-bivsim-profesorima-koji-ga-blate-298954
I sada bi trebali vjerovati da je odmah nakon srednje skole sam u garazi napravio najbolji, najbrzi elektricni automobil na svijetu? Istina je malo drugacija, na forumima se raspitivao gdje i kako kupiti dijelove za auto, a zatim je platio drugim ljudima da auto s tim dijelovima sloze.
ukratko, Rimac je produkt politike i oca, Ivana Rimca, redovitog gosta crne kronike, koji je predsjednik nadzornog odbora Rimac automobili. Ivan Rimac je dao ukradene novce sinu, s kojima je Mate kupio dijelove i platio drugim ljudima da te dijelove slože. Uz to, ukradene novce su orpali uz pomoc ureda Mossac Fonseca i sudjelovali u mega skandalu offshore pranja novaca Panama Papers. Da to ne bude sve, Republika Hrvatska i njezini porezni obveznici financiraju Rimca sa stotinama milijuna kuna u proizvodnji koncepata bicikala i brodova, a unatoc svemu tome, i RImac automobili i Greyp bikes svake godine završavaju u višemilijunskom minusu. minusima. Ovo je Agrokor 2 i postoji velika mogucnost da ce se pisati lex RImac, s time da Rimac nece bježati u London, nego u Livno, a prema slucaju Mamica, Kutle, Curkovica i drugih vidimo da BiH ne izrucuje tražene kriminalce.
Vise o tome ovdje:
https://www.hr385.com/cose/Rimac.pdf
pa jesi prijavio uskoku? odmah i porsche upleteš što surađuje s njim
pa jesi prijavio uskoku?
Da, to bi bas pomoglo u HR:
Čudna priča o dva lokalna čelnika, komadu ceste u Brodu, USKOK-u i pozivima iz ureda predsjednice
Ured za suzbijanje korupcije i organiziranog kriminaliteta, 21. studenoga, poslana je kaznena prijava protiv Ivana Rimca, osnivača tvrtke RIMC iz Svete Nedjelje i bila bi to jedna od mnogih, ni po čemu različitih prijava kakve svakodnevno dolaze USKOK-u, da se u njoj ne spominju dr. Mate Granić, savjetnik predsjednice Republike za vanjsku politiku, ministar graditeljstva i potpredsjednik hrvatske Vlade Predrag Štromar te državni tajnik u tom ministarstvu, Danijel Meštrić.
Poduzetnik Rimac prijavljen je za niz kaznenih djela, od prijetnje, prijevare, zlouporabe položaja i ovlasti, davanja mita, trgovanja utjecajem i davanja mita za trgovanje utjecajem. Kaznena prijava nije bila anonimna, podnio ju je, u ime Upravnog odjela za graditeljstvo, prostorno uređenje i zaštitu okoliša u Gradu Slavonski Brod, pročelnik Damir Klaić.
Na kraju prijave Klaić predlaže USKOK-u da se protiv Ivana Rimca provede postupak i podigne optužnica, ali da se isto učini i protiv ”eventualno drugih kazneno odgovornih osoba”, a s obzirom na zvučna imena koja spominje, a koja smo nabrojali, nije teško pretpostaviti na koga misli.
https://www.telegram.hr/price/cudna-prica-o-dva-lokalna-celnika-komadu-ceste-u-brodu-uskok-u-i-pozivima-iz-ureda-predsjednice/
DORH-u su trebale 3 i pol godine da napiše ministarstvu što će sa zemljom u Slavoniji. To je 1 slovo svaki drugi dan
https://www.telegram.hr/politika-kriminal/dorh-u-su-trebale-3-i-pol-godine-da-napise-ministarstvu-sto-ce-sa-zemljom-u-slavoniji-to-je-jedno-slovo-svaki-drugi-dan/
itd., itd., itd...
jači su brand od rimca naravno, ali ima mjesta za sve jer je potražnja u stalnom porastu. a utrkivati se na tržištu ne mora samo s cijenom.
s druge strane bilo bi cool vidjeti bolji i udobniji sic za jedan harley
Nič od toga, Rimac i ovi Harleki su ružni da ti dođe muka fučkaj ga sad.Dalje se nema kaj dodat, osim da upučeni kupci(98%) neče kupovat niti Rimca niti Harleke to sigurno.
https://www.bug.hr/forum/topic/komentari-lanaka-bughr/predstavljen-greyp-g6-najpametniji-bicikl-svij/267144.aspx?page=0&jumpto=5873641&sort=asc&view=flat
Harleki bolje da se drže motora(u Americi dok još ide), ali i tu su u sve lošijem položaju i stišču ih znatno kvalitetniji Japanci.
"Kaj se tiče onoga da nemaju prednje suspenzije", ti bokca pa to nisu MTB E-bicikli šta če ti tu prednja suspenzija.Prednja suspenzija(uteg na prednjem djelu bicikla) je potpuno nepotrebna, i to za bilo kakve bicikle osim eto bajsova koji su čisti MTB modeli itd.
Danas bez prednje suspenzije ne moš niti do Konzuma po špeceraj fučkaj ga sad.Hm gle ti sad to, pa niti E-bajs Stromer od 10 000$ nema prednje suspenzije.
Eto dobrih starih vremena, Profi MTB ekipa na rigidnim MTB-jcima luduje/uživa i bez suspenzije.
Ajd ne zezaj ovo i ne mozes napraviti sa prednjom suspenzijom ;) I nije sva suspenzija teg. Samo sto takve kostaju ;)
malo je to. kasice, zasad si spašena. čekam da rolls-royce proizvede beciklo.
Želite li odabranu poruku proglasiti točnim, funkcionalnim i najboljim rješenjem vašeg problema?
Da, prihvaćam rješenje Odustani
Adresa na koju želite proslijediti poruku**:
Komentar uz poruku:
Pošalji Odustani
*primatelj će vidjeti vašu e-mail adresu
**ukoliko želite poslati na više adresa, odvojite ih točka-zarezom
Ovdje nije moguće korištenje formatiranja teksta niti HTML tagova.
Potpis će, ukoliko ga imate, automatski biti dodan.
Pošalji Odustani
*da biste vidjeli svoju poruku na popisu, morat ćete ručno osvježiti stranicu (F5)