Sva sreca, posto sam narucio benzinca
Još ima potencijala i u benzinskom motoru
- poruka: 59
- |
- čitano: 15.668
- |
- moderatori:
vincimus
Treba proci bar 5 godina od tog novog motora, da se vidi koliko ce biti izdrzljivi.
Moze na papiru biti najbolji, ali ako bude imao djecje musice i nepouzdanost,
treba ce par revizija da to skrpaju.
A ako ne bude problema i pokaze se pouzdanim, bit ce pun pogodak.
Sto se tiece Diesela, on ce ostati u uporabi za strojeve,
dok ce privatni korisnici sve vise prelaziti na Benzinske motore,
hibridne, elektricne i ostala goriva (vodikove celije kod Hyundaia i Toyote).
Veli moj stari da su to mlinceki za kavu, ja ne bi znao...
-nije problem imati 100konja/po litri.. vidi motore motora (bjakova).. razlika je u obrntnom momentu, broja obrtaja.. i elastičnost-potrošnja.. (može i 200k, turbo itd.).
tehnologija i preciznost napreduju i više kompresije daju više iskoristivosti, bolji 'bang for buck'.. s druge strane je pitanje trajnosti/robustnosti. Ako se krene kao s ostalim tehnologijama, mobač-pc.. tad bi iduće generacije motora mogle biti potrošni dio.. nešto što se mjenja ko felga, a tad je pitanje uštede goriva i vrijednosti-cijene automobila kroz period (isto kao računica s dizelom, koliko voziš toliko se uštedi, malo vožnje.. a ovdje je novi motor kao što je na el. baterija, možda..)
i živi organizmi funkcioniraju na unutarnje izgaranje. i žele ih zamijeniti električnima. e, neš majci. nema predaje.
Isto tako zivi organizmi funkcioniraju prijenosom elektricnih impulsa unutar samih stanica. Sah mat?
A potrošnja? Inače troši 8L, sad bude 7L... woohoo...
neisplativo uopće razvijati kad se usporedi sa strujom. al dok ne bude ništa od baterija, benzin nam ne gine.
Takvi motori 1.0-1.2l sa 3 cilindra, sa 80-100KS-a su super za otvorenu cestu po potrosnji,
od 5.5 do 6.5l.
Problem ostaje u gradu, puno kocenja, stajanja, semofora, tu potrosnja raste,
i tu se elektricni automobil najbolje pokazuje, odnosni hibrid.
150KS za otvorenu cestu i neogranicenu brzinu - strava.
Ali takav isti motor po gradu - trosak bez dna.
Isto tako zivi organizmi funkcioniraju prijenosom elektricnih impulsa unutar samih stanica. Sah mat?
mislim da si u teškoj zabludi...
Znam da jesam u pravu, jer niti jedan benzinac po gradu nece imati potrosnju manju nego na otvorenoj cesti,
stovise, potrosnja ce biti veca.
Uzmi bilo kojeg hibrida i bilo kojeg benzinca, napravi 5 km po gradu, usporedi potrosnju.
EDIT: A ti pricas o stanicama? Mislim da sve neuronske stanice salju podatke elektricnim impulsima.
A i u ostatku stanica se generiraju elektricni naboji. Ne veliki, ali mjerljivi:
https://www.graduate.umaryland.edu/gsa/gazette/February-2016/How-the-human-body-uses-electricity/
ja bih da malo pišete o pornjavi i politici
ja bih da malo pišete o pornjavi i politici
Jel to iz onog vica gdje narod vice da ih seksa vlada?
- možda. Da je prvi motor ostao nepromjenjen, raspao bi se na 50konja. Sve se mjenja-razvija, tehnologija. Fizikalna svojstva, što manje to jače.. elektronka-tranzistori, pa razvoj mobača-cijena.. ili isplativost održavanja-servisiranja bijele elektronike, vešmašina i sl. .. možda će (futur) biti jeftinije godišnje zamjeniti motor nego ulje. Moda biz na to cilja, možda je samo spin kao fuzija u tegli, dok se na guzu auta mjenjaju oznake v16, cdi, xxx .. ambalaža, možda ispod haube ostane isto, ali bi mi kao kupci bili 'sretni' jer imamo novo čudo, nižu potrošnju (mada troši isto) itd.
- vidjet ćemo.
Danas u novom listu piše da će volkswagen do 2022 uložiti preko 90 milijardi eura u razvoj motora sa unutarnjim izgaranjem i da još uvjek vide potencijal u dizel motorima...
Nije loše...možda nas neće odmah natjerat na električne a opet će bit neki prjelazni period pa ako nestane nafte neće nastat toliki kaos (ili nedajbože treći svjetski rat)..
A zna li neko od kolega koja je konkretna potrošnja ovog 2-litrenog Mazdinog agregata?
Ako je mala potrošnja čudo da taj podatak nije stavljen u prvi plan.
Da li su ovi motori pogodni i za zemlje gdje zna da hara zima? Pitam to zbog drugačije tehnologije paljenja.....
Elektromagnetskom indukcijom.
Nije mi jasno na što ciljaš...
Elektromagnetskom indukcijom.
Nije mi jasno na što ciljaš...
I još na sto načina...
A brk je valjda ciljao na to da se većina struje i dalje proizvodi na fosilna goriva (velika većina na koks i plin).
I tak opet započinje ista rasprava po stoti put....
A zna li neko od kolega koja je konkretna potrošnja ovog 2-litrenog Mazdinog agregata?
Ako je mala potrošnja čudo da taj podatak nije stavljen u prvi plan.
Da li su ovi motori pogodni i za zemlje gdje zna da hara zima? Pitam to zbog drugačije tehnologije paljenja.....
Nitko jos nema official za Skyactiv-X. Sa SkyActiv-G120, ovako kaze matematika:
Autoput, tempomat 100-110 - 4.9 - 5.2L
Autoput, tempomat 155 - 6.5-7L ovisno o uzbrdicama
Grad: "Vađenje masti" (zena radi 1km od doma, motor se ni ne zagrije :/) 9L
Grad: "Normalno" - 7.5-8L
Kombinirano: 7.1L (uzorak: mojih 10k km sa vise gradskih).
Kupio sam auto s prosjekom 6.2L (prosli vlasnik, puno otvorene ceste, cini mi se uzorak cca 15k - 20k km)
Po meni nece jos neko vrijeme potrosnja u prvi plan, imaju tu oni peglanja; jer ovo su vec "magije" kod poboljsanja potrosnje benzinskih motora.
Ne znam da li ti pomaze, ali eto mozda ti bude remotely zanimljivo za neku buducu usporedbu :)
Znaci 0.9 na tri cilindra, 90 KS.
Autic super vuce, radi.
Potrosnja kak ga ja peglam je 7.3
Dok kod kolegice oko 6 l
Super zadovoljan tim motoricem.
E sad kolko bude trajo to nebi znao
A zna li neko od kolega koja je konkretna potrošnja ovog 2-litrenog Mazdinog agregata?
Ako je mala potrošnja čudo da taj podatak nije stavljen u prvi plan.
Da li su ovi motori pogodni i za zemlje gdje zna da hara zima? Pitam to zbog drugačije tehnologije paljenja.....
Nitko jos nema official za Skyactiv-X. Sa SkyActiv-G120, ovako kaze matematika:
Autoput, tempomat 100-110 - 4.9 - 5.2L
Autoput, tempomat 155 - 6.5-7L ovisno o uzbrdicama
Grad: "Vađenje masti" (zena radi 1km od doma, motor se ni ne zagrije :/) 9L
Grad: "Normalno" - 7.5-8L
Kombinirano: 7.1L (uzorak: mojih 10k km sa vise gradskih).
Kupio sam auto s prosjekom 6.2L (prosli vlasnik, puno otvorene ceste, cini mi se uzorak cca 15k - 20k km)
Po meni nece jos neko vrijeme potrosnja u prvi plan, imaju tu oni peglanja; jer ovo su vec "magije" kod poboljsanja potrosnje benzinskih motora.
Ne znam da li ti pomaze, ali eto mozda ti bude remotely zanimljivo za neku buducu usporedbu :)
A koja je to mazda ,3,6?
Znaci 0.9 na tri cilindra, 90 KS.
Autic super vuce, radi.
Potrosnja kak ga ja peglam je 7.3
Dok kod kolegice oko 6 l
Super zadovoljan tim motoricem.
E sad kolko bude trajo to nebi znao
ma puno je to... kad se usporedi s cliom diesel, duplo...
Pozdrav Citatelj!
Na Zenevskom autosalonu svi vazniji proizvodaci vozila (osim Toyote) su potvrdili nastavak razvoja benzinskih i posebno dieselskih motora. Naglasavaju diesele zbog male emisije CO2.
VW ce uloziti 36 ili 90 milijardi eura u razvoj novih dieselskih motora.
Citao sam i da je jedna firma izbacila na trziste uredaj za filtriranje ispuha dizelasa normi ispod euro 6. Uredaj kosta 1500 eura.
To je sve izaslo u javnost ovaj tjedan tako da diezelski motori u osobnim vozilima imaju buducnost. Tko god prelazi vecu kilometrazu koristit ce diesel u osobnim vozilima.
Nafte isto tako ima u izobilju...
Lp
Još je dug razvojni put pred fosilnim motorima...
Autoput, tempomat 100-110 - 4.9 - 5.2L
Autoput, tempomat 155 - 6.5-7L ovisno o uzbrdicama
Grad: "Vađenje masti" (zena radi 1km od doma, motor se ni ne zagrije :/) 9L
Grad: "Normalno" - 7.5-8L
Kombinirano: 7.1L (uzorak: mojih 10k km sa vise gradskih).
Kupio sam auto s prosjekom 6.2L (prosli vlasnik, puno otvorene ceste, cini mi se uzorak cca 15k - 20k km)
A koja je to mazda ,3,6?
Mazda 3 Mk3, G120 (2.0L, 120HP), 2014.
A zna li neko od kolega koja je konkretna potrošnja ovog 2-litrenog Mazdinog agregata?
Ako je mala potrošnja čudo da taj podatak nije stavljen u prvi plan.
Da li su ovi motori pogodni i za zemlje gdje zna da hara zima? Pitam to zbog drugačije tehnologije paljenja.....
Riješeno svjećicom...
A cim si stasala, za drugog si glasalaaa....o da ti je bmw....
Treba proci bar 5 godina od tog novog motora, da se vidi koliko ce biti izdrzljivi.
vrlo sigurno se ne razlikuje puno od starog skyactiv motora. glavna razlika je taj HCCI, a kompresijsko paljenje ekšli nije nikakva novotarija jer se oduvijek koristi u dizelima.
druga "novotarija", ili upgrade je mehanički kompresor (ilitiga supercharger), isto ništa novo u principu. kompresor bi mogao biti fun faktor na tom motoru, malo linearnog boosta, iako je turbo objektivno gledano bolja tehnologija.
jedino što se meni kod skyactiv motora ne sviđa je što se čuju kao dizeli/traktori