Next lvl stvar. I dobro i lose ovoga plana.
Znaci automatiziras proces obrazovanja i sustav vjerojatno radi analizu ucenika i prepoznaje dobre i lose strane ucenika, radi i psihoanalizu korisnika, stavlja ga u odredjenu grupu, i radi personalizirani plan obrazovanja da od njega napravi najkorisniju mogucu jedinku, skuladnu njegovim pozitivnim karakteristikama. Super. Nikada necu zaboraviti na faxu, vec smo bili u RH, da smo i dalje morali uciti neke statistike o YU i stvari koje ne da su nepotrebne, nego uvreda bilo kojem razumnom curriculumu, retardacija sustava.
S druge strane ocito jedinku od malih nogu navikavas na velikog brata, kamere gdje cuci anailticko oko koje prati svaki pokret, da je svaki pokret i potez pod okom sustava. Od kojeg nema bijega, laganja, izmotavanja itd. Svaki zadatak ili potez je ocijenjen i gledan u %.
Samo brine da ako radis to na tako velikom uzorku/velikoj naciji, sto ako eksperiment poluci psihoze, poremecaje osobnosti ili sl devijacije?