Kit za pretvaranje bilo kojeg bicikla u električni
- poruka: 19
- |
- čitano: 16.528
- |
- moderatori: vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Nigdje ne vidim kako svoj MTB mogu elektrificirati. Zanima me samo zašto su baterije staviti na guvernal(kak bi se reklo)? MTB-ovi imaju mjesto na rami(neki i po dva) gdje se može staviti nosač bidona, zašto to mjesto nisu iskoristili? Također, ako netko ima iskustva pa nek napiše kako se bicikl s prednjom vučom ponaša u krivinama.
€ 602,14 15%OFF | EU US No tax BBS02B BBS02 Bafang 48V 750W mid drive electric motor kit with 48V 52V 13AH 17.5Ah Li-ion down tube ebike battery
https://s.click.aliexpress.com/e/4CiV6PvI

marljivom uporabom te nesebičnim zalaganjem od svojeg sam bicikla za samo nekoliko godina i badava uspio načiniti sekundarnu sirovinu. umjesto dodavanja, samo je otpadalo.
Ne vidim na Bugu da se u vijestima i komentarima spominje ugradnja električnog motora u auta? Zvuči mi dobro ponaravno zato jer imam utičnicu na parkingu. Čujem neke firme iz Rijeke i ZG, nešto 3-5 K eura lol.
A za svakog koga vidim na ovoj bicikli ako nije penzić pomislim...
Nigdje ne vidim kako svoj MTB mogu elektrificirati. Zanima me samo zašto su baterije staviti na guvernal(kak bi se reklo)? MTB-ovi imaju mjesto na rami(neki i po dva) gdje se može staviti nosač bidona, zašto to mjesto nisu iskoristili? Također, ako netko ima iskustva pa nek napiše kako se bicikl s prednjom vučom ponaša u krivinama.
Zato da bude gluplje. :-)
Mislim da se radi o uštedi, ovako imaju samo jedno kućište i manje žica. Iz istog razloga se lakše i ugradi.
Ima ovakvih sustava iz Kine koliko hoćeš, a prije nekoliko godina (prije nego su e-bicikli postali moda) bilo je i jeftinije, moglo se naći za $100+baterija.
Ne vidim na Bugu da se u vijestima i komentarima spominje ugradnja električnog motora u auta? Zvuči mi dobro ponaravno zato jer imam utičnicu na parkingu. Čujem neke firme iz Rijeke i ZG, nešto 3-5 K eura lol.
Samo baterija je cca 300€/kWh (nova).
Možda glupo pitanje, zašto bi se itko mučio sa ovim umjesto da za te novce kupi jeftin motor ili skuter? APN-ovi su novi bili oko 5000kn koliko se sjećam.
Možda glupo pitanje, zašto bi se itko mučio sa ovim umjesto da za te novce kupi jeftin motor ili skuter? APN-ovi su novi bili oko 5000kn koliko se sjećam.
Gorivo, registracija, papiri, troskovi odrzavanja, neprakticnost i slicno...
https://youtube.com/watch?v=UutiGVbl2is

Možda glupo pitanje, zašto bi se itko mučio sa ovim umjesto da za te novce kupi jeftin motor ili skuter? APN-ovi su novi bili oko 5000kn koliko se sjećam.
Gorivo, registracija, papiri, troskovi odrzavanja, neprakticnost i slicno...
Da slažem se, Tomos proizvodi su bili stvarno skupi i komplicirani za održavanje, bar 5 generalki na 100 km, a o cijeni registracije da ne govorimo
Možda glupo pitanje, zašto bi se itko mučio sa ovim umjesto da za te novce kupi jeftin motor ili skuter? APN-ovi su novi bili oko 5000kn koliko se sjećam.
Gorivo, registracija, papiri, troskovi odrzavanja, neprakticnost i slicno...
Iako:
Gorivo: 15 kn za pun rezervoar, traje danima ako ideš kuća-posao, bar meni, cca 20 min jedan smjer
Registracija + osiguranje: cca 700 kn jednom godišnje
Održavanje: ? ulje jedino za cca 40 kn svakih ohoho
Nepraktičnost: ? Skuter/motor je najpraktičnija stvar ikad za grad, taman između auta i bicikla, parkiraš ga kao bicikl, troši hrpu manje od auta, jeftin, brži od bajka, ne trebaš tražit parking pol sata u centru, parking, parking, parking.

vidim da je i prometalo zvano Skiro postalo na el. pogon.
meni bicikl služi za rekreaciju, odlazak na kraće relacije (posao i sl.) i ne shvaćam ljude koji ne hodaju, sjede po uredima i još idu kući s posla kojih pet kilometara pa bi najradije legli na bicikl i da ih sam odveze da ne moraju ni mozak koristiti.
kada idem do Zagreba i sl sjednem u svoj stari fiat Stilo 2.4 abarth i nauživam se vožnje. ide kao raketa, puno troši al me nije briga... (noviji i koji malo troši mi ne treba)
prednji el. pogon nije pogodan kod bicikla zbog proklizavanja, tj nedostatka pritiska na prednji kotac. zato su bolje rjesenje el. staznji kotac( ili kotaci)
Vi ste svi pukli za ovo go***o dat 5k kn a za te pare uzmes polovni piaggio zip liberty nrg ili nesto zaboravis kad ulijes gorivo ako uzmes 4t i vozis se dobrih 5 godina sa svim troskovima dok ta bicikla ili kucni majstor uradi sam ce se raspast nakon pola godine....
Nestima matematika....
A opet i tomos apn je raketni izum za ovo, meni se cini da čovječanstvo svakim danom je sve gluplje...
Ja svoj slozenac iz kine za cca 3 i po soma kuna vozim svaki dan cca 15 kilometara, sve radi super, ali di ljudi najcesce grijese, kupuju kitove ili daju na ugradnju pa tada to postaje jako skupo. Primjer mojeg slozenca koji ima motor od 2000W(prakticki svaki danasnji e motor), i baterija 500w su me stajali jedno 2 puta manje no da sam isao kupivati kit koji kao prvo ne prodaju s toliko jakim motorima, i nije zabavno za slagati kao ovo koji je hobistički uspjesan projekt... Slaganje baterije(spot welding)... Ako nekome treba koji savjet slobodno
Imam električni bicikl već 6 godina. Preklopni bicikl sa 20" kotačima.U prednjem kotaču je elektromotor. Proklizavanje je zanemarivo malo. Zavisi kolikom jačinom pritisnem tipku gasa na volanu bicikla. Dobro je imati i malo jači profil gume (20x2.25).