Po mom skromnom nebitnom misljenju, ovo je cista krivica osobe koja je vozila biciklo.
Tu nema dileme je li osoba koja je gurala bickl preko ceste kriva. I tu svoju krivicu je platila svojim životom.
Stvar je u tome što se kao jedna od prednosti autonomnih vozila ističe sigurnost, s obzirom da imaju radare i lidare i koješta drugo, a sva ta tehnologija je u tom automobilu, nažalost, zakazala. Stvar je u tome što, čak i ako bi možebitno većina ljudi od krvi i mesa pregazilo tu osobu, Uberov automobil ju je trebao uočiti i spriječiti nesreću.
+ pješak SMIJE preći cestu i izvan plješačkog..
50/100m .. stvar je samo u sigurnosti, tamo gdje je obilježen, vozač je upozoren odgovarajućom signalizacijom i to teoretski samnjuje rizik.
''.. Ako na cesti ne postoji obilježeni pješački prijelaz, ili je udaljen više od 50 m u naselju ili 100 m izvan naselja ...''
-tako se preporuča, zbog sigurnosti, pješak ako nema pješačkog, treba hodati po lijevoj strani (u susret vozilu, da bi ga vidio..), ali i dalje vozač mora vidjeti, dokazati 'nevinost' ili da nikako nije mogao izbjeći. Ovo je nekako 'prebrzo' policija procjenila u korist Ubera.. pitanje po kojem kriteriju.