Zbog ovakvih stvari se prije 500 godina završavalo na lomači.
Prvi električni Harley Davidson spreman je za proi
- poruka: 37
- |
- čitano: 8.493
- |
- moderatori:
vincimus
Zbog ovakvih stvari se prije 500 godina završavalo na lomači.
Istina, ali realno gledano moraju se pomaknuti sa mjesta. Prodaja im konstantno pada, a i glavna klijentela (baby boomeri) postaje sve starija za voznju.
Zvuči na budućnost..
Kakvog to smisla ima? To je suprotno od onog što Harley predstavlja.
Kakvog to smisla ima? To je suprotno od onog što Harley predstavlja.
A sto predstavlja?
Ne mozes beskrajno dugo musti jednu te istu stvar.
U zadnjih 30tak godina sve "inovacije" im se svode na povecanje kubikaze (V-Rod izuzet).
Cak kad stvarno nesto promijene (npr. dvije bregaste) u slijedecoj iteraciji to izbace i vrate se na staro. Dakako, usput opet povecaju kubikazu.
Usput, da se vratim na ono predstavljanje, Harley (covjek, ne kompanija) je bio inovator i svojevremeno sve sto je dizajnirao je bilo novo i gotovo nikad vidjeno, a njegovi motori su se smatrali jednim od najbrzih i najpouzdanijih, sto za danasnje Harleye (motore, ne ljude) se ne mozes nikako reci.
Ovo je korak u pravom smjeru za kompaniju, pitanje je samo sto konkurencija sprema, no s druge strane po pitanju el. motora konacno su im otvorene ruke i nisu sputani "legacyijem" .
Zbog ovakvih stvari se prije 500 godina završavalo na lomači.
Kakvog to smisla ima? To je suprotno od onog što Harley predstavlja.
Zvuči poznato, kao da slušam komentare od prije 15-ak godina kad je Jaguar predstavio prvog dizelaša (x-type) ili Porsche prvog SUV-a (Cayenne). Također se pozivalo na lomaču i potvrđivalo da smak svijeta mora da je zbilja blizu hehe
Posljedice? Obje kompanije su doživjeli strahoviti uzlet baš zahvaljujući tim "nepopularnim" potezima, samo na našim cestama ima više Cayenna nego svih ostalih Porschea skupa.
Ni ne sumnjam da se gospoda jednako križala kad su počele pojavljivat prve kočije s motorom na unutarnje izgaranje.
Samo stalna mijenja jest, ili se prilagodiš na vrijeme ili nestaneš.
Kakvog to smisla ima? To je suprotno od onog što Harley predstavlja.
Moraju krenuti razvijati tehnologiju i proizvode jer u jednom trenutku benzin vise nece biti mainstream. A nisu im svi kupci clanovi bande koja ce svercati benzin za svoje pile.
A i generacija koja sada ima 30ak godina (tj. kupovnu moc za takve stvari) poprilicno zaljubljeno gleda u elektricne igracke.
Zbog ovakvih stvari se prije 500 godina završavalo na lomači.
Bemti misa, ocemo kočije sa konjima nazad!!!!
Zvuči totalno bezveze i generički.
Dizajn tipično 'električni', tj. ružnjikav i dosadan.
Mislim da ovo nije model koji će spasiti Harleya.
Zbog ovakvih stvari se prije 500 godina završavalo na lomači.
Istina, ali realno gledano moraju se pomaknuti sa mjesta. Prodaja im konstantno pada, a i glavna klijentela (baby boomeri) postaje sve starija za voznju.
Kad netko kaže Harley 99,99% ljudi u glavi si predoci sliku koja izgleda kao klasični choper iz američkih filmova ceste i sl. Nitko ne zamišlja ovo, taj Livewire. S ovim motorom to više nije onaj prepoznatljivi Harley, odnosno postao si još jedan generički električni motor.
Oni ovime ne mogu prodavat ime, tradiciju i status koje se inače vezalo uz njihove motore nego si moraju stvoriti novu poziciju na tržištu u ravnopravnoj borbi sa svim drugim električnim motorima (+ što će normlano biti negativne rekacije u stilu mog prvog komentara gdje vozača koji je harly kupio zbog svega drugog što se uz njega veže, a ne prvenstveno zbog same suhoparne kvalitete motora, nećeš vidjet ni mrtvog na njemu).
Ako probaju naplatit ime propast će. A žele jer su ga nazvali Harley Davidson. Da nisu htjeli, trebali su otvorit nekakvu podružnicu ili probat stvori novi brand koji nije direktno povezan s Harleyem.
Da imam mogućnosti (čitaj para) vozio bi Harley, a ne Virago. Ali ovo ne bi kupio nikad. Rađe bi kupio onog Tarforma koji je nedavno bio na Bug-u ili Denzel Cafe Racer.
Ono s čim se on mora natjecat je npr ovo: https://www.zeromotorcycles.com/consumer_financing.php, po navedenim karakteristikama je tu negdje sa Zero DSR - cijena oko 16.500 dolara do max mrvu ispod 20.000. Ako probaju naplatit ime Harley, Livewire će koštat duplo tolko.
Ostali deplasirani komentari da se trebamo vratit kočijama i slično su fulali ceo fudbal jer ja nemam ništa protiv električnih motora niti auta, ja sam komentirao Harley električni motor. A ako nekom nije jasno otprilike o čemu se radi to je kao da Ferrari počne proizvodit recimo ovo https://www.plugincars.com/sites/default/files/think-on-street-620.jpg pod nazivom Ferrari LightningHorse i proba ti ga naplatit 50.000 eura, zato jer je Ferrari.
Ili ono što se događa kod nas u zadnje vrijeme da ti ovo https://www.tportal.hr/media/thumbnail/w1000/123439.jpeg probaju prodat pod Nogometni klub.
a što se nalazi pod onim što nalikuje čepu onoga što izgleda kao spremnik benzina?
ovi gore komentari izlaze iz glave nekoga
ko niakda nije sjeo i vozio choper
izgled --bah
motor ko pita --bah
zvuk motora e to je razlog za chopere
kad sjednes na njeg i das lagano gas i cujes kako prede
to je uzivancija i razlog sto se ti motori i prodaju
ukini zvuk ,,pakuj torbe i zatvaraj radnju
jer samo pitanje zasto netko vozi copera
jer ima taj zvuk ,ne one bzzzzz zujalice
jer ide ljeno lagano a opet ima taj zvuk
zasto je jeaguar u problemima ...izgubio je zvuk
primjer sjedni u xj-6 upali auto i samo sjedi u njemu
ima da ti zvuk digne sve dlake na tijelu od ugodjaja
ako te brinu jacina motora perfomanse ili sta ti ja znam onda to nije za tebe
el choper ..ok ionako polaris grupa ima u vlanistvu indiana ..pa mogu experimentriati s harlijem
jos uvjek imaju "the choper" neukaljan (indian)
ovi gore komentari izlaze iz glave nekoga
ko niakda nije sjeo i vozio choper
izgled --bah
motor ko pita --bah
zvuk motora e to je razlog za chopere
kad sjednes na njeg i das lagano gas i cujes kako prede
to je uzivancija i razlog sto se ti motori i prodaju...
kupi si mačku pa slušaj kako prede...
Oni ovime ne mogu prodavat ime, tradiciju i status koje se inače vezalo uz njihove motore nego si moraju stvoriti novu poziciju na tržištu u ravnopravnoj borbi sa svim drugim električnim motorima (+ što će normlano biti negativne rekacije u stilu mog prvog komentara gdje vozača koji je harly kupio zbog svega drugog što se uz njega veže, a ne prvenstveno zbog same suhoparne kvalitete motora, nećeš vidjet ni mrtvog na njemu).
Za 30tak godina ce jedino takvi biti vozaci Harleya.
Problem je upravo tradiciji koja ih je spasila od propadanja, medjutim toliko jako su igrali na tu kartu da im je sada jednostavno uteg.
Jednostavno nemaju mladih vozaca. Millenialse vise ne zanima neopran, nebrijan izgled, a to za kompaniju koja prodaje prvenstveno nacin zivota a onda motore je ogroman problem.
Za HD nema izlaza, osim da krenu u inovacije, jer po bilo kojoj stavci (ubrzanje, ciklistika, kocenje....) bilo koji japanac je apsolutno bolji.
Uostalom, tko kaze da moraju prestati proizvoditi klasicne motore?
alo kome je bitno to sve sto si nabrojao ??
ovim sto voze te japnske zujalice
ovima sto zele uzivati u voznji nee
japanac nikad nije niti nece napraviti choper bolji od indiana ili hd-a
a choper je svoja vrst motora a te brzalice svoj ,po meni uvrnut al stas ..
nemoj ih usporedjivati u istom smislu
ukini zvuk ,,pakuj torbe i zatvaraj radnju
Eh to se pricalo i za V8
Nije bitno na sto ti brijes, jer ga ti ionako (nisi niti) neces kupiti.
Motori im se ne kupuju jer to vise nije brija ljudi s novcem. Generacija koja je morala stock HD nakrcati kromom i modifikacijama danas ima 60+ godina. A ona sacica zaljubljenika nije dovoljna. Jbga tak je
ako vec trazis izvor love za hd ---
nek naprave neku zujalicu , nek pretvore roadstera u zujalicu i pici
alo kome je bitno to sve sto si nabrojao ??
ovim sto voze te japnske zujalice
ovima sto zele uzivati u voznji nee
japanac nikad nije niti nece napraviti choper bolji od indiana ili hd-a
a choper je svoja vrst motora a te brzalice svoj ,po meni uvrnut al stas ..
nemoj ih usporedjivati u istom smislu
Ne lupetaj bez potrebe.
Vozim Harleya preko 10 godina i znam jako dobro o cemu pricam.
ukini zvuk ,,pakuj torbe i zatvaraj radnju
Eh to se pricalo i za V8
neznam sta da recem ... zvuk v8 v12 usporedbo s v4 v3
ja se jos najezim kad se sjetim zvuka xj-6
sjedio u supri ,porseu ,amx,tt, neznam imaju zvuk ok ali neznam
isto vozio kavasaki yamahu(choperi) i onda sjeo na chiftana ,,ono .... extazija
alo kome je bitno to sve sto si nabrojao ??
ovim sto voze te japnske zujalice
ovima sto zele uzivati u voznji nee
japanac nikad nije niti nece napraviti choper bolji od indiana ili hd-a
a choper je svoja vrst motora a te brzalice svoj ,po meni uvrnut al stas ..
nemoj ih usporedjivati u istom smislu
Ne lupetaj bez potrebe.
Vozim Harleya preko 10 godina i znam jako dobro o cemu pricam.
znaci ti trazis da ukinu zvuk ,da poboljsaju ramu ,da ugrade abs u razini kavasakija trkaceg
pitanje sto onda nekupis trkaceg kavija i mirna bosna ?
mislim ako ti sve to smeta kod sadasnjeg hd-a ?
sad malo trkeljanja ...
meni smetalo dost stvari na yamahi ,prodao ,,kupio plovnog kavija
bilo super jedno vrijeme sjedio na dost hd-a ali neznam lova kratka pa ..
bio u germaniji sjeo na chiftana ,,ajoj
ljubav na 1 pogled ,,iako sam gledao u dude prodavacice ali .. :)
znaci ti trazis da ukinu zvuk ,da poboljsaju ramu ,da ugrade abs u razini kavasakija trkaceg
pitanje sto onda nekupis trkaceg kavija i mirna bosna ?
mislim ako ti sve to smeta kod sadasnjeg hd-a ?
sad malo trkeljanja ...
meni smetalo dost stvari na yamahi ,prodao ,,kupio plovnog kavija
bilo super jedno vrijeme sjedio na dost hd-a ali neznam lova kratka pa ..
bio u germaniji sjeo na chiftana ,,ajoj
ljubav na 1 pogled ,,iako sam gledao u dude prodavacice ali .. :)
Ne razumijes.
Nisam tip za "crotch rockete" i ne svidja mi se stil voznje koje jurilice pruzaju..
Da se razumijemo, svidja mi se moj motor i nemam namjeru ga prodavati, no kada sa frendom zamjenio motore na par dana (Honda Shadow) shvatih koliko je po pitanju performansi HD nazadan (btw koliko najbrze mozes proci kroz jedan zavoj nisu mjerilo performansi nego idiota za volanom).
Na Harleyu kocnice su uzas. Kad imas masu od 300kg ispod sebe jedan disk na prednjem kotacu je apsolutno nedovoljan. Sa 130 na sat, ja stajem skoro 10 metara kasnije nego taj frend na Shadowici.
Nagnuti se mozes svega ~35 stupnjeva u zavoj (stock stanje) pa iako motor moze bez prtoblema nize, tebi nogare vec struzu po asfaltu...
U servis (kojeg odradjujem uglavnom sam) ne zelim ni ulaziti. Iako se cine jednostavni imaju par kretenarija zbog kojeg bi nekom u R&D departmentu rado skinuo glavu, prvenstveno zbog uvodjenja lanca distribucije umjesto zupcanika (kao sto je Evolution imao) i prokletog plasticnog natezaca lanca.....uglovnom "don't get me started".....
Koja je razlika između ovog motora i biciklo zvano Greyp?
sretoh tako na parkingu papka koji je kupio be-em-veov električni skuter (skup k'o oko - pribl. 16 somova € u dućanu!) i pitam ga kak je zadovoljan (osim cijenom, koja je u najmanju ruku bezobrazna). ako izostavim sve psovke, ostaje samo opaska da ga se sad ne može riješiti jer (iako je nov) ga nitko neće, što zbog cijene, a što zbog baterija (neovisno kaj su nove). teške su muke lovatora i preseratora. došlo mi ga žao. malo. tek toliko. a onda nastavih ružiti sa svojim (brm, brm) u zalazaque sunca
sretoh tako na parkingu papka koji je kupio be-em-veov električni skuter (skup k'o oko - pribl. 16 somova € u dućanu!) i pitam ga kak je zadovoljan (osim cijenom, koja je u najmanju ruku bezobrazna). ako izostavim sve psovke, ostaje samo opaska da ga se sad ne može riješiti jer (iako je nov) ga nitko neće, što zbog cijene, a što zbog baterija (neovisno kaj su nove). teške su muke lovatora i preseratora. došlo mi ga žao. malo. tek toliko. a onda nastavih ružiti sa svojim (brm, brm) u zalazaque sunca
Bas pogledah na link kojeg si stavio.
Nigdje ne spominju domet (ili ja ne vidim) sto odmah u startu je znaci da je nezadovoljavajuc.
Kakvog to smisla ima? To je suprotno od onog što Harley predstavlja.
A sto predstavlja?
Ne mozes beskrajno dugo musti jednu te istu stvar.
U zadnjih 30tak godina sve "inovacije" im se svode na povecanje kubikaze (V-Rod izuzet).
Cak kad stvarno nesto promijene (npr. dvije bregaste) u slijedecoj iteraciji to izbace i vrate se na staro. Dakako, usput opet povecaju kubikazu.
Usput, da se vratim na ono predstavljanje, Harley (covjek, ne kompanija) je bio inovator i svojevremeno sve sto je dizajnirao je bilo novo i gotovo nikad vidjeno, a njegovi motori su se smatrali jednim od najbrzih i najpouzdanijih, sto za danasnje Harleye (motore, ne ljude) se ne mozes nikako reci.
Ovo je korak u pravom smjeru za kompaniju, pitanje je samo sto konkurencija sprema, no s druge strane po pitanju el. motora konacno su im otvorene ruke i nisu sputani "legacyijem" .
Sve što si napisao stoji, osim ovog boldanog. Godinama se Harley kupuje isključivo zbog imena, tj. onoga što je to ime predstavljalo. Sama forma Custom/Cruiser Harley motora je odavno prevaziđena. U vožnji imaš sve mane koje motor sa sobom nosi i nijednu vrlinu osim vjetra u kosi. Mislim da oni ovu "revoluciju" više koriste za prelazak na novu formu street-naked koja ima smisla, nego što je u pitanju sami pogon.
Ljubitelj sam motora ali rađe bi vozio bicikl nego Harley kakav je danas.
zasto je jeaguar u problemima ...izgubio je zvuk
primjer sjedni u xj-6 upali auto i samo sjedi u njemu
ima da ti zvuk digne sve dlake na tijelu od ugodjaja
ako te brinu jacina motora perfomanse ili sta ti ja znam onda to nije za tebe
el choper ..ok ionako polaris grupa ima u vlanistvu indiana ..pa mogu experimentriati s harlijem
jos uvjek imaju "the choper" neukaljan (indian)
jaguar je bio u problemima, trenutno je vise manje stabilan
A razlog tome nije sto je izgubio zvuk nego losa kvaliteta,zapravo ocajna, los menadzment itd....
Tako da tu pricu o losem zvuku ostavi za ljude sa 8godina osnovne skole koji prvo sta naprave je skinu prigusivac i raspizde sve suside
Pročitao sam negdje da če raditi električne bicikle. To će biti pravi posao. Ovi motori su samo za reklamu i eventualno nekog parajliju da se malo šminka. Ima bogataša - kupio Beechcraft King Air-a, ima Bugatija - pa daj još i električnog Harley-a (daj još litru rakije)
jaguar... prvo sta naprave je skinu prigusivac i raspizde sve suside...
EKSPLOZIJA U BIBINJU, OŠTEĆEN JAGUAR 27-GODIŠNJEG SINA LOKALNOG PODUZETNIKA
i onda susjedi zbombaju jaguara