Telekomi najavljuju da će podizati cijene u skladu

poruka: 107
|
čitano: 47.865
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Telekomi najavljuju da će podizati cijene u skladu".
14 godina
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
Samarzija kaže...
Kontaktirao sam T-Mobile SZK preko chata...nazvali me natrag i potvrdili da će mi odraditi prekid ugovora kako sam tražio...u 06mj2022 sam uzeo Unlimited tarifu unutar Magnete-206kn/mj i za 115kn mj/24mj Samsung s21fe+Samsung s7fe tablet. Sad ću kod prekida ugovora, odjednom otplatiti preostale rate za uređaj, 115kn x 18mjeseci(preostalo) i prebaciti će me na M Tarifu unutar Magente. Kod drugih se ne isplati prelaziti jer je sve to isto (djeluju ko kartel..) i sve u svemu meni ok, imat ću manju tarifu za cca 50kn/mj, dovoljno za moje potrebe i otplaćene uređaje...

P.S rekli su mi da će im cijene ići max 10%gore...bez obzira ako indeksikacija inflacije bude i veća..

Po pravilniku koji je donesen za ovo sada mijenjanje te NE obavezuje otplatiti uređaj od jednom već ti ostaje uređaj/ji na rate kako si dogovorio.

Primjer, odeš iz T coma u A1.

Poništit će ti ugovor na tvoje traženje i bez penala ćeš prijeći u A1.

Rate za uređaj ćeš i dalje xyz mjeseci koliko ti je ostalo otplačivati na mjesečnoj bazi koliko ti je ostalo, direktno T comu.

Zadržavaš prava na taj popust za uređaj koji si dobio zbog toga što su oni na tvoju štetu mijenjali ugovor pa te ne mogu sada kažnjavati ako odeš dalje, ali naravno uređaj otplatiti moraš ili ovrha.

 

Sestrična mi je voditeljica T com centra u Zagrebu i ovo je iz prve ruke. Ako su te tražili da platiš odmah sve rate , je kriva informacija jer je i njima sve još novo/ili ne znaju/love u mutnom.

 

Ja recimo sam mislio prijeći iz A1 u T com sa fiksnom i 3 mobilne tek toliko, da napakostim ali tarife koje mi nudi A1 ili Telemach nemam ni blizu po toj cijeni u T com u (ako gledamo regularni cjenik i to prije najavljenog povečanja), a u  Telemach neću iz principa samo zbog poor customer suporta.

 

Ja osobno ću pričekati mjesec dana da vidim hoće li biti što novo a i gužve će sada biti za prekide/raskide/seljenje linija nenormalne.

15 mjeseci
protjeran
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
Crotiger kaže...
Ja recimo sam mislio prijeći iz A1 u T com sa fiksnom i 3 mobilne tek toliko, da napakostim...

 Evo cijela uprava A1 koja briše guzicu milijunima se trese radi tvog prelaska, navodno su zakazali izvanrednu sjednicu... :DDD

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 6.1.2023 20:22 (Jale_Fact).
15 godina
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
Jale_Fact kaže...
Crotiger kaže...
Ja recimo sam mislio prijeći iz A1 u T com sa fiksnom i 3 mobilne tek toliko, da napakostim...

 Evo cijela uprava A1 koja briše guzicu milijunima se trese radi tvog prelaska, navodno su zakazali izvanrednu sjednicu... :DDD

 

 

 

Ti se smiješ, ali njima to nije toliko smiješno. 

Svaki operater prati puno parametara o korisnicima, ne bezveze. Jedan od njih je i churn probability, odnosno vjerojatnost odlaska. 

Cilj je da ih se zadrži, opet, ne bezveze.

Na sastancima uprave bez brige kontroliraju i churn rate.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
2 godine
online
Telekomi najavljuju da će podizati cijene u skladu

Odričem se cigareta, alkohola, pa i kokaina, ali za teleoperetere ima da se ima.

@gkelekov Da nije bilo domovinskog rata, Hrvatska bi sada bila 3-4 godine bliže ostatku svijeta !
 
0 1 hvala 0
15 mjeseci
protjeran
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
Bitanga kaže...
Ti se smiješ, ali njima to nije toliko smiješno.

 Itekako im je smješno, svaki operater ima određeni udio tržišta koji se ne pomiče ni milimetar i svi sretno zarađuju.

Jedan korisnik im ode, drugi im dođe, pa se opet onaj prvi vrati kod njih i tako u krug.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
Bitanga kaže...

 

Ti se smiješ, ali njima to nije toliko smiješno. 

Svaki operater prati puno parametara o korisnicima, ne bezveze. Jedan od njih je i churn probability, odnosno vjerojatnost odlaska. 

Cilj je da ih se zadrži, opet, ne bezveze.

Na sastancima uprave bez brige kontroliraju i churn rate.

 znaš kako ja počinjem razgovor sa A1 kada nešto izvoljevam ili tražim rješenje problema...

- prije nego iznesem zahtjev...recite mi.. znam da je ispred vas monitor, vidite moj oib, adrese, usluge.. što piše za ovaj broj s kojeg zovem? od koje godine je aktivan

**tip- tip* kvrc

- samo malo 

**tip* bzzz* krc

- gospodine, vi ste naš korisnik od 1999 godine

- a jeli.. e ovako slušaj sad, da doživimo zajedno i 2039...jebe me nešto oko..

 

 

i uvijek sve prođe glatko

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
11 godina
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
@ Crotiger,

Thks za info. Ja sam sam tražio da otplatim te rate pa da nemam više nikakve ugovorne obveze s njima. Za dalje ćemo vidit pomalo što budu nudili, ali sve je to isto...(kartel cijene)..Inače ne volim imati te ugovorne obveze zanpretolatu, ali ova Samsung ponuda je bila baš dobra pa zato sam i uzeo..a evo čini se na kraju bi mogao i dobro proći sa svim tim skupa ...
15 godina
offline
Telekomi najavljuju da će podizati cijene u skladu

Sve je to stoka lopovska.

A i mi smo bedaci, pa nitko nas ne sili potpisivat ugovore i uzimat ionako precijenjene uređaje na Xyz rata.

Zašto bi se po svaku cijenu moralo imati najnoviji mob sa par % boljim performansama?

Malo se strpiš i već za godinu dana imaš uređaj po duplo nižoj cijeni. Za 2 godine je na 1/3 cijene.

Nije lako protiv marketinškog kondicioniranja. No kad jednom skužiš kako nas navlače,

gušt je reći NE ugovorima i živjet u skladu s mogućnostima, umjesto nametnutih trendova.

Poruka je uređivana zadnji put pet 6.1.2023 22:09 (Krx).
Moj PC  
9 0 hvala 4
15 godina
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
Jale_Fact kaže...
Bitanga kaže...
Ti se smiješ, ali njima to nije toliko smiješno.

 Itekako im je smješno, svaki operater ima određeni udio tržišta koji se ne pomiče ni milimetar i svi sretno zarađuju.

Jedan korisnik im ode, drugi im dođe, pa se opet onaj prvi vrati kod njih i tako u krug.

 

Naravno, i to je sve rezultat analitike i rada uprave, tehnike, marketinga i ostalih službi.

Da nije tako, ne bi bilo toliko stabilno.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
2 godine
online
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
Krx kaže...

Sve je to stoka lopovska.

A i mi smo bedaci, pa nitko nas ne sili potpisivat ugovore i uzimat ionako precijenjene uređaje na Xyz rata.

Zašto bi se po svaku cijenu moralo imati najnoviji mob sa par % boljim performansama?

Malo se strpiš i već za godinu dana imaš uređaj po duplo nižoj cijeni. Za 2 godine je na 1/3 cijene.

Nije lako protiv marketinškog kondicioniranja. No kad jednom skužiš kako nas navlače,

gušt je reći NE ugovorima i živjet u skladu s mogućnostima, umjesto nametnutih trendova.

Najpametniji post na web portalima za početak 2023.  

@gkelekov Da nije bilo domovinskog rata, Hrvatska bi sada bila 3-4 godine bliže ostatku svijeta !
15 godina
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
Crotiger kaže...
Samarzija kaže...
Kontaktirao sam T-Mobile SZK preko chata...nazvali me natrag i potvrdili da će mi odraditi prekid ugovora kako sam tražio...u 06mj2022 sam uzeo Unlimited tarifu unutar Magnete-206kn/mj i za 115kn mj/24mj Samsung s21fe+Samsung s7fe tablet. Sad ću kod prekida ugovora, odjednom otplatiti preostale rate za uređaj, 115kn x 18mjeseci(preostalo) i prebaciti će me na M Tarifu unutar Magente. Kod drugih se ne isplati prelaziti jer je sve to isto (djeluju ko kartel..) i sve u svemu meni ok, imat ću manju tarifu za cca 50kn/mj, dovoljno za moje potrebe i otplaćene uređaje...

P.S rekli su mi da će im cijene ići max 10%gore...bez obzira ako indeksikacija inflacije bude i veća..

Po pravilniku koji je donesen za ovo sada mijenjanje te NE obavezuje otplatiti uređaj od jednom već ti ostaje uređaj/ji na rate kako si dogovorio.

Primjer, odeš iz T coma u A1.

Poništit će ti ugovor na tvoje traženje i bez penala ćeš prijeći u A1.

Rate za uređaj ćeš i dalje xyz mjeseci koliko ti je ostalo otplačivati na mjesečnoj bazi koliko ti je ostalo, direktno T comu.

Zadržavaš prava na taj popust za uređaj koji si dobio zbog toga što su oni na tvoju štetu mijenjali ugovor pa te ne mogu sada kažnjavati ako odeš dalje, ali naravno uređaj otplatiti moraš ili ovrha.

 

Sestrična mi je voditeljica T com centra u Zagrebu i ovo je iz prve ruke. Ako su te tražili da platiš odmah sve rate , je kriva informacija jer je i njima sve još novo/ili ne znaju/love u mutnom.

 

Ja recimo sam mislio prijeći iz A1 u T com sa fiksnom i 3 mobilne tek toliko, da napakostim ali tarife koje mi nudi A1 ili Telemach nemam ni blizu po toj cijeni u T com u (ako gledamo regularni cjenik i to prije najavljenog povečanja), a u  Telemach neću iz principa samo zbog poor customer suporta.

 

Ja osobno ću pričekati mjesec dana da vidim hoće li biti što novo a i gužve će sada biti za prekide/raskide/seljenje linija nenormalne.

 -korisnik bira, ako želi može jednokratno isplatiti, može nastaviti plaćati mjesečne rate. Problem je što operater kao slučajno to ne zna, jer to je politika firme i agenti uvjek samo spomenu-traže jednokratnu isplatu.. kao slučajno to ne znaju, odnosno opamete se kad vide da korisnik zna i tad dobije sve što mu zakon jamči, ne da mu to operater daje jer ne daje nikad ništa (što ne mora)..

-bezbroj puta se to ponavljalo po temama, za tcom-a1, za 'generičku' temu i povremene kao sad.. no operater kao u tvom slučaju sestrična-voditelj zna, ali uzaludno kad će svaki korisnik kod raskida u natezanju s agentom proći istu proceduru-kalvariju raskida, odricanje prava, jer je to politika firme, tako kaže 'šef' a agent-operater je samo 'talkingheads' ne netko tko odlučuje.

-kao btw, jednako je kažnjivo preotimanje korisnika, prošli mjesec mi tcomovac nudi sve i plaćanje penala za prijevremeni raskid, zabranjeno-kažnjivo, rade svi, rade isto.. a hakom to ne vidi, ne čuje, ne zna, .. jer je ćorav-glup, no za 'čuvara' ne postavljamo ćoravu-gluhu-glupu osobu, osim kad je i to dio igre interesa.

 

Bitanga kaže...
Jale_Fact kaže...
Crotiger kaže...
Ja recimo sam mislio prijeći iz A1 u T com sa fiksnom i 3 mobilne tek toliko, da napakostim...

 Evo cijela uprava A1 koja briše guzicu milijunima se trese radi tvog prelaska, navodno su zakazali izvanrednu sjednicu... :DDD

 

 

 

Ti se smiješ, ali njima to nije toliko smiješno. 

Svaki operater prati puno parametara o korisnicima, ne bezveze. Jedan od njih je i churn probability, odnosno vjerojatnost odlaska. 

Cilj je da ih se zadrži, opet, ne bezveze.

Na sastancima uprave bez brige kontroliraju i churn rate.

 -kad to radi jedna firma-kompanija, jedna uprava.. tad je to stvar tržišta, poslovna odluka, poslovni rizik.. i to je ok, normalno, legitimno-legalno.

-kad to rade konkurentske firme zajedno, planski-dogovor-sinkrono, tad je to kartel, kažnjivo. To rade upravo sad, a čak je i plenky spomenuo riječ kartel.. no za sad je to samo igrokaz, mahanje prstom, dok ne vidim stvarne kazne po toj osnovi odnosno da to ne govori plenki kad ga zaskoče novinari s pitanjima nego da to rutinski radi hakom tad ću promjeniti mišljenje-optimizam u pravnu državu kod nas, do tad je to ipak samo igrokaz, sporo kuhanje žabe.. i mjesec prođe kao i izbor korisnika koji zapravo nema izbor odnosno ima, plaćati jednom-drugom (ili trećem, koji je još gori nego ova dva zajedno..) a sve je na isti kalup uz poslovicu vrana vrani oči ne vadi, tj u svakom cehu posotji neki cehovski dogovor npr kafići i cjena kave.. pa ako slučajno neki kafić ima za kunu nižu cjenu od ostalih, tad ga upozore a nakon tog mu se dogode nezgode, požari, neredi.. sve dok ne izjednači cjene, stvar 'slobodnog' tržišta? -da, tržišta jačeg.

 

-ugovorne, više na post iznad, ako niste primjetili unazad par godina se mjenja poslovni model, ne guraju se više ugovorne toliko tj a1 ima mozaik, odličan izum-model, tj time veže korisnika a nema nikakvog obvezujućeg ugovora za obje strane.. ulazak i izlazak iz mozaika je slobodan, a razlika je samo iznos računa tj popusti koji rastu-množe se do 4 ugovorne linije (-120kn) i tim modelom bez ugovorne operater osigura-veže korisnika, tj ako dođe do promjene (izlazak iz mozaika) nema popusta jer je narposto formula, ne neki ugovoreni iznos kao po cjeniku.. dinamični popust, odličan izum. Naravno da žele ugovorne, ali to je i njima obveza mada se ponašaju kao da nije i upravo nova kartelska akcija koja želi uključiti u opće uvjete takve klauzule da oni mogu mjenjati cjenu (što mogu, za tekući cjenik) no to žele primjeniti na dodatni ugovor, ugovornu-24mj.. je nonsens, suprotno svakom logičkom-pravnom smislu jer upravo to regulira ugovorna obveza i zato se sklapa i ima termin-rok trajanja a to sve naravno utiče na cjenu-popuste koji se tako ostvare odnosno iznos penala koji se prilikom raskida plaćaju, tj namiruje se svaka razlika-poklon-dobiveno. .. ali operater sad želi slobodne ruke, želi proizvoljno dizati cjene (može teoretski i spuštati, no naravno to nije profitabilno, nije cilj ovog igrokaza, zakonski dozvoljeno jer je u korist druge strane itd.) dok istovremeno želi da korisnik nema nikakvo pravo, osporiti pravo raskida zbog promjene bitnih uvjeta od čega je cjena usluge najbitniji uvjet za sve robe-usluge na svijetu, tj svaka roba ima cjenu, roba bez cjene ne postoji (proizvod nije roba.. tj nisu to sinonimi nego konkretno značenje).

-drugi važan-bitan trenutak u ovoj priči-igrokazu kartela je što žele da opći uvjeti koje piše operater postanu zakon.. a to nije zakon, tj opći uvjeti su komad papira i želja, oko čega se netko može slagati i ne mora.. a piše ih operater kako želi.. no ako neka stavka nije sukladna sa zakonom tad je ništetna, nepostojeća-nevažeća, jer zakon je iznad ne obrnuto, dok operater sad takvom formulacijom želi omogućiti pravo jednostranog raskida ili promjene ugovorne obveze, tj cjene.. tj nije problem promjena cjene i to već može, oduvjek može.. jer cjana usluge je stvar tržišta i formira cijenu kako želi.. uz naravno obvezu pošto je to javna usluga da prije promjene obavijesti korisnike i hakom, odnosno tad korisnik ima pravo raskida (ima uvjek, razlika je samo u ugovornoj odnosno penalima za raskid bez opravdanog pravnog razloga, opravdani razlog je promjena cjene ili kršenje ugovorenih-ugovornih..) i realno-maksimalno operater može cjenik promjeniti 12 puta godišnje ili jednom mjesečno, jer mu za promjenu važećeg cjenika treba 30 dana.. i to za sebe nije problem nije sporno.. no ono što žele sad je da se to odnosi na ugovorne-24 tj da formulacijom općih uvjeta (koji nisu zakon) ugovorna postane komad papira koji operater mjenja kako i kad želi odnosno da se na njega ne odnosi ugovorna obveza i primarno cjena, za što sam već rekao da je najvažnija stvar svake robe-usluge u zakonima ekonomije, sve ostalo je manje važno od cjene tj ne može se cjena smatrati nekom nižom stavkom ugovora nego upravo osnova-razlog skalpanja takvog ugovora, ugovorne na rok 24mj.. tj svi korisnici sklapaju ugovornu isključivo iz razloga cjene-paketa koji tad u tom periodu plaćaju a dok su cjene usluga padale tad su korisnici naravno željeli raskid i novi ugovor, dok cjene rastu korisnik nema razloga raskida ili nema želju plaćati više, tj korisnik želi nastaviti koristiti postojeću ugovornu.

-operater nema pravo raskida, kroisnik ima pravo raskida, operater nema jer je pružatelj javne usluge, mora isporučiti svakom korisniku po jednakim uvjetima, ne može ne dati uslugu osobi 'pero-stipe-jožo-štef..' tj za tako nešto mora imati stvarno dobar razlog, npr osoba koja ne plaća račun potkrijepljeno nekim papirima.. kroisnik bira, može kad želi preći na nekog operatera, ugovoriti ili raskinuti, imati samo osnovni ugovor ili dodatnu ugovornu, to sve bira korisnik, ne operater koji to samo nudi i jednako može samo korisnik raskinuti tj ne može sutra meni operater javiti da mi prekida pružanje usluge dok obrnuto ja njemu mogu. Pri tome su penali sporedni, ako sam nešto dobio-ugovorio tad to moram nadoknaditi, platiti.. to su penali, no ako ih nema, ako je korisnik slobodan, on to može napraviti kad poželi i bez razloga, operater ne može.

 

-tcom je nacionalni operater, mora isporučiti zajamčenu uslugu svim građanima-korisnicima u svakom dijelu hr.. ostali manji operateri nemaju takvu obvezu-status tj to je stvar lokalne ili nacionalne koncesije-pokrivenosti, tako da ni lokacija nekog korisnika nije razlog da operater ne ispuni obvezu, npr neki juzer na nekom brežuljku u pripizdini.. i njemu mora isporučit uslugu.. mora. Ne može odbiti uslugu, ne može raskinuti, mora isporučiti ili plaćati penale 10kn-sat 240kn dan po isteku 15 dana od kvara-prekida-nemogućnosti i sl.

 

-prodaja na kredit, na rate.. prije i sad.. prije su poklanjali nešto, mobitel-uređaj-set noževa.. kao poklon u paketu i to je bio tad dio penala koji se u slučaju prijevremenog raskida ugovorne na rok morao vratiti-nadoknaditi.. no promjenom zakona i eu regulacije, to je promjenjeno, tj poklon je poklon, ili je nešto poklon ili nije, ako si nešto nekome dao-poklonio, to više ne možeš potraživati ili tražit naknadu, tj dok su cjene usluga padale, dok su korisnici željeli raskid jer je kod drugog operatera bilo nešto bolje-jeftinije-jače-brže.. no od prije par godina imamo promjenu, to više nije poklon nego obična prodaja na rate, jednako kao da nešto kupite u trgovini na kredit, ista-identična stvar, pravno i računovodstveno i plaćaju se rate. U slučaju raskida, pravo izbora ima korisnik-kupac, ne operater, no oni obično traže da se jednokratno isplate ostale rate, rutinski, dok korisnik može ako želi nastaviti plaćati mjesečne rate ili ako se želi tog riješiti jednokratno. To je promjena u odnosu na poklon, nema veze s paketom-ugovornom, nije dio vraćanja-penala tj nije isto kao prije i nema veze s ugovornom-raskidom, odvojeno (pravno-poslovno-ugovorno sasvim drugi model a to zbunjuje ljude.. pa i djelatnike-agente tj zato vrlo lako uvjere korisnika da mora jednokratno platiti..). Od 2014-2018 u eu, zakoni, ulaz hr u eu, roaming-tafire, zabrana zaključavanja mobitela na mrežu operatera itd.. u tom periodu su promjenili poklone u klasičnu prodaju, jer poklon su tad 'gubili' u slučaju neke promjene, tako sam jednom prilikom uzeo mobitel i za par mjeseci opet isto, novi mob promjenom zakona-prava dok je tad stara ugovorna po zakonu bila raskinuta.. od tad uvode ovakvu prodaju na kredit-rate i tako eliminiraju trošak-gubitak tj jednako kao da bilo tko drugi npr trgovac proda robu, u slučaju raskida-promjene nemaju taj gubitak-rizik itd.. no naravno reklame će sugerirati da sve rade zbog korisnika i u interesu korisnika, dok ne rade baš ništa i ne daju ništa što ne moraju ili prisilom zakona i to tek kad se korisnik pozove na zakon i zatraži svoja prava, što velik dio korisnika ne napravi, gunđaju ali ne naprave ništa.. i čak vjeruju agentu-operateru da on ima neka (nadnaravna) prava, 'jer tako piše u općim uvjetima' itd itd.. 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
Jale_Fact kaže...

 Itekako im je smješno, svaki operater ima određeni udio tržišta koji se ne pomiče ni milimetar i svi sretno zarađuju.

Jedan korisnik im ode, drugi im dođe, pa se opet onaj prvi vrati kod njih i tako u krug.

 Istina. I često je onima u upravi metrika "priljev novih korisnika" važna za bonuse, a na zadržavanje se toliko ne obraća pažnja. Svjesni su i oni fluktuacije ali im takvo stanje odgovara. Zato ne treba biti lijen kod promjene operatera (kao ja) jer ako ih redovito mijenjaš stalno si novi korisnik, a novi korisnik dobije razne benefite dok netko tko im je korisnik 20 godina dobije k... Po njihovoj procjeni to je osoba koju možeš cijedit koliko te volja jer ionako neće otići.

Krx kaže...

Sve je to stoka lopovska.

A i mi smo bedaci, pa nitko nas ne sili potpisivat ugovore i uzimat ionako precijenjene uređaje na Xyz rata.

gušt je reći NE ugovorima i živjet u skladu s mogućnostima, umjesto nametnutih trendova.

 Upravo tako. Ugovornu obvezu sam uzeo samo jednom i to kako bih kompenzirao troškove uvođenja usluge (fiksni internet), izračunao sam da sam prvih 5 mjeseci u minusu, a nakon toga ako i raskinem i platim penale nisam na gubitku i prihvatio taj rizik jer mi se učinio razuman. Bile su vrlo male šanse da uslugu neću koristiti najmanje 5 mjeseci.
Ljudi vide samo benefite, a na rizik nitko ne obraća pažnju. Potpisat će ugovor na 3 godine ako dobiju popust na telefon od 22kn jednokratno, a uvjete raskida valjda nitko ne čita.
Zašto operateri toliko vole ugovornu obvezu? Sigurno ne zato što vole korisnike i žele im dobro na svoju štetu.

4 godine
offline
Telekomi najavljuju da će podizati cijene u skladu

Kod mene zadnjih nekoliko godina..... nisam sa mobilnim pretplatama na Ugovoru niti od njih ne uzimam uređaje jer se ( barem meni ) to ne isplati....

Naime. meni i familiji nije bitno imati najnovije modele mobitela već nađem one koji su prošle godine bili i 50-60% skuplji....

 

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Telekomi najavljuju da će podizati cijene u skladu

Šta to sad znači za korisnike, tj. one koji su uzeli uređaj prosle godine sa pogodnostima na 24.mj. Uz pretplatu 24.mj.? 

 

Jednostrano mjenjanje ugovora dozvoljava raskid ugovora? 

Sta sa pretplatom, prestaje placanje bez penala kod raskida... 

Uređaj jednokratno isplatiti kod raskida samo za dogovorenu cijenu koja je ugovorom bila vezana za placanje (sa pogodnostima)...

 

Dali je netko upoznat šta se to sve mjenja... 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
Extrime kaže...

Šta to sad znači za korisnike, tj. one koji su uzeli uređaj prosle godine sa pogodnostima na 24.mj. Uz pretplatu 24.mj.? 

 

Jednostrano mjenjanje ugovora dozvoljava raskid ugovora? 

Sta sa pretplatom, prestaje placanje bez penala kod raskida... 

Uređaj jednokratno isplatiti kod raskida samo za dogovorenu cijenu koja je ugovorom bila vezana za placanje (sa pogodnostima)...

 

Dali je netko upoznat šta se to sve mjenja... 

 -ne mijenja ništa, jer ne može operater donjeti neki svoj 'zakon' (opći akt) tj promijeniti ugovoreno.. odnosno može ako to hakom-država-ministarstvo dozvoli, može jer su jači i sl. pa u slučaju spora imaš natezanje i tad ako si u pravu to moraš izboriti neovisno što si u pravu ili po zakonu.

 

-što bi želio? izmjena ti daje pravo raskida.. tj ti kao korisnik imaš pravo raskida uvjek, dok sad imaš pravo bez penala jer je druga strana ta koja nešto mijenja.. no to je tvoje pravo i ne daje ga telekom nego zakon + postojeća ugovorna obveza, odnosno ako ne raskineš postojeću.. tad postoje dvije moguće situacije, ili će se nastaviti po staroj do isteka ili .. uz podsjetnik operater ne može jednostrano raskinuti uslugu, to je javni servis, zakon-pravila, tj on mora imati opravdani zakonski razlog, višu silu, nepostojanje usluge i sl. kao razlog prekida isporuke a za prekid usluge tek ako je korisnik neplatiša i sl.

-tj operater te gura u raskid dok želi stvoriti privid-prevaru-opsjenu da je ili-ili tj ili raskidaš ili prihvaćaš nove uvjete.. pri čemu kao zaborave da imaš ugovornu i da se tebe novi uvjeti (primarno cjenik) ne tiču u tom periodu kao što bi bilo i u obrnutom slučaju da ti želiš raskid ili da cijena pada.. -jednostavno, treba ih natjerati da poštuju zakon i postojeće ugovorne obveze.

-ako nisu željeli ugovornu, nisu je morali sklapati prošli mjesec s korisnicima, nuditi-zivkati.. tj u velikim kompanijama se to ne radi slučajno, kao što nije slučajno da se oba-dva operatera istovremeno-sinkronizirano odlučuju na identičnu izmjenu, i to na način da žele opće uvjete koje sami pišu staviti u rang zakona, kao zaborave da su opći uvjeti ispod zakona odnosno ako su suprotni tad su ništetni.. no naravno to tek sudski možeš tako i tumačiti-dobiti, do tad je natezanje, .. čeka se hakom-država, pravna država, no po iskustvu hakom će samo dijeliti penkale i kravate na domjencima koje organizira u čast operatera umjesto da ih kažnjava za propuste ili zlouporabu na štetu korisnika, što im je osnovna svrha postojanja-osnivanja, biti regulator! ..

 

-želiš li raskid? ako želiš, sad ti je prilika, bez penala.. tj ako si nešto od operatera dobio, to je njegov problem.. poklon. Ako si nešto kupio, na kredit-rate.. to s ugovornom ili raskidom nema veze, tj jednako kao da si nešto kupio u nekoj desetoj trgovini.. tj u slučaju raskida možeš birati, ono što ti želiš, jednokratno isplatiti preostale rate do 24 ili nastaviti plaćati mjesečno rate za taj kredit koji se ne naziva kreditom.. nema nikakve veze s ugovornom ili raskidom, tj to su promijenili kao način rada upravo zato da kod raskida za koji su oni krivi ne ostanu bez 'poklona'.. tj to je roba kupljena na kredit a ti biraš jednokratno ili rate za ostatak. (dok će operater uvjek kao slučajno tražiti isplatu i čudit će se ako ti tražiš rate.. dok ne pozoveš inspektorat-prijavom..).

-imaš priliku, iskoristiš je.. nema penala, no što ćeš raskidom dobiti? gasiš internet-liniju ili mobitel-broj? ako prelaziš na drugog operatera opet si na istom, dok ili si dobio poklon (to više ne rade, to su radili prije..) ili plaćaš na rate a raskid tad nema veze s ugovornom, osim što postoji mogućnost jednokratno ili nastaviti ali ti biraš, ne oni.. mada će to kao slučajno prvo tražiti, prijetiti itd..

 

-obrnuto, oni žele tumačiti da je svaki korisnik na ugovornoj (ne osnovni ugovor na tekućem cjeniku-paketu, bez obveze..) koji u tom periodu ne raskine stari-postojeći ugovor-ugovornu automatski prihvatio novu i nove uvjete.. to je glupost, laž-izmišljeno tj njihovo tumačenje i njihove želje.. nema veze s pravom i zakonom, osim ako im to hakom dozvoli.. što me ne bi čudilo jer je prečesto upravo tako mada je nonsens.

-za pružanje usluge moraju imati ugovor, temeljni, na njega obično dodaju ugovornu na rok, obično 24mj s nekom pogodnosću, npr niža cijena-popust ili neki dodatni paket-usluga-poklon i sl. tj to je razlog zašto korisnik uopće prihvati ugovornu, od čega je cijena uvjek najvažniji kriterij za sve robe-usluge, jer je cijena upravo osnovno svojstvo robe.

-ugovorna je ugovor, mora se poštivati, ne može se jednostrano mijenjati (bez penala, s penalima može svaki ugovor..) a da bi novi ugovor postojao moraju ga obje strane prihvatiti i to potvrditi potpisom, tj papirnato, dokaz.. ne automatizam, .. pa tako čak i kad nešto ugovoriš telefonski, razgovor koji se snima i može biti dovoljan za dokazivanje, i dalje treba papir-potpis pa ti poštom to stigne u neko vrijeme, tj operatrima se tu ide u susret jer je to takav posao-usluga, tj bez tog dijela da može bez papira bi prečesto dobili pravni vakuum-prekid usluge-ugovora-isporuke ili to operater može isporučiti ali ne i naplatiti jer ne smije izdati račun bez temelja-ugovora, može samo dati gratis što naravno ne želi nitko.. tj zakon dozvoljava kao iznimku isključivo kad je takva jednostrana izmena u KORIST KORISNIKA, npr kad cijena pada ili kad povećaju brzinu, broj kanala, novu uslugu.. tad to operater daje, dodaje postojećoj usluzi, poklon.. korisnik po staroj ugovornoj dobije više-brže-jeftinije.. i samo tad zakon to dozvoljava, odnosno nema automatike ako bilo tko (durga strana) ospori postojanje ugovora tj pristanka, nema papira-potpisa? -nema ugovora.. tj da smo pravna drižava i da hakom stvarno provodi mjere kao regulator, tad bi svaki račun koji operater izda bez pokrića tj ugovora bio kazneno djelo-kazna, pa ako operater kaže da su stare ugovorne nestale, tad dok nema nove ne smije ništa naplatiti, poslati račun.. no naravno, to hakom neće, a morao bi, ako itko čita zakon i zna pravila.. ugovor, temelj, cijena, ..

 

-smisao ugovorne? za razliku od tekućeg cjenika, korisnik bez ugovorne plaća trenutnu cijenu, potrošnju, po tekućem cjeniku za mjesec i tu cijenu operater može po želji mijenjati kad poželi.. uz obavijest korisniku unaprijed 30 dana + hakom.. što će reći može svaki mjesec dizati (ili spuštati) cijene.. ako želi, tekuće cjenike.. no tekući cjenik nema nikakve veze s ugovornom, koja eliminira tekuće promjene, jer pokriva period od 24 mjeseci.. tj imaš ugovor ili nemaš.. npr na benziskoj cijena goriva ide gore-dolje.. to je tekući cjenik i platiš koliko traže u tom trenu kad točiš gorivo.. no s ugovorom bi to bilo ugovoreno kao fixna cijena.. tj ugovorna nema smisla ako se ne ugovori upravo najbitniji uvjet kao što je cijena za robu-uslugu.. zato se i skalpa ugovorna na rok. .. a oni to žele po svojoj želji mijenjati kao telući cjenik tj kao da ugovorne nema.. zašto bi im to dozvolio bilo koji zakon, zakonodavac ili regulator? .. no ponovo, ne bi se previše čudio da kod nas to prođe upravo tako, tj već x-puta ponovljena priča i znamo odgovore na pitanja..

-prvo se postavi pitanje, ima li operater pravo izmjene cjenika? -ima.

-zatim kažu ako se ne slažeš imaš pravo raskida (bez penala).. i to je ok, ako želiš raskid.

.. no nitko nikad ne postavi pitanje hakomu-nadležnima, što s postojećim ugovorima na rok, koje su jučer nudili-potpisivali a danas ih ovim općim uvjetima žele promijeniti? može li korisnik tražiti-inzisitrati da se ugovoreno isporuči-ispoštuje? .. može! jer nije neka usluga nedostupna, nije nestao internet, nije viša sila, potres-poplava-rat, sve je tu.. samo traže višu-novu cjenu, a to nije viša sila ili opravdani razlog, odnosno to je tad poslovna greška-rizik koji su tad pogrešno zaključili s korisnikom tj kao na burzi kad cijena ide gore-dolje, pa kad ide dolje svi koji posjeduju dionice se ljute ali kad ide gore su sretni.. i što s tim? zakon? kaže ispoštuj ugovoreno, što si potpisao, ugovorio.. tj ne može zakon preuzeti poslovnu sposobnost-odgovornos i zaradu ili gubitak-rizik na sebe, zakon ne služi tome, naprotiv ugovorna na rok služi tome da su operater i korisnik sigurni neko vrijeme, da ih promjene na tržištu ne udare u čelo, kao za benzinske no s inom nemamo ugovornu na rok.. a imali smo recimo za graski plin dok njie došao problem, krađa, muljaža.. tj oni koji su trebali na vrijeme osugurati plin nisu to napravili dok se malverzazijama kradu milijarde.. i opet nikom ništa, pa telekomi računaju da će i oni proći tako lako, jer ipak je to hr i hakom.. tu mogu što požele, čak imati ugovor kojeg po želji mogu mijenjati, što ne postoji nigdje u svemiru pa i šire.. donio si odluku, ti i operater, sklopili ste ugovor.. poštujte ga, tj onaj tko ga krši-raskida plaća penale, tj meni je nejasno zašto bi netko prije mjesec želio sklopiti ugovornu koju sad želi raskinuti.. no ako želiš možeš jer je sad trenutak za to dok je opravdani razlog takva odluka operatera.. no što s ostalima, oni koji ne žele raskid nego da se ugovor izvrši? -to mora riješiti hakom.. no oni šute, ne slučajno jer to je tako u hr i tad kao osoba-pojedinac možeš nešto tražiti a možda čak i dobiti, no dok to nije kao za banke-švicarce na nivou države-zakona do tad je svaki slučaj slučaj za sebe.. i dalje država slučaj (ne uređena-pravna...) itd itd.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
6 godina
offline
Telekomi najavljuju da će podizati cijene u skladu

Mene danas zvali iz A1 da mi ponude ugovor (~5€ jeftinije/mj)

 

- ja: ne hvala necu ugovor

- žena: Pa zašto?

- ja: ne da mi se biti pod ugovoram sa vama 2 godine zbog 2 pijana bureka mječno

- žena: aha... hvala...

-ja: hvala.

 

 

tooot-tooot :D

NULL!=NULL
Poruka je uređivana zadnji put sri 11.1.2023 20:53 (VladRi).
 
4 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
Extrime kaže...

Šta to sad znači za korisnike, tj. one koji su uzeli uređaj prosle godine sa pogodnostima na 24.mj. Uz pretplatu 24.mj.? 

 

Jednostrano mjenjanje ugovora dozvoljava raskid ugovora? 

Sta sa pretplatom, prestaje placanje bez penala kod raskida... 

Uređaj jednokratno isplatiti kod raskida samo za dogovorenu cijenu koja je ugovorom bila vezana za placanje (sa pogodnostima)...

 

Dali je netko upoznat šta se to sve mjenja... 

 Nastavljaš plačati uređaj po mjesečnoj rati koju si ugovorio prilikom potpisivanja ugovora.

Nemoj dat da ti netko tamo uvijeno proda priču/prisili te da ga platiš odmah , ako to ne želiš.


Provjereno i u T comu i A1. 

9 godina
offline
Telekomi najavljuju da će podizati cijene u skladu

Sve jasno... Uspio sve pročitati tekst heh  🙃

Samo su sa ovim naravno kroz sve buduce korisnike pretplatnike i ove sadašnje koji ostanu na dobitku operateri kao i uvjek. 

 

Pretplatnik nece uspjet zadrzat postojece ugovorne cijene, jer ovo sa inflacijom i klauzulom oni imaju sve otvoreno za kreiranje novih, jer postojeci ugovor ce sa vremenom postati sastavni dio sa novim uvjetima. 

 

Dok postojeci korisnici koji imaju pretplatu i otplatu uređaja kroz ostatak ugovorne obveze, su dobili mogucnost i istu raskinut, koliko sam shvatio svi oni koji su koristili akcijsku cijenu uređaja kroz vremensko trajanje ugovora sad su u prilici prekinit tarifu i uređaj otplatiti po ugovornoj cijeni (akcijskoj) sad ili ko moze jednokratno ili kroz rate. 

Moj PC  
0 0 hvala 0
23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
Mogli su dizati cijene i do sada.
15 godina
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
silvio3105 kaže...
Mogli su dizati cijene i do sada.

 -točno.. i to uopće nije sporno, tj nije to razlog posljednjim kemijanjima.. nego žele da se takva sloboda formiranja cijene odnosi na ugovornu, a to je pravni nonsens, kontradiktorno logici sklapanja ugovorne jer je osnovni uvjet upravo ugovorena cijena u tom periodu, a ako su donjeli pogrešnu poslovnu odluku to je njihov poslovni propust, kao i obrnuto, može biti profit, kocka-rulet-sreća ili fluktoacije cijena na tržištu.. tj žele ugraditi inflatornu klauzulu što je opet zabranjeno, jer tako žele osigurati naplatu nepostojećeg troška koji će se tek možda pojaviti ili neće.. traže kruha preko pogače ili koja doskočica bi bila primjerena, traže da ugovor nije ugovor, traže nešto što je u srži prava i pravnih odnosa nonsens, nejednakost strana ili mogućnost da jedna strana može što-kad poželi..

-to pravna država ne smije dozvoliti, no to bi me vrlo iznenadilo da sad kod nas profunkcionira.. tj i čuda se dogode ponekad, no nije nešto na što se može računati.

 

-ili ovako, ako će biti jasnije, manje zamagljeno.. zašto operateri sad traže takvu klauzulu u općim uvjetima koji bi postali 'zakon' mada su samo opći uvjeti koje sad ja-ti možemo napisati na komadu papira no nisu zakon..

-što žele? žele da korisnik pod ugovornom u slučaju promjene tekućeg cjenika plaća takav promjenjeni cjenik, ne ono što ima ugovoreno, naravno u slučaju da cijena raste.. i to žele za ugovornu, ne za tekući jer je to već tako i to je ok.. a onda pitanje, što će ti ugovorna, tebi kao korisniku, njima kao operateru? čemu tad služi? što ugovara ako ne cijenu usluge u periodu? .. odnosno naravno, žele postati faraonski zakon koji po želji radi što želi koji će i opće uvjete tumačiti kao zakon.. dok hakom i pravna država spavaju.

-ovo što traže je isključivo zbog ugovorne, ne zbog tekućeg cjenika, tad je ugovorna-besmislena, treba je ukinuti.. odnosno ne sklapati nove, ne nuditi nove i istekom postojećih operater ima što želi, može mijenjati cijenu kad poželi itd.. a korisnik plaća ili raskine, to je opet ok, pravna država bez ovakvog kemijanja ili dvostrukog pravnog nonsensa nejednakosti stranaka u ugovoru-obvezama i pravu.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
16 godina
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
ihush kaže...
. tj žele ugraditi inflatornu klauzulu što je opet zabranjeno, jer tako žele osigurati naplatu nepostojećeg troška koji će se tek možda pojaviti ili neće.. traže kruha preko pogače ili koja doskočica bi bila primjerena, traže da ugovor nije ugovor, traže nešto što je u srži prava i pravnih odnosa nonsens, nejednakost strana ili mogućnost da jedna strana može što-kad poželi..

-to pravna država ne smije dozvoliti, no to bi me vrlo iznenadilo da sad kod nas profunkcionira.. tj i čuda se dogode ponekad, no nije nešto na što se može računati.

 

-ili ovako, ako će biti jasnije, manje zamagljeno.. zašto operateri sad traže takvu klauzulu u općim uvjetima koji bi postali 'zakon' mada su samo opći uvjeti koje sad ja-ti možemo napisati na komadu papira no nisu zakon..

-što žele? žele da korisnik pod ugovornom u slučaju promjene tekućeg cjenika plaća takav promjenjeni cjenik, ne ono što ima ugovoreno, naravno u slučaju da cijena raste.. i to žele za ugovornu

 Ma vidi mudraca kako vristi na sav glas kao da se nazivo dere koža....

 

A zadnjih 32 godine uredno placate bankama to isto sto se sada bunite? Nema vristanja protiv promjenjivih kamatnih stopa, nema strke i buke oko €uribora i Libora? Pa kako to?

 

Inflatorna klauzula se samo tako zove jer mora postojati neko ime za namet u poslovanju a ocito je da telekomi zele poslovati kao banke i naravno da ce moci kada se to zakonski uredi i pokrije.

Banka vam daje novac, keš, gotovinu i placate xy rata u jednakim obrocima sve dok se ne promjeni euribor ili libor ili kamata...  i to vam je normalno jelte? Pa je jer banci je "pro forme" postalo skuplje zaduzivanje ili obavezni depozit ili nesto trece i onda nece to naplatiti od sebe nego od korisnika kredita i to je dan danas opce-prihvacena stvar.

 

E pa sada ce i telekomi tako, "kreditirat" ce vas na 2 godine sa nekim paketom usluga, navuc sa nekom pogodnoscu da potpisete te 2 godine i ako im poslovanje "postane skuplje" naravno da ce naplatiti od korisnika koji ne mogu prekinuti ugovor bez ozbiljnih penala kao sto ne mozete ni prestati placati kredit kada mu je porasla rata, mislim mozete ali i to fino kosta.

 

Da se razumijemo, ovo je zbilja ciganluk od operatera i nepodrzavam nimalo tu "inflatornu klauzulu" ali ne razumijem sto se svi toliko cude ko pura glisti a bankama 30 godina tako vec placate....

 

Kako postoje krediti sa fixnom kamatnom stopom radi pohlepe banaka tako ce i u zelji za zaradom i profitom postojati i operater koji ce ponuditi ugovor bez tog novog nameta.

 

 

 

 

15 godina
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk

-kamata je legitimna zarada za posuđen novac, banka ti posudi novac.. operater? malo si zabrijao :)

-plaćaš ugovorenu uslugu, plaćaš po tekućem cjeniku bez ugovorne ili imaš ugovornu. ili-ili.. osnovna razlika ugovorne je što to tad nije tekući cjenik, kojeg mogu mijenjati kad požele uz najavu 30 dana + hakom.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
Koja je svrha imati ugovor ako se cijena može mijenjati?
 
6 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
silvio3105 kaže...
Koja je svrha imati ugovor ako se cijena može mijenjati?

 

Jeftinije ti je nego bez ugovora? Ako ne planiraš mijenjati operatere za svaku kunu onda se dugoročno isplati. Pošto će svi operateri mijenjati cijenu, onda niti prelazak neće biti opcija, osim kompletno ukidnje usluge, a to vjerujem rijetki žele.

A nekim ljudima 1-2 € ne predstavlja iznos oko kojeg gube živce.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
Poruka je uređivana zadnji put čet 12.1.2023 10:25 (Bitanga).
15 godina
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
silvio3105 kaže...
Koja je svrha imati ugovor ako se cijena može mijenjati?

 da, ali ne samo da guraju ugovorne, nego i dalje rade preotimanje s plaćanjem penala za prelazak i za to imaju fond 2000kn (133€).. što su radili kroz 11-12mj dok sad iste korisnike ovim guraju u raskid ili prihvaćanje novih uvjeta tumačenjem prešutnog pristanka i automatizma. Ako ne žele ugovorne tad ih ne trebaju nuditi-gurati tj postoji bez ugovorne i tad se primjenjuje tekući cjenik usluga.

-kad je nešto u korist korisnika, niža cijena ili proširenje usluge, brzina, broj tv kanala i sl. tad može, tad zakon dozvoljava takav automatizam, tj time se većina riješi, dok svako može osporiti-prigooriti i tad nema automatizma, dok je za sve usprkos dozvoljenom kao automatizmu ili telefonsko ugovaranje i dalje potreban pravi ugovor, papirnato, koji nakon nekog vremena stigne i mora biti potpisan i važno za zakon, tek od tad je to važeći ugovor, bez tog ga naprosto nema, tj ako netko ospori tad operater mora biti u problemu ili se može osloniti samo na stari postojeći-pravi potpisan ugovor-ugovornu.. tj ako izda račun bez tog temelja  mora biti kažnjen od regulatora-zakona jer se to naprosto ne smije.

-drugo pitanje, radi li velika kompanija nešto slučajno ili stihijski, do jučer jedno danas drugo? .. ili je to sve planirano? poslovni potez + kartel? jer udruživanje konkurenata zbog takvog utjecaja na tržište-cijene je kažnjivo.

-treće pitanje, opći uvjeti.. su ništa, komad papira-želja.. da bi bilo koja stvaka bila važeća kao ugovorni dio, mora biti u skladu sa zakonom, ako nije tad je ništetna. Po kojoj logici je dovoljno u opće uvjete navesti takvu mogućnost jednostrane promjene uvjeta, najvažnijeg uvjeta bilo kojeg ugovora (to su osnovni elementi ugovora, temel) kao što je cijena usluge zbog koje se upravo i sklapa dodatni-ugovor kao ugovorna na 24mj.. (osnovni-temeljni je samo ugovor o pružanju usluge, bez njega operater nema temelj isporučiti račun tj tad bi to bilo kazneno djelo, lažno isproučivanje računa, prevara-krađa.. dok je ugovorna dodatak i kao svaki ugovor direktno između dvaju strana ugovara posebne odnose ne po tekućem cjeniku i uvjetima nego dodatno-extra, bez tog nema ni razloga postojanja takvog dodatnog ugovora.. a upravo je cijena ono što se tim ugovara).

 

-operater ne može raskinuti ugovor, prestati isporučivati uslugu korisniku bez raskida, tj u slučaju recimo spora (npr oko iznosa računa) korisnik može platiti nesporni dio i do sudskog riješenja operater mora isporučivati ugovoreno, dok će sudskim riješenjem biti odlučeno tko kome što mora nadoknaditi i sl.. to vjerujem znamo svi? pa podsjetimo se.. operater u tom slučaju do sudskog okončanja (ili sporazuma) mora isporučivati ugovorenu uslugu dok korisnik mora plaćati nesporni dio-iznos, to kaže zakon, tumačenje kao i praksa. .. zašto se to ne bi primijenilo upravo na ovakvu izmjenu cijene u ugovornoj? tj ako podignu npr za 1€ tekući cjenik mjesečne usluge i žele ga naplatiti, korisnik može to utužiti i dobiti odnosno može sudskim postupkom i plaćanjem nespornog dijela plaćati po starom ugovoru-iznosu i to operater mora isporučiti, ne smije isključiti uslugu (nakon čega bi on morao plaćati penale koji su bili 10kn sat .. 1,33€ ..) i to može država-vlast-hakom jasno reći na tv-u, u vijestima, u par minuta.. no ne govore, šute, prave se mutavi, mada im je posao .. što? što piše u statutu po kojem su osnovani? + za sve nezakonito moraju kazniti operatera, kartel? .. pravna država ili divlji zapad royabeana koji piše i tumači zakone kako on želi pa operater opće uvjete tretira kao zakon..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
Svaka čast za kilometarske postove, a još više za one koji su sve to pročitali.
 
12 0 hvala 3
15 godina
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
CroDexter kaže...
Svaka čast za kilometarske postove, a još više za one koji su sve to pročitali.

 

Čovjek postavi jedno pitanje, a on odgovara na nepostojeća pitanja i izmišlja nova na koje daje odgovore, ili ne. Teško je reći :-)

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
23 mjeseca
protjeran
offline
Re: Telekomi najavljuju da će podizati cijene u sk
Pravi neke relacije kao da objašnjava relacijske baze 😁
16 godina
neaktivan
offline
Telekomi najavljuju da će podizati cijene u skladu

njega poslat kao jedinog gosta u one pedesetminutne emisije tipa Otvoreno.. voditelj postavi jedno pitanje i ode doma leć.

expert za istrazivanje ruda i gubljenje vremena na Bol-u.. WindowsPhone die hard fanboy koji ne napušta brod.
 
17 0 hvala 0
16 godina
offline
Telekomi najavljuju da će podizati cijene u skladu

Prilikom produživanja ugovora u HTu daju opet 500kn popust na mobitele zbog ove mogućnosti raskida ugovora bez naknade, samo pitate na chatu, isto kao što je u šestom mjesecu bilo. Ili dodatne gigabajte, meni su ponudili da biram između toga.

 

Mobitel na prvu traže da se otplate rate u cijelosti ako radite raskid, kad pitaš zašto mora odjednom kada je moguće otplatiti po dogovorenim uvjetima onda kažu ok može kako je i bilo dogovoreno.

 

 

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
Moj PC  
0 0 hvala 1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice