Tesla je siguran buy još minimalno 3-5 godina, koliko ima tehnološku prednost. Realnije i još puno duže. Većina ostalih proizvođača u EU ih šije samo po unutrašnjem uređenju i završnoj obradi, što je najbitnije na visokoj klasi.
Meanwhile VW je poceo out-sellat Teslu u EU, a nije jos ni predstavio cijelu gamu el. vozila. 3-5 godina u savrsenom slucaju za Teslu.
NIO koji je vec jednom bankrotirao, pa je direktor otisao sa hrpu dionica. Pa su predstavili vozilo koje nece jos godinu dvije na cestu itd itd. Da ne kazem da ako Tesla nece pregazit EU (a nece), nece ni NIO. Ni jedna kineska marka nije dospjela u jednom bitnijem broju u EU, a ima ih i vise nego dovoljno sa svakakvim modelima.
Realno europljani siju kineze na njihovom vlastitom trzistu. Cak i Honda i Toyota deru marke poput Chngan, Geely i Chery. Ako se pogleda filozofija kineskih automobila, shvatit ces brzo zasto nece proci u EU nikada, kao sto ne prolaze ni americki modeli.