Teslinim Modelom 3 prešli gotovo 1.000 kilometara
- poruka: 82
- |
- čitano: 17.841
- |
- moderatori:
vincimus
Zoki, nisi dobro čitao. Pređem oko 850 - 1000km mjesečno (samo posao, bez ostaloga), a naravno da bih ja i bilo koji drugi koji žele električni auto voljeli da nas baterija ne sputava svojim malim dometom.
Ako prodjes 850-1000 km mjesecno, to je 30-tak dnevno, stvarno ne vidim problem u dometu elektricnog auta kod tebe? Razumijem da te smeta visoka pocetna cijena, ali gle, ljudi kupuju BMW 1 za 35.000 eura pa ih ne smeta. Tesla 3 barem sama vozi.
I uz to još uzmeš prosječnu brzinu od 30 - 40 km/h, prosječno jedno do dvoje putnika u vozilu, prosječno ovo, prosječno ono... Iliti skuter.
Vozila se ne kupuju na osnovu prosjeka već na osnovu potreba. Današnja ICE vozila zadovoljavaju 99% potreba prosječne obitelji, EV ne.
A BMW-a jedinica na cesti k'o salate...
Konačno netko koji je potpuno točno shvatio što sam želio reći - napisati. Lako je sa prosjecima, što kada moramo raditi kilometražu izvan prosjeka? E, za to izvan prosjeka trebam nešto što me svojim ograničenjem neće sputavati, a baterija koja daje relativno mali domet definitivno može sputavati čovjeka na dužim putovanjima. Inače, elektroautomobili mi se jako sviđaju i samo je pitanje vremena (love) kada ću si nabaviti jednoga.
Zanimljivo mi je da nitko vezano za te aute ne razmišlja o hitnim situacijama. Tipa klinac mi se ozlijedi, baš sam u nekoj pripizdini i trebam ga furati na hitnu do najbližeg većeg grada. Ako imam polu-praznu bateriju mogu se prosto je*ati u glavu. S običnim autom ili hibridom zakurim 100, 200 ako sam na autocesti (o eventualnim kaznama ću razmišljati kasnije...), ako baš moram tankati to mi oduzme 5 min, a s autićem na baterije moram napraviti fucking pauzu od sat vremena. Koliko se sjećam, u slučaju nesreće ili nekog hitnog stanja (tipa infarkt, moždani udar) si dužan na zahtjev hitnih službi prevesti osobu u bolnicu. A kod nekih stvari je svaka minuta bitna pa sad ti objasni osobi koja ti umire u autu da moraš sat vremena puniti glupi auto od 100000 €. Za to vrijeme sam ga u 20 godina staroj benzinskoj krami od 2000 € već dovezao u bolnicu i otišao dalje svojim poslom.
Jasno, to su ekstremni slučajevi, ali jedan od razloga za posjedovanje auta mi je upravo to što mi daje sigurnost da u nekoj hitnoj situaciji u bilo kojem trenu mogu doći od točke A do točke B u krugu od parsto km na najbrži mogući način. Je*e mi se košta li me pređeni kilometar 30 ili 60 lipa i ubrzava li do 100 km/h za 5 ili 8 sekundi.
Nije mi jasno zašto se određeni dijelovi ceste ne bi elektrificirali, svako malo izvučeš trolu, voziš i puniš se u isto vrijeme, ostatak puta gdje nema elektrifikacije pičiš na baterije. Estetika - big deal.
Ma najjeftinije se vozit na lozu
Ako sam dobro shvatio vi trazite univerzalno prijevozno sredstvo s kojim mozete i u park i u grad i na posao i na more, ali ako treba i do Osla? Ne znam koliko vam je poznato da ljudi to najcesce rjesavaju razlicitim tipovima transporta, u grad odu Uberom ili tramvajem, u park na rolama, na more autom/rent-a-carom/autobusom, a u Oslo avionom. Elektricni auto mijenja navike, ali to ne znaci da ih kvari, samo ih mijenja. Doduse, ovo je Hrvatska, tradicionalna zemlja u kojoj se stvari ne mijenjaju jer ako je mogao moj dida, mogu i ja, ali opet, ovo je i Bug. Tu bi se trebali nalaziti napredniji dio stanovnistva, ocito se ne nalazi.
Ako sam dobro shvatio vi trazite univerzalno prijevozno sredstvo s kojim mozete i u park i u grad i na posao i na more, ali ako treba i do Osla? Ne znam koliko vam je poznato da ljudi to najcesce rjesavaju razlicitim tipovima transporta, u grad odu Uberom ili tramvajem, u park na rolama, na more autom/rent-a-carom/autobusom, a u Oslo avionom. Elektricni auto mijenja navike, ali to ne znaci da ih kvari, samo ih mijenja. Doduse, ovo je Hrvatska, tradicionalna zemlja u kojoj se stvari ne mijenjaju jer ako je mogao moj dida, mogu i ja, ali opet, ovo je i Bug. Tu bi se trebali nalaziti napredniji dio stanovnistva, ocito se ne nalazi.
Totalni nonsens. Vrlo jednostavno, el. auti imaju manje mogućnosti nego klasični i hibridni i stoga nisu dobar izbor za mnoge ljude. Ne znam šta ti je tu teško shvatiti.
Ako sam dobro shvatio vi trazite univerzalno prijevozno sredstvo s kojim mozete i u park i u grad i na posao i na more, ali ako treba i do Osla? Ne znam koliko vam je poznato da ljudi to najcesce rjesavaju razlicitim tipovima transporta, u grad odu Uberom ili tramvajem, u park na rolama, na more autom/rent-a-carom/autobusom, a u Oslo avionom. Elektricni auto mijenja navike, ali to ne znaci da ih kvari, samo ih mijenja. Doduse, ovo je Hrvatska, tradicionalna zemlja u kojoj se stvari ne mijenjaju jer ako je mogao moj dida, mogu i ja, ali opet, ovo je i Bug. Tu bi se trebali nalaziti napredniji dio stanovnistva, ocito se ne nalazi.
Totalni nonsens. Vrlo jednostavno, el. auti imaju manje mogućnosti nego klasični i hibridni i stoga nisu dobar izbor za mnoge ljude. Ne znam šta ti je tu teško shvatiti.
Kako kome, ja ne pamtim kada sam zadnji put napravio preko 200 km u jednom danu sa druge strane el auto mogu napuniti u vrtu ispred kuće i zaboraviti gdje se uopće nalaze benzinske stanice.
Da imam djecu koju trebam voziti u vrtić i školu, bus mi ne bi bio opcija ako nije sve na istoj liniji...
Imati putničku limuzinu za vožnju po gradu i uzimanje rent-a-cara za van grada je ispod svake razine pameti.
Kako kome, ja ne pamtim kada sam zadnji put napravio preko 200 km u jednom danu sa druge strane el auto mogu napuniti u vrtu ispred kuće i zaboraviti gdje se uopće nalaze benzinske stanice.
"Kako kome" može biti jedino jesu li ti ili nisu bitne te mogućnosti. K'o recimo usporedba iOS-Android. U odnosu na ICE auto ima jednu mogućnost više, to da ga možeš puniti kod kuće, u odnosu na plug-in hibrida realno nema nikakvih prednosti. A nedostaci su brojni, bilo po pitanju dometa, komfora, pouzdanosti...
Činjenica je npr. da el. auto ne može napraviti 500 km u 4 sata (znači, laganih 130 km/h autoceste), čak ni s punom baterijom. https://imgur.com/9cMpphB
Svaki benzinac, dizelaš i hibrid to može, bez obzira koliko goriva imao u tanku kad krećeš s početne točke. Bilo koju udaljenost do 1000 i više km mogu proći za, jel, s/v+5 min. Bez da ikad pomislim na štednju na grijanju ili hlađenju kabine. Jedino kad s običnim autom moram razmišljati o stanju tanka je kad mi se upali lampica rezerve, s el. autom moram svakodnevno razmišljati o stanju baterije i svaki dan se sjetiti staviti ga na punjač. Nije tako strašno samo po sebi, ali šta ćeš kad ti dođe neka rodbina u posjet. Dvije-tri obitelji svaka s el. autom. Svakih par sati ići isključivati-uključivati punjač s pojedinog? I kao što je rečeno već puno puta, za ljude u zgradama sve skupa potpuno nemoguće.
I onda te dočeka npr. ovo: Phantom / Vampire Drain on Model 3 | Tesla Motors Club
Dođeš s posla umoran k'o pas, ne staviš ga na punjač jer si žurio u kuću iz bilo kojeg razloga i znaš da imaš još 200 km rangea. Dođeš ujutro do auta, imaš 0 rangea. Je*eno. Benzin, dizel, LPG ne mogu iscuriti preko noći zbog buga. Struja na Tesli može. Dok god takve stvari ne postanu nepoznanica je Tesla samo solidan drugi auto/igračka za bogate.
Ako sam dobro shvatio vi trazite univerzalno prijevozno sredstvo s kojim mozete i u park i u grad i na posao i na more, ali ako treba i do Osla?
Točno tako, ako treba i u park i u Oslo.
Na stranu što su to krajnosti, ali realno autom će normalan vozač moći bez muke potegnuti svuda što je u nekakvih 500 - 600 km, iliti od Milana, Venecije, Beča, Budimpešte, Beograda, Sarajeva, Pule, Zadra, Šibenika, Splita, Dubrovnika... Iliti, sve gradovi koji su EV-u nedostupni u jednom punjenju. Nravno, govorim o normalnoj vožnji, ne do 100 km/h na autocesti, bez klime i slično.
Jučer sam pretekao tri Tesle na A1. Da imam toliko skupo vozilo i da se tako vozim... Hvala.
Zato napon treba ići ispod.
Ako sam dobro shvatio vi trazite univerzalno prijevozno sredstvo s kojim mozete i u park i u grad i na posao i na more, ali ako treba i do Osla?
Točno tako, ako treba i u park i u Oslo.
Na stranu što su to krajnosti, ali realno autom će normalan vozač moći bez muke potegnuti svuda što je u nekakvih 500 - 600 km, iliti od Milana, Venecije, Beča, Budimpešte, Beograda, Sarajeva, Pule, Zadra, Šibenika, Splita, Dubrovnika... Iliti, sve gradovi koji su EV-u nedostupni u jednom punjenju. Nravno, govorim o normalnoj vožnji, ne do 100 km/h na autocesti, bez klime i slično.
Jučer sam pretekao tri Tesle na A1. Da imam toliko skupo vozilo i da se tako vozim... Hvala.
Ne razumijem je li stvar lijenosti ili cijene? Koji je razlog odlaska u Oslo autom, a ne avionom?
Ja ne letim pa ni u USA ne bi isel avionom :)
Točno tako, ako treba i u park i u Oslo.
Na stranu što su to krajnosti, ali realno autom će normalan vozač moći bez muke potegnuti svuda što je u nekakvih 500 - 600 km, iliti od Milana, Venecije, Beča, Budimpešte, Beograda, Sarajeva, Pule, Zadra, Šibenika, Splita, Dubrovnika... Iliti, sve gradovi koji su EV-u nedostupni u jednom punjenju. Nravno, govorim o normalnoj vožnji, ne do 100 km/h na autocesti, bez klime i slično.
Jučer sam pretekao tri Tesle na A1. Da imam toliko skupo vozilo i da se tako vozim... Hvala.
Ne razumijem je li stvar lijenosti ili cijene? Koji je razlog odlaska u Oslo autom, a ne avionom?
Ne razumiješ da je stvar izbora, a ne obaveze.
Ako želiš, možeš. Problem je što s EV ne možeš (mislim, u teoriji možeš, ako ćeš koji dan više provesti na putu ili pak voziti znatno neudobnije).
Na stranu što neki ne lete, ali običan cestovni prijevoz pada na nivo od prije par desetljeća.
Točno tako, ako treba i u park i u Oslo.
Na stranu što su to krajnosti, ali realno autom će normalan vozač moći bez muke potegnuti svuda što je u nekakvih 500 - 600 km, iliti od Milana, Venecije, Beča, Budimpešte, Beograda, Sarajeva, Pule, Zadra, Šibenika, Splita, Dubrovnika... Iliti, sve gradovi koji su EV-u nedostupni u jednom punjenju. Nravno, govorim o normalnoj vožnji, ne do 100 km/h na autocesti, bez klime i slično.
Jučer sam pretekao tri Tesle na A1. Da imam toliko skupo vozilo i da se tako vozim... Hvala.
Ne razumijem je li stvar lijenosti ili cijene? Koji je razlog odlaska u Oslo autom, a ne avionom?
Ne razumiješ da je stvar izbora, a ne obaveze.
Ako želiš, možeš. Problem je što s EV ne možeš (mislim, u teoriji možeš, ako ćeš koji dan više provesti na putu ili pak voziti znatno neudobnije).
Na stranu što neki ne lete, ali običan cestovni prijevoz pada na nivo od prije par desetljeća.
Kaže Tesla do Osla 30 sati, 9 stajanja, otprilike svaka tri sata vožnje. Put je dulji 300 km jer ruta preko Rostocka još nema super punjača.
google za obični auto - 22 sata vožnje.
Svakako, avantura s el. automobilom.
Točno tako, ako treba i u park i u Oslo.
Na stranu što su to krajnosti, ali realno autom će normalan vozač moći bez muke potegnuti svuda što je u nekakvih 500 - 600 km, iliti od Milana, Venecije, Beča, Budimpešte, Beograda, Sarajeva, Pule, Zadra, Šibenika, Splita, Dubrovnika... Iliti, sve gradovi koji su EV-u nedostupni u jednom punjenju. Nravno, govorim o normalnoj vožnji, ne do 100 km/h na autocesti, bez klime i slično.
Jučer sam pretekao tri Tesle na A1. Da imam toliko skupo vozilo i da se tako vozim... Hvala.
Ne razumijem je li stvar lijenosti ili cijene? Koji je razlog odlaska u Oslo autom, a ne avionom?
Ne razumiješ da je stvar izbora, a ne obaveze.
Ako želiš, možeš. Problem je što s EV ne možeš (mislim, u teoriji možeš, ako ćeš koji dan više provesti na putu ili pak voziti znatno neudobnije).
Na stranu što neki ne lete, ali običan cestovni prijevoz pada na nivo od prije par desetljeća.
Kaže Tesla do Osla 30 sati, 9 stajanja, otprilike svaka tri sata vožnje. Put je dulji 300 km jer ruta preko Rostocka još nema super punjača.
google za obični auto - 22 sata vožnje.
Svakako, avantura s el. automobilom.
Neće baš ići. malo ih kalkulacija j***.
Ispada da voze istom brzinom, dapače da je Tesla brža?
Točno tako, ako treba i u park i u Oslo.
Na stranu što su to krajnosti, ali realno autom će normalan vozač moći bez muke potegnuti svuda što je u nekakvih 500 - 600 km, iliti od Milana, Venecije, Beča, Budimpešte, Beograda, Sarajeva, Pule, Zadra, Šibenika, Splita, Dubrovnika... Iliti, sve gradovi koji su EV-u nedostupni u jednom punjenju. Nravno, govorim o normalnoj vožnji, ne do 100 km/h na autocesti, bez klime i slično.
Jučer sam pretekao tri Tesle na A1. Da imam toliko skupo vozilo i da se tako vozim... Hvala.
Ne razumijem je li stvar lijenosti ili cijene? Koji je razlog odlaska u Oslo autom, a ne avionom?
Ne razumiješ da je stvar izbora, a ne obaveze.
Ako želiš, možeš. Problem je što s EV ne možeš (mislim, u teoriji možeš, ako ćeš koji dan više provesti na putu ili pak voziti znatno neudobnije).
Na stranu što neki ne lete, ali običan cestovni prijevoz pada na nivo od prije par desetljeća.
Kaže Tesla do Osla 30 sati, 9 stajanja, otprilike svaka tri sata vožnje. Put je dulji 300 km jer ruta preko Rostocka još nema super punjača.
google za obični auto - 22 sata vožnje.
Svakako, avantura s el. automobilom.
Neće baš ići. malo ih kalkulacija j***.
Ispada da voze istom brzinom, dapače da je Tesla brža?
Guglova ruta vodi na trajekt u Rostocku, vjerojatno to ubija dosta prosjeka. Kad odbiješ teslina stajanja od 9 puta po otprilike 40 minuta, to je šest sati stajanja, 24 vožnje, taman tri sata dulje za cca 300 km dulji put, odnosno prosječnih 100 na sat. Naravo da na autobahnu možeš potegnuti koliko hoćeš s običnim autom dok će se Tesla šparati, ali da, to je dio avanture za sada.
Neće baš ići. malo ih kalkulacija j***.
Ispada da voze istom brzinom, dapače da je Tesla brža?
Guglova ruta vodi na trajekt u Rostocku, vjerojatno to ubija dosta prosjeka. Kad odbiješ teslina stajanja od 9 puta po otprilike 40 minuta, to je šest sati stajanja, 24 vožnje, taman tri sata dulje za cca 300 km dulji put, odnosno prosječnih 100 na sat. Naravo da na autobahnu možeš potegnuti koliko hoćeš s običnim autom dok će se Tesla šparati, ali da, to je dio avanture za sada.
Da, gadno ih kalkulacija muči.
Znači, voze 100, imaju 300 km više, nekako ih muči realnost ICE...
Ajde jednostavnija varijanta, Zagreb - Zadar / Split / Dubrovnik?
Guglova ruta vodi na trajekt u Rostocku, vjerojatno to ubija dosta prosjeka. Kad odbiješ teslina stajanja od 9 puta po otprilike 40 minuta, to je šest sati stajanja, 24 vožnje, taman tri sata dulje za cca 300 km dulji put, odnosno prosječnih 100 na sat. Naravo da na autobahnu možeš potegnuti koliko hoćeš s običnim autom dok će se Tesla šparati, ali da, to je dio avanture za sada.
Bože, gluposti... Šparanje s autom od 100000 € kojem su main selling pointovi performanse i energetska efikasnost
Neće baš ići. malo ih kalkulacija j***.
Ispada da voze istom brzinom, dapače da je Tesla brža?
Guglova ruta vodi na trajekt u Rostocku, vjerojatno to ubija dosta prosjeka. Kad odbiješ teslina stajanja od 9 puta po otprilike 40 minuta, to je šest sati stajanja, 24 vožnje, taman tri sata dulje za cca 300 km dulji put, odnosno prosječnih 100 na sat. Naravo da na autobahnu možeš potegnuti koliko hoćeš s običnim autom dok će se Tesla šparati, ali da, to je dio avanture za sada.
Da, gadno ih kalkulacija muči.
Znači, voze 100, imaju 300 km više, nekako ih muči realnost ICE...
Ajde jednostavnija varijanta, Zagreb - Zadar / Split / Dubrovnik?
Evo sad sam gledao, google kaže da je trajekt Gedser - Rostok 2 sata i 20 minuta (50 km)
zg-du: 7 sati, ukupno 45 minuta stajanja
klasika - 6 sati
Neće baš ići. malo ih kalkulacija j***.
Ispada da voze istom brzinom, dapače da je Tesla brža?
Guglova ruta vodi na trajekt u Rostocku, vjerojatno to ubija dosta prosjeka. Kad odbiješ teslina stajanja od 9 puta po otprilike 40 minuta, to je šest sati stajanja, 24 vožnje, taman tri sata dulje za cca 300 km dulji put, odnosno prosječnih 100 na sat. Naravo da na autobahnu možeš potegnuti koliko hoćeš s običnim autom dok će se Tesla šparati, ali da, to je dio avanture za sada.
Da, gadno ih kalkulacija muči.
Znači, voze 100, imaju 300 km više, nekako ih muči realnost ICE...
Ajde jednostavnija varijanta, Zagreb - Zadar / Split / Dubrovnik?
Evo sad sam gledao, google kaže da je trajekt Gedser - Rostok 2 sata i 20 minuta (50 km)
zg-du: 7 sati, ukupno 45 minuta stajanja
klasika - 6 sati
Daj mi tu alkulaciju ZG-DU, majke ti...
I daj kalkuliraj potrošnju, ne teoriju.
Guglova ruta vodi na trajekt u Rostocku, vjerojatno to ubija dosta prosjeka. Kad odbiješ teslina stajanja od 9 puta po otprilike 40 minuta, to je šest sati stajanja, 24 vožnje, taman tri sata dulje za cca 300 km dulji put, odnosno prosječnih 100 na sat. Naravo da na autobahnu možeš potegnuti koliko hoćeš s običnim autom dok će se Tesla šparati, ali da, to je dio avanture za sada.
Bože, gluposti... Šparanje s autom od 100000 € kojem su main selling pointovi performanse i energetska efikasnost
Pa niti jedan automobil nije efikasan na 200 km/h; samo što se klasični brže natanka. Na putu od 2000 km, ionako je suludo stiskati gas, bez problema s jačim autom možeš poderati cijeli set guma i kočnica, posebno na učestalim kočenjima sa 200-100.
Neće baš ići. malo ih kalkulacija j***.
Ispada da voze istom brzinom, dapače da je Tesla brža?
Guglova ruta vodi na trajekt u Rostocku, vjerojatno to ubija dosta prosjeka. Kad odbiješ teslina stajanja od 9 puta po otprilike 40 minuta, to je šest sati stajanja, 24 vožnje, taman tri sata dulje za cca 300 km dulji put, odnosno prosječnih 100 na sat. Naravo da na autobahnu možeš potegnuti koliko hoćeš s običnim autom dok će se Tesla šparati, ali da, to je dio avanture za sada.
Da, gadno ih kalkulacija muči.
Znači, voze 100, imaju 300 km više, nekako ih muči realnost ICE...
Ajde jednostavnija varijanta, Zagreb - Zadar / Split / Dubrovnik?
Evo sad sam gledao, google kaže da je trajekt Gedser - Rostok 2 sata i 20 minuta (50 km)
zg-du: 7 sati, ukupno 45 minuta stajanja
klasika - 6 sati
Daj mi tu alkulaciju ZG-DU, majke ti...
I daj kalkuliraj potrošnju, ne teoriju.
a gle, možeš i sam. Tesla route planer - maps.google.com
Daj mi tu alkulaciju ZG-DU, majke ti...
I daj kalkuliraj potrošnju, ne teoriju.
a gle, možeš i sam. Tesla route planer - maps.google.com
Ne da mi se. Dovoljno mi je da ih vidim na cesti.
Mislio sam da postoji neki "ozbiljniji" kalkulator.
Daj mi tu alkulaciju ZG-DU, majke ti...
I daj kalkuliraj potrošnju, ne teoriju.
a gle, možeš i sam. Tesla route planer - maps.google.com
Ne da mi se. Dovoljno mi je da ih vidim na cesti.
Mislio sam da postoji neki "ozbiljniji" kalkulator.
Onda nemoj komentirati. Ti bi servirano sve samo zato da se one linerom pos...aš po tome. Dost mi je...
Guglova ruta vodi na trajekt u Rostocku, vjerojatno to ubija dosta prosjeka. Kad odbiješ teslina stajanja od 9 puta po otprilike 40 minuta, to je šest sati stajanja, 24 vožnje, taman tri sata dulje za cca 300 km dulji put, odnosno prosječnih 100 na sat. Naravo da na autobahnu možeš potegnuti koliko hoćeš s običnim autom dok će se Tesla šparati, ali da, to je dio avanture za sada.
Bože, gluposti... Šparanje s autom od 100000 € kojem su main selling pointovi performanse i energetska efikasnost
Pa niti jedan automobil nije efikasan na 200 km/h; samo što se klasični brže natanka. Na putu od 2000 km, ionako je suludo stiskati gas, bez problema s jačim autom možeš poderati cijeli set guma i kočnica, posebno na učestalim kočenjima sa 200-100.
Naravno da nije efikasan. Ali običan auto može ići 200 ako želiš ili žuriš i nije ti odveć bitna potrošnja. Tesla ne može ako put nije ispod 100 km. A zašto bih na autocesti učestalo kočio?