Je kad se napijem pa na Dalmatini ošinem 139 km/h u kontra smjeru.
Je kad se napijem pa na Dalmatini ošinem 139 km/h u kontra smjeru.
"Kad automobil pokazuje brzinu 160 km/h vi zapravo vozite 5 ili čak 10 km/h sporije od toga. Brzinomjer svakog automobila (bez iznimke) ima u sebi ugrađeno tvorničko odstupanje tako da pokazuje malo veću brzinu od stvarne. Dakle kad na brzinomjeru stoji 160 vi vjerojatno vozite 155 km/h. Da vas pri toj brzini zaustavi prometna policija ne bi vas mogla kazniti. Naime, nakon što policija očita tu brzinu od nje će oduzeti 10 posto tolerancije, što u tom slučaju iznosi 15,5 km/h. Tako ispada da ste vi zapravo, po slovu zakona, vozili 139,5 km/h. Iako je i to brže od maksimalno dopuštene brzine i vi ste pritom u prekršaju, policija vas ne može kazniti. Zašto? Zato što kazna za takvu vrstu prekršaja ne postoji."
Tromi su, zahtjevaju skuplje servise jer je gorivo šit pa se počepe filteri. Nikad nisam imao dobra iskustva s dizelom.
Dizel je lošije gorivo naspram benzina, što se vidi na slici.
DPF. I onda nastaju problemi. Većina ih isključi, aka "riješi ih se" i onda prljavi dizel izbacuje čestice vanka.
Ne znam kakve si ti dizelaše vozio, no ove koje sam ja vozio su tromi.
Običan atmo Golf 3 je startniji od recimo Golfa 6 1.6 TDI-a(testirano).
Nemoguće, a buraz i ja ispaljivali oba golfa.
Ne kažem da nema filter, no benzin je puno čišće gorivo.
DPF. I onda nastaju problemi.
Normalno kad se konstantno štedi gorivo na 1500 obrtaja, to što ga kao propušeš jednom u godinu dana je ništa.
u nas vlasnici bmw-a, primjerice, tek otkrivaju žmigavce: jučer na placu a danas u susjednoj (jednosmjernoj) ulici bemeve stoji bez ikoga unutra, promet nemoguć jer nemaš kamo ali uključena sva četiri žmigavca! vau. jasno, u redovnom prometu tu tehnologiju ne koriste, jer (cit.) "šta koga briga kud ja idem."
Čekaj dok ti se susjedi apgrejdaju na SUV-ove da vidiš onda veselja. Tu kod nas ovi u "običnim" bemvejima su čisto pristojni, voze normalno(da ne drmnu podvozje na hupserima) i bar upale sva 4. Al ovi uzvišeni koji su izgradili vikendice i vile za odmor, ti su SUV opasnost na cesti. To ne yebe ništa. Žmigavci ne postoje, cesta je njihova privatna rally staza i obavezno, al obavezno parkiraju uz cestu umjesto u dvorište. Ono ogromno dvorište je prazno a njih 20 stoji našlihtano uz tuđe ograde i zauzima pola selske ceste. Još kad se u kombinaciju uključe vrišteći klinci koji uredno ostavljaju vrata od auta širom otvorena i lajavi pasovi bez nadzora i lajni...ma milina.
Trebali bi u sve SUV-ove ugradit gadget muhomlat koji će kamerom nadzirat vozača i svaki put ga opalit po nosu kad zauzme pola ceste ili se dopelja tak da s pesom skačeš u šikaru da ti budala s retrovizorom ne odvali ruku ili u mom slučaju pol face(jbg niska sam).
Usporedba s dizelom iz 2011.
Princip dizela nije se promijenio nešto naročito u ovih deset godina.
Ovisno o načinu vožnje. Dizel je elastičniji zbog većeg okretnog momenta i bolje će ubrzati na malim okretajima ali nikad neće imati ubrzanje ko benzinac s kojim baš želiš ubrzati. Inače bi formula bila dizel.
Motor ili automobil? Jer ubrzava cijeli automobil a ne samo motor.
Golf 3 1.6 benzinac je cca 1000kg a Golf 6 1.6 TDI je cca 1300kg.
Ipak mislim da je 1.6 TDI nešto startniji ali ne toliko koliko bi se moglo pomisliti kad usporediš samo snagu i moment. Međutim zbog 25% manje težine 3 1.6 benzinac je puno brži u nekakvoj sportskoj vožnji.
Ako ćeš unutar iste firme uspoređivati iste generacije motora onda ih možeš uspoređivati ili po kubikaži ili po snazi ili po cijeni.
Iz manje zapremine benzinac izvlači veću snagu. Ako uspoređuješ automobile iste snage (kad već o VW-u govorite onda je to 1.5 TSI i 2.0 TDI) opet je benzinac startniji (taman onoliko koliko je i lakši).
Dizeli su ekonomičniji ako voziš 30K+ km godišnje a uz nove trendove cijena goriva i to postaje upitno. Danas dizela ne bi preporučio nikome kome automobil ne služi kao radni stroj.
Kad izvlačim brod iz mora ne pada mi na pamet koristiti svog benzinca nego uzmem bratovog dizelaša
Ne znam čemu takav ton. Priča je bila o ubrzanju a ne o potrošnji. Audi je pobjeđivao s dizelom na 24h Le Mansa (La Manche je kanal između Francuske i Britanije) jer je to utrka izdržljivosti a on zbog manje potrošnje manje ide u boks. I dalje ima slabije ubrzanje od benzinaca. Le Mans nije tehnički zahtjevna staza kakve su F1 staze, s puno kočenja i ubrzanja i dizel se tu pokazao kao optimalan. Dok nisu došli hibridi. Prvo Audi s hibridnim dizelašem a onda Porsche s hibridnim benzincem i zadnje dvije godine Toyota s hibridnim benzincem. Apsolutno stojim iza izjave da je kojim slučajem benzinac tromiji od dizela F1 bi imala dizelske motore. Ranije su kemijali sa smjesama koje su davale čak i manji okretni moment ali su postizali više okretaje no od sredine devedesetih moraju imati isti kemijski sastav ko gorivo na benzinskoj.
Ako govorimo o isplativosti, ne možeš samo računati potrošnju. U startu te dizel dođe skuplje. Kad smo se već uhvatili Golfova, dizelaš od 150KS je 24 000kn skuplji u istoj opremi od benzinca sa 150KS. Za tih 24 000kn možeš kupiti 2200 litara goriva. Razlika u potrošnji je cca 1 litar na 100km ali ajmo reći da voliš življu vožnju pa to staviti na 2l. Znači da ćeš tu, razliku u cijeni poništiti nakon 110 000km. Još ti ostaje razlika u cijeni servisa i ne daj bože kvarova. Trendovi idu u tom smjeru da se dizeli sve slabije prodaju. Čak i kod nas, a da ne govorim u ostatku Europe, dizeli se sve slabije prodaju i ako danas kupiš dizela pitanje je hoćeš li ga za 6-7 godina imati kome prodati. Prije im je prednost bila da su bolje držali cijenu od benzinaca ali sad je totalno drugačija stvar jer je europsko tržište krcato jeftinih polovnih dizela. Isti onaj Golf TDI kojeg sam ranije spominjao i kojeg u startu platiš 3000€ više nakon 5 godina vrijedi manje od benzinca.
Apage satanas!!!!
Sad ćeš ti osporiti Sveto Trojstvo svih Rvata katol'ka...
Gospodin Bog - Sin Njegov Isus - VW TDI....
ateističko-komunistički nevjerniče !!!!!
Digresija, danas su benzinci i dizelaši po pitanju samog ubrzanja bliski (kod bliskih snaga), tu je najmanji problem za 95% vozača.
Realno dizelašima ostaje velika kilometraža i niža potrošnja, tu su još uvijek dovoljno velike razlike.
Ali za najveći broj vozača na cesti benzinac je normalna opcija, iako ni on nije danas jednostavan kao nekad (uostalom, kao ni dizelaš).
Ne znam čemu takav ton.
Jer to poznajem iz drugih rasprava na forumu, gdje kompleksnije promišljaš :)