Koji je ovo u nizu propali tesla killer?
I James Bond je izvisio: ipak ništa od električnog
- poruka: 6
- |
- čitano: 2.467
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
S obzirom da su mali i samostalni proizvođač, možda su se ipak malo previše rastegnuli. Imaju Valkyrie koji još trebaju izgurati, prestiža radi. Napokon su krenuli svoje motore proizvoditi. Treba sad gurati DBS/DB11 u sportski program.
Samo govori koliko je nedostižna bila njihova ideja da se uključe u F1 kao proizvođač motora.
Hrvatski jal:Nisu imali rimca starijeg da im od zamračene love pomogne
S obzirom da su mali i samostalni proizvođač, možda su se ipak malo previše rastegnuli. Imaju Valkyrie koji još trebaju izgurati, prestiža radi. Napokon su krenuli svoje motore proizvoditi. Treba sad gurati DBS/DB11 u sportski program.
Samo govori koliko je nedostižna bila njihova ideja da se uključe u F1 kao proizvođač motora.
Aston Martin već godinama koristi motore od AMG-a ili surađuje s njima u izradnji, a vrlo vjerojatno će ih koristiti i dalje, najavljeni 6 cilindarski turbobenzinac će vjerojatno biti Mercedesov M256 ili zasnovan na njegovoj bazi (iako se spominje i redni šesterocilindraš). Motor sa unutrasnjim izgaranjem za Valkyrie je napravio Cosworth, dok je električni motor od firme Integral Powertrain Ltd.
S obzirom da su mali i samostalni proizvođač, možda su se ipak malo previše rastegnuli. Imaju Valkyrie koji još trebaju izgurati, prestiža radi. Napokon su krenuli svoje motore proizvoditi. Treba sad gurati DBS/DB11 u sportski program.
Samo govori koliko je nedostižna bila njihova ideja da se uključe u F1 kao proizvođač motora.
Aston Martin već godinama koristi motore od AMG-a ili surađuje s njima u izradnji, a vrlo vjerojatno će ih koristiti i dalje, najavljeni 6 cilindarski turbobenzinac će vjerojatno biti Mercedesov M256 ili zasnovan na njegovoj bazi (iako se spominje i redni šesterocilindraš). Motor sa unutrasnjim izgaranjem za Valkyrie je napravio Cosworth, dok je električni motor od firme Integral Powertrain Ltd.
To je točno, Aston Martin je otvorio AMEP (Aston Martin Engine Plant) u Koelnu, što je dio Fordove Niehl Engine Plant. Inače ovaj iz članka, AE31 je isto razvio Codworth. Nije to ništa začuđujuće u današnje vrijeme da npr. Aston Martin koristi Mercedesove ili Fordove motore, isto tako Mercedes-Benz koristi Renaultove motore, BMW koristi Peugeotove motore, Lotus koristi Toyotine motore, Toyota BMW-ove, itd., niz proizvođača tako radi, u pitanju nisu samo motori nego i sve ostale komponente, pa čak i cijele platforme, a razlog je vrlo jednostavan - ušteda. Što se razvoja motora tiče, tu postoje razne firme, već navedeni Cosworth, pa FEV, Ricardo, Horiba, Sedemac, Interek, itd., a jedan od najvećih, AVL ima podružnicu i u Zagrebu.