Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.140
|
čitano: 1.286.261
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ajimerej kaže...
Hvala, ali bezidejan sam kako da im napišem mail, pošto se ne javljaju?
Ne bih neke isprazne prijetnje pisao, kad znam da nemam volje za tužbe i natezanja, htio bih kulturno svojih 150 eura. Krenem pisati i sve mi glupavo zvuči. Poštovani...

Dođe mi žao što nisam uzeo ponuđenih 50 eura.

 ChatGPT je ovo napisao, pa ti možda pomogne nešto od dole napisanoga tijekom slaganja maila :) 

 

 

Poštovani/a [Ime i prezime],

Pišem vam kako bih izrazio svoje nezadovoljstvo i zabrinutost zbog postupanja u vezi s mojim slučajem oštećenja kufera tijekom mojeg putovanja s vašom zračnom kompanijom/transportnom firmom.

Kao što vjerojatno znate, tijekom mog putovanja, moj kufer je pretrpio ozbiljna oštećenja. Pravovremeno sam prijavio ovu štetu i ispunio sva potrebna dokumentacija, uključujući obrazac za oštećenu prtljagu, kako biste imali sve potrebne informacije.

Nakon što su utvrdili koliko košta zamjena mog kufera, s ponosom sam očekivao primati odgovarajuću naknadu za ovu neugodnost. Međutim, razočaran sam ponuđenim iznosom od svega 50 eura. Taj iznos je znatno ispod stvarne vrijednosti mog oštećenog kufera, koji se procjenjuje između 150 i 200 eura.

Odlučio sam odbiti ponuđeni iznos jer ne odražava stvarnu štetu koju sam pretrpio i koja je nastala uslugom koju ste pružili. Osim toga, osjećam se duboko povrijeđenim zbog načina na koji je moj slučaj rukovan, jer nisam primio odgovarajuću podršku i pažnju koju bih očekivao od ugledne tvrtke poput vaše.

U mom prethodnom dopisu, izrazio sam svoju spremnost da potražim pravnu pomoć ako se moje pravo na odgovarajuću kompenzaciju ne ispoštuje. Vaša obećanja o ponovnom kontaktu nisu ispunjena, a odgovor nisam primio već duže vrijeme. Ovo me čini sve zabrinutijim zbog vašeg stava prema klijentima.

Molim vas da ponovno razmotrite moj slučaj i pružite pravednu i odgovarajuću naknadu koja će pokriti troškove zamjene mog oštećenog kufera. Očekujem da ćete se promptno javiti i riješiti ovu situaciju. Spreman sam surađivati kako bismo zajedno pronašli rješenje koje će zadovoljiti obje strane.

Unaprijed hvala na vašoj pozornosti i razumijevanju.

S poštovanjem,
[Vaše ime]
[Kontakt informacije]

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ajimerej kaže...
Oprostite ako sam previše promašio temu.

Bio sam na putu i oštetili su mi kufer. Prijavio sam štetu, uredno smo ispunili obrazac za oštećenu prtljagu i rečeno mi je da će transportna firma platiti štetu.
No nakon što je utvrđeno koliko kufer košta 150- 200 eura , ponudili su mi 50 eura.

Odbio sam i napisao mail da sam uvrijeđen i da ću tražiti pravnu pomoć ako me uredno ne isplate.

Odgovorili su da će proslijediti moj mail i kad bude promjene javit će mi se.

Međutim nikakvog odgovora već dugo vremena, što bi ste vi učinili?

 Trebas dobro pogledati uvjete tih transportnih osiguranja. Ja sam par puta trebao prevesti neke stvari dosta skuplje i u velikoj vecini stvari, ta "osiguranja" su smjesna i uvreda. Ne mogu se sada sjetit tocno detalja, ali mislim da je maksimalni iznos bio nesto tipa 1500kn, bez obzira sto prenosio, i to nakon sto se PLATI OSIGURANJE. I nije postojala opcija da se osigura cijeli iznos. A sama dostava mi je bila 2000kn. S druge pak strane, kad sam narucivao dosta skuplje stvari, posiljatelji (firme) su uredno mogle osigurati cijeli iznos. Ne znam dal je to do dostavljacke tvrtke, do toga tko je posiljatelj (pravna ili fizicka osoba) i slicno, ali eto, ja kao fizicka osoba nisam mogao osigurati prijevoz skuplji od tih nekih 1500kn, odnosno, mogu ja deklarirati koju god vrijednost, oni bi mi, da se izgubi, vratili samo taj mali iznos. Mozda tako nesto ima i ta tvoja dostavljacka sluzba. Sjecam se da su mi iz dpd-a isto odgovorili kad su mi nesto dostavljali, ali ovaj put od strane tvrtke.

Ako tog nema, to je valjda ona uobicajena praksa osiguranja da ti nude malo dok se ne zalis, pa ponovno zalis i tako dok ne odustanes :P

Poruka je uređivana zadnji put pet 27.10.2023 21:40 (sandokan111).
10 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Jucer mi je izgorilo napajanje. 

Sve komponente su kupljene u jednoj trgovini osim graficke.

Pitanje ako napajanje povuce i druge komponente da li su duzni i njih mjenjati?

Sto ako je graficka crkla? Je su li odgovorni i za to?

Pitam za moguce probleme.

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Neznam kako bi oni bili odgovorni za graficku, osim ako ih ne tuzis za nastalu stetu. Nadalje, ne vidim kako bi ti napajanje moglo sprzit pol kompa. Obicno ce ako i ode sprzit jos jednu komponentu eventualno. Al uglavnom, stvari reklamiras tamo gdje si kupio, grafu nisi kupio kod njih, stoga oni nisu odgovorni.

Sto se tice tog da ti grafa sprzi ostale komponente i da to sve zajedno reklamiras, rekao bih, nece to ici. Svaka komponent zasebno ima svoju garanciju (mat. nedostatak mi se vise i gadi spominjat kako su ga unakazili). Samim time, one nisu povezane. Tvoje je da reklamiras sto trebas reklamirat, a oni ako odluce da si "sam" kriv za to sto ti je napajanje sprzilo sve, ti se tuzis pa vidi sto ce inspektorat reci. Na njima je da dokazu da je to do tvog napajanja ne do neceg drugog. Rekao bih da oni to ne mogu dokazati, isto kao sto bih rekao i da nisu odgovorni za to ako je napajanje sprzilo stvari. Al eto, nisam bas 100% za to.

 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

-u takvom slučaju se može tužiti hep.. (prije cca 30god..).

-nikad se nakon grmljavine ne reklamira kvar-pregaranje.. jer serviser zna, tjedan kasnije možda prođe a tad nije stvar jamstva jer ono ne pokriva grmljavinu..

 

... dok je nešto sasvim drugo tko-kako nešto može dokazati, servis uzrok kvara, sudski vještak (kojeg nema kao ni suda-ročišta) ili potrošač koji nema odgovarajuće kvalifikacije da bi njegove tvrdnje bile relevantne tj servis je najrelevantniji za sva sporna pitanja a on je pod kontrolom trgovine-interesa.

 

-potrošač, treba se praviti glup.. tj svaka komponenta ima svoje jamstvo (ako ga ima, ako nema nije ni za ovu temu, istina i tad se tužbom može od nekog nešto utužiti no treba dokazati odgovornost, recimo hep).

-reklamirati bez nepotrebnog brbljanja (da je crklo napajanje) jednostavno 'ne radi'.. pri čemu potrošač-juzer ni ne mora znati zašto nešto ne radi ili nagađati kao i to da nije relevantan-stručan itd.

-tad servis zaprimi i ako nema vidljivog fizičkog oštećenja da odgovor, da-ne, kao u svakoj drugoj reklamaciji, tj to što je crklo napajanje za rekamaciju nema veze jer to je pravna-jamstvena stvar, ne fizikalno uzrok-posljedica tj fizika i pravo nisu povezani da bi to imalo 'veze'.. (mada naravno ima, no sad recimo potrošač želi iskoristiti jamstvo u svoju korist, pri čemu ako servis zna za uzrok, npr grmljavina ili napajanje, tad ima osnovu odbiti jer po tom uzroku jamstvo ne pokriva kvar osim da i to pokriva, što bi bilo izuzetak).

-svaka komponenta se reklamira po svom jamstvu u trgovini-servisu kupnje, neovisno o drugim komponentama .. no ako potrošač ima više reklamacija u istoj trgovini tad servis to može 'primijetiti' i povezati kao napajanje.

 

-grmljavina.. zapravo nije uzrok pregaranja (napajanja) tj rijetko, tj kad je stvarno grom u recimo kuću ili žice tad pocrkava sve-svašta, ne samo računalo nego luster, frižider, bojler.. tj ovisi o zaštiti-uzemljenju-osiguračima i mjestu udara groma, pa u kvalitetno napravljenoj zgradi kao mravinjaku skoro da nema šanse dok s fušmajstorima ta šansa raste, kao i razlika da su žice na stupovima po ulici ili pod zemljom upravo iz takvih razloga.. i tad je hep odgovorniji.

-no ako njie rastopljeno-razneseno.. onako, bez vidljivih oštećenja, kao prosječan kvar, tad servis to ne može vidjeti, nema ni alate-soft-instrumente kojima bi kao forenzičar to dokazao, čak i kad zna za grmljavinu kao uzrok.. zato to potrošač jednostavno ne treba reći, ne spominjati napajanje i ostale kvarove jer se formalno to ne odnosi na tu komponentu i tu zasebnu reklamaciju.. svaka za sebe, odvojeno, čak i kad je sve u istoj trgovini mada tad servis to logički može primijetiti.

 

-ako servis prihvati kvar po jamstvu, problem je riješen u korist potrošača.. imamo happyend, ako je suprotno-negativno-odbijeno, tad možda nastavak, možda prijava na mingo-inspektoratu pa i tužba-sud.. no kakvo je stanje ove godine s tim dijelom pravne države.. onak, igrati loto je lakše-brže i bar znamo da je stvar sreće, ne prava-zakona i sl. što bi 'moralo' vrijediti..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Cijeli tjedan me nešto kopka u vezi jamstva i nadogradnje komponenti u laptop pod jamstvom.

U Linksu sam sredinom godine kupio Lenovo Legion 5 te uzeo dodatno produljeno jamstvo od 3 god (2+3). Odlučio sam maknuti ssd od 512 gb iz laptopa i staviti dva nova diska; Kinsgtone NV2 kupljen u Linksu i KingstoneFury Renegade kupljen u HG spotu. Prije ugradnje sam provjerio na stranici od Linksa uvjete Reklamacije za ugradnju stvari pod jamstvom te stoji ova rečenica: "Samostalno ugrađivanje komponenti preporučujemo samo u slučaju da kupac posjeduje nužno znanje i iskustvo.". U laptop sam odmah ugradio dva diska i sve radi kao sat. Laptop nije imao nikakve garatne naljepnice na sebi, a prilikom otvaranja laptopa nema nikakvih većih oštećenja na plastici niti su vijci polomljeni (svaki vijak je stavljen u isti ležaj u kojemu je bio). Ono što me cijeli vikend kopka je imam li i dalje jamstvo na navedeni laptop budući da je na njihovom webu navedena ta rečenica, a na Općim jamstvenim uvjetima ne vidim odredbu koja brani naknadnu ugradnju u uređaj pod jamstvom?

I want to believe
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 mjeseci
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Brki1994 kaže...

Cijeli tjedan me nešto kopka u vezi jamstva i nadogradnje komponenti u laptop pod jamstvom.

U Linksu sam sredinom godine kupio Lenovo Legion 5 te uzeo dodatno produljeno jamstvo od 3 god (2+3). Odlučio sam maknuti ssd od 512 gb iz laptopa i staviti dva nova diska; Kinsgtone NV2 kupljen u Linksu i KingstoneFury Renegade kupljen u HG spotu. Prije ugradnje sam provjerio na stranici od Linksa uvjete Reklamacije za ugradnju stvari pod jamstvom te stoji ova rečenica: "Samostalno ugrađivanje komponenti preporučujemo samo u slučaju da kupac posjeduje nužno znanje i iskustvo.". U laptop sam odmah ugradio dva diska i sve radi kao sat. Laptop nije imao nikakve garatne naljepnice na sebi, a prilikom otvaranja laptopa nema nikakvih većih oštećenja na plastici niti su vijci polomljeni (svaki vijak je stavljen u isti ležaj u kojemu je bio). Ono što me cijeli vikend kopka je imam li i dalje jamstvo na navedeni laptop budući da je na njihovom webu navedena ta rečenica, a na Općim jamstvenim uvjetima ne vidim odredbu koja brani naknadnu ugradnju u uređaj pod jamstvom?

 imaš li i dalje disk s kojim je laptop stigao?

 

to produljeno jamstvo u linksa je u biti osiguranje, pa bi trebao pogledati njihove uvjete. neki trgovci uvjetuju da ovlašteni servis mora obaviti ugradnju kako bi se zadržalo jamstvo. imao sam situaciju sa all in one računalom u koje sam želio ubaciti SSD i iz trgovine su mi javili da to mora napraviti ovlašteni servis.

 

opet slična je stvar i s komponentama, ti je kupiš i sam ugrađuješ i time ne gubiš jamstvo. većina trgovaca će isto tako tretirati i ovu tvoju situaciju, ali ima ih sigurno koji će mudrovati, ali onda se pozove na zakon pa neka trube. oko produljenog jamstva (osiguranja) je drugo, to trebaš provjeriti.

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-imaš.. + da si fizički oštetio ili nestručnim ruokvanjem.. tad taj kvar koji si sam uzrokovao naravno nije pokriven, no pošto nisi uzrokovao kvar, tad je i dalje sve isto, tj nema razlike ugradio ti ili u servisu, .. kao što vidiš nema ni 'jamstvenih' naljepnica, nema ih duže, jer su nezakonite iz kamenog doba, ne smije biti ništa što proizvođač nije odredio-naljepio odnosno ono što je predviđeno s poklopcem je upravo zato da korisnik to može sam bez recimo ovlaštenog-stručnog servisa (za razliku-suprotnost izmjena baterije ajfona i sl. što ne možeš fizički sam, alat i trganje-ljepljenje.. tad to radi u pravilu besplatno ovlašteni servis..).

-naravno, trgovac može imati drugačije tumačenje.. a tad o tome što je ili nije odlučuje zakon dok jamstvo i uvjete piše proizvođač tj onaj tko jamstvo daje, ne trgovac (maloprodaja).. dok za uvoz deklaraciju i uvjete radi uvoznik, no opet u sukladnosti s proizvođačem.. i podsjetnik, odavno nema 'jamstvenih' naljepnica preko otvora na laptopu.. jer je to DOZVOLJENO-PREDVIĐENO za nadogradnju od strane korisnika, pri čemu možeš kao i autogume to dati u servis ili napraviš sam..

-ako netko traži 'stručnost'.. to je tad svaka osoba, odnosno ne postoji certifikat-atest.. a ako postoji tad ga ovlašteni servis u hr nema i po tome nije različit običnoj osobi-juzeru, tj samo pravi ovlašteni servis (kao auto, elektronika-vešmašina i sl. i to za konkrene brandove) je takv, pa tad ima sve, originalni selotejp, znanje, alat.. za nešto što ostali nemaju, dok u servisu prosječnog pc-shopa radi klinac-student bez ikakvih posebnih vještina-struke-znanja ili alata.. tj ni po čemu stručnija osoba. ..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Nemam isti više budući da mi je taj SSD skupljao prašinu. Tu bi povukao paralelu da sam davno kod reklamacije matične dao samo matičnu i sve što sam imao uz nju, ali nisam one sata kablove vratio i još par stvari jer ih više nisam imao. Uvažili su mi jamstvo uredno.

 

Znači, ostvarivo je jamstvo i ako nemam originalni SSD u posjedu?

 

I want to believe
Poruka je uređivana zadnji put ned 26.11.2023 21:43 (Brki1994).
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Brki1994 kaže...

Nemam isti više budući da mi je taj SSD skupljao prašinu.

 

Znači, ostvarivo je jamstvo?

 

 -kao što i bez tog može biti ostavareno ili osporeno-odbijeno.. npr ako ti sad crkne, tad servis može reći da je to posljedica tvog nestručnog rada, dok ti nemaš način dokazati da nije.. tj jedino neka forenzika, sudski vještak i sl autoritet koji bi mogao biti iznad servisa bi to mogao reći, no takvih kod nas baš i nema.. nema sudaca, vještaka, nema (traže djelatnike.. i inspektorat već cca godinu kao da ne postoji.. ne rade, reorganizacija i sl.).

 

-dodatno 'jamstvo' (2+3..) vjerojanto nije 'pravo' jamstvo nego osiguranje (npr protecto..) to je smeće, besmislica.. no prodaje se a ponekad se i isplati. Postoji i pravo originalno jamstvo-produljenje proizvođača, kao i to da recimo free uz registraciju na siteu dobiješ +1 god samog proizvođača.. to tad nije 'roba' koju trgovac prodaje kao špek i čvarke, dok protecto i sl. jesu.

 

-ako će računalo raditi duže bez kvara, recimo tjedan-mjesec.. od ove ugradnje-zamjene, tad se s pravom može reći da nisi ništa u tom postupku pokvario-uzrokovao, no to je samo logički-imlikacijski zaključak.. ne papirnati dokaz ili činjenica, mišljenje-procjena, pri čemu je druga strana jednostavno jača, tj ako nešto kaže ovlašteni servis (ili sudski vještak).. dok običan potrošač nije kvalificiran pri čemu može biti vrhunski sturčnjak u bilo kojem dijelu IT-a, billygates i sl.

-ali, od same ugradnje, neovisno o proteklom vremenu, servis može ako zna za taj podatak navesti nestručno rukovanje i da je kvar nastao kao posljedica.. pri čemu recimo ignoriraju vremenski raspon, tj njihova procjena kad žele džonom i tad je to zakonski recimo ok, tj nije bez razloga (naveden) dok tad jedino nekim jačim argumentom to možeš osporiti kao npr drugo mišljenje.. što bi bilo lako za recimo autoservis ili liječnika, no ne za pc jer ih naprosto nema (sturčnjaka koji bi to mogli s autoritetom potvrditi i da su time relevantni za recimo sud..).

 

-nije stvar za 'zamarati' se time.. tj 99,999% da ti računalo neće crknuti u jamstvenom roku, pa tad ni uvjeti jamstva nisu bitni, jedino uz pitanje 2+3.. imaš li stvarno 2 ili 5g i pod kojim uvjetima, tj baci malo pogled na sitna slova, opće uvjete i razliku do 2g i nakon.. pa ćeš vidjeti da (ni)je isto.. dok kad trgovac prodaje, prodaje muda pod bubrege (uz izuzetak da postoji i pravo produljenje jamstva..). .. boli ih kiki, prodaju nešto za recimo 30kn (5€).. pri čemu nisu ni orali ni kopali.. samo prodali, tj vrlo rado prodaju 'jamstva' jer s njima nemaju ostalih petljanja kao servis-jamstvo tj da to mogu prodati u dovoljnoj količini bez ostale robe to bi im bio najdraži proizvod-roba... ovako je samo sitna dopuna dok osiguranja koja stoje iza te igre nikad nisu 'velika' tj ako je neko veće-ime, tad je kroz malu osnovanu firmicu koja služi upravo tome da nije direktno kao npr croatiaosiguranje i sl. ..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
10 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Ipak je crkla graficka. Oh well...
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 mjeseci
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Spacecraft kaže...
Ipak je crkla graficka. Oh well...

 Grafička ima svoje jamstvo tako da si tu miran. Samo ako je bio nekakav udar groma to ne spominji, odnosno pričekaj malo prije reklamacije. 

10 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Ne, to je grafa iz starog kompa ima 8 god u njoj. Uzeo rx6600
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Ola ekipa

 

Znaci standardno, crni petak, 100 popusta i kupim nesto preko Chipoteka-e u vrijednosti preko 400 eura. Platio online i sve i sam cekam dostavu.

Danas mi se javljaju da nisu u mogucnosti ispostaviti narucenu robu jer je nemaju na stanju

Imam screenshot i sliku sa mobitela da je proizvod cak i nakon sto je moja narudzba bila obradjena bio dostupan i na stanju. Usliko sam cisto iz razloga jer je transakcija za placanje trajala jedno 10min pa reko ak se budem morao zalit ili tako nesto (al prosla je).

 

Sad mene zanima koja ja prava kao kupac imam ?

 

Znaci prozivod je bio na stanju, kupio sam ga i skinuta mi je lova sa racuna.

Zbog toga sto sam taj proizvog kupio od Chipoteke nisam ga uzeo sa neke druge stranice koja je isto nudila popust i sad sam izvisio zbog njihovog propusta.

 

Sad mi nude u zamjenu neke druge modele koji me uopce ne zanimaju.

Znam da mogu trazit lovu nazad i da ce je vratit, al to mi nista ne vrijedi jer cu na kraju opet bit bez proizvoda kojeg sad nemam vise kupit za slicnu cijenu.

 

Well... if you dont know me you cant trust me, and if you cant trust me, odds are low youll leap in front of a flying arrow to save my life.
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Brki1994 kaže...

Nemam isti više budući da mi je taj SSD skupljao prašinu. Tu bi povukao paralelu da sam davno kod reklamacije matične dao samo matičnu i sve što sam imao uz nju, ali nisam one sata kablove vratio i još par stvari jer ih više nisam imao. Uvažili su mi jamstvo uredno.

Znači, ostvarivo je jamstvo i ako nemam originalni SSD u posjedu?

 

Ja pak nisam siguran da ti i dalje imas to jamstvo ako ga oni odluce odbiti. Imao/nemao taj ssd. U svim tim jamstvima pise da nestrucno rukovanje dovodi do ponistavanja jamstva. Tu se spominje neki vjestak, ovo ono. Nisam bas siguran da pri njihovom mozebitnom odbijanju jamstva inspektorat ne zakljuci u njihovu korist da je do ostecenja doslo zbog nestrucnog rukovanja. Ne jer je istog bilo, nego upravo jer nemas kvalifikacije/reference da tako nesto obavljas te samim time, bilokakvo rukovanje s tvoje strane je okarakterizirano kao "nestrucno rukovanje", te u biti nastupa prije vjestacenja dal je nesto crklo zbog tvog "nestrucnog rukovanja" ili jer je komponenta sama po sebi otisla.

Mislim da ona stavka koja ti pise na linksu vrijedi samo kad laptop ima vec pripremljen utor za dodavanje/zamjene ssd-a/memorije sto neki imaju, ne kad rastavljas citav laptop. Kazes da nije bilo naljepnica, znaci svi sarafi su bili dostupni? Nisu bili nicim prikriveni? Obicno se sakrije jedan/dva iza neke naljepnice (ne nuzno jamstvene vec neke od prozivoda ili gdje pisu specsi laptopa i slicno), ili ispod gume/nogice od laptopa itd.

Ako je sve tako kako si napisao, jedino po meni sto bi bilo donekle neupitno je da imas taj stari ssd i da ga ako se sto pokvari vratis unutra bez tragova, da i tad se mogao pravit glup da si nesto radio. Ovako, ako sto podje po, ja nisam siguran da ako odluce odbiti jamstvo da ces dobiti tu prijavu.

AmonZero kaže...

Sad mene zanima koja ja prava kao kupac imam ?

 Bila je rasprava prije kad se tocno racuna da si ti proizvod kupio. Bilo je raznih tumacenja.

Po meni, ako je proizvod i dalje dostupan, a ti imas potvrdu o kupnji (bilokakvoj), imas pravo da ti proizvod i dostave, i poslao bih tuzbu.

Cak ako treba bih napravio narudzbu na tudje ime i novom cijenom te vidio hoce li poslati, cisto kao dokaz prevare. A onda taj prozivod lako vratis/odbijes preuzeti.

Ako proizvod nije dostupan, prijava je jedino rjesenje, al ishod me osobno interesira. Ako su novci skinuti trebalo bi bit zakljuceno, al je pitanje dal ce se oni vaditi da su imali "x" proizvoda te imaju dokaze da je prije tebe doslo y>x narudzbi te da su sve te preko X odbijene. Al opet, ako nije bilo naznake "10 proizoda dostupno" ili tako nesto, cak i tada ako je nastupila kupnja bi trebali isporuciti proizvod.

Poruka je uređivana zadnji put uto 28.11.2023 16:13 (sandokan111).
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Proizvod nije dostupan vise (makli su ga u petak u kasnim vecernjim satima).

 

Sad vidim da i jos jedan kolega ima isti problem sa istim prozivodom, a on je odradio narudzbu 5 sati prije mene.

Ovo je sad slucaj potencijalnog laznog oglasavanja.

Well... if you dont know me you cant trust me, and if you cant trust me, odds are low youll leap in front of a flying arrow to save my life.
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-i nećeš moći ništa mada bi zakon bio na tvojoj strani.. tj ako roba nije dostupna (nema) tad u nemogućnosti isporuke vrate novac-uplatu i to je to.. dok da je roba dotupna, tad bi morali isporučiti naručeno-plaćeno neovisno o cijeni (no i tad bi mogli otežati dok imati pravo ne znači i ostvariti ga..) .. da mingo radi preporuka bi bila prijaviti, ovako ako dobiješ novac nazad pregrizi.. 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
Brki1994 kaže...

Nemam isti više budući da mi je taj SSD skupljao prašinu. Tu bi povukao paralelu da sam davno kod reklamacije matične dao samo matičnu i sve što sam imao uz nju, ali nisam one sata kablove vratio i još par stvari jer ih više nisam imao. Uvažili su mi jamstvo uredno.

Znači, ostvarivo je jamstvo i ako nemam originalni SSD u posjedu?

 

Ja pak nisam siguran da ti i dalje imas to jamstvo ako ga oni odluce odbiti. Imao/nemao taj ssd. U svim tim jamstvima pise da nestrucno rukovanje dovodi do ponistavanja jamstva. Tu se spominje neki vjestak, ovo ono. Nisam bas siguran da pri njihovom mozebitnom odbijanju jamstva inspektorat ne zakljuci u njihovu korist da je do ostecenja doslo zbog nestrucnog rukovanja. Ne jer je istog bilo, nego upravo jer nemas kvalifikacije/reference da tako nesto obavljas te samim time, bilokakvo rukovanje s tvoje strane je okarakterizirano kao "nestrucno rukovanje", te u biti nastupa prije vjestacenja dal je nesto crklo zbog tvog "nestrucnog rukovanja" ili jer je komponenta sama po sebi otisla.

Mislim da ona stavka koja ti pise na linksu vrijedi samo kad laptop ima vec pripremljen utor za dodavanje/zamjene ssd-a/memorije sto neki imaju, ne kad rastavljas citav laptop. Kazes da nije bilo naljepnica, znaci svi sarafi su bili dostupni? Nisu bili nicim prikriveni? Obicno se sakrije jedan/dva iza neke naljepnice (ne nuzno jamstvene vec neke od prozivoda ili gdje pisu specsi laptopa i slicno), ili ispod gume/nogice od laptopa itd.

Ako je sve tako kako si napisao, jedino po meni sto bi bilo donekle neupitno je da imas taj stari ssd i da ga ako se sto pokvari vratis unutra bez tragova, da i tad se mogao pravit glup da si nesto radio. Ovako, ako sto podje po, ja nisam siguran da ako odluce odbiti jamstvo da ces dobiti tu prijavu.

 

Nije bilo nikakvih naljepnica. Bilo je možda 12 vijaka i stražnji poklopac se jednostavno otvorio. Neznam kada sam posljednji put vidio laptop da ima one poklopce posebno za ram ili ssd. Znam da su kod pojednih laptopa "vješto" vijci postavljeni ispod naljepnica sa serijskim kodom ili gumiranog nosača pa trebašto skidati (npr. Chuwi). Jedino gdje bi se "moglo" vidjeti da je otvaran je u gornjem kutu gdje sam malo pohabao plastiku (gotovo se ne niti ne vidi) pokušavajući ga otvoriti s onim plastičnim alatom za otvaranje, ali opet je pozicionirano na način da na tom djelu lako okrzneš laptop ako ga zakačiš ili zvizneš u neki rub. Tragovi korištenja reklo bi se. Starog SSD-a sam se riješio jer mi se isti neda više držati po kutijama i slično te s vremenom može otići kvragu. Do sada nikada nisam imao probleme s jamstvom (niti s gore navedenom matičnom u prethodnim komentarima). 

I want to believe
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Brki1994 kaže...

Do sada nikada nisam imao probleme s jamstvom (niti s gore navedenom matičnom u prethodnim komentarima). 

 Eto. Ako bude problema prilika da javis jesu prihvatili ili ne :) Sretno.

7 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
Brki1994 kaže...

Do sada nikada nisam imao probleme s jamstvom (niti s gore navedenom matičnom u prethodnim komentarima). 

 Eto. Ako bude problema prilika da javis jesu prihvatili ili ne :) Sretno.

 

Nećemo prizivati vraga haha 

I want to believe
14 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Pozz, zanima me dali tko zna koliko inače u prosjeku traje reklamacija monitora?; u firmi links. Monitor prikazuje crte pri radu na 120,144hz. Vidim da je tjedan dana trebalo od trgovine do njihovog servisa te sada je poslan u vanjski serivs, pa me zanima približno vrijeme ako netko ima iskustava.
 
0 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
dexman kaže...
Pozz, zanima me dali tko zna koliko inače u prosjeku traje reklamacija monitora?; u firmi links. Monitor prikazuje crte pri radu na 120,144hz. Vidim da je tjedan dana trebalo od trgovine do njihovog servisa te sada je poslan u vanjski serivs, pa me zanima približno vrijeme ako netko ima iskustava.

 Sve to jako varira. 

 

npr moja zadnja reklamacija u linksu je trajala 10ak dana, ali nije bio monitor nego tipkovnica. 

 

S druge strane, reklamacija monitora u drugom dućanu trajala je cca 3 tjedna,isto s mrtvim redom piksela.

 

Najbolje da si im "dosadan" 1-2x tjedno, tako nećešš doći u situaciju da monitor negdje "stoji", a oni te zaboravili obavijestiti

10 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Ma odma zovi,pilaj,mingo. Ne daj im mira.
Meni konkretno u instara kad sam slao na diagnostiku su rekli da je racunalo u redu i da su sve komponente ispravne koje sam kupio kod njih. Grafa crkla koja nije kod njih kupljena.

Sto bi tek bilo da racunalo nije bilo u redu.....
Dakle 27.11 je bio ponedjeljak i zove servis i kaze sve 5 grafa crkla saljemo natrag u poslovnicu.
Jos nije stiglo. Da su poslali utorak stiglo bi tri put. Pitam ih treking broj da vidim di je zapelo,nema odgovora.
Cekam jos sutra i mingo,inspekcija,i trgovina u CC.
Poruka je uređivana zadnji put sri 6.12.2023 8:35 (Spacecraft).
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Pozdrav, doživio sam jednu neugodnu situaciju u lokalnom većem supermarketu za koju ne nalazim ništa u zakonu pa me zanima vaše mišljenje.

Naime prodavačice na ulazu traže od ljudi da ostavljaju ruksake i torbe sa stvarima iz drugih trgovina kod blagajni na podu i ne dopuštaju ulazak u prodajni prostor ako se ne ostave kod njih. Napominjem da imaju videonadzor u trgovini ali nemaju ormariće sa ključevima niti zaštitara koji bi pazio na stvari. Dakle sigurnost nikakava, pogotovo što sam primijetio kada dođu djeca iz obližnje škole za vrijeme velikog odmora i nabacaju 6-7 torbi na hrpu i dođu masovno na blagajne i samo uzimaju torbe, bilo tko može umjesto svoje uzeti tuđu i otići. Jedna do dvije blagajnice jednostavno ne stignu popratiti tko je ostavio koju torbu.

 

Stoga me zanima, ako odbijem ostaviti svoju torbu/ruksak na podu kod blagajne, i odlučim ući u prodajni prostor ne poštujući njihova pravila, koje posljedice mogu očekivati? Koji zakon kršim, kakvu kaznu mogu očekivati?

Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
zigrit kaže...

Pozdrav, doživio sam jednu neugodnu situaciju u lokalnom većem supermarketu za koju ne nalazim ništa u zakonu pa me zanima vaše mišljenje.

Naime prodavačice na ulazu traže od ljudi da ostavljaju ruksake i torbe sa stvarima iz drugih trgovina kod blagajni na podu i ne dopuštaju ulazak u prodajni prostor ako se ne ostave kod njih. Napominjem da imaju videonadzor u trgovini ali nemaju ormariće sa ključevima niti zaštitara koji bi pazio na stvari. Dakle sigurnost nikakava, pogotovo što sam primijetio kada dođu djeca iz obližnje škole za vrijeme velikog odmora i nabacaju 6-7 torbi na hrpu i dođu masovno na blagajne i samo uzimaju torbe, bilo tko može umjesto svoje uzeti tuđu i otići. Jedna do dvije blagajnice jednostavno ne stignu popratiti tko je ostavio koju torbu.

 

Stoga me zanima, ako odbijem ostaviti svoju torbu/ruksak na podu kod blagajne, i odlučim ući u prodajni prostor ne poštujući njihova pravila, koje posljedice mogu očekivati? Koji zakon kršim, kakvu kaznu mogu očekivati?

 

Gazda im tako naredio 

 

Šalu na stranu, ako imam vrećice drugih trgovina, znam neke pute napomenuti na info pultu u određenim trgovinama gdje je veliak fluktuacija ljudi, a samim time i krađa, da imam stvari od druge trgovine pa ako nije problem s time ući (nitko na to ne obazire previše pažnje).

 

Koliko je to zakonito neznam, ali mislim da bi trgovac trebao omogućiti one ormariće s brojevima i ključem (kao što ima Kaufland). Ovako može doći do situacije da ti netko ukrade torbu ili špežu (kao što se desilo sestrični pa je jurila po centru za ženom), a postupao si po "nezakonitim" pravilima trgovca i onda si u problemu protiv koga postaviti tužbeni zahtjev. U tom slučaju se poslodavac može ograditi, ali onda sebe dovodi u neugodnu situaciju. 

 

Uvijek možeš odbiti tamo ići ili ih prijavi inspektoratu.

 

 

I want to believe
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
zigrit kaže...
Stoga me zanima, ako odbijem ostaviti svoju torbu/ruksak na podu kod blagajne, i odlučim ući u prodajni prostor ne poštujući njihova pravila, koje posljedice mogu očekivati? Koji zakon kršim, kakvu kaznu mogu očekivati?

 Ne znam kakav bi zakon krsio. I to jos rade bez zastitara i bez pretinaca za osobne stvari. Osobno bih samo usao pa neka zove policiju i s njima se objasni zasto ne smijem. To bi bio neki zanimljiv razgovor.
Vjerojatno se radi o nekoj lokalnoj prciji di gazda propadne ako mu sendvic djeca ukradu, pa se onda dosjetio da moze maltretirat druge ljude ako nosis vrecicu tudje trgovine jer tako ne kupis vrecicu kod njega. itd itd.

Poruka je uređivana zadnji put sri 6.12.2023 13:22 (sandokan111).
12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
zigrit kaže...
Stoga me zanima, ako odbijem ostaviti svoju torbu/ruksak na podu kod blagajne, i odlučim ući u prodajni prostor ne poštujući njihova pravila, koje posljedice mogu očekivati? Koji zakon kršim, kakvu kaznu mogu očekivati?

 Ne znam kakav bi zakon krsio. I to jos rade bez zastitara i bez pretinaca za osobne stvari. Osobno bih samo usao pa neka zove policiju i s njima se objasni zasto ne smijem. To bi bio neki zanimljiv razgovor.
Vjerojatno se radi o nekoj lokalnoj prciji di gazda propadne ako mu sendvic djeca ukradu, pa se onda dosjetio da moze maltretirat druge ljude ako nosis vrecicu tudje trgovine jer tako ne kupis vrecicu kod njega. itd itd.

 Studenac u Krešimiroj ulici u Rijeci, također na vratima piše da se ostave ruksaci/torbe kraj blagajne.
Nema video nadzora, ima jedan zaštitar koji se šeta po trgovini, ne prati tko je ostavio/uzeo koju torbu. Tako da lako se može ostat bez torbe...
Ja ostavim torbu jer nemam ništa vrijedno u njoj, ali da imam rekao bi da ću pri izlazu otvorit torbu pred njima ako ih zanima i mislim da nebi trebalo bit problema. Ali da i mene zanima je li to što oni rade po zakonu (jer nema ormarića).

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
dinos3 kaže...
sandokan111 kaže...
zigrit kaže...
Stoga me zanima, ako odbijem ostaviti svoju torbu/ruksak na podu kod blagajne, i odlučim ući u prodajni prostor ne poštujući njihova pravila, koje posljedice mogu očekivati? Koji zakon kršim, kakvu kaznu mogu očekivati?

 Ne znam kakav bi zakon krsio. I to jos rade bez zastitara i bez pretinaca za osobne stvari. Osobno bih samo usao pa neka zove policiju i s njima se objasni zasto ne smijem. To bi bio neki zanimljiv razgovor.
Vjerojatno se radi o nekoj lokalnoj prciji di gazda propadne ako mu sendvic djeca ukradu, pa se onda dosjetio da moze maltretirat druge ljude ako nosis vrecicu tudje trgovine jer tako ne kupis vrecicu kod njega. itd itd.

 Studenac u Krešimiroj ulici u Rijeci, također na vratima piše da se ostave ruksaci/torbe kraj blagajne.
Nema video nadzora, ima jedan zaštitar koji se šeta po trgovini, ne prati tko je ostavio/uzeo koju torbu. Tako da lako se može ostat bez torbe...
Ja ostavim torbu jer nemam ništa vrijedno u njoj, ali da imam rekao bi da ću pri izlazu otvorit torbu pred njima ako ih zanima i mislim da nebi trebalo bit problema. Ali da i mene zanima je li to što oni rade po zakonu (jer nema ormarića).

 Zanimljivo. Nit je studenac mala firmica, nit je Rijeka prcia. Izgledalo mi ko da se radi o nekom selu. Uglavnom ima zastitar, vjerojatno su i njega uputili u tu problematiku, ako ti se testira svakako ce bit zanimljivo ako odbijes. Ja osobno ne bih ostavljao, al ja sam oko takvih stvari ionako konfliktan te bih ja zvao policiju sam, ne bi oni trebali.

14 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Imam još jedno pitanje .. čitam text vezan za povrat novca u linksu ukoliko popravak nije moguć, za gotovinu vraćaju gotovinu za kartice storniraju transakciju i vraćaju na račun, samo u mom slučajnu ja tu karticu više ne posjedujem jer sam zatvorio račun u **** banci i prešao u drugu., pa me zanima dali će mi raditi probleme u slučaju povrata novaca i preporuka kako se postaviti ukoliko dođe do toga. 

 

"U procesu povrata sredstava isplaćen mi je gotovinski iznos. Kolika je provizija banke?

 

Povrat sredstava za gotovinske uplate vršimo po gotovinskim cijenama. Za artikle kupljene potrošačkim karticama ili kreditima potrebno je postaviti zahtjev za povrat sredstava. Nakon što smo kartičnoj kompaniji poslali zahtjev za obustavu terećenja vaše kartice njihova je dužnost poništiti vašu uplatu. Za artikle koji nisu kupljeni u gotovini nismo u mogućnosti isplatiti gotovinu. Rok za isplatu sredstava je 30 dana te u pravilu sredstva isplaćujemo odmah po završetku obrade zahtjeva."

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 7.12.2023 10:39 (dexman).
11 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Pošalješ im potvrdu da je račun zatvoren i isplatiti će ti na neki drugi.

 
0 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice