Odem jedan dan u A1 poslovnicu i kažem da me zanima što su mi telefonom skemijali za bnet internet... Prvo pitanje djelatnika je bilo koju tarifu na mobitelu koristim. Usluga katastrofa. To je kao da dođem u kaufland/kkonzum/špar/birajdućan i kažem dajte mi kilu krmenadla a da me djelatnik pita povijest bolesti...
Trenutno imam 150/15.
Zbrljali zadnji račun i naplatili više jer mi je istekla promo akcija ubrzaj do 120 mbita. Na računu je to pisalo u sklopu teksta da nemam dugovanja bla bla bla... Nikako nije podebljano bilo. Mislim svi gledamo cifru i da platimo.
I to sam prigovorio djelatniku i rekao je da nije njihovo da obavještavaju kada je kraj promocije nego da bi to sam korisnik morao znati. Onda mu dam primjer kako me uvijek obavijesti osiguravajuća kuća za auto da trebam produžiti osiguranje. I još me neljubazno otpratio. To je očito novi oblik života.