Zar nije logičnije krenuti s 3D ispisom klipnjača - možda je moguća nešto manja ušteda na masi, ali je opterećenje isključivo mehaničko, dok je toplinsko zanemarivo.
Porsche uspješno testirao 3D ispisane klipove za m
- poruka: 9
- |
- čitano: 3.890
- |
- moderatori: vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Mali tipfeler trebalo je pisati Grunf.
Zar nije logičnije krenuti s 3D ispisom klipnjača - možda je moguća nešto manja ušteda na masi, ali je opterećenje isključivo mehaničko, dok je toplinsko zanemarivo.
hmmm ali da li je takav materijal homogen?
neće li se izvitoperiti pod opterećenjem, jest da bi se ustabilio nakon par seansti "prženja" ali oblik bi se, mnijem, svakako promijenio i time smanjio poboljšanja inherentna za takav precizan način proizvodnje...

Zar nije logičnije krenuti s 3D ispisom klipnjača - možda je moguća nešto manja ušteda na masi, ali je opterećenje isključivo mehaničko, dok je toplinsko zanemarivo.
Primarni problem je brzina, zbog toga nije pogodono (jos uvijek) za veliku serijsku proizvodnju. Lijevanje će još dugo biti tu. Što se tiče mase ,vezana je sa dimenzijama dijela. Manje dimenzije znače veću čvrstoću strojnog dijela jer je na manjim dimenzija i manja šansa za nehomogenosti i aniizotropnost u strojnom dijelu. To znači da ga se teoretski može i više opteretiti. Printanje je definitivno plus, samo je problem vrijeme.
Zar nije logičnije krenuti s 3D ispisom klipnjača - možda je moguća nešto manja ušteda na masi, ali je opterećenje isključivo mehaničko, dok je toplinsko zanemarivo.
Primarni problem je brzina, zbog toga nije pogodono (jos uvijek) za veliku serijsku proizvodnju. Lijevanje će još dugo biti tu.
Navedeni model to jest 911 GT2 RS nije niti namijenjen masovnoj proizvodnji (ispravi me ako griješim), a Porsche je među ostalim poznat po tome da masno naplaćuje apsolutno svaki dodatak pa bi tako mogli i ovo dodatno naplatiti nekome tko želi alternativu lijevanim klipovima i više snage (čiji je pimpek veći i tako to).
Zar nije logičnije krenuti s 3D ispisom klipnjača - možda je moguća nešto manja ušteda na masi, ali je opterećenje isključivo mehaničko, dok je toplinsko zanemarivo.
Primarni problem je brzina, zbog toga nije pogodono (jos uvijek) za veliku serijsku proizvodnju. Lijevanje će još dugo biti tu.
Navedeni model to jest 911 GT 2 RS nije niti namijenjen masovnoj proizvodnji (ispravi me ako griješim), a Porsche je među ostalim poznat po tome da masno naplaćuje apsolutno svaki dodatak pa bi tako mogli i ovo dodatno naplatiti tko želi alternativu lijevanim klipovima i više snage (čiji je pimpek veći i tako to).
Ma ja sam skužio da je on napisao za automobile općenito. A za ovaj slučaj je definitivno super