Vidim danas se sve i svašta smatra pod "profesionalno i svakodnevno".
A bome s obzirom da forumom vlada Ryzen ekipa, moraš biti profesionalac da "ušteliš" Ryzena.
Vidim danas se sve i svašta smatra pod "profesionalno i svakodnevno".
A bome s obzirom da forumom vlada Ryzen ekipa, moraš biti profesionalac da "ušteliš" Ryzena.
Pod koju kategoriju bi se vodia ja koji san zavrsia 2 godine od tri u engleskoj programiranja pa san odusta da bi se bavia fotografijom?
u rvackoj ili peronospori? što i kako nekoga čini informatičarem? moja susjeda nema pojma o računalima a zna sve o svima te, osim sebe, o tome informira i sve zainteresirane. jel to?
u rvackoj ili peronospori? što i kako nekoga čini informatičarem? moja susjeda nema pojma o računalima a zna sve o svima te, osim sebe, o tome informira i sve zainteresirane. jel to?
To ti je analogni google, nije informatika jer smo tu ipak digitalni
Vezano uz informsticare, koliko vas je zavrsilo informatiku a koliko je samouko?
Ja sam samo srednja skola, ali sam se priucio poslu
41 | Zavrsen fakultet vezan za IT |
---|---|
17 | Zavrsen fakultet nevezan uz IT |
16 | Srednja 4. godisnja skola |
6 | Srednja obrtnicka skola |
1 | Osnovna skola |
Samouk. Da sam računao na naš (ne)obrazovni sustav, bio bi još gori :D
Informatiku nisam mogao upisati jer mi nastavnica nije dala "ponudu" jer nisam baš bio zainteresiran za gradivo koje smo učili do 4. osnovne.
Kasnije sam shvatio da je bolje da ju nisam upisao(kad sam vidio kakav je program).
Tvz jer sam bio preglup za Fer
Ja isto TVZ, ali onaj prije Bologne, elektrotehnika. Radim u sofware developmentu zadnjih 10 godina.
Zapravo kada razmislim nije mi baš "službeno" znanje koristilo, ni torture sa pointerima, ni programiranje na list papira koje su bile prakticirane što se IT-a tiče na faksu .
Java, Javascript, CSS, HTML, SQL sam zapravo samouk, tijekom školovanja te pojmove nisu ni spomenuli, što je možda i OK jer je to bila elektrotehnika, ali imao sam i IT predmete, od bedastih osnova do programiranja i programskih tehnika. Ni ništa upotrebljivo u praksi...
Ja isto TVZ, ali onaj prije Bologne, elektrotehnika. Radim u sofware developmentu zadnjih 10 godina.
Zapravo kada razmislim nije mi baš "službeno" znanje koristilo, ni torture sa pointerima, ni programiranje na list papira koje su bile prakticirane što se IT-a tiče na faksu .
Java, Javascript, CSS, HTML, SQL sam zapravo samouk, tijekom školovanja te pojmove nisu ni spomenuli, što je možda i OK jer je to bila elektrotehnika, ali imao sam i IT predmete, od bedastih osnova do programiranja i programskih tehnika. Ni ništa upotrebljivo u praksi...
Te stvari se uce na faksu da bi naucio razmisljati kao programer.
Iz slicnog razloga se uci matematika kroz zivotno skolovanje.
Danas ti matematika ne treba skoro uopce, i za zbrojit 2 i 2 imamo kalkulatore u depu u vidu smartphonea.
Matematiku ucis da bi ti mozak naucio razmisljati na odreden nacin, logicki.
Tako i programiranje na preddiplomskom.
Akademski violinist sa završenom srednjom iz informatike i matematike, programirao samo u basicu i mašincu na c-64 😉 sad slažem windowse obitelji i frendovima, snalazim se s montražom videa tu i tamo, malo sa zvukom, sve u svemu ništa posebno. jedino se ne igram igrice, niti razumijem ekipu koja se na to zakačila.
Te stvari se uce na faksu da bi naucio razmisljati kao programer.
Iz slicnog razloga se uci matematika kroz zivotno skolovanje.
Danas ti matematika ne treba skoro uopce, i za zbrojit 2 i 2 imamo kalkulatore u depu u vidu smartphonea.
Matematiku ucis da bi ti mozak naucio razmisljati na odreden nacin, logicki.
Tako i programiranje na preddiplomskom.
Koliko su uspjeli nisam siguran, po računalima drndam od '87 kada sam dobio komodorca. Što se tiče mojih informatičkih znanja mogu bez puno skromnosti reći da me nisu ništa naučili na faksu.
U retrospektivi potencijalno bi bilo korisno znanje oko pointera, predmet se zvao "Programske tehnike", ali se svodio na crtanje kružića i strelica koje su trebale prikazivati pointere, samo apstraktno, i po meni u praksi beskorisno. Imali smo jedan semestar i programiranje u C-u, svodilo se na nivo "hello world", najnaprednija stvar je bila "igra" pogađanja brojeva od 1 do 10. Umjesto da tamo pokažu pointere u praksi.
Uz osnove motorola 68k asemblera (što je bila samo jedna vježba i svodila se na zbrajanje dva broja u registrima) to je bilo sve od programiranja ili što je imalo veze sa programiranjem, tako da teško da sam iz toga mogao naučiti razmišljati kao programer.
A matematika... sada su mi daleko jasnije neke stvari koje smo radili u srednjoj (btw. bio sam gimnazija), tamo je bilo to se radi tako i točka. A zašto se to radi tako je nešto sastvim drugo.
To i smatram rakom rana HR školstva, uči na pamet kako se što radi, a ne i zašto, razvijanje logičkog razmišljanja nula bodova. Samo štreberaj...
A posljedica toga vidim i dan danas na npr. ljudima sa kojima sam išao u srednju i koji su tamo bili odlikaši, tj. ono što se zvalo štreber (ja sam prolazio sa četvorkom), imali su sve petice, sve su znali recitirati, a danas im je neshvatljivo kako to da USB stick radi jednako u lijevom i desnom štekeru, uvijek su ga uštekavali u lijevi jer im je tako pokazano. Nikada nisu naučili povezivati...
Istina, ne bave se računalima, ali da osobe koje se smatraju intelektualcima nisu sposobne zaključiti... To je rezultat tog školstva...
Te stvari se uce na faksu da bi naucio razmisljati kao programer.
Iz slicnog razloga se uci matematika kroz zivotno skolovanje.
Danas ti matematika ne treba skoro uopce, i za zbrojit 2 i 2 imamo kalkulatore u depu u vidu smartphonea.
Matematiku ucis da bi ti mozak naucio razmisljati na odreden nacin, logicki.
Tako i programiranje na preddiplomskom.
Koliko su uspjeli nisam siguran, po računalima drndam od '87 kada sam dobio komodorca. Što se tiče mojih informatičkih znanja mogu bez puno skromnosti reći da me nisu ništa naučili na faksu.
U retrospektivi potencijalno bi bilo korisno znanje oko pointera, predmet se zvao "Programske tehnike", ali se svodio na crtanje kružića i strelica koje su trebale prikazivati pointere, samo apstraktno, i po meni u praksi beskorisno. Imali smo jedan semestar i programiranje u C-u, svodilo se na nivo "hello world", najnaprednija stvar je bila "igra" pogađanja brojeva od 1 do 10. Umjesto da tamo pokažu pointere u praksi.
Uz osnove motorola 68k asemblera (što je bila samo jedna vježba i svodila se na zbrajanje dva broja u registrima) to je bilo sve od programiranja ili što je imalo veze sa programiranjem, tako da teško da sam iz toga mogao naučiti razmišljati kao programer.
A matematika... sada su mi daleko jasnije neke stvari koje smo radili u srednjoj (btw. bio sam gimnazija), tamo je bilo to se radi tako i točka. A zašto se to radi tako je nešto sastvim drugo.
To i smatram rakom rana HR školstva, uči na pamet kako se što radi, a ne i zašto, razvijanje logičkog razmišljanja nula bodova. Samo štreberaj...
A posljedica toga vidim i dan danas na npr. ljudima sa kojima sam išao u srednju i koji su tamo bili odlikaši, tj. ono što se zvalo štreber (ja sam prolazio sa četvorkom), imali su sve petice, sve su znali recitirati, a danas im je neshvatljivo kako to da USB stick radi jednako u lijevom i desnom štekeru, uvijek su ga uštekavali u lijevi jer im je tako pokazano. Nikada nisu naučili povezivati...
Istina, ne bave se računalima, ali da osobe koje se smatraju intelektualcima nisu sposobne zaključiti... To je rezultat tog školstva...
Sta bi tek rekao da radis kao IT-jevac na skoli? Ne kao profesor informatike nego kao sysadmin. E toliko informaticki nepismenih ljudi na okupu nisam vidio, a sve akademski obrazovana "gospoda". Navodno uce djecu necemu a o osnovama IT-ja pojma nemaju (sto je vec dugo vrijeme preduvjet za zaposlenje u skoro svakoj struci osim "skelarstva" oliti radu na skeli i mijesanju maltera...). I to sve, pazi sad, u razvijenoj EU zemlji a ne hrvatskoj. Tak da ti je skolstvo skoro svuda isto sranje...
Sta bi tek rekao da radis kao IT-jevac na skoli? Ne kao profesor informatike nego kao sysadmin. E toliko informaticki nepismenih ljudi na okupu nisam vidio, a sve akademski obrazovana "gospoda". Navodno uce djecu necemu a o osnovama IT-ja pojma nemaju (sto je vec dugo vrijeme preduvjet za zaposlenje u skoro svakoj struci osim "skelarstva" oliti radu na skeli i mijesanju maltera...). I to sve, pazi sad, u razvijenoj EU zemlji a ne hrvatskoj. Tak da ti je skolstvo skoro svuda isto sranje...
Danas praktički na svakoj molbi za posao ljudi piše da napredno vladaju sa Office-om, a 90% njih drži space kada trebaju staviti naslov u sredinu, a da ne govorimo o nekom ozbiljnijem formatiranju.
No ni svi sysadmini nisu za ponositi se. Događaj od prije cca 2 - 3 godine. Žena od poznanika je nastavnica, mislim 1 - 4 razred. Treba držati nastavu i demonstrirati preko projektoru. Škola nabavila projektore i rekla im da se kompove sami snađu. Kupili laptop, "prazan", kako to već ide, i odnijeli u školu da instaliraju windowse. Ovi instalirali, sve naizgled ok. Ona si instalirala taj neki program koji im treba za to (nešto kao interaktivna nastava iz prirode i društva). No neće se pokrenuti, kaže da zahtijeva 3D akceleraciju i da laptop to nem...
Nasad sistemašima, a oni kažu "nemere", laptop je preloš, nema 3D...
Donesli meni, pogledam, običan low end laptop, i3 procesor, integrirana intel grafika. Nije neko čudo, ali opet ako nećeš izvoditi bijesne gliste moralo bi raditi, nema što reći da nema 3D-a... Pogledao u device manager i imam što vidjeti, puleni su instalirali Win 10 i vratili joj laptop kao gotovo. A nisu instalirali nijedan driver, grafička je imala Microsoft Basic Display Adapter, ili kako se to već naziva. Samo 2D akceleracija. Instalirao intelove drivere za iGPU i sve radi.
A oni kažu laptop nema 3D...
Želite li odabranu poruku proglasiti točnim, funkcionalnim i najboljim rješenjem vašeg problema?
Da, prihvaćam rješenje Odustani
Adresa na koju želite proslijediti poruku**:
Komentar uz poruku:
Pošalji Odustani
*primatelj će vidjeti vašu e-mail adresu
**ukoliko želite poslati na više adresa, odvojite ih točka-zarezom
Ovdje nije moguće korištenje formatiranja teksta niti HTML tagova.
Potpis će, ukoliko ga imate, automatski biti dodan.
Pošalji Odustani
*da biste vidjeli svoju poruku na popisu, morat ćete ručno osvježiti stranicu (F5)