Bilo bi zgodno da naslov govori kako se radi o proizvodnji, a ne eksploataciji.

Zanimljivo: Najveći doprinos povećanju troškovnih rizika bili su elementi povezani s baterijama, poput kobalta, nikla, grafita i neodimija.
Na koji je to način neodimij vezan uz baterije?
Nema ga ni u katodnom ni u anodnom sastavu, ni u separatoru ni nigdje drugdje, bar koliko ja znam.
Ima ga samo u trajnim magnetima u elektromotoru.
Pa dobro, hibridni automobil ima i elektromotor, u principu tvrdnja nije netočna ako je malo neprecizna, tj. nezgrapno sročena.
A i bez nekih teških istraživanja je sasvim logično da je kompliciraniji industrijski proizvod osjetljiviji na veći broj tržišnih i logističkih faktora.
Šteta što se ekonomija ne vodi češće tom logikom - onda bi recimo proizvodnja fosilnih goriva bila u još većoj gabuli u konkurenciji s obnovljivim izvorima.
Želite li odabranu poruku proglasiti točnim, funkcionalnim i najboljim rješenjem vašeg problema?
Da, prihvaćam rješenje Odustani
Adresa na koju želite proslijediti poruku**:
Komentar uz poruku:
Pošalji Odustani
*primatelj će vidjeti vašu e-mail adresu
**ukoliko želite poslati na više adresa, odvojite ih točka-zarezom
Ovdje nije moguće korištenje formatiranja teksta niti HTML tagova.
Potpis će, ukoliko ga imate, automatski biti dodan.
Pošalji Odustani
*da biste vidjeli svoju poruku na popisu, morat ćete ručno osvježiti stranicu (F5)