Spotify novim dizajnom podsjeća na TikTok, Instagr

poruka: 14
|
čitano: 8.722
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Spotify novim dizajnom podsjeća na TikTok, Instagr".
8 godina
offline
Spotify novim dizajnom podsjeća na TikTok, Instagr

Spotify naprosto gura svoje i ne sluša svoje korisnike.

Već godinama korisnici traže mogućnost customizacije naslovne stranice aplikacije, odnosno mogućnost upravljanja što im se prikazuje kad otvore aplikaciju.

I ništa.

Preko 11.000 glasova na support forumu, tisuće komentara i zahtjeva, ali bez pomaka.

Guraju svoje i zapravo ih korisnici ne zanimaju. 

 

https://community.spotify.com/t5/Live-Ideas/All-Platforms-Customize-Start-Screen/idi-p/4528183/page/112#comments

 

Life is jazz. Play it cool.
Moj PC  
8 0 hvala 0
6 godina
offline
Spotify novim dizajnom podsjeća na TikTok, Instagr

Užas. Aplikacija za glazbu mi služi isključivo za slušanje glazbe - ne želim se konektati s fanovima, gledati šta drugi slušaju i slično. 

 
12 0 hvala 0
5 godina
offline
Spotify novim dizajnom podsjeća na TikTok, Instagr

Jebena katastrofa

 

our greatest app evolution yet

 

 

silicon valley/hollywoodski glavonje su stoka najispranijeg mozga na ovom svijetu. Pokojni Steve Jobs, kakav god  da je bio, roštilja se u grobu kad vidi smjer današnjeg UI/UX-a gdje svi kao leminzi bezumno kopiraju jedan retardirani dizajn zato jer taj app koristi milijarda hipnotiziranih teenagera. 

 

Ajde reci mi kakav je jebeni smisao uvoditi videe koje ne možeš premotati po želji nego moraš gledati cijeli video ispočetka ako si propustio sekundu?

 

Drugo: ekrani mobitela su veći nego ikad - koji je smisao album arta preko cijelog jebenog ekrana umjesto da se ekranski prostor pametnije iskoristi za bolji pregled?

 

Sjećam se n7 playera koji je prije 10+ godina imao UI koji ti prikazuje albume vizualno, ovisno o veličini diskografije artista, omogućuje zumiranje i klikanje po albumima. To je bilo za offline glazbu prije streaming servisa, ali i danas postoji - tko sluša offline, po meni jedan od boljih playera vani (slika)

 
8 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Spotify novim dizajnom podsjeća na TikTok, Ins
Vandit kaže...

Užas. Aplikacija za glazbu mi služi isključivo za slušanje glazbe - ne želim se konektati s fanovima, gledati šta drugi slušaju i slično. 

Da. Spotify se gura u podcaste i audio knjige i tu ulaže gomilu love. I taj "social" aspekt me ne zanima. Koga briga što ja slušam i ne zanima me što drugi slušaju. 

 

Podcasti me ne zanimaju, želim samo slušati *moju* muziku, a ne gluposti koje mi Spotify gura pod nos. A nedaj bože da nešto slučajno probaš poslušati, više se toga ne možeš riješiti nikako. To će ti stajati na naslovnici zauvijek.

 

Ispada da sam ja stari konj koji uopće ne razumije "što vole mladi" i "šta se sada nosi". I znate što: baš me briga, samo nek me puste da slušam ono što ja želim i nek mi ne nameću drugo.

 

Life is jazz. Play it cool.
5 godina
offline
Spotify novim dizajnom podsjeća na TikTok, Instagr

Nametanje je u modi. Sta ti znas sto je najbolje za tebe. Oni znaju :)

Nesto mi je ovo jako poznato. Nagrizena jabuka mantra o tome od kada postoje. Korisnik mora nauciti biti poslusan, mi znamo sto je za njega najbolje.

 

Sva sreca pa sam imun na sta ta st4nja koja nam serviraju. Nista stream, drustvene mreze i ostale gluposti.

 
4 0 hvala 0
11 godina
offline
Spotify novim dizajnom podsjeća na TikTok, Instagr

Na svu sreću imam 7 verziju Microsoftovog operacijskog sustava, pa ne mogu instalirat novu verziju. Slično je i sa nekim drugim softwarima. Tko bi reakao da će 7-ica dobiti taj features, a ništa nisam doinstalira. Genijalno.

42
 
3 0 hvala 0
16 godina
offline
Spotify novim dizajnom podsjeća na TikTok, Instagr

Dokle svi drugi provideri imaju lossless opciju, Spotify bi htio biti tiktok. 

Sve menadzere tamo na burzu rada. 

~~ sound sommelier ~~
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Spotify novim dizajnom podsjeća na TikTok, Ins
hudo kaže...

Dokle svi drugi provideri imaju lossless opciju, Spotify bi htio biti tiktok. 

Sve menadzere tamo na burzu rada. 

 i svi imaju bolji zvuk od njih,kako imam a i b sistem na a slušam deezer i tidal preko bluesounda a apple music preko chromecast audia u b sistemu,sva ta tri servisa su miljama ispred po kvaliteti zvuka od spotifia

nije važno sudjelovati važno je pobijediti
22 mjeseca
protjeran
offline
Re: Spotify novim dizajnom podsjeća na TikTok, Ins
hudo kaže...

Dokle svi drugi provideri imaju lossless opciju, Spotify bi htio biti tiktok. 

Sve menadzere tamo na burzu rada. 

 Ma koja burza?! Nema nikakvog razloga za to. Ovo će im sigurno povećati prihode što je i jedini cilj menadžerima. Boli njih briga za šačicu audiofila koji godinama traže lossless opciju. To im je nebitna stavka koja im samo može stvoriti dodatni trošak. Golemoj većini korisnika uopće nije bitan lossless jer im je primarno slušanje u pokretu gdje lossless nema smisla. Ovakvi poput tebe, mene... kojima streaming polako postaje glavni izvor hi-end slušanja njih ne zanimaju jer smo malobrojni. Ja ništa ne zamjeram Spotify-ju već ga jednostavno zaobilazim.

15 godina
offline
Re: Spotify novim dizajnom podsjeća na TikTok, Ins
Mariner kaže...
hudo kaže...

Dokle svi drugi provideri imaju lossless opciju, Spotify bi htio biti tiktok. 

Sve menadzere tamo na burzu rada. 

 Ma koja burza?! Nema nikakvog razloga za to. Ovo će im sigurno povećati prihode što je i jedini cilj menadžerima. 

 Ma, nekima to nikako ne ide u glavu, ljudi otvorili firmu da bi zarađivali novce. 

12 godina
offline
Spotify novim dizajnom podsjeća na TikTok, Instagr

Koja gomila ljutih komentara :)

 

Spotify ima tako lošu poslovnu politiku da opstaje 15 godina na vrhu streaming servisa po broju pretplatnika i po zaradi.

 

Zašto bi dozvolili customizaciju homescreena? Da zatrpaju support pitanjima korisnika koji ne znaju gdje im je nešto nestalo? Zbog 11 000 forumskih glasova? Pa velika većina njihovih korisnika su oni koji na najjednostavniji mogući način žele pristup glazbi, a ne Linux freakovi koji bi customizirali wc papir, Androidaši koji instaliraju custom romove ili općenito zgubidani s foruma (uključujući mene)?!

 

Lossless format? Čemu? Dodatno kompliciranje koje su neki uveli kako bi imali što reklamirati. Sotifyju to ne treba. Imaju ugovore s telekom operaterima gdje je njihov servis uključen u pretplatu ili se nešto sitno doplaćuje i nimalo im u interesu nije da se bandwidth udvostruči ili utrostruči. I onako se streaming sluša na mobitelima i u autima gdje je lossless potpuno besmislen. Lossless je za audiofile a ni jedan audiofil koji drži do sebe ne sluša glazbu sa stream servisa. Sad kad su svi pokupovali ploče neko je negdje spomenuo da magnetofon ipak ima bolji zvuk. Go for it! 

 

Guranje podcasta? Nije guranje kako bi ih se populariziralo nego su podcasti vrlo slušani/gledani i ako ih ti nećeš promovirati učinit će to netko drugi i uzeti ti pretplatnike. Podcasti su puni reklama, što očitih što suptilnih, i Spotify tu uzima svoj dio.

 

Izgled Tik Toka? Svi se mi sprdamo s Tik Tokom i njegovim korisnicima a tamo je lova. Znači što gluplje, banalnije, šarenije, brže... 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 10.3.2023 14:23 (BlueMax).
 
3 2 hvala 0
22 mjeseca
protjeran
offline
Re: Spotify novim dizajnom podsjeća na TikTok, Ins

Izvrsno! 

5 godina
offline
Spotify novim dizajnom podsjeća na TikTok, Instagr

BlueMax Sve što govoriš ima smisla iz poslovne perspektive... ali mi nismo poslovni ljudi nego krajnji korisnici. Dakle mene zaboli što je prosječni korisnik Spotifya debil koji nema svoju volju nego sluša što mu se nametne, od glazbe ili podcasta, i zadovoljan je time. 

 

Ako si kao korisnik nezadovoljan, a imaš i čime biti, onda vokaliziraš to mišljenje. Možda dođe promjena, možda ne, ali od šutnje neće doći sigurno : )

 

 

 

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Spotify novim dizajnom podsjeća na TikTok, Ins
encoding kaže...

BlueMax Sve što govorišima smisla iz poslovne perspektive... ali mi nismo poslovni ljudi nego krajnji korisnici. Dakle mene zaboli što je prosječni korisnik Spotifya debil koji nema svoju volju nego sluša što mu se nametne, od glazbe ili podcasta, i zadovoljan je time. 

 

Ako si kao korisnik nezadovoljan, a imaš i čime biti, onda vokaliziraš to mišljenje. Možda dođe promjena, možda ne, ali od šutnje neće doći sigurno : )

 

 

 

 Samo to ima smisla. Nezadovoljnih će uvijek biti. Firme istražuju tržište kako bi što više i skuplje prodale svoj proizvod. Zadovoljavanje želja 11 000 (to su samo potpisnici na forumu, vjerojatno je riječ o milijunima među kojima sam i ja) postojećih korisnika može značiti gubitak 5 000 000 drugih. Nikad ne možeš svakome udovoljiti. Da Spotify sutra napravi prilagodbu homescreena barem 5 od tih 11 tisuća ne bi bilo zadovoljno. Ovih 6000 zadovoljnih bi tražili da se customizacija napravi i sa Libraryjem. Zašto bi itko išao eksperimentirati s vrhunski prihvaćenim proizvodom? Spotify raste. U jednom trenutku će stagnirati ili početi padati. Tada će se mijenjati neke temeljne stvari ali biti će kasno (sve tako danas funkcionira). Do tada, beri lovu!

 

Meni je Tik Tok teška debilana. Od glupih sadržaja, vertikalnog snimanja i gledanja, užasno koncipiranog pretraživanja... Meni i vjerojatno stotinama milijuna ljudi Youtube je neusporedivo bolji. I što se događa? Youtube ubacuje Youtube shorts, s debilnim sadržajima i vertikalnim snimanjem. Njih ne zanima to što stotine milijuna ljudi misle da je Youtube bolji od Tik Toka. Tržište pokazuje da milijarde ne misle tako.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice