Kolika je cijena punjenja električnih automobila u

poruka: 54
|
čitano: 41.294
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Kolika je cijena punjenja električnih automobila u".
8 godina
offline
Kolika je cijena punjenja električnih automobila u

Jednako kako je struja e-vozilima prestala biti besplatna, tako će doći i vrijeme kad će trošarine koje postoje na benzin i dizel iz kategorije nepostojećih prijeći u kategoriju postojećih i nijedan TD to neće promijeniti.

 
17 0 hvala 0
15 godina
offline
Kolika je cijena punjenja električnih automobila u

Uglavnom, el. auto nema smisla ako ga ne možeš puniti kod kuće.

Moj PC  
18 0 hvala 0
6 godina
offline
Kolika je cijena punjenja električnih automobila u

dok je cijena 1kn za Hepov kwh...vožnja na munjovoze je OK...međutim ako ode cijena na 3kn po kwh u tom slučaju jeftiniji je benzin...a po svemu sudeći...munjovoz bude skupa igračka...kako u nabavi tako i u cijeni po km...u tom slučaju vračamo se na magarce...krave...volove...konje...zar to nije "eko"...jedino te beštije neće proći na tehničkom jer stvaraju metan

mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.4.2023 17:11 (HCMAA).
Moj PC  
12 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Kolika je cijena punjenja električnih automobi
HCMAA kaže...

dok je cijena 1kn za Hepov kwh...vožnja na munjovoze je OK...međutim ako ode cijena na 3kn po kwh u tom slučaju jeftiniji je benzin...a po svemu sudeći...munjovoz bude skupa igračka...kako u nabavi tako i u cijeni po km...u tom slučaju vračamo se na magarce...krave...volove...konje...zar to nije "eko"...jedino te beštije neće proći na tehničkom jer stvaraju metan

Ne samo to, nova tehnologija donosi nove (stare) probleme

 

In 1900, there were over 11,000 hansom cabs on the streets of London alone. There were also several thousand horse-drawn buses, each needing 12 horses per day, making a staggering total of over 50,000 horses transporting people around the city each day.

This huge number of horses created major problems. The main concern was the large amount of manure left behind on the streets. On average a horse will produce between 15 and 35 pounds of manure per day

This became known as the ‘Great Horse Manure Crisis of 1894’.

 

 

 

14 godina
offline
Re: Kolika je cijena punjenja električnih automobi
HCMAA kaže...

dok je cijena 1kn za Hepov kwh...vožnja na munjovoze je OK...međutim ako ode cijena na 3kn po kwh u tom slučaju jeftiniji je benzin...a po svemu sudeći...munjovoz bude skupa igračka...kako u nabavi tako i u cijeni po km...u tom slučaju vračamo se na magarce...krave...volove...konje...zar to nije "eko"...jedino te beštije neće proći na tehničkom jer stvaraju metan

 Kako je skuplji benzin molim te prosvijetli nas. 

 

Ako se cijena popne cak i na 3kn po kWh, za prosjecni automobil koji ima 75kWh bateriju to bi bilo oko 80kwh potrosene elektricne energije na punjenje (ako racunam i gubitke zbog prijenosa), to je onda 80*3=240 kuna za 500km dometa, ili 400km realnog dometa. I dalje daleko jeftinije od benzinaca i dizelasa, da ne kazem da baterijski elektricni automobil dok stoji po gradskim guzvama u kolonama ne trosi gotovo nista, a ICE trosi poprilicno i dok stoji. Prema tome za grad ce i u buducnosti itekako imati financijskog smisla kupiti BEV, a sto se struje tice ona ce uvijek biti jeftinija nocu kad je slaba potraznja i ako nista drugo, bit ce uvijek u rasponu 1-2/kWh u tim satima. Zato treba pametno puniti. 

 

A trosarine za odrzavanje cesta i svih ostalih stvari ce morati kad tad placati i EV vlasnici, da li ce se to dodatno naplatiti kroz vecu registraciju ili ce se kompenzirati kroz vecu cijenu elektricne energije, ostaje za vidjeti. 

15 godina
offline
Kolika je cijena punjenja električnih automobila u

Pruge za vlakove, pruge za tramvaje.

Linux, Arch Linux.
 
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Kolika je cijena punjenja električnih automobila u

Zar je to zbilja pitanje koje si postavlja vlasnik volva iz naslovne slike na clanku ? 

 

 

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Moj PC  
0 1 hvala 0
13 godina
offline
Re: Kolika je cijena punjenja električnih automobi
=XFX=PlayHard kaže...
HCMAA kaže...

dok je cijena 1kn za Hepov kwh...vožnja na munjovoze je OK...međutim ako ode cijena na 3kn po kwh u tom slučaju jeftiniji je benzin...a po svemu sudeći...munjovoz bude skupa igračka...kako u nabavi tako i u cijeni po km...u tom slučaju vračamo se na magarce...krave...volove...konje...zar to nije "eko"...jedino te beštije neće proći na tehničkom jer stvaraju metan

 Kako je skuplji benzin molim te prosvijetli nas. 

 

Ako se cijena popne cak i na 3kn po kWh, za prosjecni automobil koji ima 75kWh bateriju to bi bilo oko 80kwh potrosene elektricne energije na punjenje (ako racunam i gubitke zbog prijenosa), to je onda 80*3=240 kuna za 500km dometa, ili 400km realnog dometa. I dalje daleko jeftinije od benzinaca i dizelasa, da ne kazem da baterijski elektricni automobil dok stoji po gradskim guzvama u kolonama ne trosi gotovo nista, a ICE trosi poprilicno i dok stoji. Prema tome za grad ce i u buducnosti itekako imati financijskog smisla kupiti BEV, a sto se struje tice ona ce uvijek biti jeftinija nocu kad je slaba potraznja i ako nista drugo, bit ce uvijek u rasponu 1-2/kWh u tim satima. Zato treba pametno puniti. 

 

A trosarine za odrzavanje cesta i svih ostalih stvari ce morati kad tad placati i EV vlasnici, da li ce se to dodatno naplatiti kroz vecu registraciju ili ce se kompenzirati kroz vecu cijenu elektricne energije, ostaje za vidjeti. 

 Pa upravo u tome je problem. Što će trebati razmišljati kako, kada i gdje puniti. Doma će biti najjeftinije, ali hej prvo treba uložiti nemali novac za adekvatno punjenje kod kuće. Sve van kuće na određenim punionicama cijene su jake, pa čak i sad često idu skuplje po km nego gorivo. Da ne velim ak želiš brže punjenje, plaćaš još dodatni premium.

Tako da kolega je u pravu, barem kaj se tiče punjenja van kuće, tu je EV skuplji od ICE. Trenutno, al odletjet će i nafta u nebo opet  uskoro...

14 godina
offline
Re: Kolika je cijena punjenja električnih automobi
=XFX=PlayHard kaže...
... da ne kazem da baterijski elektricni automobil dok stoji po gradskim guzvama u kolonama ne trosi gotovo nista, a ICE trosi poprilicno i dok stoji.

 lijepo citiras bedastoce napisane od ljudi koji nikad nisu sjeli u EV.

 

praksa kaze sljedece:

zimi se smrzavas ili jadna li ti baterija/domet, ljeti smrdis gore nego neistusirani vozac bicikla

zimi klasicno vozilo grije besplatno nusproduktom rada motora. ljeti na semaforu hladi akumuliranom hladnocom iz rada klime kao i EV ili pali motor i trosi gorivo, kao sto i EV trosi struju za istu radnju.

 

a u 400 i 500km realnog dometa, uh, bolje da se toga ne doticemo... pitaj svakog normalnog vlasnika EV kako se putuje na duze staze.

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.4.2023 20:24 (flash6).
6 godina
offline
Re: Kolika je cijena punjenja električnih automobi
=XFX=PlayHard kaže...
 Kako je skuplji benzin molim te prosvijetli nas. 

 

 I dalje daleko jeftinije od benzinaca i dizelasa, da ne kazem da baterijski elektricni automobil dok stoji po gradskim guzvama u kolonama ne trosi gotovo nista, a ICE trosi poprilicno i dok stoji. Prema tome za grad ce i u buducnosti itekako imati financijskog smisla kupiti BEV, a sto se struje tice ona ce uvijek biti jeftinija nocu kad je slaba potraznja i ako nista drugo, bit ce uvijek u rasponu 1-2/kWh u tim satima. Zato treba pametno puniti. 

 

 Pa nije. Rekao je da je benzin jeftiniji u tom slučaju. Ne troši dok stoji hahahahahahahahahahahahaha. Klima ljeti, grijač zimi plus smanjen kapacitet radi hladnoće. Kupit ću još kakvih 5 krntija, na selu sam, imam ih gdje i stavit. Elektro mi ne odgovara.

AMD,........is that baba Su trying to sell us dog sh*t or what?
16 godina
offline
Kolika je cijena punjenja električnih automobila u

benzinac-hibrid/dizel - 5L/100km

strujic - 15kWh/100km

 

5L*1.39 = 6.95 euro / 100km (52.3 kn)

15kWh*0.4 = 6 euro / 100km (45 kn)

 

Tu su negdje...

 

 

Those damn scientist people have been promising global warming for years now. But when I go outside it's still very cold. I want the global warming like they promised NOW! I hate being col
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Kolika je cijena punjenja električnih automobi
dejo6 kaže...

Uglavnom, el. auto nema smisla ako ga ne možeš puniti kod kuće.

 I to na solarnim panelima, onda je to win-win situacija 

11 godina
offline
Re: Kolika je cijena punjenja električnih automobi
=XFX=PlayHard kaže...
 Prema tome za grad ce i u buducnosti itekako imati financijskog smisla kupiti BEV 

 Jedino kaj ima smisla kupiti za grad je elektricni motor.

14 godina
offline
Re: Kolika je cijena punjenja električnih automobi
flash6 kaže...
=XFX=PlayHard kaže...
... da ne kazem da baterijski elektricni automobil dok stoji po gradskim guzvama u kolonama ne trosi gotovo nista, a ICE trosi poprilicno i dok stoji.

 lijepo citiras bedastoce napisane od ljudi koji nikad nisu sjeli u EV.

 

praksa kaze sljedece:

zimi se smrzavas ili jadna li ti baterija/domet, ljeti smrdis gore nego neistusirani vozac bicikla

zimi klasicno vozilo grije besplatno nusproduktom rada motora. ljeti na semaforu hladi akumuliranom hladnocom iz rada klime kao i EV ili pali motor i trosi gorivo, kao sto i EV trosi struju za istu radnju.

 

a u 400 i 500km realnog dometa, uh, bolje da se toga ne doticemo... pitaj svakog normalnog vlasnika EV kako se putuje na duze staze.

 Lol, pa ne moram nikoga pitati kad sam vozim Teslu, jako dobro znam koliko EV trosi i koji je realan domet. Po gradu se gotovo bez problema postize WLTP domet naveden na stranicama proizvodjaca, sto je u slucaju mog

Modela S oko 550km dometa, dok je na autocesti uz 150km/h prosjecno to oko 400km. 

 

 

Jasno je ko dobar dan da je elektromotor tu u prednosti u sljedecim uvjetima:

 

a) kad oba ne trebaju ni grijanje ni hladjenje, nego se normalno vozis bez klime

b) kad oba trebaju hladjenje ljeti, elektromotor je opet u ogromnoj prednosti i sustav je daleko efikasniji u proizvodnji elektricne energije u odnosu na ICE

 

 

Jedino gdje ce ICE imati prednost u odnosu na EV kad se stoji u mjestu je slucaj grijanja jer ce se iskoristiti ogromna kolicina otpadne topline iz motora, ali to je samo u tih par zimskih mjeseci, sve ostalo teska pusiona na strani ICE-a! 

13 godina
offline
Kolika je cijena punjenja električnih automobila u

Pozdrav ekipi..

 

Samo što nitko u ovom clanku ne piše nakon koliko km se isplati elektricni auto u odnosu na benzinca ili dizela...cini mi se da ni jedan nije ispod 100.000km...a neki godišnji prosijek u RH je 10.000-12.000km

A i biti ce zanimljivo vidjeti kad prodje npr 6-8 g tko ce kupiti rabljenog elektricar s obzirom na pad kapaciteta baterije i cijenom nove...

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.4.2023 22:17 (Berkut).
Moj PC  
4 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Kolika je cijena punjenja električnih automobi
SupremeCommander kaže...

benzinac-hibrid/dizel - 5L/100km

strujic - 15kWh/100km

 

5L*1.39 = 6.95 euro / 100km (52.3 kn)

15kWh*0.4 = 6 euro / 100km (45 kn)

 

Tu su negdje...

 

 

 Volio bih vidjeti tih 5 litara u praksi.... papir svasta trpi. 

14 godina
offline
Re: Kolika je cijena punjenja električnih automobi
Berkut kaže...

Pozdrav ekipi..

 

Samo što nitko u ovom clanku ne piše nakon koliko km se isplati elektricni auto u odnosu na benzinca ili dizela...cini mi se da ni jedan nije ispod 100.000km...a neki godišnji prosijek u RH je 10.000-12.000km

A i biti ce zanimljivo vidjeti kad prodje npr 6-8 g tko ce kupiti rabljenog elektricar s obzirom na pad kapaciteta baterije i cijenom nove...

 Isto kao sto se normalni ljudi pitaju istu stvar prilikom kupnje polovne izraubane krame iz Njemacke s 200k km i vracene kilometraze kojoj samo sto nije otisao automatski mjenjac, kojoj samo sto nije puknuo neki od kljucnih lezaja, lanac, 150 mogucih i nemogucih stvari na motoru... a o DPF filterima, EGR-u i ostalom smecu da i ne govorim. 

 

Jbg, ne kupujes novo, uvijek nosis odredjeni rizik da nesto nece biti kako treba. U pravilu novije kemije baterija, posebice LFP, nece imati problema s gubitkom kapaciteta cak ni nakon 10 godina. I proizvodjaci ce s vremenom sve vise dizati garancije za baterije jer traju daleko duze od predvidjenog. 

 

Evo sto kaze Revija HAK, inace dezurni mrzitelji svega elektricnog. Kad oni kazu da baterija rijetko odlazi, onda znas da fkt ne odlazi :D 

 

https://revijahak.hr/2023/03/30/koliko-traju-baterije-na-elektricnim-vozilima-zamjene-su-poprilicno-rijetke/

13 godina
offline
Re: Kolika je cijena punjenja električnih automobi
=XFX=PlayHard kaže...
SupremeCommander kaže...

benzinac-hibrid/dizel - 5L/100km

strujic - 15kWh/100km

 

5L*1.39 = 6.95 euro / 100km (52.3 kn)

15kWh*0.4 = 6 euro / 100km (45 kn)

 

Tu su negdje...

 

 

 Volio bih vidjeti tih 5 litara u praksi.... papir svasta trpi. 

 Moj dizel lagano i 4l u idealnim uvjetima (otvorena cesta). Tank 45l preko 1000km napravim.

I za 2 min pun za novih 1000km... Kad na to dođe EV, može

15 godina
offline
Re: Kolika je cijena punjenja električnih automobi
zuper kaže...

 Moj dizel lagano i 4l u idealnim uvjetima (otvorena cesta). Tank 45l preko 1000km napravim.

I za 2 min pun za novih 1000km... Kad na to dođe EV, može

 

Koji postotak ljudi radi preko 1000 km? Hrvatski prosjek je nekih 13000km što bi značilo oko 35km dnevno, odnosno 50 km dnevno ako se vozi samo preko tjedna. Tu i tamo se odradi neki put na more ili izlet pa treba malo više isplanirati gdje će se puniti, ali za veliku većinu ljudi, domet el. auta je sasvim dovoljan.

Tko visoko leti, štedi gorivo.
14 godina
offline
Re: Kolika je cijena punjenja električnih automobi
=XFX=PlayHard kaže...

 Lol, pa ne moram nikoga pitati kad sam vozim Teslu, jako dobro znam koliko EV trosi i koji je realan domet. Po gradu se gotovo bez problema postize WLTP domet naveden na stranicama proizvodjaca, sto je u slucaju mog

Modela S oko 550km dometa, dok je na autocesti uz 150km/h prosjecno to oko 400km. 

 

 

Jasno je ko dobar dan da je elektromotor tu u prednosti u sljedecim uvjetima:

 

a) kad oba ne trebaju ni grijanje ni hladjenje, nego se normalno vozis bez klime

b) kad oba trebaju hladjenje ljeti, elektromotor je opet u ogromnoj prednosti i sustav je daleko efikasniji u proizvodnji elektricne energije u odnosu na ICE

 

 

Jedino gdje ce ICE imati prednost u odnosu na EV kad se stoji u mjestu je slucaj grijanja jer ce se iskoristiti ogromna kolicina otpadne topline iz motora, ali to je samo u tih par zimskih mjeseci, sve ostalo teska pusiona na strani ICE-a! 

 evo, izjavljujem da lazes: ili ne vozis teslu S (vjerojatno) ili lazes o stvarnoj potrosnji!

 

interesantno, tvoji podaci se razlikuju od svih realnih mjerenja obicnih ljudi i strucnih casopisa.

 

pitam se zasto ekipa vozi za Split u desnoj traci, prosjecno 100 ili cak 80km/h?

 

kad ne treba grijanje ni hladjenje? realno, na nasim prostorima, to je postalo nestvarno. vecinom se uvjeti izmjenjuju tako da trebas ili jedno ili drugo. prosjecnih dana u godini ima najmanje. to sto se vozaci EV mrznu zimi, a kuhaju ljeti, to je samo dokazivanje samom sebi da cijela prica ima smisla, a kad sve zbrojis nema.

 

hibrid da, cisto EV je totalni besmisao osim eventualno za grad, a vecini ni tad.

 

da ne velim, zamisli teoretski da svi predjemo na EV, nastao bi kolaps el. mreze. nema sanse sa trenutnim proizvodnim kapacitetima. da ne pricam o cijeni el energije tad, sa takvom potraznjom.

14 godina
offline
Re: Kolika je cijena punjenja električnih automobi
Shamrock kaže...

Koji postotak ljudi radi preko 1000 km? Hrvatski prosjek je nekih 13000km što bi značilo oko 35km dnevno, odnosno 50 km dnevno ako se vozi samo preko tjedna. Tu i tamo se odradi neki put na more ili izlet pa treba malo više isplanirati gdje će se puniti, ali za veliku većinu ljudi, domet el. auta je sasvim dovoljan.

istina.

rijetki rade toliku kilometrazu.

 

no kad ti posao ukljucuje putovanja, EV nije za tebe.

kad nemas mogucnost punjenja preko noci (kuca/garaza), EV nije za tebe.

 

relativno je isplativ mali gradski EV auto, no i to su pobili testovima i izracunima. ispada da je ekonomski i okolisno najisplativiji mali gradski benzinac. najmanje trosi, najmanji je energetski otisak u 10 godina koristenja.

14 godina
offline
Re: Kolika je cijena punjenja električnih automobi
=XFX=PlayHard kaže...
SupremeCommander kaže...

benzinac-hibrid/dizel - 5L/100km

strujic - 15kWh/100km

 

5L*1.39 = 6.95 euro / 100km (52.3 kn)

15kWh*0.4 = 6 euro / 100km (45 kn)

 

Tu su negdje...

 

 

 Volio bih vidjeti tih 5 litara u praksi.... papir svasta trpi. 

 to ti je otprilike kao i tvojih 500 km dosega. 80km/h, samo lagano i polako...

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.4.2023 23:45 (flash6).
15 godina
offline
Re: Kolika je cijena punjenja električnih automobi

Kaj mijenjate automobile svakih 6-8 godina? Ja planiram svojeg voziti dok se ne raspadne. Kupil novoga jer mi komplet limarija strula pa mi je bilo dosta popravljanja. I novog bum vozil sljedecih 15-20g, sve dok prolazi tehnicki ili ne trebam jos jedan auto ne mijenjam.

 

Ne poznam nikoga tko kupuje i mijenja auto ko carape, izuzev par njih koji imaju love pa gledaju one fine bembare i mercedese, ali njima je to jedna uplata, a nama smrtnicima kredit.

Linux, Arch Linux.
14 godina
offline
Re: Kolika je cijena punjenja električnih automobi
flash6 kaže...
=XFX=PlayHard kaže...

 Lol, pa ne moram nikoga pitati kad sam vozim Teslu, jako dobro znam koliko EV trosi i koji je realan domet. Po gradu se gotovo bez problema postize WLTP domet naveden na stranicama proizvodjaca, sto je u slucaju mog

Modela S oko 550km dometa, dok je na autocesti uz 150km/h prosjecno to oko 400km. 

 

 

Jasno je ko dobar dan da je elektromotor tu u prednosti u sljedecim uvjetima:

 

a) kad oba ne trebaju ni grijanje ni hladjenje, nego se normalno vozis bez klime

b) kad oba trebaju hladjenje ljeti, elektromotor je opet u ogromnoj prednosti i sustav je daleko efikasniji u proizvodnji elektricne energije u odnosu na ICE

 

 

Jedino gdje ce ICE imati prednost u odnosu na EV kad se stoji u mjestu je slucaj grijanja jer ce se iskoristiti ogromna kolicina otpadne topline iz motora, ali to je samo u tih par zimskih mjeseci, sve ostalo teska pusiona na strani ICE-a! 

 evo, izjavljujem da lazes: ili ne vozis teslu S (vjerojatno) ili lazes o stvarnoj potrosnji!

 

interesantno, tvoji podaci se razlikuju od svih realnih mjerenja obicnih ljudi i strucnih casopisa.

 

pitam se zasto ekipa vozi za Split u desnoj traci, prosjecno 100 ili cak 80km/h?

 

kad ne treba grijanje ni hladjenje? realno, na nasim prostorima, to je postalo nestvarno. vecinom se uvjeti izmjenjuju tako da trebas ili jedno ili drugo. prosjecnih dana u godini ima najmanje. to sto se vozaci EV mrznu zimi, a kuhaju ljeti, to je samo dokazivanje samom sebi da cijela prica ima smisla, a kad sve zbrojis nema.

 

hibrid da, cisto EV je totalni besmisao osim eventualno za grad, a vecini ni tad.

 

da ne velim, zamisli teoretski da svi predjemo na EV, nastao bi kolaps el. mreze. nema sanse sa trenutnim proizvodnim kapacitetima. da ne pricam o cijeni el energije tad, sa takvom potraznjom.

 Daj si malo pogledaj testove ako meni vec ne vjerujes, moj Model S ima bateriju 100kWh kao ovaj iz usporednog testa s Taycanom. Naravno ovisi pricamo li o zimi ili ljetu, imamo li zimske ili ljetne gume, puse li jak vjetar kontra automobila ili ne. 

 

Medjutim kod mene je prosjecna potrosnja na autoputu uz brzinu 140-150km/h negdje oko 240 Wh/km iliti 24 kWh/100km. 

 

Jednostavnom matematikom dolazimo do toga da za 400km potrosim 4*24kWh=96kWh baterije sto otprilike i je iskoristiv, neto iznos od deklariranih 100kWh baterije. 

 

Evo i usporednog testa s Taycanom, njima je uz prosjecnu brzinu 110-120km/h na njemackom Autobahnu potrosnja bila oko 21.4 kWh/100 km i imali su domet pri tim brzinama od 424km.

 

https://nextmove.de/autobahn-reichweitentest-taycan-vs-model-s/?privacy=updated

14 godina
offline
Kolika je cijena punjenja električnih automobila u

a evo koliko je brutalno efikasan novi model S Plaid. 

 

Lik u videu se vozio prosjecno 70mph (112km/h) autocestom i ostvario je domet od 365 miles (587km) uz prosjecnu potrosnju 263Wh/mi (163Wh/km). Malo je rec brutalno. 

 

A elektricni automobili su tek krenuli s pravim razvojem, sto li nas tek ceka za 10-15 godina?! 

 

 

 

 
2 2 hvala 0
14 godina
offline
Kolika je cijena punjenja električnih automobila u

a evo koliko je brutalno efikasan novi model S Plaid sa 100kWh baterijom. 

 

Lik u videu se vozio prosjecno 70mph (112km/h) autocestom i ostvario je domet od 365 miles (587km) uz prosjecnu potrosnju 263Wh/mi (163Wh/km). Malo je rec brutalno. 

 

A elektricni automobili su tek krenuli s pravim razvojem, sto li nas tek ceka za 10-15 godina?! 

 

 

 

 
0 3 hvala 0
3 godine
offline
Kolika je cijena punjenja električnih automobila u

HAHAH, ja da se na autoputu vozim prosjecno 112km/h s svojim Dizlom napravio bi jedno 5000km s jednim punjenjem koliko auto Ne troši, sry lažem preko 7000km
ps. za 10-15g nas nista ne ceka baterije se nisu pomakle s mjesta daj procitaj nešto.

Poruka je uređivana zadnji put sri 5.4.2023 1:15 (Boris grozni).
Moj PC  
4 6 hvala 1
14 godina
offline
Re: Kolika je cijena punjenja električnih automobi
Boris grozni kaže...

HAHAH, ja da se na autoputu vozim prosjecno 112km/h s svojim Dizlom napravio bi jedno 5000km s jednim punjenjem koliko auto Ne troši
ps. za 10-15g nas nista ne ceka baterije se nisu pomakle s mjesta daj procitaj nešto.

 baterije se nisu pomakle s mjesta? majko moja mila kakvi sve debili ovdje komentiraju... 

8 godina
offline
Kolika je cijena punjenja električnih automobila u

baterije doživljavaju evoluciju, a njima (i nama) treba revolucija. kad se ona dogodi, fućkaš aute, oni će biti nebitni u tom trenutku, jer se tada mijenja geopolitika na planetarnoj razini. jeftino spremanje energije znači da ti više neće trebati niti rusija niti saudijska arabija niti nafta općenito. to će biti geopolitički tektonski poremećaj...

 

ušteda i tesla od 50k ne idu ruku pod ruku. dok postoje subvencije na auto i "pseudo" subvencije na struju (bez trošarina) do tad su ev-ovi obećana zemlja. kad i jedno i drugo presuši, a počelo je, budemo onda vidjeli koliko će ekipe iz svojeg džepa plaćat ekologiju.

 
6 0 hvala 0
3 godine
offline
Kolika je cijena punjenja električnih automobila u

Nema više smisla ovdje objavljivati bilo šta o EV jer to je magnet za sve elemente kojima je dizel i dalje vrhunac tehnologije, dionica Zagreb-Split ultimativno mjerilo za sve, a baterije stagniraju od 1985. Čitamo uvijek ista pretjerivanja, besmislice i natezanja. Razumijem da Bug želi prikupiti nešto klikova za Autonet, ali bilo bi dovoljno staviti neki prominentni link.

Ruhe im Puff
 
10 3 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice