Filmska pljačka: iz Appleove trgovine ukradeno pro

poruka: 4
|
čitano: 4.682
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Filmska pljačka: iz Appleove trgovine ukradeno pro".
15 godina
offline
Filmska pljačka: iz Appleove trgovine ukradeno pro

"cijene", ne "vrijednosti". vrijednost je kvalitativna kategorija i izrazito relativna ("kako kome"), dok je cijena kvantitativna (i može - ali ne nužno! - biti pokušaj izražavanja vrijednosti. u divljačkom kapitalinjarskom marketingu "cijena" je sredstvo postizanja određenog cilja na tržištu: zauzimanje pozicije, ubijanje konkurencije, stvaranja psiholoških pojava itd.) i najčešće s vrijednošću ("šć", ne "šč") nema ni najdalje rodbinske veze. u krajnjim slučajevima, cijena može biti ogromna a vrijednost nikakva (v. pod "điđe") ili obratno (v. pod "čaša vode u pustinji"). 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
12 2 hvala 0
15 godina
suspendiran
offline
Re: Filmska pljačka: iz Appleove trgovine ukradeno
Ajar kaže...

"cijene", ne "vrijednosti". vrijednost je kvalitativna kategorija i izrazito relativna ("kako kome"), dok je cijena kvantitativna (i može - ali ne nužno! - biti pokušaj izražavanja vrijednosti. u divljačkom kapitalinjarskom marketingu "cijena" je sredstvo postizanja određenog cilja na tržištu: zauzimanje pozicije, ubijanje konkurencije, stvaranja psiholoških pojava itd.) i najčešće s vrijednošću ("šć", ne "šč") nema ni najdalje rodbinske veze. u krajnjim slučajevima, cijena može biti ogromna a vrijednost nikakva (v. pod "điđe") ili obratno (v. pod "čaša vode u pustinji"). 

Bolje divljački kapitalinjarski marketing nego divljački komunjarski regularizam, to je napr. razlika između Sjeverne i Južne Koreje. U Sjevernoj antiglobalisti i suverenisti sve reguliraju, a u Južnoj sluge američkog imperijalizma i kapitalizma dozvoljavaju divljački kapitalinjarski marketing. U jednoj ljudi gladuju. Pogodi kojoj? 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 9.4.2023 10:48 (rjakopec).
12 mjeseci
protjeran
offline
Re: Filmska pljačka: iz Appleove trgovine ukradeno
rjakopec kaže...
Ajar kaže...

"cijene", ne "vrijednosti". vrijednost je kvalitativna kategorija i izrazito relativna ("kako kome"), dok je cijena kvantitativna (i može - ali ne nužno! - biti pokušaj izražavanja vrijednosti. u divljačkom kapitalinjarskom marketingu "cijena" je sredstvo postizanja određenog cilja na tržištu: zauzimanje pozicije, ubijanje konkurencije, stvaranja psiholoških pojava itd.) i najčešće s vrijednošću ("šć", ne "šč") nema ni najdalje rodbinske veze. u krajnjim slučajevima, cijena može biti ogromna a vrijednost nikakva (v. pod "điđe") ili obratno (v. pod "čaša vode u pustinji"). 

Bolje divljački kapitalinjarski marketing nego divljački komunjarski regularizam, to je napr. razlika između Sjeverne i Južne Koreje. U Sjevernoj antiglobalisti i suverenisti sve reguliraju, a u Južnoj sluge američkog imperijalizma i kapitalizma dozvoljavaju divljački kapitalinjarski marketing. U jednoj ljudi gladuju. Pogodi kojoj? 

 

Komunjarski regularizam? A EU ne primjenjuje regule? EU je bolesno preregulirana / prenormirana.

 

Divljački kapitalistički marketing nam je uništio živote. Osim papirnate knjige, gotovo i nema sadržaja kojeg je moguće konzumirati bez reklama. A one koji se najagresivnije reklamiraju svoje proizvode i usluge zaobilazim u širokom luku. Zbog čega? Zbog sve niže kvalitete i sve glasnijih i agresivnijih reklama.

 

I mislim da si promašio medij za svoje komentare.

14 godina
offline
Re: Filmska pljačka: iz Appleove trgovine ukradeno
Ajar kaže...

"cijene", ne "vrijednosti". vrijednost je kvalitativna kategorija i izrazito relativna ("kako kome"), dok je cijena kvantitativna (i može - ali ne nužno! - biti pokušaj izražavanja vrijednosti. u divljačkom kapitalinjarskom marketingu "cijena" je sredstvo postizanja određenog cilja na tržištu: zauzimanje pozicije, ubijanje konkurencije, stvaranja psiholoških pojava itd.) i najčešće s vrijednošću ("šć", ne "šč") nema ni najdalje rodbinske veze. u krajnjim slučajevima, cijena može biti ogromna a vrijednost nikakva (v. pod "điđe") ili obratno (v. pod "čaša vode u pustinji"). 

Upravo si napisao da cijena = vrijednost. Ako kupac X novčanikom potvrdi da điđa njemu vrijedi 1000 novaca onda je to vrijednost te điđe. Neka budala razvija AI software i njemu nova high end grafička vrijedi 5000€, tebi vrijedi 5€ jer ti taman visinom odgovara za podložit ormar da se ne klima... tebi prihvatljiva cijena je drugačija od one koju je trgovac izvjesio. Proizvod je namijenjen onoj budali koja razvija nekakav eiaj, a ti ćeš pod nogu antiknog ormara stavit stare brojeve BUGa, koji opet nekome vrijede više nego tebi. Prodavatelju je u interesu prodati proizvod, pa je izvjesio cijenu u skladu s vrijednošću njegovom kupcu, to što ti nisi kupac je druga priča.
Možemo sve gledati i obratno, Sandokanu iz Paraga Caravaggiova slika ne vrijedi skoro ništa. Bolje se ugrijao na komadu bukve nego na toj vražijoj slici i još je smrdila dok je gorila. Njegova "prava vrijednost" je kao i tvoja za điđu jer niste ciljano tržište.
Naravno da vrijednost ne čini samo funkcionalna komponenta.
Čak i u "divljačkom kapitalinjarskom" marketingu cijena je samo jedan od 4P. Kao što je i Miro Ungar bio samo jedan od 4M. 

P.S. da, popio sam malo pred spavanje :-)

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice