Korištenje supravodljivih materijala...
Šta, napravili su ih da rade na sobnoj temperaturi (nisu) ili drže bateriju na 5 K (ne bih rekao)?
Korištenje supravodljivih materijala...
Šta, napravili su ih da rade na sobnoj temperaturi (nisu) ili drže bateriju na 5 K (ne bih rekao)?
Ovo je revolucionarno ili teski bullshit
I eto, još jedna revolucionarna baterija. Stalno čekam neki stvarni napredak, a on nikako da stigne. I ovo - korštenje supravodljivih materijala - žele li bateriju držati u tekućem heliju? Jer koliko ja znam, sveti gral elektrotehnike - supravodič na sobnoj temperaturi još nije na vidiku. Ovako smo Ajar i ja dobili svoju tjednu dozu superbaterija.
Najvažniji problemi nisu spomenuti. Cijena i vijek trajanja. Ako ja nakon deset godina moram dati 10-20 tisuća eura za novu bateriju onda je to i dalje beskorisno.
Ako ova, ovakva tehnologija trajanja jednog ciklusa garantira do 1000 kilometara, koliko bi onda njezin pandan mogao trajati u mobitelima, tabletama ili laptopovima ?!?!
I eto, još jedna revolucionarna baterija. Stalno čekam neki stvarni napredak, a on nikako da stigne. I ovo - korštenje supravodljivih materijala - žele li bateriju držati u tekućem heliju? Jer koliko ja znam, sveti gral elektrotehnike - supravodič na sobnoj temperaturi još nije na vidiku. Ovako smo Ajar i ja dobili svoju tjednu dozu superbaterija.
ovisi kolika je temperatura u "predmetnoj" sobi . supravodljivost se može postići i (pozamašnim) tlakom, neovisno o temperaturi. i odnosi se samo na istosmjernu struju. a smrekar ionako samo dila bs (mr. džirlo portala) en gros, e ne bi li se popunio prostor na stranici, između oglasa. usput, jutros sam ponovo kupio paketić ba(k)terija aaa i dvije 2032. i ne nadam se ičemu u ovom životu, jer nema tog biznisa koji će se izdašne dobiti odreći bez borbe.
Vjerovatno bliže 100 kWh, jer je Mercedes pokrenuo taj trend s EQXX, sad u narednim godinama glavni hype bude 1000 km+ EV.
A za punjač lako, kad si sam u punionici dobiješ punu snagu, dođe još netko pa se prepolovi itd., i to nije nikakav problem jer uz puno punionica zauzeće im konstantno pada.
Jedino ono kaj je kolega iznad napisao, punionice su nelogično skupe, kužim da je porez na early adoptere, ali...
Svi internet sajtovi koji prate nove tehnologije bruje o tome, pa i autor ovog teksta je stavio riječ "navodno", ne znam zašto uvijek napadate glasnika?
Ovdje je malo informativniji tekst:
https://electrek.co/2023/06/07/chinese-unicorn-startup-ev-battery-operates-normal-in-winter/
Za sada nigdje ne vidim nezavisnih testova koji bi to potvrdili.
Svi automobili su registrirani. Ja nisam nikad registrirao auto u Kini, ali pretpostavljam da je procedura slična kao i kod nas. A teško da bi kod nas uspio registrirati auto bez baterije (ili rezervoara za gorivo) i motora.
Ali Kina je to. Sve je moguće.
Svi automobili su registrirani. Ja nisam nikad registrirao auto u Kini, ali pretpostavljam da je procedura slična kao i kod nas. A teško da bi kod nas uspio registrirati auto bez baterije (ili rezervoara za gorivo) i motora.
Ali Kina je to. Sve je moguće.
Registriraš i izvadiš najskuplje komponente i zezneš investitore. Lovce u mutnom imaš svugdje
Ako će tu bateriju proizvodit kineski proizvođač za BYD (vjerovatno najveći proizvođač hybrida u Kini), onda će biti stvarno veselo. I ovako im svaki 500-ti EV se samo zapali unutar 2 godine, jer nema nikakvih pravila i Q&A...
Svi automobili su registrirani. Ja nisam nikad registrirao auto u Kini, ali pretpostavljam da je procedura slična kao i kod nas. A teško da bi kod nas uspio registrirati auto bez baterije (ili rezervoara za gorivo) i motora.
Ali Kina je to. Sve je moguće.
Registriraš i izvadiš najskuplje komponente i zezneš investitore. Lovce u mutnom imaš svugdje
A kako se 10.000 bez baterije i motora doveze na livadu, uredno posloži i ostavi da trunu?
Svi automobili su registrirani. Ja nisam nikad registrirao auto u Kini, ali pretpostavljam da je procedura slična kao i kod nas. A teško da bi kod nas uspio registrirati auto bez baterije (ili rezervoara za gorivo) i motora.
Ali Kina je to. Sve je moguće.
Registriraš i izvadiš najskuplje komponente i zezneš investitore. Lovce u mutnom imaš svugdje
A kako se 10.000 bez baterije i motora doveze na livadu, uredno posloži i ostavi da trunu?
Oprema se skine u radionici i onda odveze paukom i uredno služi. mislim ima načina kad se hoće.
Ako će tu bateriju proizvodit kineski proizvođač za BYD (vjerovatno proizvođač hybrida u Kini), onda će biti stvarno veselo. I ovako im svaki 500-ti EV se samo zapali unutar 2 godine, jer nema nikakvih pravila i Q&A...
Tako se u Kini testira proizvod. Pustiš u prodaju na domaćem tržištu i vidiš kako će se proizvod ponašat. Ako bude kakvih problema u hodu ih otklanjaš. Straha od tužbi nema u za kineskog prizvođaća. Tako je jeftinije i brže.
znači da su kao Ameri (Ford Pinto i par centi za poklopac spremnika) ?
nije više ni U.S.A. s cijenom benzina jeftina kao nekada..
Po zadnjim podacima je litra 95 supera 1$..
Opet je to jeftino za EU, a pogotovo hrvatske uvjete, no nije kao nekada, litra ....četvrt dolara odn. 25 centi..
Vjerojatno su im izvadili baterije
Nisu. To je Edison Bailey car i maksimalni domet mu je bio 80 milja (u prometu). 1000 Miles Endurance je ime utrke u kojoj su sudjelovali (i bili zadnji). Možda je to čak bila prekretnica kod koje se definitivno odustalo od električnih auta jer je ovaj Bailey reklamiran ko čudo tehnike (pada mi na pamet jedan današnji proizvođač) a u stvarnom životu bio je potpuno inferioran tadašnjim benzinskim automobilima i u pogledu brzine, pouzdanosti i dometa (opet mi na pamet pada taj isti proizvođač).
Jučer po jadranskoj magistrali vozim iza Hyundai Ioniq 5 (meni najljepši auto u zadnje vrijeme). Njih četvero unutra otvorenih prozora crkavaju od vrućine i voze 40-45kmh. Iza sebe složili kolonu od par kilometara, a nemaš ih gdje prestići jer je gužva iz drugog smjera. Eto tako izgleda električna budućnost.
Nisu. To je Edison Bailey car i maksimalni domet mu je bio 80 milja (u prometu). 1000 Miles Endurance je ime utrke u kojoj su sudjelovali (i bili zadnji). Možda je to čak bila prekretnica kod koje se definitivno odustalo od električnih auta jer je ovaj Bailey reklamiran ko čudo tehnike (pada mi na pamet jedan današnji proizvođač) a u stvarnom životu bio je potpuno inferioran tadašnjim benzinskim automobilima i u pogledu brzine, pouzdanosti i dometa (opet mi na pamet pada taj isti proizvođač).
Jučer po jadranskoj magistrali vozim iza Hyundai Ioniq 5 (meni najljepši auto u zadnje vrijeme). Njih četvero unutra otvorenih prozora crkavaju od vrućine i voze 40-45kmh. Iza sebe složili kolonu od par kilometara, a nemaš ih gdje prestići jer je gužva iz drugog smjera. Eto tako izgleda električna budućnost.
Ali pajdo on je ugljično neutralan
Zanimljivo da je žena Henrija Forda, Klara, radije vozila električni auto konkurencije nego bilo što iz njegove ergele.
Mislim da su automobili i ostala teža vozila na baterije samo prelazna faza koja neće još dugo trajati, budućnost je u vodiku i amonijaku kao gorivu.
Barem onoliko dokle će biti neke budućnosti, jer eto neki pajde ne vide dulje od vlastite današnjice
Jučer po jadranskoj magistrali vozim iza Hyundai Ioniq 5 (meni najljepši auto u zadnje vrijeme). Njih četvero unutra otvorenih prozora crkavaju od vrućine i voze 40-45kmh. Iza sebe složili kolonu od par kilometara, a nemaš ih gdje prestići jer je gužva iz drugog smjera. Eto tako izgleda električna budućnost.
Ne tako ne izgleda električna budućnost, tako izgleda električna sadašnjist.
Kako su svi ograničeni s razmišljanjem i bez vizije. Ali svaki put kad je neka nova tehnologija uvjek isto, svi se ponašaju kao da neće napredovati nego će stalno biti isto.
Bilo je tako i kad sus e pojavili prvi automobili. Koliki im je domet bio ? Koliko je benzinskih stanica bilo ? Koliko su trošili ? Kolika je cijena vozila bila ?
A evo danas svi kmeče kako je to najbolje i kako električni ništa ne valjaju.
Za 10 - 20 -30 godina kad se tehnologija unaprijedi, bolje baterije, nitko se neće niti osvrnuti na današnja vozila, osim pokojeg entuzijasta.
Električna budućnost će biti auti s dometom kao i sadašnji ako ne i veći, punjenje u roku par minuta, cijene u razini današnjih vozila, a ako pojeftine proizvodnju baterija i manje.
Baš me zanima koliko će biti ljudi kojima će nedostajati tankanje benzina, servisi vozila i sl.
Da danas nisu zamjena za postojeća vozila kad su u pitanju dulje relacije, ali već za po gradu su itekeko adekvatni, znači imati električni kao drugo vozilo za vozikanje po gradu je sasvim ok (samo da im cijena dodatno padne)
Zanimljivo da je žena Henrija Forda, Klara, radije vozila električni auto konkurencije nego bilo što iz njegove ergele.
Mislim da su automobili i ostala teža vozila na baterije samo prelazna faza koja neće još dugo trajati, budućnost je u vodiku i amonijaku kao gorivu.
Barem onoliko dokle će biti neke budućnosti, jer eto neki pajde ne vide dulje od vlastite današnjice
Žene imaju neshvatljiv odnos prema mirisu benzina.
Jučer po jadranskoj magistrali vozim iza Hyundai Ioniq 5 (meni najljepši auto u zadnje vrijeme). Njih četvero unutra otvorenih prozora crkavaju od vrućine i voze 40-45kmh. Iza sebe složili kolonu od par kilometara, a nemaš ih gdje prestići jer je gužva iz drugog smjera. Eto tako izgleda električna budućnost.
Ne tako ne izgleda električna budućnost, tako izgleda električna sadašnjist.
Kako su svi ograničeni s razmišljanjem i bez vizije. Ali svaki put kad je neka nova tehnologija uvjek isto, svi se ponašaju kao da neće napredovati nego će stalno biti isto.
Bilo je tako i kad sus e pojavili prvi automobili. Koliki im je domet bio ? Koliko je benzinskih stanica bilo ? Koliko su trošili ? Kolika je cijena vozila bila ?
A evo danas svi kmeče kako je to najbolje i kako električni ništa ne valjaju.
Za 10 - 20 -30 godina kad se tehnologija unaprijedi, bolje baterije, nitko se neće niti osvrnuti na današnja vozila, osim pokojeg entuzijasta.
Električna budućnost će biti auti s dometom kao i sadašnji ako ne i veći, punjenje u roku par minuta, cijene u razini današnjih vozila, a ako pojeftine proizvodnju baterija i manje.
Baš me zanima koliko će biti ljudi kojima će nedostajati tankanje benzina, servisi vozila i sl.
Da danas nisu zamjena za postojeća vozila kad su u pitanju dulje relacije, ali već za po gradu su itekeko adekvatni, znači imati električni kao drugo vozilo za vozikanje po gradu je sasvim ok (samo da im cijena dodatno padne)
Evo nam i vizionara!
Niti je tehnologija nova niti je budućnost svjetlija od sadašnjosti. Ovim tempom elektrifikacije voznog parka i izgradnje infrastrukture jasno je da će kroz 10 godina situacija biti gora nego danas jer u infrastrukturu nitko nema interes ulagati.
Ove priče o boljoj tehnologiji, boljim baterijama, boljoj infrastrukturi... identične su onima od prije 10 godina. U stvarnosti napredak je manji čak i od onog koji sam ja, kao skeptik, očekivao. Tankanje benzina nedostajat će svima onima koji bi stali 2 minute napuniti i onda vozili 1000km. Servisi neće faliti nikome jer će ih biti više nego sad.
Možeš ti nekoga nazivati ograničenim ili kmečalom. Nema ljutnje. Mene ti podsjećaš na onoga ko puši reklame kako jedna kap Jar-a opere 300 teća i pijata. Pušiti nečiji marketing i ponavljati floskule ne znači biti vizionar.
Slažem se da bi električni auto za po gradu bio ok da nisu cijene kakve jesu. Ovako ga s kućnim punjenjem isplatiš na 200 000km koje nikad nećeš napraviti. Samo što bi benzinca i onda mogao prodati barem za 10% početne cijene dok električnog tada nitko neće kupiti. Drugi problem električnog auta za po gradu je to što ogromna većina ljudi koji žive u gradu nemaju gdje puniti a ako će puniti na javnim punionicama onda im je već cijena kao da voze benzinca (dizelaša je odavno pretekla) s daljnjom tendencijom rasta.
Eklektični auti danas su teška prevara. Kako će biti za 10 godina? Isto ili gore.
Želite li odabranu poruku proglasiti točnim, funkcionalnim i najboljim rješenjem vašeg problema?
Da, prihvaćam rješenje Odustani
Adresa na koju želite proslijediti poruku**:
Komentar uz poruku:
Pošalji Odustani
*primatelj će vidjeti vašu e-mail adresu
**ukoliko želite poslati na više adresa, odvojite ih točka-zarezom
Ovdje nije moguće korištenje formatiranja teksta niti HTML tagova.
Potpis će, ukoliko ga imate, automatski biti dodan.
Pošalji Odustani
*da biste vidjeli svoju poruku na popisu, morat ćete ručno osvježiti stranicu (F5)