Preglasne igre prijete trajnim oštećenjem sluha

poruka: 16
|
čitano: 3.778
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Preglasne igre prijete trajnim oštećenjem sluha".
10 godina
offline
Preglasne igre prijete trajnim oštećenjem sluha

"Oprezno s volumenom"!? Stvarno?

 
18 0 hvala 0
13 godina
offline
Preglasne igre prijete trajnim oštećenjem sluha

Mogu definitivno potvrditi.

Kao i mnogi koji su proveli puno sati u PUBG-u, primjetio sam blaži tinitus unazad par godina.

U najvećem redu radi PUBG-a.

Jer sam ga najviše igrao i setup zvuka je takav da je ambijentalni zvuk relativno glasan, međutim eksplozije/pucnjava su toliko nadmašivala ambijent da me uopće ne čude ovi claimovi da prelazi 100+ dB.

Batllelog: sudy_freak | Steam: sudy_freak | PUBG: slav_baba_yaga
Moj PC  
3 0 hvala 1
11 godina
offline
Preglasne igre prijete trajnim oštećenjem sluha

Koje istraživanje, dugotrajna izloženost visokim razinama zvuka oštećuje sluh. Pa to im je moja baba mogla kazat: Sinko skini to s ušiju, oglušit ćeš.

Meni su osobno slušalice nužno zlo, kad god mogu zvučnici su glavni izvor zvuka za bilo što.

 
6 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Preglasne igre prijete trajnim oštećenjem sluh
yurius kaže...

"Oprezno s volumenom"!? Stvarno?

 

Kocka ili kugla velikog volumena koja te pogodi u glavu napravi ti veću ozljedu od istog predmeta manjeg volumena. / Konfuzije (manje poznati bratić Konfučija).   

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 6.2.2024 13:43 (Thinker).
15 godina
offline
Re: Preglasne igre prijete trajnim oštećenjem sluh
coldGT kaže...

Koje istraživanje, dugotrajna izloženost visokim razinama zvuka oštećuje sluh...

 -eh, da je 'pravo' istraživanje, tad bi rečenica (naslov) bila takva-slična, .. no primijeti, nije, nego je u rečenici nekako ubačena riječ 'igra' (igre)..

-problem, uzrokuju igre? ili dugotrajna izloženost visokim razinama zvuka? što je točno, precizno, činjenica.. a što je PR, glupost, laž, navijanje..? upravo u cilju-želji, dodana riječ igre, novinarstvo? mediji papagaji?

 

-što ako umjesto igre imamo recimo simulator, npr ms-ov flight, ako se simulira zvuk-glasnoća zvuka poljetanja aviona? što ako osoba radi na aerodromu i izložen je poslu, zvuku, ne simulaciji.. što će mu tad uz dužu izloženost biti uzrok gubitka-oštećenja sluha? igre? novinari?

-istraživanje? .. koje iz nekog razloga ubaci riječ igre, fokusira se na igre, pri čemu se ponašaju gluplje od glupog tranzistora-žarulje s on-off stanjem svijesti, tj ne padne im na pamet da recimo igra-računalo, zvučnički sustav imaju i 'čudotvorni' volume button, ono za glasnoću, može se pojačati ali i utišati, na normalnu-prihvatljivu razinu.. no kao da ne postoji?

-odnosno, u čemu je razlika ako na npr tv uređaju (ili monitoru sa zvučnicima) gamer gejma ili gleda film recimo ratni u kojem explozije stvaraju buku, zračni tlak .. slušanje glazbe, tj svaki zvuk koji proizvodi zvučnički sustav pri čemu je apsolutno nevažno jel u pitanju igra, tj to su sve sadržaji koji se na uređaju reproduciraju, dok su igre dio tih sadržaja, ni po čemu bitno različite, tj ciljaju na uvjerljivost-stvarnost-simulatore.. tj imitiraju stvarnost ili VR i time nisu uzrok, možda copyja, dok je i dalje visoka ili previsoka i trajna izloženost bilo kojem uzroku štetna ili može imati posljedice, zračenje, čak do karikirano perja ako je u tonama i ako padne na osobu (zdrobit će je)..

 

-igre ili zvučnički sustavi koji omogućuju potencijalno štetne nivoe izloženosti? .. ako vozač juri ferrarijem recimo 300kmh, ako pri tome dođe do sudara, posljedice su strašne-kobne.. no postoji ograničenje brzine, upravo s tim razlogom, kao i blokada motora na recimo 250kmh.. odnosno, ako je snaga motora ono što automobilu omogućuje neprimjerenu brzinu, tad je jednostavno regulirati, zaštititi ljude, kao pojas koji moraju vezati, može se zabraniti ili ograničiti proizvodnja vozila koje razvija više od (proizvoljna-dogovorna brojka) recimo 100kmh.. i problem je riješen-smanjen, eliminiran, .. isto za zvučnički sustav? ograničiti snagu npr na 10w? 100w? 1w? .. može i po osnovi eko-zelenih, tj čemu besmislena snaga koja tad neracionalno-neoptimalno troši više resursa (materijala za izradu kao i same struje za rad..) tj ako je to nešto zdravstveno dokazano, ako posotji i eko-logika-smisao, tad zakonska regulativa može upravo tako regulirati, kao što imamo eu roaming, usb punjače, slobodu kretanja roba-usluga-ljudi, pandemije i žilet žice.. može se sve što se želi, pogotovo kad je zbog zrdavlja, dobrobiti ljudi, zabraniti promet voziima u centru grada ili zabrana dizela.. dakle, može se, .. što se želi? zabraniti igre iz zdravstvenih razloga kao gubitak sluha (može i vida)..? što s ostatkom, glazba-film, posao? zabraniti avio promet jer stvara buku? može.. no eto, istraživanje i riječ igra su u naslovu, ne ostalo, ne auto, avion, film, .. nego igre.

 

-karikirano, zašto ne bi recimo zabranili proizvodnju oružja, ako ne iz razloga buke (jer su metci, granate-rakete većinom bučni, explozija..) tad iz razloga jer konkretno ubijaju ljude što je najteži zdravstveni incident, ako se koprehenda moj frenč karikirani sarkazam.. :)

.. no eto, istržuje se igra-igre.. istražuje se s nekim razlogom, bez razloga? slučajno? slučajno je u naslovu riječ igra-igre?

-ne može biti slučajno, tj ako je pravo istraživanje tad nije produkt slučajnosti nego educirano-znanstveno, s razlogom, planom i ciljem.. kao i to da onaj tko to provodi, istražuje mora imati odgovarajuće kompetencije, znanja, sposobnosti.. pa i jednu od njih da zna pravilno-činjenično napisati naslov, tj ne igre, nego dugotrajna izloženost visokim razinama zvuka. Odnosno, upravo formulacija koju si 'slučajno' naveo bi morala biti u takvom istraživanju, no imamo igru-igre.. slučajno?

+ dodao bi kao 'ispravak' (preciznije, primjerenije) .. ne 'oštećuje sluh' nego može dovesti to oštećenja, može rezultirati (ali i ne mora).. tj nije valjda da jedino 'mi' vidimo te 'slučajne-sitnice' u istraživanju, medijima, vijestima.. a te 'sitnice' su ekšli krupnice, važno, ona razlika priča li o tome baba s placa ili kvalificiran stručnjak i to po stručnosti, ne nekom trećem mogućem razlogom-agendom..

 

-dugotrajna izloženost (bilo čemu) može ... zar je to tako teško, zar je to istraživačima ili novinarima-medijima nepoznato, nejasno, .. ne znaju? zašto tad to rade? slučajno?

 

edit: .. i da, PRovsko istraživanje koje za cilj ima pogurati gaming na mobitelima, tj roditelj (prosječni tupasti amer za ovakve vijesti) koji želi dobro djetetu, će brinuti o zdravlju, izloženosti, hrani.. svemu pa i igranju-zabavi, tj pročitat će da je glasnoća na računalu-tv-u opasna, dok je na mobitelu niža, time je mobitel postao 'zdraviji' za sluh, tj oštećenja sluha .. i kao manje zlo je tad izbor odgovornog roditelja, koji po planu ne treba previše razmišljati o činjenicama, nego jednostavno kao svaku drugu reklamu prihvatiti-konzumirati, nasjesti..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 6.2.2024 14:18 (ihush).
16 godina
offline
Re: Preglasne igre prijete trajnim oštećenjem sluh
ihush kaže...
coldGT kaže...

Koje istraživanje, dugotrajna izloženost visokim razinama zvuka oštećuje sluh...

 -eh, da je 'pravo' istraživanje, tad bi rečenica (naslov) bila takva-slična, .. no primijeti, nije, nego je u rečenici nekako ubačena riječ 'igra' (igre)..

-problem, uzrokuju igre? ili dugotrajna izloženost visokim razinama zvuka? što je točno, precizno, činjenica.. a što je PR, glupost, laž, navijanje..? upravo u cilju-želji, dodana riječ igre, novinarstvo? mediji papagaji?

 

-što ako umjesto igre imamo recimo simulator, npr ms-ov flight, ako se simulira zvuk-glasnoća zvuka poljetanja aviona? što ako osoba radi na aerodromu i izložen je poslu, zvuku, ne simulaciji.. što će mu tad uz dužu izloženost biti uzrok gubitka-oštećenja sluha? igre? novinari?

-istraživanje? .. koje iz nekog razloga ubaci riječ igre, fokusira se na igre, pri čemu se ponašaju gluplje od glupog tranzistora-žarulje s on-off stanjem svijesti, tj ne padne im na pamet da recimo igra-računalo, zvučnički sustav imaju i 'čudotvorni' volume button, ono za glasnoću, može se pojačati ali i utišati, na normalnu-prihvatljivu razinu.. no kao da ne postoji?

-odnosno, u čemu je razlika ako na npr tv uređaju (ili monitoru sa zvučnicima) gamer gejma ili gleda film recimo ratni u kojem explozije stvaraju buku, zračni tlak .. slušanje glazbe, tj svaki zvuk koji proizvodi zvučnički sustav pri čemu je apsolutno nevažno jel u pitanju igra, tj to su sve sadržaji koji se na uređaju reproduciraju, dok su igre dio tih sadržaja, ni po čemu bitno različite, tj ciljaju na uvjerljivost-stvarnost-simulatore.. tj imitiraju stvarnost ili VR i time nisu uzrok, možda copyja, dok je i dalje visoka ili previsoka i trajna izloženost bilo kojem uzroku štetna ili može imati posljedice, zračenje, čak do karikirano perja ako je u tonama i ako padne na osobu (zdrobit će je)..

 

-igre ili zvučnički sustavi koji omogućuju potencijalno štetne nivoe izloženosti? .. ako vozač juri ferrarijem recimo 300kmh, ako pri tome dođe do sudara, posljedice su strašne-kobne.. no postoji ograničenje brzine, upravo s tim razlogom, kao i blokada motora na recimo 250kmh.. odnosno, ako je snaga motora ono što automobilu omogućuje neprimjerenu brzinu, tad je jednostavno regulirati, zaštititi ljude, kao pojas koji moraju vezati, može se zabraniti ili ograničiti proizvodnja vozila koje razvija više od (proizvoljna-dogovorna brojka) recimo 100kmh.. i problem je riješen-smanjen, eliminiran, .. isto za zvučnički sustav? ograničiti snagu npr na 10w? 100w? 1w? .. može i po osnovi eko-zelenih, tj čemu besmislena snaga koja tad neracionalno-neoptimalno troši više resursa (materijala za izradu kao i same struje za rad..) tj ako je to nešto zdravstveno dokazano, ako posotji i eko-logika-smisao, tad zakonska regulativa može upravo tako regulirati, kao što imamo eu roaming, usb punjače, slobodu kretanja roba-usluga-ljudi, pandemije i žilet žice.. može se sve što se želi, pogotovo kad je zbog zrdavlja, dobrobiti ljudi, zabraniti promet voziima u centru grada ili zabrana dizela.. dakle, može se, .. što se želi? zabraniti igre iz zdravstvenih razloga kao gubitak sluha (može i vida)..? što s ostatkom, glazba-film, posao? zabraniti avio promet jer stvara buku? može.. no eto, istraživanje i riječ igra su u naslovu, ne ostalo, ne auto, avion, film, .. nego igre.

 

-karikirano, zašto ne bi recimo zabranili proizvodnju oružja, ako ne iz razloga buke (jer su metci, granate-rakete većinom bučni, explozija..) tad iz razloga jer konkretno ubijaju ljude što je najteži zdravstveni incident, ako se koprehenda moj frenč karikirani sarkazam.. :)

.. no eto, istržuje se igra-igre.. istražuje se s nekim razlogom, bez razloga? slučajno? slučajno je u naslovu riječ igra-igre?

-ne može biti slučajno, tj ako je pravo istraživanje tad nije produkt slučajnosti nego educirano-znanstveno, s razlogom, planom i ciljem.. kao i to da onaj tko to provodi, istražuje mora imati odgovarajuće kompetencije, znanja, sposobnosti.. pa i jednu od njih da zna pravilno-činjenično napisati naslov, tj ne igre, nego dugotrajna izloženost visokim razinama zvuka. Odnosno, upravo formulacija koju si 'slučajno' naveo bi morala biti u takvom istraživanju, no imamo igru-igre.. slučajno?

+ dodao bi kao 'ispravak' (preciznije, primjerenije) .. ne 'oštećuje sluh' nego može dovesti to oštećenja, može rezultirati (ali i ne mora).. tj nije valjda da jedino 'mi' vidimo te 'slučajne-sitnice' u istraživanju, medijima, vijestima.. a te 'sitnice' su ekšli krupnice, važno, ona razlika priča li o tome baba s placa ili kvalificiran stručnjak i to po stručnosti, ne nekom trećem mogućem razlogom-agendom..

 

-dugotrajna izloženost (bilo čemu) može ... zar je to tako teško, zar je to istraživačima ili novinarima-medijima nepoznato, nejasno, .. ne znaju? zašto tad to rade? slučajno?

 

edit: .. i da, PRovsko istraživanje koje za cilj ima pogurati gaming na mobitelima, tj roditelj (prosječni tupasti amer za ovakve vijesti) koji želi dobro djetetu, će brinuti o zdravlju, izloženosti, hrani.. svemu pa i igranju-zabavi, tj pročitat će da je glasnoća na računalu-tv-u opasna, dok je na mobitelu niža, time je mobitel postao 'zdraviji' za sluh, tj oštećenja sluha .. i kao manje zlo je tad izbor odgovornog roditelja, koji po planu ne treba previše razmišljati o činjenicama, nego jednostavno kao svaku drugu reklamu prihvatiti-konzumirati, nasjesti..

 Clanak i istrazivanje uopce nije protiv igara vec samo ukazuje na cinjenicu da visoke frekvencije zvuka do kojih pri igranju konstantno dolazi mogu doprinjeti ostecenju zvuka. 

Ne vidim da je neko spomenuo da je potrebno ukinuti igre ili preci da se svi igraju na mobitelima. 

 

Po meni veoma koristan clanak jer vecina ljudi ne razmislja o ovome dok ne dodje do problema i nastupi posljedica. 

Svi koji smo igrali neku pucacinu mozemo potvrditi da s vremena na vrijeme kada krene borba i pucanje dodje do pojacanog zvuka oruzja i eksplozija i fakat moze dugorocno prouzrokovati problem sa sluhom. 

 

Ja sam licno na svoju glupost uvijek volio slusati muziku preko slusalica i to glasnih slusalica. 

Tko voli muziku i jos je slusa kroz malo bolje sluske koje su pojacane nema ljepseg osjecaja ali nazalost vremenom (kako je i napisano u clanku kroz duzi vremenski period) se razvije blagi tinitus u desnom uhu i onda vise nije ugodno.

 

15 godina
offline
Re: Preglasne igre prijete trajnim oštećenjem sluh
Dr. Vicko kaže...
ihush kaže...
coldGT kaže...

Koje istraživanje, dugotrajna izloženost visokim razinama zvuka oštećuje sluh...

 -eh, da je 'pravo' istraživanje, tad bi rečenica (naslov) bila takva-slična, .. no primijeti, nije, nego je u rečenici nekako ubačena riječ 'igra' (igre)..

-problem, uzrokuju igre? ili dugotrajna izloženost visokim razinama zvuka? što je točno, precizno, činjenica.. a što je PR, glupost, laž, navijanje..? upravo u cilju-želji, dodana riječ igre, novinarstvo? mediji papagaji?

..

 Clanak i istrazivanje uopce nije protiv igara vec samo ukazuje na cinjenicu da visoke frekvencije zvuka do kojih pri igranju konstantno dolazi mogu doprinjeti ostecenju zvuka. 

..

 

 -gle.. vidi naslov. što piše?

-tj zašto se navode igre, ne glasnoća, sam zvuk pri čemu nije važno koji izvor, nego izloženost, glasnoća, pri čemu je nevažno igra, film, nešto treće.. zašto je u naslovu igra?

-dok ne treba istraživanje za ono što se odavno zna, izloženost, moguće posljedice, bilo koji izvor, zvuk-ostalo. za to nam ne treba novo istraživanje, može kao preciznije ili nešto novo, no što tad u naslovu radi riječ igre?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 6.2.2024 23:02 (ihush).
14 godina
offline
Preglasne igre prijete trajnim oštećenjem sluha

Ja mislim da više oštećuje onaj veliki sound jump koji imamo. Ono, pažljivo osluškuješ nečije korake, odjednom - bum. 2 auta roknu u zrak kraj tebe. Ili kad rokne stun granata u sobi... sprži mi mozak... Jedini takav sound jump sam vidio na filmovima/serijama koje sam skida sa torenta i gleda na laptopu. Bez miša ili daljinskog u ruci da možeš naglo smanjit se nije moglo gledat. Ono, osjećaš oštećenje u nastajanju :). Ili u kinu zna bit previše glasno ali čak ni tu nebi bio takav jump sa jedne razine decibela na, ono, duplo veću, ono, u sekundi. Kamoli netko tko sluša glazbu, nije bolestan da naglo pojačava i smanjuje. Igrajući igrice nećeš oštetit sluh kao da radiš u tvornici kraj nekog glasnog stroja bez zaštite na ušima ali evo, posljedica može bit, jbg sad...

 

"Igranje igrica može imati trajne posljedice za ljudsko zdravlje" bi bio clickbait. Ovo je prenošenje vijesti relevantne za bug hr portal, čivik oraktički radi svoj posa, haha, jbg XD

Poruka je uređivana zadnji put sri 7.2.2024 9:02 (KIKI3ooo).
 
1 0 hvala 1
16 godina
offline
Re: Preglasne igre prijete trajnim oštećenjem sluh
ihush kaže...
Dr. Vicko kaže...
ihush kaže...
coldGT kaže...

Koje istraživanje, dugotrajna izloženost visokim razinama zvuka oštećuje sluh...

 -eh, da je 'pravo' istraživanje, tad bi rečenica (naslov) bila takva-slična, .. no primijeti, nije, nego je u rečenici nekako ubačena riječ 'igra' (igre)..

-problem, uzrokuju igre? ili dugotrajna izloženost visokim razinama zvuka? što je točno, precizno, činjenica.. a što je PR, glupost, laž, navijanje..? upravo u cilju-želji, dodana riječ igre, novinarstvo? mediji papagaji?

..

 Clanak i istrazivanje uopce nije protiv igara vec samo ukazuje na cinjenicu da visoke frekvencije zvuka do kojih pri igranju konstantno dolazi mogu doprinjeti ostecenju zvuka. 

..

 

 -gle.. vidi naslov. što piše?

-tj zašto se navode igre, ne glasnoća, sam zvuk pri čemu nije važno koji izvor, nego izloženost, glasnoća, pri čemu je nevažno igra, film, nešto treće.. zašto je u naslovu igra?

-dok ne treba istraživanje za ono što se odavno zna, izloženost, moguće posljedice, bilo koji izvor, zvuk-ostalo. za to nam ne treba novo istraživanje, može kao preciznije ili nešto novo, no što tad u naslovu radi riječ igre?

 Zato sto rijetko tko povezuje igre sa mogucim ostecenjima sluha. 

 

Bit clanka jeste da iznenadni skokovi visokog volumena u igrama poput pucanja, eksplozija i ostalih zvukova mogu doseci i do 119 db sto je stetno i dugorocno moze dovesti do ostecenja sluha. 

Znaci visoke frekvencije, nije niko napisao da lagana pozadinska muzika u igrama ostecuje sluh.

 

Poenta je da svima nama ovdje koji gejmamo ponekad ukaze na ovu vrstu opasnosti pa tko voli neka i izvoli, netko nece nista poduzeti, netko ce smanjiti u opcijama efekte i ostale zezancije, netko kompletan nivo zvuka. 

Clanak je koristan onima koji hoce da shvate poentu, a specijalizirano se odnosi na visoke frekvencije u igrama. 

 

Jbt prva recenica samog clanka ti sve objanila ali ti ocigledno komentarises samo na osnovu naslova. 

Evo da ti citiram prvu recenicu: "Prosječna glasnoća pucačkih igara u varira između 88,5 i 91,2 dB no impulsni zvukovi poput pucnja ili sudara penju se na 119 dB, što odgovara zvuku polijetanja mlažnjaka".

13 godina
online
Re: Preglasne igre prijete trajnim oštećenjem sluh
Dr. Vicko kaže...
ihush kaže...
Dr. Vicko kaže...
ihush kaže...
coldGT kaže...

Koje istraživanje, dugotrajna izloženost visokim razinama zvuka oštećuje sluh...

 -eh, da je 'pravo' istraživanje, tad bi rečenica (naslov) bila takva-slična, .. no primijeti, nije, nego je u rečenici nekako ubačena riječ 'igra' (igre)..

-problem, uzrokuju igre? ili dugotrajna izloženost visokim razinama zvuka? što je točno, precizno, činjenica.. a što je PR, glupost, laž, navijanje..? upravo u cilju-želji, dodana riječ igre, novinarstvo? mediji papagaji?

..

 Clanak i istrazivanje uopce nije protiv igara vec samo ukazuje na cinjenicu da visoke frekvencije zvuka do kojih pri igranju konstantno dolazi mogu doprinjeti ostecenju zvuka. 

..

 

 -gle.. vidi naslov. što piše?

-tj zašto se navode igre, ne glasnoća, sam zvuk pri čemu nije važno koji izvor, nego izloženost, glasnoća, pri čemu je nevažno igra, film, nešto treće.. zašto je u naslovu igra?

-dok ne treba istraživanje za ono što se odavno zna, izloženost, moguće posljedice, bilo koji izvor, zvuk-ostalo. za to nam ne treba novo istraživanje, može kao preciznije ili nešto novo, no što tad u naslovu radi riječ igre?

 Zato sto rijetko tko povezuje igre sa mogucim ostecenjima sluha. 

 

Bit clanka jeste da iznenadni skokovi visokog volumena u igrama poput pucanja, eksplozija i ostalih zvukova mogu doseci i do 119 db sto je stetno i dugorocno moze dovesti do ostecenja sluha. 

Znaci visoke frekvencije, nije niko napisao da lagana pozadinska muzika u igrama ostecuje sluh.

 

Poenta je da svima nama ovdje koji gejmamo ponekad ukaze na ovu vrstu opasnosti pa tko voli neka i izvoli, netko nece nista poduzeti, netko ce smanjiti u opcijama efekte i ostale zezancije, netko kompletan nivo zvuka. 

Clanak je koristan onima koji hoce da shvate poentu, a specijalizirano se odnosi na visoke frekvencije u igrama. 

 

Jbt prva recenica samog clanka ti sve objanila ali ti ocigledno komentarises samo na osnovu naslova. 

Evo da ti citiram prvu recenicu: "Prosječna glasnoća pucačkih igara u varira između 88,5 i 91,2 dB no impulsni zvukovi poput pucnja ili sudara penju se na 119 dB, što odgovara zvuku polijetanja mlažnjaka".

kontrola glasnoće ne postoji u igrama? pucačke igre su uvijek točno toliko glasne?

6 godina
offline
Re: Preglasne igre prijete trajnim oštećenjem sluh
E ovo si dobro spomenuo, a što ne volim te skokove, u videoigrama moram pojačati da čujem zvukove kod stealth modea a kad je akcija ukućani me opominju da smanjim. Ili kod filmova npr. ne volim ići u kino radi DTS zvuka, tiho, tiho i onda kad je akcija nepodnošljiva buka, koja stvara blagu anksioznost. Više mi se sviđa na TV-u dolby digital zvuk gdje je zvuk ujednačeniji ugodniji surround i pod mojom kontrolom.
Nit mi je ta buka zanimljiva, nit daje štimung a još i šteti.
15 godina
offline
Re: Preglasne igre prijete trajnim oštećenjem sluh
Dr. Vicko kaže...
..

 

Jbt prva recenica samog clanka ti sve objanila ali ti ocigledno komentarises samo na osnovu naslova. 

..

 -da, upravo zato, jer je to naslov, najvažniji-udarni dio texta, vijesti, informacija.. naslov.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
11 godina
offline
Re: Preglasne igre prijete trajnim oštećenjem sluh
ihush kaže...

 -da, upravo zato, jer je to naslov, najvažniji-udarni dio texta, vijesti, informacija.. naslov.

uhvatio si se naslova ko pijan plota

naslov često ne piše ista osoba kao članak

kad članak dođe kod urednika on često zaključi da naslov treba malo 'papra' i tako nastane klikbejt

5 godina
offline
Re: Preglasne igre prijete trajnim oštećenjem sluh
Thinker kaže...
yurius kaže...

"Oprezno s volumenom"!? Stvarno?

 

Kocka ili kugla velikog volumena koja te pogodi u glavu napravi ti veću ozljedu od istog predmeta manjeg volumena. / Konfuzije (manje poznati bratić Konfučija).   

 

 

 Znaci veliki volumen i mala masa je gora od malog volumena i velike mase ;) Brzinu da i ne spominjemo ;) (znam da trolas al jbg shvatice te klinci ozbiljno jer nisu pazili na fizici)

Dr. Vicko kaže...
 Zato sto rijetko tko povezuje igre sa mogucim ostecenjima sluha. 

 

Bit clanka jeste da iznenadni skokovi visokog volumena u igrama poput pucanja, eksplozija i ostalih zvukova mogu doseci i do 119 db sto je stetno i dugorocno moze dovesti do ostecenja sluha. 

Znaci visoke frekvencije, nije niko napisao da lagana pozadinska muzika u igrama ostecuje sluh.

 

Poenta je da svima nama ovdje koji gejmamo ponekad ukaze na ovu vrstu opasnosti pa tko voli neka i izvoli, netko nece nista poduzeti, netko ce smanjiti u opcijama efekte i ostale zezancije, netko kompletan nivo zvuka. 

Clanak je koristan onima koji hoce da shvate poentu, a specijalizirano se odnosi na visoke frekvencije u igrama. 

 

Jbt prva recenica samog clanka ti sve objanila ali ti ocigledno komentarises samo na osnovu naslova. 

Evo da ti citiram prvu recenicu: "Prosječna glasnoća pucačkih igara u varira između 88,5 i 91,2 dB no impulsni zvukovi poput pucnja ili sudara penju se na 119 dB, što odgovara zvuku polijetanja mlažnjaka".

 Volume down ne postoji???? 

9 godina
offline
Re: Preglasne igre prijete trajnim oštećenjem sluh
Posmatrač kaže...

 Znaci veliki volumen i mala masa je gora od malog volumena i velike mase ;) Brzinu da i ne spominjemo ;) (znam da trolas al jbg shvatice te klinci ozbiljno jer nisu pazili na fizici)

 

Konfuzije je tako rekao, a tko sam ja da izvrćem riječi.   Nego, hvala što si to napomenuo da i mlađa publika malo obrati pozornost "na detalje". 

 

Bila je svojedobno rasprava oko nekog članka gdje se spominjao slobodan pad predmeta prema tlu, ispalo je da "klinci" ne znaju što je to terminal velocity i čudili su se kada sam napisao da bih teško mogao ocijeniti pada li iz aviona brže automobil s montiranim kotačima ili onaj bez kotača. Ima toga još gdje ima takvih "detalja" da bi se mogla naširoko i nadugačko vodit rasprava.  

15 godina
offline
Re: Preglasne igre prijete trajnim oštećenjem sluh
picajzla0707 kaže...
ihush kaže...

 -da, upravo zato, jer je to naslov, najvažniji-udarni dio texta, vijesti, informacija.. naslov.

uhvatio si se naslova ko pijan plota

naslov često ne piše ista osoba kao članak

kad članak dođe kod urednika on često zaključi da naslov treba malo 'papra' i tako nastane klikbejt

 -papar? naslov je .. nije papar, nego nešto na što se text-sadržaj odnosi. .. istina i klikbajt, no upravo o tome i govorim, činjenice? smisao naslova?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice