Automobili kao špijunski uređaji: nadzor nad vozač

poruka: 5
|
čitano: 2.900
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Automobili kao špijunski uređaji: nadzor nad vozač".
8 godina
offline
Automobili kao špijunski uređaji: nadzor nad vozač

ovakvo mišljenje sam imao kad je Tesla prvi put počeo nuditi svoje osiguranje a ekipa počela sanjati da će dobiti popuste jer Tesla "zna" da su oni dobri vozači. Svrha skupljanja podataka je zaraditi na njima. Nemojte davati podatke nikome. Uvijek imate razloga sakriti podatke jer će netko naći načina da vas "kazni" temeljem njih. 

 

Kako u američkim filmovima kažu kad uhite nekog: sve što kažete bit će upotrijebljeno protiv vas.

 

Svi imamo nešto za sakriti jer suprotna strana nije benevolentna.

Ja rekoh
Moj PC  
6 0 hvala 2
15 godina
online
Re: Automobili kao špijunski uređaji: nadzor nad v
Feudalac kaže...

ovakvo mišljenje sam imao kad je Tesla prvi put počeo nuditi svoje osiguranje a ekipa počela sanjati da će dobiti popuste jer Tesla "zna" da su oni dobri vozači. Svrha skupljanja podataka je zaraditi na njima. Nemojte davati podatke nikome. Uvijek imate razloga sakriti podatke jer će netko naći načina da vas "kazni" temeljem njih. 

 

Kako u američkim filmovima kažu kad uhite nekog: sve što kažete bit će upotrijebljeno protiv vas.

 

Svi imamo nešto za sakriti jer suprotna strana nije benevolentna.

Civilizacijski staro pitanje do koje mjere dopustiti onima na pozicijama moći da nam uđu u život. Čak i da ste savršeni i nemate što skrivati, opet, zašto nekome dati pravo da vam ne vjeruje na riječ već vas mora promatrati

6 godina
offline
Automobili kao špijunski uređaji: nadzor nad vozač

Niti nemam problem ako proizvođač skuplja te podatke ako su anonimni tj- ne može povezat vozilo sa vlasnikom - i to u svrhu unapređenja samog vozila. Ali bilo kakvo djeljenje podataka trečim strankama, bez mog izričitog odobrenja, ne odobravam. Problem je samo što neki uvjetuju korištenje određenih funkcija u autu sa time da pristaneš da se ti podatki djele trećim strankama, i takvo ponašanje u poptpunosti ne odobravam i to bi država/eu morala stat na kraj tome.

 

Ali budimo realni, isto tako večinu tih podataka treća strana može dobiti i sa ovih malih govanaca koje više ne puštamo iz ruke i uz to su krcati sa senzorima, tako da ako nedaš ti dat će susjed 

Moj PC  
2 1 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Automobili kao špijunski uređaji: nadzor nad vozač

Meni je potpuno nevjerojatno da su ljudi spremni koristiti neke Laqo aplikacije koja im da par centi popusta na AO ako su "uzorni" vozaci. Zar stvarno zelis biti nadziran cijelo vrijeme zato da bi malo usicario?

 

Ja nemam sto skrivati, ali ne zelim odavati. Poludim od ludjaka koji radi svoje paranoje cickaju kuce sa kamerama u svim mogucim smjerovima, a cini mi se da cu ih poceti i prijavljivati AZOPu jer ih sve vise ocito snima iskljucivo javnu povrsinu.

 

Netko pita sto moze poci po krivu? Pa evo, samo da nam Mate napravi samovozne aute (sala, naravno) i bit ce problema. Zamisli, u ne dalekoj buducnosti udjes u auto, kazes mu "vozi me na XY" lokaciju, vozis se, shvatis da ide u krivom smjeru - vozi te u npr. zatvor. A ti si htio kod odvjetnika. I sto sad? Iskocit ces iz zakljucanog auta u pokretu?

 

Hvala, ne hvala. Sto manje tehnike to bolje. Auti su dozivjeli svoj peak oko 2010., nakon toga je krenulo nizbrdo - sve vise glupavih opcija koje nitko ne treba, sve manje dugmica (ali zato nedao Bog da taknes mobitel, no 21" touch na kojem trazis kako upaliti brisace je sasvim OK), sve vise cijene, sve manje kvalitete. Vratite nam (fizicke) kazaljke u instrument tablu, tipke za sve bitno, smanjite ekrane na 8" max za navigaciju i senzore/kameru i to je to. Dajte nam AUTOMOBILE, a ne spijunske uredjaje na kotacima.

 
2 0 hvala 1
8 godina
offline
Re: Automobili kao špijunski uređaji: nadzor nad v
jacob33 kaže...

Meni je potpuno nevjerojatno da su ljudi spremni koristiti neke Laqo aplikacije koja im da par centi popusta na AO ako su "uzorni" vozaci. Zar stvarno zelis biti nadziran cijelo vrijeme zato da bi malo usicario?

 

Ja nemam sto skrivati, ali ne zelim odavati. Poludim od ludjaka koji radi svoje paranoje cickaju kuce sa kamerama u svim mogucim smjerovima, a cini mi se da cu ih poceti i prijavljivati AZOPu jer ih sve vise ocito snima iskljucivo javnu povrsinu.

 

Netko pita sto moze poci po krivu? Pa evo, samo da nam Mate napravi samovozne aute (sala, naravno) i bit ce problema. Zamisli, u ne dalekoj buducnosti udjes u auto, kazes mu "vozi me na XY" lokaciju, vozis se, shvatis da ide u krivom smjeru - vozi te u npr. zatvor. A ti si htio kod odvjetnika. I sto sad? Iskocit ces iz zakljucanog auta u pokretu?

 

Hvala, ne hvala. Sto manje tehnike to bolje. Auti su dozivjeli svoj peak oko 2010., nakon toga je krenulo nizbrdo - sve vise glupavih opcija koje nitko ne treba, sve manje dugmica (ali zato nedao Bog da taknes mobitel, no 21" touch na kojem trazis kako upaliti brisace je sasvim OK), sve vise cijene, sve manje kvalitete. Vratite nam (fizicke) kazaljke u instrument tablu, tipke za sve bitno, smanjite ekrane na 8" max za navigaciju i senzore/kameru i to je to. Dajte nam AUTOMOBILE, a ne spijunske uredjaje na kotacima.

 Taj broj je otplovio, nažalost. Ali, gdje god se može ograničiti prikupljanje, treba aktivirati opciju ili izaći iz defaultne situacije

Ja rekoh
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice