Baš me zanima kako će sad raditi veze i poznanstva...
Poticaji za električna vozila dostupni od 22. trav
- poruka: 18
- |
- čitano: 15.668
- |
- moderatori: vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
pravovjerni zeleni kupuju na gotovinu bez poticaja...a ne da uzmu meni da bi dalo njima...a ja do tih novaca došao koje uzeli meni spaljujući naftu
evo zapelo mi ovo
Riese und Müller Trekking 2023 cikksz.: F00730_130301331408 (ebikeshop.eu)
međuzitim cijena 10000E minus poticaj je 7500E...za te pare dacia sandero stepway na plin(polovna)...šta oni misle da mi euri rastu na stablu
Znam da će početi navala na te poticaje, ali ja osobno nisam previše oduševljen električnim automobilima. Ako uskoro i budem kupovao novi auto, to sigurno neće biti električno samozapaljivo "smeće".
pravovjerni zeleni kupuju na gotovinu bez poticaja...a ne da uzmu meni da bi dalo njima...a ja do tih novaca došao koje uzeli meni spaljujući naftu
evo zapelo mi ovo
Riese und Müller Trekking 2023 cikksz.: F00730_130301331408 (ebikeshop.eu)
međuzitim cijena 10000E minus poticaj je 7500E...za te pare dacia sandero stepway na plin(polovna)...šta oni misle da mi euri rastu na stablu
Bolje uzmi ovaj:
https://keindl-sport.hr/bianchi-oltre-xr4-cv-disc-ultegra-di2-airb-xb-graphite-grey-proizvod-49107/
Nema električni pogon, ali nakeljiš par AAA baterija na ramu pa možda popuše foru i dobiješ poticaj
Ionak je električni bajk za (polu)invalide, s pravim bar razviješ listove
P.S. imaš i 35% popusta uz kod
P.S.2. košaru za vrećice kupiš zasebno, i onu torbicu.
Nope, ni da mi neko pokloni EV nebi uzeo.
Znam da će početi navala na te poticaje, ali ja osobno nisam previše oduševljen električnim automobilima. Ako uskoro i budem kupovao novi auto, to sigurno neće biti električno samozapaljivo "smeće".
Koliko si zapaljenih EV auti do sada vidio u svojem zivotu?
Istrazivanja online na ovu temu imas na stotine.
Evo ti samo jedno:
"The Swedish Civil Contingencies Agency (MSB) reported 23 fires in 611,000 EVs during 2022, or 0.004 per cent in a year, which makes it 20 times less likely to happen than ICE car fires, which burned 3,400 times in 4.4 million cars, or 0.08 per cent. MSB has also recently proven a new way to extinguish battery fires fast."
https://www.topgear.com/car-news/mythbusting-evs/mythbusting-world-evs-are-electric-cars-susceptible-catching-fire
Ja podrzavam tvoje pravo da si kupis kaj god hoces, ali ljudi kao ti su ogroman problem jer sirite dezinformacije + ignorirate informacije koje pokazuju da su stvari totalno suprotne.
Znam da će početi navala na te poticaje, ali ja osobno nisam previše oduševljen električnim automobilima. Ako uskoro i budem kupovao novi auto, to sigurno neće biti električno samozapaljivo "smeće".
Koliko si zapaljenih EV auti do sada vidio u svojem zivotu?
Istrazivanja online na ovu temu imas na stotine.
Evo ti samo jedno:
"The Swedish Civil Contingencies Agency (MSB) reported 23 fires in 611,000 EVs during 2022, or 0.004 per cent in a year, which makes it 20 times less likely to happen than ICE car fires, which burned 3,400 times in 4.4 million cars, or 0.08 per cent. MSB has also recently proven a new way to extinguish battery fires fast."
https://www.topgear.com/car-news/mythbusting-evs/mythbusting-world-evs-are-electric-cars-susceptible-catching-fire
Ja podrzavam tvoje pravo da si kupis kaj god hoces, ali ljudi kao ti su ogroman problem jer sirite dezinformacije + ignorirate informacije koje pokazuju da su stvari totalno suprotne.
Ako ta studija nije kontrolirala prosječnu starost EV-ova u odnosu. na prosječnu starost skupa ICE vozila s kojima su uspoređivali učestalost - nije važeća. Iz jednostavnog razloga što učestalost zapaljenja vozila drastično raste sa starošću.
Pazi, ne tvrdim da su EV-ovi lošiji, samo pitam kakva je kvaliteta podataka odnosno metodologije.
Realno, ništa ne može biti gore od hibrida.
Visoki napon i benzin, what could possibly go wrong...
P.S. ja bi ih zabranio istog trena, ali zakonodavce to očito ne brine...
Realno, ništa ne može biti gore od hibrida.
Visoki napon i benzin, what could possibly go wrong...
P.S. ja bi ih zabranio istog trena, ali zakonodavce to očito ne brine...
Sva sreća pa u običnim autima nema struje niti visokog napona
Čudno da su onda vatrogasna vozila električna?
https://rosenbaueramerica.com/rosenbauer-revolutionary-technology/
Sva sreća pa u običnim autima nema struje niti visokog napona
Olovni akumulatori su ti na 14,4V, a ove baterije u hibridima na 200-800V.
Ogromna razlika, puno lakše zaiskri.
Sva sreća pa u običnim autima nema struje niti visokog napona
Olovni akumulatori su ti na 14,4V, a ove baterije u hibridima na 200-800V.
Ogromna razlika, puno lakše zaiskri.
Znam ja dobro na koliko su akumulatori, isto tako vrlo lako zaiskri, ako si koristio kad kleme vrlo lako se uvjeriš u to.
Ali što misliš koliki se napon koristi za generiranje iskre na svjećicama ?
svjećice do 100kV, Xenon lampe na 30kV, novi auti često imaju osnovni bus na 48V. Nije u tome bit. Problem je gašenje. Još nisam čuo da je izgorio brod koji je prevozio autmobile s olovnom baterijom i motorom s unutarnjim sagorjevanjem. Dok je ovih što su prevozili strujiće izgorilo nekoliko u kratko vrijeme.
Ovo za elektro vatrogasna vozila ima smisla. Meni je već prije palo na pamet kako bi kombiji hitne bili idealni za struju. Uglavnom stoje, imaju veliku masu, puno električnih trošila, a kad se kreću motori su im zbog puno teške medicinske opreme uglavnom preslabi, isto vrijedi za kočnice. Ovako se stavi baterija 100kWh i motor 500kW pa deri...
svjećice do 100kV, Xenon lampe na 30kV, novi auti često imaju osnovni bus na 48V. Nije u tome bit. Problem je gašenje. Još nisam čuo da je izgorio brod koji je prevozio autmobile s olovnom baterijom i motorom s unutarnjim sagorjevanjem. Dok je ovih što su prevozili strujiće izgorilo nekoliko u kratko vrijeme.
Ovo za elektro vatrogasna vozila ima smisla. Meni je već prije palo na pamet kako bi kombiji hitne bili idealni za struju. Uglavnom stoje, imaju veliku masu, puno električnih trošila, a kad se kreću motori su im zbog puno teške medicinske opreme uglavnom preslabi, isto vrijedi za kočnice. Ovako se stavi baterija 100kWh i motor 500kW pa deri...
Upravo suprotno. Zbog nepredvidivosti događaja koje moraju pokriti, hitna je zadnja koja treba brinuti jel baterija napunjena. Vrlo često se dogodi da dođu na teren, tamo im treba pol sata, dođu do jedne bolnice i tamo im neće primiti pacijenta, onda krenu u drugu pa u treću bolnicu. I Pogotovo zato što imaju dosta opreme koja treba struju a što bi baterije ekstra brže praznilo. Kamioni za odvoz smeća su puno bolja varijanta. Imaju iste rute godinama unaprijed, ne rade 0-24/365 tako dalje.
Realno, ništa ne može biti gore od hibrida.
Visoki napon i benzin, what could possibly go wrong...
P.S. ja bi ih zabranio istog trena, ali zakonodavce to očito ne brine...
Točka zapaljenja dizelskih para je 52 stupnja. Mikropukotina na "lajtungu" dovoda goriva i začepljeni dpf koji se doslovce užari su recept za zapaljenje. Vjerojatnost da se desi jedno i drugo istovremeno uopće nije mala. Ne treba visoki napon niti iskra. Zato oni koji puno putuju (relativno) često vide izgoreno vozilo na autocesti. Posebni je problem što se to dešava usred vožnje bez ikakvog upozorenja.
Kod EV-a, temperatura zapaljenja litija je 500 stupnjeva. Zapaljenje se dešava prilikom punjenja, zbog lošeg (čitaj: jeftinog zamjenskog) punjača. Drugi uzrok je katastrofalni incident. I jedno i drugo su danas izuzetno rijetki.
I eto, vidiš da je kod hibrida duplo češći požar.
To kaj je nekaj izuzetno rijetko se svejedno na velikom broju uzoraka pokaže.
A hibrid samo uzima najgore od oba svijeta i podupla tu "rijetku" šansu.
P.S. ono kaj si za svjećice napisao, to je zapravo puno manja šansa zapaljenja, visokom naponu unatoč, zato jer ti je tu energija koja dolazi na svjećicu limitirana izlaznom impendancijom trafoa (bobine) i u kratkim je impulsima, dok npr. loš spoj na anlaseru ili nekaj slično ti napravi toliko masovno iskrenje da je čudo da pola auta već nije planulo.
https://rosenbaueramerica.com/rosenbauer-revolutionary-technology/
Zato što odmah imaju adekvatnu opremu za gašenje.