"surprisingly, it's not the merchants who did the most trading, it was the priest, who has been bribing townsfolk to convert"
I'm not surprised.
-ok za konotoaciju religijskih primjera na Zemlji.. praktički svaka civilizacija nastaje na temelju religije koja akumulira 'nešto' (piramide, čudesa, zlato, resursi koje 'poglavica-car-vrač..' traži za bogove, vodu-hranu itd.)..
.. ali, za mc je to 'pogrešan primjer' jer su čarolije izuzetno važne u mc-u, dodatni upgrade alata-oružja, dok je dijamant skup no pribavljiv, kao emerald koij je x-puta vrijedniji resurs.. tad je trejdanje za čarolije zapravo najjeftiniji način kako doći do nečeg što inače traži dijamante-emeralde... trguješ ribom, drvom, kruhom.. sve što se može lako-beskonačno prikupiti, za ono što je vrijedno, pa to na čisto ekonomsko-logičkoj osnovi radi i ''al'' (ekšli bot-algoritam-skripta, radi isto što bi radio prosječan player osim klinca koji skače mačem i lovi zombije..). Zato je najveća trgovina s priestovima, ne zbog 'ljudskih' primjera ili vjere, nego mehanika igre-enđina i odnosa vrijednosti resursa-nadogradnji.. banalno, napraviš luk+strijelu.. ako stalno moraš raditi stijele to traži vrijeme, drvo-pero, rad-skupljanje-izradu.. i stalno se ponavlja, dok trebaš raditi i ostalo (iz perspektive solo-igrača).. nadogradnja na 'nepotrošivo' riješava taj problem, jedna strijela i pucaj do mile volje.. odnosno, tad imaš vrijeme za ostalo, pri čemu je vrijeme jednako važan element-resurs jer moraš jesti, dan-noć, spavati itd..
-kad radiš vlastitu manufakturu, lanac proizvodnje, radiš istu stvar, čak i trejdanje s viliđerima pri čemu su zapravo vrijednosti resursa zanemarive jer tad već štancaš beskonačno bilo što, pa 'cijena' (roba za robu, nekad isplativo u 'realnom odnosu' nekad skupo, npr jedna riba za jedan emerald ili deset dijamanata za jedan emerald.. kao i loto-sreća, što opet traži vrijeme, tražiti 'blesavog' trgovca, samo klikanje..)
-čarolije-upgradeovi, običan alat-oružje, drveno-željezno-dijamantno.. ima svoju vrijednost-snagu-trajnost-brzinu .. i na kraju imaš sve 'najjače'.. no čarolije su jače-bolje, npr unbrekable, jer kad imaš nešto 'skupo' tad ne želiš da se to potroši u par lupanja mačem ili rudarenjem.. jer si tad opet na početku za pribaviti skupi-rijetki resurs, zato su priestovi glavni trejderi, ne zbog vjere nego 'novca' :) ili igre same.. pa mc u ovom slučaju ne otkriva neku činjenicu o ponašanju ljudi, nego opet logika-matematika-interes lowlevela.. ili ovako, da svinje seru emeralde, tad bi svi imali svinje, ne zato jer vole taj posao nego zbog emeralda-resursa-interesa, .. što će reć, novac vrti sve, na svijetu, pa i virtualnom :)
Želite li odabranu poruku proglasiti točnim, funkcionalnim i najboljim rješenjem vašeg problema?
Da, prihvaćam rješenje Odustani
Adresa na koju želite proslijediti poruku**:
Komentar uz poruku:
Pošalji Odustani
*primatelj će vidjeti vašu e-mail adresu
**ukoliko želite poslati na više adresa, odvojite ih točka-zarezom
Ovdje nije moguće korištenje formatiranja teksta niti HTML tagova.
Potpis će, ukoliko ga imate, automatski biti dodan.
Pošalji Odustani
*da biste vidjeli svoju poruku na popisu, morat ćete ručno osvježiti stranicu (F5)