Ne vidim nikakve nove proizvode, nego samo nove verzije starih proizvoda.
Preljevanje iz šupljeg u prazno, nikakve inovacije od nikoga. Korisne inovacije.
Oni koji uče marketing, nauče da je za markentigaše u npr. Coca-Coli flaša od 1/2 litre jedan proizvod, a isti napitak u flaši od 1 litre drugi proizvod. Jubilarna edicija u istoj flaši, ali sa drugačijom etiketom je pak nešto saaasvim novo!!
161 k zaposlenika kaze wiki.
koji bog oni rade iz dana u dan?
proizvodi su im kao da 10 k ljudi radi a 151 k ljudi hladi onu stvar iz dana u dan.
proizvodi su im kao da 10 k ljudi radi a 151 k ljudi hladi onu stvar iz dana u dan.
S obzirom da su uvijek u top kompanijama na svijetu rekao bih da to što rade očito rade jako dobro jer u konačnici tržište je upravo ono koje daje pravu sliku koliko dobro netko radi.
S obzirom da su uvijek u top kompanijama na svijetu rekao bih da to što rade očito rade jako dobro jer u konačnici tržište je upravo ono koje daje pravu sliku koliko dobro netko radi.
i ne bas ali trebalo bi ti detaljnije objasnjavat sto mi se ne da pisat
Želite li odabranu poruku proglasiti točnim, funkcionalnim i najboljim rješenjem vašeg problema?
Da, prihvaćam rješenje Odustani
Adresa na koju želite proslijediti poruku**:
Komentar uz poruku:
Pošalji Odustani
*primatelj će vidjeti vašu e-mail adresu
**ukoliko želite poslati na više adresa, odvojite ih točka-zarezom
Ovdje nije moguće korištenje formatiranja teksta niti HTML tagova.
Potpis će, ukoliko ga imate, automatski biti dodan.
Pošalji Odustani
*da biste vidjeli svoju poruku na popisu, morat ćete ručno osvježiti stranicu (F5)