Linux problem(i)

poruka: 23
|
čitano: 2.847
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Linux problem(i)

Još sam početnik u linuxu jer sam do sada mislio da je sr***e neznam ništa u njemu pa me zanimaju neke sitnice.

1.Kako se instaliraju novi programi

2.kako da maknem unutar linuxa UAC koje postoji i na visti kada nešto pokušavam  instalirat

 

to je za sada to ako negdje zapnem napišem pitanje

 

hvala!!!

Viva la vida
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Linux problem(i)

Postoji više načina instalacije programa na linux operativne sustave.

 

1.  konfiguracija i kompajliranje, te na kraju instaliranje programa. (potrebno malo više iskustva i rada na  linuxu).

2. Ovisno o distribuciji, instalacija probrama preko package managera.

   Neke distribucije imaju sistem vrlo sličan Add/REmove programs na windowsima. Ubuntu primjerice.

 

Kako misliš UAC maknut na linuxu. Pa nema toga. KAko si instalirao linux? Na koji način?? Ubuntu preko wubi-ja ili???

There's too many self-Indulgent wieners in this city with too much bloody money!
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
protjeran
offline
RE: Linux problem(i)

Pretpostavljam da koristiš Ubuntu 8.04:

1. Programs (gornji lijevi kut ekrana) -> Add/Remove programs.

2. Negdje sam to vidio, sad ne mogu naći... Javim kad nađem.

 

@coder_

Mislim da je mislio (ako koristi Ubuntu) na ono upisivanje lozinke pri izmjeni postavki sustava ili otvaranja programa koji ima tu moć. Inače, dobro kažeš: UAC postoji u Visti i samo Visti, nema veze sa Ubuntuom niti Linuxom, ima veze samo sa Vistom i Microsoftom.

Try not to become a man of success but rather to become a man of value - Albert Einstein
Poruka je uređivana zadnji put čet 17.7.2008 22:29 (HappyD).
16 godina
neaktivan
offline
RE: Linux problem(i)