Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.116
- |
- čitano: 13.273.342
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Krovni nosaci su zakon. Nigdje bez njih. Neki dan ormar donio kuci, a za koji dan stol za terasu i 6 stolica staviti gore i vozi.
Sve 5 za duju, samo nije ti dobro ovako "ležečki" sjedit i vozit auto, svi kaj trke voze imaju sjedala okomita po 90%, ajde za everyday use se može malo spustit sjedalo, al ti si ga malo previše spustio čini mi se, najbitnije je da su ti ruke skvrčene/svinute dok voziš, a ne ispružene, sa skvrčenim rukama možeš manevrirati u izvanrednim sitluacijama, sa ispruženim ne...
BTW:
Štih proba bijele boje za duju na ogradi dvorišta
Krovni nosaci su zakon. Nigdje bez njih. Neki dan ormar donio kuci, a za koji dan stol za terasu i 6 stolica staviti gore i vozi.
Sve 5 za duju, samo nije ti dobro ovako "ležečki" sjedit i vozit auto, svi kaj trke voze imaju sjedala okomita po 90%, ajde za everyday use se može malo spustit sjedalo, al ti si ga malo previše spustio čini mi se, najbitnije je da su ti ruke skvrčene/svinute dok voziš, a ne ispružene, sa skvrčenim rukama možeš manevrirati u izvanrednim sitluacijama, sa ispruženim ne...
BTW:
Štih proba bijele boje za duju na ogradi dvorišta
Hvala na savjetu :) TO je bilo prije 1 god tako da sad imam malo uspravniji sic. Nekad mi pase da se legnem tipa AC, ali pocnu leda boliti pa ga dignem.
Krovni nosaci su zakon. Nigdje bez njih. Neki dan ormar donio kuci, a za koji dan stol za terasu i 6 stolica staviti gore i vozi.
Sve 5 za duju, samo nije ti dobro ovako "ležečki" sjedit i vozit auto, svi kaj trke voze imaju sjedala okomita po 90%, ajde za everyday use se može malo spustit sjedalo, al ti si ga malo previše spustio čini mi se, najbitnije je da su ti ruke skvrčene/svinute dok voziš, a ne ispružene, sa skvrčenim rukama možeš manevrirati u izvanrednim sitluacijama, sa ispruženim ne...
BTW:
Štih proba bijele boje za duju na ogradi dvorišta
Ne samo da je teze manevrirati nego se i ruke umaraju vise ako su skroz ispruzene.
Ja imam sjedalo pod 90° + volan skroz van(prema meni, teleskopsko podesavanje, ne visina)
Prije sam bio malo lezece i volan u "tvornickom" polozaju(sktoz gore i unutra) i kad sam isao na more sam morao barem jednom stati da odmorim ruke, a s trenutnim setupom natankam prije i ne stajem dok ne stignem.
Iskreno i meni se sviđa više ta ideja uzet C segment vozila (karavan izvedba) i na njega krovni nosač i kutiju koja ti realno ne treba cijele godine. Gledao sam review za Renault Kadjar, čini se isto dobar izbor, al cijenom je neprihvatljiv tako da otpada. Da se može, najbolje bi bilo upiknut neki 308 (SW) i stavit kutiju na krov ak nema dovoljno mjesta unutra. Ovaj 308 redizajn je odlično napravljen ja mislim, al opet kažem kod nas nema ništa pametno za normalne novce jedino uvest nešto, al da na kraju ne ispadne muljaža sa km, sudar itd.
EDIT: Jedino me kod pežoa živcira kaj ti volan prekrije pol instrumenata pa ne vidiš niš. A i vidim da se neki žale na wind noise pri većim brzinama, mjenjač, al nemam pojma treba sve probat uživo.
Pričaš o 308ici T9 model?
volan se po visini/dubini savršeno namjesti s vozačevim sjedalom...i svi instrumenti se gledaju iznad volana, sve je pregledno
mjenjač....istina...za qrac je onaj peterobrzinski, no šesterobrzinski je druga priča
308SW T9 ima oooogroman prtljažnik, tu krovni nosač ne treba (no cijena mu je paprena)
frend kupio novu octaviu sw 1,5 tsi 150 style...auto je VRH...nismo jos isprobali led svjetla po mraku, ali u sumraku vec su svjetlila jako...nas 3 + 2 djece u autu - auto ide jako fino i cuje se lagano blow off :D dosta tvrd auto, ali udoban...mjenjac, kuplung, kocnice ko putar...
u voznji laganini se iskljucuju 2 cilindra, mozes voziti jako dugo tako, potrosnja mu za sad 7 na 100...
bunker OGROMAN, ima razne pregrade za stvari i to...
Ruske od kada je kupio monovolumena sa 350 konja postao obiteljski covjek.
Ima netko preporuku za dobar Seat servis u Zagrebu?
Muka isusova je prostor u autu.
Eto ja sam se požurio, mala će sad godinu dana sljedeći tjedan, a žena već trudna s drugim, a ja još ganjam Alfu s troja vrata. Čak ću i na more s njom, i svim stvarima + kolica i sve kaj djetetu treba tih 10 dana dolje. I to mi čak je ok, samo neznam kak ću kad i drugo dođe...ovo starije će ići pješice valjda :)
Žena fantazira, želi Fiat Doblo (2016.+). Argument joj je skoro i valjan... "Birala sam Alfu, pogodila, sad je isto s Fiatom".
Nije da se bunim, Alfa je mrak, ali radije bi piknuo monovolumena (Renault smeće, ali uzeo bi Grand Scenic 2013.+). Još da nisam sirotinja, možda bi krknuo Alfu Stelvio.
Za tebe je Grand C-Max, ili B-Max sa kliznim vratima.
Imat ces dvoje malo djece, tako da drugo nebi ni gledao.
Ford, VW (Seat, Audi) i slično ne dolazi u obzir ... sirotinja sam, nemam za popravke. Al da su velki, velki su.
Srce me vuče na nekakav SUV u zadnje vrijeme (krovni nosač + kofer za stvari ak se zaigram i treći put).
Ako se sve poklopi koliko toliko, kroz dvije godine XC90 će legnuti, onda sam miran do mirovine. Al dotad, krpat kak se može.
Problem je s karavanom radi žene, panika radi "auta s dugačkom guzicom" ... a začudo monovolumen i SUV joj nisu problem ( sjedi na visokom i ima bolji pregled, i osjeća se sigurnije za volanom).
Pa SUV i nema bas puno vise prostora nego neki c segment. To je u pravilu C segment na visokom. Tiguan i Golf karavan su npr same shit.
Po meni bolje da na nizi auto stavis nosace nego na SUV, lakse ces skidati stvari.
Ford, VW (Seat, Audi) i slično ne dolazi u obzir ... sirotinja sam, nemam za popravke. Al da su velki, velki su.
Srce me vuče na nekakav SUV u zadnje vrijeme (krovni nosač + kofer za stvari ak se zaigram i treći put).
Ako se sve poklopi koliko toliko, kroz dvije godine XC90 će legnuti, onda sam miran do mirovine. Al dotad, krpat kak se može.
Problem je s karavanom radi žene, panika radi "auta s dugačkom guzicom" ... a začudo monovolumen i SUV joj nisu problem ( sjedi na visokom i ima bolji pregled, i osjeća se sigurnije za volanom).
Stari moj, Ford servis u ovlaštenom, prvi s mojim dijelovima 880 kn, drugi oko 1000 kn.. Nisam stručnjak, al dok čujem kak drugi deru, po meni nije puno. Imaš u VG Lageros, koji ti origigi dijelove nabavlja po smiješnim cijenama. Npr. meni za Fiestu komplet filteri, 5 L ulja 620 kn. S tim da ti je to relativno skupo 5W-20 ulje.
Vozi Alfu a skupi su mu servisi za Forda.
Ne znam sta da ti kazem na to.
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-b-max-1.6-tdci-ecoboost-titanium-plus-start-stop-oglas-25693732
ekipa koja benzinska u ZG i Samoboru ima najkvalitetu goriva eurosuper 95? Petrol?
Stari moj, Ford servis u ovlaštenom, prvi s mojim dijelovima 880 kn, drugi oko 1000 kn.. Nisam stručnjak, al dok čujem kak drugi deru, po meni nije puno. Imaš u VG Lageros, koji ti origigi dijelove nabavlja po smiješnim cijenama. Npr. meni za Fiestu komplet filteri, 5 L ulja 620 kn. S tim da ti je to relativno skupo 5W-20 ulje.
Mene je prvi servis izasao 880kn sa njihovim dijelovima.
Jbte, kad Alfista kaže da bi mu bilo preskupo održavat Ford i ostalu nabrojenu ekipu....
ekipa koja benzinska u ZG i Samoboru ima najkvalitetu goriva eurosuper 95? Petrol?
Ovisi o pumpi, meni je jedna petrol pumpa bolja od druge petrol pumpe i držim se te jedne, provjerene...
ja sam inace iz samobora tocim na Petrolu (preko puta je konzum kod betonke) oko 2 godine i zadovoljan sam dosad nije bilo problema...
meni su za toyotu bili 800- 1000 kn servisi s njihovim djelovima sto mislim da je za ovlasteni cisto ok.
Jbte, kad Alfista kaže da bi mu bilo preskupo održavat Ford i ostalu nabrojenu ekipu....
Dijelovi mukte...a najvažnija stvar ... nepotrebni su jer se ništa ne kvari za razliku od nabrojanih.
Pajdo mijenja turbinu na VW Golf VI, i negira da je imao kvar ... jer "to nije ništa", zamijeniš i voziš. To je mentalitet prosječnog balkanca (zaostali u osamdesetima kad je Alfa imala kvarljive aute a Golf I i II bili kraljevi).
Ja promijenim gume na Alfi, sprdnja na kavi jer Alfa bila na dizalici.
Je ... imao sam kvar, krepala žarulja kratkog svjetla, i relej od 30 kn od ventilatora kilera klime. Vozim je od 2014.g. (ne računam nepažnju vozača, kao npr. žena drmnula s desnim krajem u krater veličine Etne i sjebala vilicu/amortizer i popratne sitnice).
U slučaju nedajbože kvara, dijelovi su jeftini.
Ali moram priznati da je teže doći do njih, nema ih na lageru, a bolji proizvođači ukinuli proizvodnju (jer se ne prodaju, kad ne trebaju).
Švapska autoindustrija živi od proizvodnje i prodaje dijelova isto, ako ne i više od auta.
Npr redovni servis, ulje/filteri kod majstora 650 kn (a toči se Selenia). Da sam radim bilo bi još jeftinije.
Jbte, kad Alfista kaže da bi mu bilo preskupo održavat Ford i ostalu nabrojenu ekipu....
Dijelovi mukte...a najvažnija stvar ... nepotrebni su jer se ništa ne kvari za razliku od nabrojanih.
Pajdo mijenja turbinu na VW Golf VI, i negira da je imao kvar ... jer "to nije ništa", zamijeniš i voziš. To je mentalitet prosječnog balkanca (zaostali u osamdesetima kad je Alfa imala kvarljive aute a Golf I i II bili kraljevi).
Ja promijenim gume na Alfi, sprdnja na kavi jer Alfa bila na dizalici.
Je ... imao sam kvar, krepala žarulja kratkog svjetla, i relej od 30 kn od ventilatora kilera klime. Vozim je od 2014.g. (ne računam nepažnju vozača, kao npr. žena drmnula s desnim krajem u krater veličine Etne i sjebala vilicu/amortizer i popratne sitnice).
U slučaju nedajbože kvara, dijelovi su jeftini.
Ali moram priznati da je teže doći do njih, nema ih na lageru, a bolji proizvođači ukinuli proizvodnju (jer se ne prodaju, kad ne trebaju).
Švapska autoindustrija živi od proizvodnje i prodaje dijelova isto, ako ne i više od auta.
Npr redovni servis, ulje/filteri kod majstora 650 kn (a toči se Selenia). Da sam radim bilo bi još jeftinije.
tjesi se :D
Pozdrav kupio sam auto radio preko interneta u pitanju je radio sa slike i lepo sve povezao tj eurodzek i antenu i radio radi savrseno kada automobil nije u pokretu . Kada se automobil pokene bilo u rikverc ili unapred radio pocne da se gasi i pali i tako sve dok ne zaustavim automobil i onda nastavlja sa radom
Ne razumem u cemu je problem dali je kod mene ili u radiu? Dali postoji mogucnost (mada nema tu nekakve logike oko spajanja ++ -- ) da ja nisam dobro povezao pa da mi izgori nesto
U pitanju je Seat Ibiza 2004 god
mogu mislit koliko je kvalitetan...sigurno je bio ~50 dolara...ako ne i manje...
da si kupio neki malo skuplji, kvalitetniji, ne bi bilo nikakvog problema
Ali moram priznati da je teže doći do njih, nema ih na lageru, a bolji proizvođači ukinuli proizvodnju (jer se ne prodaju, kad ne trebaju).
Švapska autoindustrija živi od proizvodnje i prodaje dijelova isto, ako ne i više od auta.
Npr redovni servis, ulje/filteri kod majstora 650 kn (a toči se Selenia). Da sam radim bilo bi još jeftinije.
tjesi se :D
???
4 godine, 0 kuna ulaganja, nemam se kaj tješiti.
A ti bogme imaš kaj pobrojati kaj je izletilo iz novčanika.
Još na sve to, taj auto ide ko mutav, bez dorađivanja, kemijanja i glumatanja sa smiješnom potrošnjom 5-6 litara (3.9 stara cesta do Makarske), i ostali se mogu sakriti pokraj dizajna.
a gdje je crvena zvezda sa svojim citrožinom?
Ali moram priznati da je teže doći do njih, nema ih na lageru, a bolji proizvođači ukinuli proizvodnju (jer se ne prodaju, kad ne trebaju).
Švapska autoindustrija živi od proizvodnje i prodaje dijelova isto, ako ne i više od auta.
Npr redovni servis, ulje/filteri kod majstora 650 kn (a toči se Selenia). Da sam radim bilo bi još jeftinije.
tjesi se :D
???
4 godine, 0 kuna ulaganja, nemam se kaj tješiti.
A ti bogme imaš kaj pobrojati kaj je izletilo iz novčanika.
Još na sve to, taj auto ide ko mutav, bez dorađivanja, kemijanja i glumatanja sa smiješnom potrošnjom 5-6 litara (3.9 stara cesta do Makarske), i ostali se mogu sakriti pokraj dizajna.
Onda nemas sto razmisljati, alfa je savrsena, uzmes karavan verziju i mirna bosna
Bar ih ima ko ''pljeve'' neke cak i u odlicnom stanju.
Onda nemas sto razmisljati, alfa je savrsena, uzmes karavan verziju i mirna bosna
Bar ih ima ko ''pljeve'' neke cak i u odlicnom stanju.
Daj pokaži gdje ih ima.
To razbijeno iz uvoza me ne zanima, ili voženo ko F1 po poljskim putevima, a i nažalost sve su starije godište, a 2008.g. već imam, želim barem 2013. +.
Al kak sam rekao, karavan ne dolazi u obzir radi žene, monovolumen ili SUV, mada ionako još dvije godine nisam u mogućnosti kupiti novi auto pa sad sam ko beskućnik u Lesnini, samo gledam.
Jedino da mi uleti neka zamjena uz nadoplatu, onda možda.
Krajnji cilj je XC 90, al čeka se 2020. g. za to, a dotad ak treba služit će i ovo kaj imam.
a gdje je crvena zvezda sa svojim citrožinom?
Javio se pravi.
Ili di ima za kupit u hr + maska za taj radio da se moze ugradit u ibizu 6l
Hvalaa