https://www.njuskalo.hr/auti/audi-a5-sportback-2.0-tdi-oglas-28055148
Meni jedan od najljepših audija.nie mi jasno zašto ljudi "spuštaju" kilometražu na 99tkm.Ima dosta takvih oglasa na njuškalu sa tom kilometražom.to mi je nekako ofirno
https://www.njuskalo.hr/auti/audi-a5-sportback-2.0-tdi-oglas-28055148
Meni jedan od najljepših audija.nie mi jasno zašto ljudi "spuštaju" kilometražu na 99tkm.Ima dosta takvih oglasa na njuškalu sa tom kilometražom.to mi je nekako ofirno
Zato sto ljudi stave u filter da traze auto do 100k km.
Pa i ne bas, prije su plastike pucale od UV zracenja, danas toga nema.
https://www.njuskalo.hr/auti/audi-a5-sportback-2.0-tdi-oglas-28055148
Meni jedan od najljepših audija.nie mi jasno zašto ljudi "spuštaju" kilometražu na 99tkm.Ima dosta takvih oglasa na njuškalu sa tom kilometražom.to mi je nekako ofirno
Dok pogledaš reg. pločicu čudno da je i stavio tako visok broj
https://www.njuskalo.hr/auti/audi-a5-sportback-2.0-tdi-oglas-28055148
Meni jedan od najljepših audija.nie mi jasno zašto ljudi "spuštaju" kilometražu na 99tkm.Ima dosta takvih oglasa na njuškalu sa tom kilometražom.to mi je nekako ofirno
2.0 TDI fwd je dobar do A3ice. A4 može biti 2.0 ali uz Quattro pogon. Sve iznad bez šestaka nema smisla gledati. U stvari nije toliko tragičan taj 2.0 u tom A5 sportback, koliko je očajan taj prednji pogon.
Kako vam izgleda ova astrica?
Meni osobno jedna od boljih na njuskalu za tu cijenu a i facelift je tako da su svi problemi vecinom otklonjeni(nadam se)
Pa i ne bas, prije su plastike pucale od UV zracenja, danas toga nema.
Slažem se oko kvalitete same plastike, ali sa druge strane, današnja više škripi od stare
A ono šta sam htio istaknuti, pogledaj koliko takine se nekada stavljalo na obloge vrata, danas tvrdu plastiku imamo, mjesto za naslonit ruku plastično, tvrdo...
Sve iznad bez šestaka nema smisla gledati. U stvari nije toliko tragičan taj 2.0 u tom A5 sportback, koliko je očajan taj prednji pogon.
imaš neki racionalan argument za takve sulude kriterije?
Pa i ne bas, prije su plastike pucale od UV zracenja, danas toga nema.
Slažem se oko kvalitete same plastike, ali sa druge strane, današnja više škripi od stare
A ono šta sam htio istaknuti, pogledaj koliko takine se nekada stavljalo na obloge vrata, danas tvrdu plastiku imamo, mjesto za naslonit ruku plastično, tvrdo...
Ne znam, svaki auto koji sam ja posjedovao (C segment) je imao naslon za ruku(na vratima) od spuzvaste plastike ili tekstila i bio je relativno mekan. Plastika skripi zbog niskog modula elasticnosti, lose dimenzionalne stabilnosti pod +/- temperaturama, a radnici isto rade preko k.
Astra iz oglasa mi se cini dobro ocuvana koliko vidim, Ecoflex modeli su tromiji zbog duzih brzina da smanje Co2 i potrosnju.
imaš neki racionalan argument za takve sulude kriterije?
Audi se kupuje prvenstveno zato što se želi automobil visoke klase sa jakim motorom i vrhunskim pogonom.
Fwd Audi je samo skuplji VW sa boljim designom.
Astra iz oglasa mi se cini dobro ocuvana koliko vidim, Ecoflex modeli su tromiji zbog duzih brzina da smanje Co2 i potrosnju.
Ima li razlike u cijeni odrzavanja ecoflex modela?
Imate li kakva iskustva sa C2 VTR-om, dobra cijena mi se pruza a i zena ga vozila tako da nez 😁😁
Audi se kupuje prvenstveno zato što se želi automobil visoke klase sa jakim motorom i vrhunskim pogonom.
fixed.. dio priče sa motorom i pogonom većini kupaca i nije toliko bitan.
Fwd Audi je samo skuplji VW sa boljim designom.
fixed
Imate li kakva iskustva sa C2 VTR-om, dobra cijena mi se pruza a i zena ga vozila tako da nez 😁😁
Nemam VTR ali imam ti VTS uglavnom kad god dodjem u bilo koji servis pitaju da li je robotizirani mjenjač(koji je na VTR-u) navodno se dosta kvari te je poprilično spor
Je da čuo sam i ja da se često kvari ali je zamjenjen cijeli taj mjenjač, probao sam ga vozit i dosta sporo mjenja ali je cijena full ok.
a5 2.0 tdi 170/190 ks ide cist solidno po meni
Zivahan automobil, zanimljiv za voznju jer na 1.8k obrtaja explodira dok ispod toga osjetis mali turbo lag, premda ima puno momenta na niskim obrtajima pa mozes cruisat lagano u visokoj brzini. Meni je taj mali lag nesto predobro :) 130hp je verzija koje ces zeljet gledat.
Jedini i najveci problem je sto su uglavnom zapusteni. Tesko ces naci neki odrzavan primjerak, jer se takvi brzo prodaju. Bez prijatelja mehanicara ti ne bih preporucio da ih uopce ides gledat.
Za 4k eur gledaj da je obavezno godiste 2004 ili 2005. Mozes ih poznat po zmigavcu u retrovizoru.
ako nađeš primjerak koji nema pola milje km (i bar još toliko skinuto™), zašto ne..
ali ja bi osobno za tu lovu gledao nešto mlađe, nižeg segmenta i manje izgaženo.
Zna li netko nekog tko povoljno prodaje USB/AUX Adapter za CD Changer za Audijev radio Chorus II+ (Chorus 3), klasično ima 8 pinova, nema onaj multimedia interface.
Gledam neko rješenje da mogu pristojno slušat glazbu, a radio koje je u njemu je predobro očuvano pa mi ga žao mjenjat za neko kinesko.
Malo da se i pohvalim, neplanirano nabavio baš prije 2 dana Audi A3 Sportback 2006 1.6 benzin za jako dobru cijenu, znam da nije motor za trke ali za mene puno bolji nego sam mislio.
Evo i koja slika.
Astra iz oglasa mi se cini dobro ocuvana koliko vidim, Ecoflex modeli su tromiji zbog duzih brzina da smanje Co2 i potrosnju.
Ima li razlike u cijeni odrzavanja ecoflex modela?
Nema, na 2.0CDTI ecoflex postoji razlika izmedu grijaca pa budu puno skuplji, na 1.7CDTI ne.
ako nađeš primjerak koji nema pola milje km (i bar još toliko skinuto™), zašto ne..
ali ja bi osobno za tu lovu gledao nešto mlađe, nižeg segmenta i manje izgaženo.
Znam da je dosta riskantno kupovati passate B5.5 jer im se lako skidaju kilometraže...a neznam valjda treba povesti osobu koja se razumije u aute pa i odvesti provjeriti sam auto u servis.
Druga opcija mi je kupiti za klasu,dvije manji Clio 3 generacije kojih se da ljepo pranaći za tu lovu bilo benzinac kao i dizelaš.
ako nađeš primjerak koji nema pola milje km (i bar još toliko skinuto™), zašto ne..
ali ja bi osobno za tu lovu gledao nešto mlađe, nižeg segmenta i manje izgaženo.
Znam da je dosta riskantno kupovati passate B5.5 jer im se lako skidaju kilometraže...a neznam valjda treba povesti osobu koja se razumije u aute pa i odvesti provjeriti sam auto u servis.
Druga opcija mi je kupiti za klasu,dvije manji Clio 3 generacije kojih se da ljepo pranaći za tu lovu bilo benzinac kao i dizelaš.
Passat i clio nisu ista klasa vozila tako da prvo treba definirati potrebu za koju se auto kupuje(broj ljudi koje mislis prevoziti itd.) Buđet je definiran, ostaje pitanje koliko km prelazis, odnosno dal je isplativiji dizel ili benzinac?
Zna li netko nekog tko povoljno prodaje USB/AUX Adapter za CD Changer za Audijev radio Chorus II+ (Chorus 3), klasično ima 8 pinova, nema onaj multimedia interface.
Gledam neko rješenje da mogu pristojno slušat glazbu, a radio koje je u njemu je predobro očuvano pa mi ga žao mjenjat za neko kinesko.
Malo da se i pohvalim, neplanirano nabavio baš prije 2 dana Audi A3 Sportback 2006 1.6 benzin za jako dobru cijenu, znam da nije motor za trke ali za mene puno bolji nego sam mislio.
Evo i koja slika.
Koja cijena ak se smije znat? meni bi odgovarao takav neki 1.6 benz, vidim ga u leonu 2 al malo je gadan unutra, ovakav a3 mi je pun pogodak.. vecinom voznja 70-90 pa msm da nebi smio kod mene vise od 8l trosit.. kolega ima stari a4 iz 99. sa 1.6 mpi, vozi se kao sto bi se i ja vozio veli oko 6,5l trosi tu a na autoputu jedino 13l ako ides 150.. ne znam, ja bas ne vjerujem da u a4 moze toliko malo trosit kombinirano
ako nađeš primjerak koji nema pola milje km (i bar još toliko skinuto™), zašto ne..
ali ja bi osobno za tu lovu gledao nešto mlađe, nižeg segmenta i manje izgaženo.
Znam da je dosta riskantno kupovati passate B5.5 jer im se lako skidaju kilometraže...a neznam valjda treba povesti osobu koja se razumije u aute pa i odvesti provjeriti sam auto u servis.
Druga opcija mi je kupiti za klasu,dvije manji Clio 3 generacije kojih se da ljepo pranaći za tu lovu bilo benzinac kao i dizelaš.
Onda uzimaj Clia.
Tog Passata uzimas ako znas sto zelis. Taj passat ima 350Nm ako se ne varam na tipa 1800rpma dok Clio benzin nema ni pola od tog bilo gdje na svom rasponu.
Mislim da ovi izgazeni b5.5 s njuskala ipak nisu za tebe.
Meni je recimo bila zelja nabaviti ga. Kod tog 96kw PD motora imas osjecaj kao da si u Tesli u odnosu na recimo CR-a od 103kw. Nesto nevjerojatno. CR-ovima je naravno krivulja snage umjetno ispeglana pa se onda dobije subjektivni osjecaj da slabije ide.
Cak ljudi po forumima pricaju da se komotno moze usporedjivat (subjektivno!) sa CR-om od 170hp! Mind-blown.
Vecina preferira CRa zbog "konstantnog" ubrzavanja, ja osobno ne.
Evo i koja slika.
ubi me OCD kad vidim kako si potpuno fulao crte parkinga
Dzabe "lazni" osjecaj ubrzanja kada dode do toga da treba stvarno ubrzanje.
Onda uzimaj Clia.
Tog Passata uzimas ako znas sto zelis. Taj passat ima 350Nm ako se ne varam na tipa 1800rpma dok Clio benzin nema ni pola od tog bilo gdje na svom rasponu.
Mislim da ovi izgazeni b5.5 s njuskala ipak nisu za tebe.
Meni je recimo bila zelja nabaviti ga. Kod tog 96kw PD motora imas osjecaj kao da si u Tesli u odnosu na recimo CR-a od 103kw. Nesto nevjerojatno. CR-ovima je naravno krivulja snage umjetno ispeglana pa se onda dobije subjektivni osjecaj da slabije ide.
Cak ljudi po forumima pricaju da se komotno moze usporedjivat (subjektivno!) sa CR-om od 170hp! Mind-blown.
Vecina preferira CRa zbog "konstantnog" ubrzavanja, ja osobno ne.
Za tog passata bi trebao imat 1000 eura sa strane, ako ima dobar zamasnjak, kvacilo, turbo i dizne, mogo bi par godina uzivat u pd motoru.. znam jedan a4 b6 96 kw prije mozda 4 god isao je za 4700, novi ovjes, novo kvacilo sa zamasnjakom, kompresor klime, veliki servis odraden i remapiran na 160 ks..
nevjerojatno da nakon 4 god nisu nista puno pojeftinili a neko je derao to te 4 godine.. e kad bi takav neki pogodio koji ima vecinu toga vec sredeno a poslije par god uzivanja u 350 nm ga prodas za skoro iste novce to je onda poso..
clio 1.2 nema tolko mogucih troskova ali nema ni uzitka u voznji, ako bih imao 5 god auto mislim da bi mu oprostio 1000 eura ulaganja vise nego sto bi morao u clia kroz taj period, 300+ nm od 1800 okretaja te ipak mora kostat vise nego jadnih 120 nm od 4000 okretaja..sve ovisi jel su ti samo bitni novci koje ces dat u njega ili ipak gledas omjer uzitka i ulozenih novaca.. ja sam vozio clio storia 1.2 i to bi jedino uzeo kao drugi auto za do ducana i to koliko je dosadan za vozit.. kolko cujem ovi noviji su jos tezi i tromiji, kakva je tek to katastrofa za vozit.. a clio dizel, jbg onda ti dode na isto, trazit ce tipicna ulaganja kad tad.. mozes si jedino pomoc da uzmes neku slabiju verziju da nema dvomasenog kao npr kod peugeota 1.6 hdi 90 ks nema dvomaseni, dpf niti intercooler
Pozz, imam problem sa BMW e46 2.0 85kw 2003 facelift verzija. Auto se gasi u voznji, pali lampice od dsc i zuti uzvicnik, trza i kad trzne upali lampicu od dde.
Na dijagnostici izbacuje greske:
4121 dde main relay
46e3 control unit error
Nakon zamjene main relay opet izbacuje gresku 4121 i novu gresku 46d0.
u kome se to sve desava.