Ono je cijena od ovlastenog renault servisa.
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.116
- |
- čitano: 13.272.491
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ono je cijena od ovlastenog renault servisa.
Kul. A to je relevantno za Suzuki koji cyber ima u kom smislu točno?
Linkao sam na direkt ugradnju plina u servisu koji to radi za ovlaštenog zastupnika za suzuki vozila i koji ima već napuhanu cijenu od 9500kn za ugradnju, a ovih tvojih 20.000 ne da je napuhano, nego tragikomično. Dijelovi za ugradnju plina u benzince s direktnim ubrizgavanjem koštaju <=5000kn. Do the math, ko tu dere jarca i sa tih 9500kn, a kamoli sa 20.000kn za auto koji košta 110.000kn.
Evo jos jednom, VG-SK ruta (50% grad 50% izvan naselja), nazalost bilo je hrpa idiota i ravna cesta pa se mora malo isprasit, inace bi sigurno mogao izgurat ispod 4 lite...
Ajde, napravi 4, pa pošalji! I dare you! :)
Al se ja još uvijek divim kak mi je žena uspjela natovaren SUV benzinac, 4x4, s 5 osoba voziti 5.9 l/100km.
Da ugradim plin, za 100 kn bi došao do mora i natrag
Kad sam kod toga, je netko na novije, štedljivije benzince stavio plin?
Koliko se poveća potrošnja?
I koliko je real life usporedba potrošnje love na gorivo na istoj (nekoj duljoj) ruti? Npr do mora i natrag?
Dal je nešto sitno, npr prije 600kn, sad 550... ili drastična: duplo manje..?
Iskreno sa mojom voznjom je to nemoguce, danas sam ga stvarno stedio, vecina tempomat ali nemres jel te uvijek zeznu neki stranci ili siscani pa moras radit cudesa... Kad sam krenuo za SK, dosao tamo (tj. nakon 60ak km), bio je na 4.1 no kad se krenulo nazad su se stvorili nekakvi penzici koji voze ili po ogranicenju ili ispod njega, ali doslovno svakih par km neki penzic koji se boji da ce ga ulovit policajci ili kamera (mislim ima kamera, ali to je bila 1 kod duzice...). Sljedeci put budem valjda naletio na normalne vozace, pa da ga mogu vozit po tempomatu bar 60% puta-.-. ps. zaboravio sam napomenut da nas je bilo 5 u autu
Ono je cijena od ovlastenog renault servisa.
Kul. A to je relevantno za Suzuki koji cyber ima u kom smislu točno?
Linkao sam na direkt ugradnju plina u servisu koji to radi za ovlaštenog zastupnika za suzuki vozila i koji ima već napuhanu cijenu od 9500kn za ugradnju, a ovih tvojih 20.000 ne da je napuhano, nego tragikomično. Dijelovi za ugradnju plina u benzince s direktnim ubrizgavanjem koštaju <=5000kn. Do the math, ko tu dere jarca i sa tih 9500kn, a kamoli sa 20.000kn za auto koji košta 110.000kn.
Covjek je pitao za modernije benzince, a ne konkretno za Suzuki, a ja sam rekao cijenu kakvu sam cuo.
Imam jedan problemcic (doduse ne ja, bratic mi).
U pitanju je Peugeot 508 1.6 e-hdi automatik, linija od 2011, uglavnom auto ponekad nemre prek 80 na autocesti, znaci jednostavno blokira na 80 i kad se stisne pedala do poda nista se ne desava, i tad mu javlja gresku motora. Stane sastrane, ugasi auto, upali ga i opet radi normalno.
E sad, ja sumnjam na DPF, ECU ili filter goriva i takozvani "limp mode" zbog DPFa, filtera goriva itd... Znam da kod fordova kad auto udje u limp mod onda mu neda ic prek odredjene brzine i okretaja i jednostavno sto prije treba posjetit servis da vidis sta se desava. Citam na internetu da isto moze i bit zbog filtera goriva (i naseg goriva di se sipa voda) pa da se nesto pomijesa unutra i javlja gresku i neda prek odredjene brzine. Isto tako vidim da su vecina resetirali ECU i da im nakon toga sve najnormalnije radi i vise nema problema sa tim. Jel mi moze netko provjerit da li peugeot ima oznaku za dpf filter kod kazaljki, posto nisam nasao nacin da mu pokrenem test mode da vidim sve ledice na instrument tabli. I sta se tocno desi kad se resetira ECU ? Znam da auto izgubi svu memoriju, da li se to misli i na navigacijski sistem u autu (znaci sve zivo se resetira i sve se mora otpocetka namjestat, znaci navigacija, muzika i slicno) ? Do mjenjaca nije, posto je bio na popravku prije par mjeseci, on super salta i radi bez problema.
Stavi na dijagnostiku, moguce da je problem sa grijacem pa je u safe-modu.
....... no kad se krenulo nazad su se stvorili nekakvi penzici koji voze ili po ogranicenju ili ispod njega, ali doslovno svakih par km neki penzic koji se boji da ce ga ulovit policajci ili kamera (mislim ima kamera, ali to je bila 1 kod duzice...). Sljedeci put budem valjda naletio na normalne vozace, pa da ga mogu vozit po tempomatu bar 60% puta-.-. ps. zaboravio sam napomenut da nas je bilo 5 u autu
hahaha, ajde barem nisam jedini koji se zali na usporene ponzice
Auto ide normalno tjedan dva i onda crvena lampica i nema snagu. Nakon gašenja i paljenja, lampica se ugasi, ali auto vuče dosta prigušeno Paola minute-minutu i krene raditi normalno.
Nakon svih peripetija i svađe s majstorima, promijenili filter goriva, dodali aditiv za dizel i auto napravio još 20tkm u godinu dana bez problema.
Kad me netko pita, zasto slusam jos dan danas ploce, jel to zato sto sam nostalgican
pa ne zelim slusat na CD-u ili stream itd., moj odgovor je "ne, zato sto je danasnja glazba sranje".
Dobar odabir za zvucnu pozadinu filma, Stonesi taman pasu.
S obzirom da je g. Shelby umro prije par godina, morali su ga nekako odugovjeciti,
a njegova zadnja serija Mustanga na kojem je radio bit ce vjerovatno za par godina kolekcionarska.
Spoiler alert: Ford ce pobjediti, jer Ameri uvijek pobjedjuju. Makar u to doba realno bi pobjedili
samo na drag-racingu, u ostalim disciplina bi ga Fiat... pardon Ferrari pobjedio. (makar sad ni ne znam tko je vlasniik, FCA ili netko treci)
U pitanju je GT40, a ne mustang pa da se ferrari igra sa njime.
Znam da je GT40, kazem samo da je zadnji Shelby proizvod na kojem je on zaista i radio
kao dizajner i nadzornik, a ovi novi koji su samo "legacy" nece bit na cijeni jer realno gledajuci
on nije imao prste u njima, nego Shelby korporacija.
uskoro vrlo vjerojatno stize prinova...jedini hint koji cu dat: six banger (a nije bmw :P)
nudi mi se jako jako dobra ponuda za lagunu, a posto sam i za petardu i za cupru odbio predobre ponude, rekoh sad necu i necu slusat srce, nego razum, a srce cu slusat kod odabira prinove...bit ce nekog iznenadenja ovdje (ako dode do kupnje, kad predstavim auto)
drugi hint: nije vozacki auto niti auto kojeg bi vecina vas ovdje, tipa supra ili sl. nego auto kojeg se kupuje radi toga jer malo kosta i jer ima ZVUK
Da nije 45ica?
Redni ili V motor?
Laguna V6?
pa jbt vec ste pogodili...yes, laguna V6 24v mk1 ph2
Vozio se u jednoj prije par godina, stvarno odlican zvuk.
Pozdrav svima
Zanima me dali netko ima iskustva sa mazdom 3 2011 - 2012 god. (znaci zadnja linija stare trojke) mane, prednosti, na sta bi trebalo pripazit prilikom kupovine??
Ne radim godišnje veliku kilometražu tako da mi je svejedno dizel ili benzinac, iako bi rađe benzinca radi jeftinijeg održavanja, ali kolko vidim po oglasima svi su benzinci 1.6 77kw a to mi se čini nekako preslab motor za taj auto.
Vidim da ima lijepih i uščuvanih trojka, sa manje kilometara od prvih vlasnika po 7 000 - 8000 € ( to mi je ajmo reč i neki limit, ne nužno) nema mi svrhe davat neke velike cifre za to malo šta koristim auto, jednom godišnje na more sa djecom i ženom i par puta u slavoniju, po Zagrebu do ducana i tako to cca 10 000 km godišnje, to sam još puno i rekao.
Vozim corsu c 2004 god. več 5 godina, tako da če mi ovo biti preporod, ne samo za mene več i za cijelu obitelj
LP
Evo primjer jednog diesel-a, meni osobno predivan auto.
https://www.njuskalo.hr/auti/mazda-3-cd116-exclusive-line-puno-opreme-servisna-oglas-28544983
Nisam. Komedija uglavnom, dosad cirka cca 30 zamjena nudili ljudi (najvise passata i golfa). Evo sad bi za vikend trebalo dvoje ljudi doci pogledati, uglavnom tesko pronaci ozbiljne kupce,pogotovo na fb tak da sam s fba maknuo oglas jos prije 3-4 tjedna jer ljudima je dosadno pa trolaju kak su ozbiljni kupci.
Uglavnom da imam plin,prodao bi sigurno dosad.Ljude pati sto je benzin
Stavi u oglas da je 30min gledanja = 10€,
pa ce se smanjit broj idiota.
Na Shpock dogovoris i rezerviras termin,
i u slucaju da je kupac neodgovoran,
das mu los rep. I tako nakon 3-4 lose reputacije,
nitko s njim ne zeli vise poslovati. I tako se rijesis debila
i "e jel moze golf dvojka, prvi vlasnik jer je iz obitelji, moj pradeda vozio,
ma ko nova, pali i vozi, bez ulaganja"...
Nakon što sam promijenio plastični "oklop" ključa auto se upali i ugasi. Radi se o VW Golf 5 2007.g
Daljinsko otključavanje RADI na tom ključu. Drugi ključ koji nisam rastavljao radi normalno. Ima li tko rješenje, kako da ga vratim u život?
Evo i link:
EDIT: Riješio sam. Problem je bio u tome što sam amaterski odradio zamjenu. Čip nisam prebacio iz starog okvira .
Srećom pronašao sam stari okvir i u njemu čip.
Sad neznam smijem li ga vaditi i staviti u novi. Izgleda mi samo umetnut u taj okvir.
Prebacio uspješno, radi sve
To ti je imobilizator kaj trebaš prebaciti, tj. ta ampula ali pazi ako ju slomiš očekuj izdatak od oko 150 kn da ti netko novu ubaci i programira. Tako sam ja na G5, nikako nije išla van jer je nagurana u PM a pošto je staklena slomila se Trgaj onu plastiku oko nje dok ne popusti.
Pa kaj nisi komentiral kad je po snijegu driftao da muci auto, a sad bi ti taj "izmuceni" auto kupio da imas para....
Dobro da si me podsjetio. Taman imam osnovu za cjenkanje :D
Pozdrav svima
Zanima me dali netko ima iskustva sa mazdom 3 2011 - 2012 god. (znaci zadnja linija stare trojke) mane, prednosti, na sta bi trebalo pripazit prilikom kupovine??
Ne radim godišnje veliku kilometražu tako da mi je svejedno dizel ili benzinac, iako bi rađe benzinca radi jeftinijeg održavanja, ali kolko vidim po oglasima svi su benzinci 1.6 77kw a to mi se čini nekako preslab motor za taj auto.
Imam ja Mazdu 3 Sport Takumi, CD116 (1.6 diesel, 85kW), 2012., u prometu od 2013.
Kupljena prije godinu i 4 mjeseca sa 123000, sad je na 143000. Odrađen godišnji servis na 132000 i tjt. (ide svakih 20k ili godinu dana). Mislim da je bio 1100kn, u Mazdi, prvi vlasnik je sve radio tamo pa sam i ja otisao, a za dalje ću vidjeti.
Ako te što zanima, pitaj slobodno.