Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.119
|
čitano: 13.282.152
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
KIKI3ooo kaže...

 Brajo moj, dođi u ST, popit ćemo pivu i testirat a možemo i na karting bacit. Normalno. Najveći gušt, sa kolegom sa foruma. I onda ćemo u mene na volan da te vidim možeš li stazu do kraja odvozit 

 Ne trebam, iz Splita sam... Necu karting bacit nemam 15 godina. 

10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Znaci sad se i sa prvom brzinom pocelo kocit ? Taj sinkron odma mores bacit za 50tkm

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...

Ja nisam ucio u autoskoli da prebacim u prvu brzinu nego sa drugom stanem skroz, i onda ubacim u prvu i pripremam se za krenit, to ako ti volis saltat prvu da cujes onaj predivni zvuk sinkrona i da ti auto odskoci kao da ti se ugasilo to je tvoj problem.

 Samo još jedna stvar. U pravu si da se u školi uči zaustavljanje sa drugom a sa prvom se samo kreće, to sam zaboravia. Ali reci mi jesi li zna da ti auto ne mora odskočit kao da se izgasilo? E, nisi zna. Kao da je to lako napravit u pravom trenu da se ne uništava auto. Zato i uče tako u školi.

Poruka je uređivana zadnji put uto 3.10.2023 20:52 (KIKI3ooo).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...
KIKI3ooo kaže...

 Brajo moj, dođi u ST, popit ćemo pivu i testirat a možemo i na karting bacit. Normalno. Najveći gušt, sa kolegom sa foruma. I onda ćemo u mene na volan da te vidim možeš li stazu do kraja odvozit 

 Ne trebam, iz Splita sam... Necu karting bacit nemam 15 godina. 

 Nisi zeka-peka. Zato ja volim purgere (sve iza tunela Sveti Rok).

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
KIKI3ooo kaže...
duracell kaže...

Ja nisam ucio u autoskoli da prebacim u prvu brzinu nego sa drugom stanem skroz, i onda ubacim u prvu i pripremam se za krenit, to ako ti volis saltat prvu da cujes onaj predivni zvuk sinkrona i da ti auto odskoci kao da ti se ugasilo to je tvoj problem.

 Samo još jedna stvar. U pravu si da se u školi uči zaustavljanje sa drugom a sa prvom se samo kreće, to sam zaboravia. Ali reci mi jesi li zna da ti auto ne mora odskočit kao da se izgasilo? E, nisi zna. Kao da je to lako napravit u pravom trenu da se ne uništava auto. Zato i uče tako u školi.

 U kakvu si ti auto skolu isao ? Jer to niti jedna auto skola ne radi, oni cak ne "upozoravaju" kad skoro svi polaznici drze nogu na kvacilu kad je crveno na semaforu, a kak ce tek ucit rev matching... i rev matchanje i u prvoj brzini se radi bas kad trebas punu snagu (tipa za trke i takve stvari), to radit u gradu ili tipa kad usporavas je bas ono, glupost i nicem ne koristi nego samo steti... Cak ne moras nit ic brzinu po brzinu dole, bacis ga u ler i tjt., neki ce radije sacuvat zamasnjak i set kvacila nego pisljivih 40€ za set prednjih plocica

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...
KIKI3ooo kaže...
duracell kaže...

Ja nisam ucio u autoskoli da prebacim u prvu brzinu nego sa drugom stanem skroz, i onda ubacim u prvu i pripremam se za krenit, to ako ti volis saltat prvu da cujes onaj predivni zvuk sinkrona i da ti auto odskoci kao da ti se ugasilo to je tvoj problem.

 Samo još jedna stvar. U pravu si da se u školi uči zaustavljanje sa drugom a sa prvom se samo kreće, to sam zaboravia. Ali reci mi jesi li zna da ti auto ne mora odskočit kao da se izgasilo? E, nisi zna. Kao da je to lako napravit u pravom trenu da se ne uništava auto. Zato i uče tako u školi.

 U kakvu si ti auto skolu isao ? Jer to niti jedna auto skola ne radi, oni cak ne "upozoravaju" kad skoro svi polaznici drze nogu na kvacilu kad je crveno na semaforu, a kak ce tek ucit rev matching... i rev matchanje i u prvoj brzini se radi bas kad trebas punu snagu (tipa za trke i takve stvari), to radit u gradu ili tipa kad usporavas je bas ono, glupost i nicem ne koristi nego samo steti... Cak ne moras nit ic brzinu po brzinu dole, bacis ga u ler i tjt., neki ce radije sacuvat zamasnjak i set kvacila nego pisljivih 40€ za set prednjih plocica

 Za civilnu vožnju i 95% situacija ne treba. Kako sam i napisao.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
KIKI3ooo kaže...
duracell kaže...

Ja nisam ucio u autoskoli da prebacim u prvu brzinu nego sa drugom stanem skroz, i onda ubacim u prvu i pripremam se za krenit, to ako ti volis saltat prvu da cujes onaj predivni zvuk sinkrona i da ti auto odskoci kao da ti se ugasilo to je tvoj problem.

 Samo još jedna stvar. U pravu si da se u školi uči zaustavljanje sa drugom a sa prvom se samo kreće, to sam zaboravia. Ali reci mi jesi li zna da ti auto ne mora odskočit kao da se izgasilo? E, nisi zna. Kao da je to lako napravit u pravom trenu da se ne uništava auto. Zato i uče tako u školi.

 Znam, ali se moras krecat sporo ko puz da ti auto ne odskoci ili jednostavno ne pustat kvacilo kad ga ubacis u prvu. Ko i prijasnjih 5-6 postova totalna nebuloza. Dosta rasprave, uci ti svoju zenu kako se vozi, ne trebas mene. Lp

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...
KIKI3ooo kaže...
duracell kaže...

Ja nisam ucio u autoskoli da prebacim u prvu brzinu nego sa drugom stanem skroz, i onda ubacim u prvu i pripremam se za krenit, to ako ti volis saltat prvu da cujes onaj predivni zvuk sinkrona i da ti auto odskoci kao da ti se ugasilo to je tvoj problem.

 Samo još jedna stvar. U pravu si da se u školi uči zaustavljanje sa drugom a sa prvom se samo kreće, to sam zaboravia. Ali reci mi jesi li zna da ti auto ne mora odskočit kao da se izgasilo? E, nisi zna. Kao da je to lako napravit u pravom trenu da se ne uništava auto. Zato i uče tako u školi.

 U kakvu si ti auto skolu isao ? Jer to niti jedna auto skola ne radi, oni cak ne "upozoravaju" kad skoro svi polaznici drze nogu na kvacilu kad je crveno na semaforu, a kak ce tek ucit rev matching... i rev matchanje i u prvoj brzini se radi bas kad trebas punu snagu (tipa za trke i takve stvari), to radit u gradu ili tipa kad usporavas je bas ono, glupost i nicem ne koristi nego samo steti... Cak ne moras nit ic brzinu po brzinu dole, bacis ga u ler i tjt., neki ce radije sacuvat zamasnjak i set kvacila nego pisljivih 40€ za set prednjih plocica

 Autoskola Ken Block u Splitu, ili Marusic, dode ti na isto, daju ti vozit porschea, bmw m3 od 500 konja da bi kasnije sjeo u Fiat Multiplu. 

7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

u marusicu vam daju 1 sat na porscheu, a ostalo se vozi na golfovima....al dobar marketing

sve u svemu, lik vas trola (nadam se) ili imamo novog panzera sa juga

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...
KIKI3ooo kaže...
duracell kaže...

Ja nisam ucio u autoskoli da prebacim u prvu brzinu nego sa drugom stanem skroz, i onda ubacim u prvu i pripremam se za krenit, to ako ti volis saltat prvu da cujes onaj predivni zvuk sinkrona i da ti auto odskoci kao da ti se ugasilo to je tvoj problem.

 Samo još jedna stvar. U pravu si da se u školi uči zaustavljanje sa drugom a sa prvom se samo kreće, to sam zaboravia. Ali reci mi jesi li zna da ti auto ne mora odskočit kao da se izgasilo? E, nisi zna. Kao da je to lako napravit u pravom trenu da se ne uništava auto. Zato i uče tako u školi.

 Znam, ali se moras krecat sporo ko puz da ti auto ne odskoci ili jednostavno ne pustat kvacilo kad ga ubacis u prvu. Ko i prijasnjih 5-6 postova totalna nebuloza. Dosta rasprave, uci ti svoju zenu kako se vozi, ne trebas mene. Lp

 Kako znaš ako si napisao da ti odskoči. Ne trebaš ići ni sporo kao puž kako kažeš. A znaš li da možeš iz 4. odma u drugu? Ili npr. da možeš u 5. cruse-at 50 km/h? Bog, laku noć.

4 godine
offline
Auti - ultimativna tema

Majke ti mile na čemu si ti.. Admin aj zaustavi to da mu još neko ne povjeruje u te gluposti

mateo
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kako bi onda trebalo mijenjati? Druga dok se ne uspori toliko da se auto već počne lagano tresti kao da će se ugasit, onda ler i tak stojim pa kad treba krenut prva i idemo?

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stane256 kaže...

Majke ti mile na čemu si ti.. Admin aj zaustavi to da mu još neko ne povjeruje u te gluposti

 Bice to radi na Forzi Horizon pa misli da moze IRL. 

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...
hahhaajaads kaže...
KIKI3ooo kaže...
duracell kaže...

Ja nisam ucio u autoskoli da prebacim u prvu brzinu nego sa drugom stanem skroz, i onda ubacim u prvu i pripremam se za krenit, to ako ti volis saltat prvu da cujes onaj predivni zvuk sinkrona i da ti auto odskoci kao da ti se ugasilo to je tvoj problem.

 Samo još jedna stvar. U pravu si da se u školi uči zaustavljanje sa drugom a sa prvom se samo kreće, to sam zaboravia. Ali reci mi jesi li zna da ti auto ne mora odskočit kao da se izgasilo? E, nisi zna. Kao da je to lako napravit u pravom trenu da se ne uništava auto. Zato i uče tako u školi.

 U kakvu si ti auto skolu isao ? Jer to niti jedna auto skola ne radi, oni cak ne "upozoravaju" kad skoro svi polaznici drze nogu na kvacilu kad je crveno na semaforu, a kak ce tek ucit rev matching... i rev matchanje i u prvoj brzini se radi bas kad trebas punu snagu (tipa za trke i takve stvari), to radit u gradu ili tipa kad usporavas je bas ono, glupost i nicem ne koristi nego samo steti... Cak ne moras nit ic brzinu po brzinu dole, bacis ga u ler i tjt., neki ce radije sacuvat zamasnjak i set kvacila nego pisljivih 40€ za set prednjih plocica

 Autoskola Ken Block u Splitu, ili Marusic, dode ti na isto, daju ti vozit porschea, bmw m3 od 500 konja da bi kasnije sjeo u Fiat Multiplu. 

 Mora sam neko toj autoskoli rec da nevalja vozit automatika po kisi

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...

 Mora sam neko toj autoskoli rec da nevalja vozit automatika po kisi

 Je je, svjesni su toga, prije izlaska na cestu se pogleda prognoza, a ako krene padat kisa, onda naucnici simuliraju kvar na cesti, izvade trokut, prsluk i cekaju vucnu sluzbu da ih vrate nazad u HQ, pa opet izidu u 1.6 tdi sa 6.stupanjskim RUCNIM mijenjacem. FYI: ukljuceni su svi sati voznje u tom procesu. 

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nema ništa boljeg od H-shiftera. Ni za kontrolu vozila ni za užitak vožnje. Ali on traži skill. Npr. tko vozi simulaciju sa H-shifterom i kuplungom odma ima respect.

 

Ali sam drage volje uzeo automatik jer se ne može vozit po cesti. Nema tu užitka. Ne samo po gradu, nema ni na relaciji ST-Makarska, čak ni ST-ZG starom cestom, koliko je prometno i koliko ljudi moraju sporo vozit zbog kamera i random spotova prometne. Znači ne želim ni uć u auto bez automatika. Jedva čekam da sve automatiziraju.

A do tada u nekim situacijama je pametnije sekvencijalni  

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
KIKI3ooo kaže...

Nema ništa boljeg od H-shiftera. Ni za kontrolu vozila ni za užitak vožnje. Ali on traži skill. Npr. tko vozi simulaciju sa H-shifterom i kuplungom odma ima respect.

 

Ali sam drage volje uzeo automatik jer se ne može vozit po cesti. Nema tu užitka. Ne samo po gradu, nema ni na relaciji ST-Makarska, čak ni ST-ZG starom cestom, koliko je prometno i koliko ljudi moraju sporo vozit zbog kamera i random spotova prometne. Znači ne želim ni uć u auto bez automatika. Jedva čekam da sve automatiziraju.

A do tada u nekim situacijama je pametnije sekvencijalni  

 Aha znači treba imati 2 automobila, jedan automatik i jedan sa sekvencijalnim? Jer sekvencijalni mjenjač je RUČNI, ima i kvačilo. To je ono što koriste u F1, netko je ranije pitao imaju li kvačilo - imaju, ali je potrebno samo za start ili recimo kako bi se okrenuli kad dožive spin na stazi. Sekvencijalno mjenjanje na automatiku je samo emulacija. I da, ima bolje od H shiftera, sekvent je bolji (njemu je shifter u liniji). A što se tiče H shiftera pošto si znalac sigurno znaš da su neki automobili imali H raspored koji kreće od 2. brzine, pošto se u vožnji ne šalta u prvu (mislim možeš s međugasom što si već spomenuo ali to je megaglupost)



14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
jozef kaže...
KIKI3ooo kaže...

Nema ništa boljeg od H-shiftera. Ni za kontrolu vozila ni za užitak vožnje. Ali on traži skill. Npr. tko vozi simulaciju sa H-shifterom i kuplungom odma ima respect.

 

Ali sam drage volje uzeo automatik jer se ne može vozit po cesti. Nema tu užitka. Ne samo po gradu, nema ni na relaciji ST-Makarska, čak ni ST-ZG starom cestom, koliko je prometno i koliko ljudi moraju sporo vozit zbog kamera i random spotova prometne. Znači ne želim ni uć u auto bez automatika. Jedva čekam da sve automatiziraju.

A do tada u nekim situacijama je pametnije sekvencijalni  

 Aha znači treba imati 2 automobila, jedan automatik i jedan sa sekvencijalnim? Jer sekvencijalni mjenjač je RUČNI, ima i kvačilo. To je ono što koriste u F1, netko je ranije pitao imaju li kvačilo - imaju, ali je potrebno samo za start ili recimo kako bi se okrenuli kad dožive spin na stazi. Sekvencijalno mjenjanje na automatiku je samo emulacija. I da, ima bolje od H shiftera, sekvent je bolji (njemu je shifter u liniji). A što se tiče H shiftera pošto si znalac sigurno znaš da su neki automobili imali H raspored koji kreće od 2. brzine, pošto se u vožnji ne šalta u prvu (mislim možeš s međugasom što si već spomenuo ali to je megaglupost)



 Tako je. Kvačilo u sportskoj vožnji uopće ne služi za mjenjanje brzina ali nebi mješao formulu 1 sa ostatkom auto sporta, tu je možda (sigurno, očito) sekvent bolji ali to je ipak bolid. A ovo za raspored H-shiftera, vidim online da se to odnosi samo na raspored, da je lakše mjenjat najčešće korištene brzine - a on prvu ima! A međugas nikad ne koristim tj. oni od kojih sam cuo za međugas ga daju dok je mjenjač u neutralnom položaju, prije nego prebace brzinu, probao sam i nije mi neka fora. Jedino ga dam kad dižem auto iz nule/s poda u igrici/simulaciji koristim kvačilo i gas, ali je već u brzini, tako da ni tad onda. Recimo, u simulaciji (Richard Burns Rally), se ne može pokrenit vozilo kao civilno, tj ubacit u prvu, tražit vagu i gas. Ugasi se auto. Tek kad se dobro da gasine tek onda se smije u prvu, ali to nije međugas po definiciji...

Poruka je uređivana zadnji put čet 5.10.2023 12:49 (KIKI3ooo).
6 godina
offline
Auti - ultimativna tema

ekipa, jel ima netko iskustva ili informacije o Auto Motiv firmi, prepordavacima iz Koprivnice?

 

da li su kao vecina nasih purgera, pa uvoze karambole, krpaju, mijenjaju kilometre i slicne radnje?

 

hvala unaprijed

Boris Grozni: sad na 4k ekranu se moze potegnuti s FSR-om i do 16k +ako igra u sebi ima skaliranje rezolucije.
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

nisam čuo da vlasnik (znam ga) se time bavi, uz to on "šara" sa svim autima, nije specijaliziran za neku marku...

 

jer ti, koji su specijalizirani, vidiš kad gledaš sve njihove oglase, trže hrpu dijelova, jer počesto kanibaliziraju neki auto da srede drugi...

 

Ovaj pak ima samo aute i motore i par kaciga i samostojećih navigacija, tako da sam siguran da ne krpa aute...

Ju je je? Je ju je!
18 mjeseci
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Ekipa preporuka mehaničara  u Zagrebu gdje se može odvesti auto na kontrolni pregled, gledam kupiti Renault Talismana, ima dosta kilometara pa bih htio da ga se dobro pregleda, i motor i elektroniku.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
3dfx kaže...

ekipa, jel ima netko iskustva ili informacije o Auto Motiv firmi, prepordavacima iz Koprivnice?

 

da li su kao vecina nasih purgera, pa uvoze karambole, krpaju, mijenjaju kilometre i slicne radnje?

 

hvala unaprijed

 Osobno bi ih izbjegavao, pogledaj samo recenzije na google-u

6 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Branimir2412 kaže...
3dfx kaže...

ekipa, jel ima netko iskustva ili informacije o Auto Motiv firmi, prepordavacima iz Koprivnice?

 

da li su kao vecina nasih purgera, pa uvoze karambole, krpaju, mijenjaju kilometre i slicne radnje?

 

hvala unaprijed

 Osobno bi ih izbjegavao, pogledaj samo recenzije na google-u

 ma to sam vidio, ali te google reporte ne uzimam za ozbiljno, pogotovo kada to lokalci rade. zavist, osobne tenzije i takva sranja, znas kak je to kod nas. a i nista konkretno nije napisano o cemu je bila rijec

 

zato radije pitam tu, ako netko zna iz prve ruke

 

 

Boris Grozni: sad na 4k ekranu se moze potegnuti s FSR-om i do 16k +ako igra u sebi ima skaliranje rezolucije.
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Qui-Gon-Jinn kaže...

Ekipa preporuka mehaničara  u Zagrebu gdje se može odvesti auto na kontrolni pregled, gledam kupiti Renault Talismana, ima dosta kilometara pa bih htio da ga se dobro pregleda, i motor i elektroniku.

 Evo ti koji je meni jednom pregledao vozilo prije kupnje i pronašao je par nedostataka i savjetovao spuštanje cijene. Stoji mi Automehanika ZG Dugave: 016608829. Provjerio sam, još radi. Za danas je gotov...

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Qui-Gon-Jinn kaže...

Ekipa preporuka mehaničara  u Zagrebu gdje se može odvesti auto na kontrolni pregled, gledam kupiti Renault Talismana, ima dosta kilometara pa bih htio da ga se dobro pregleda, i motor i elektroniku.

 Motorhead, iako malo hejtaju francuze

Poruka je uređivana zadnji put čet 5.10.2023 14:42 (Hazar).
18 mjeseci
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Ima li ovdje vlasnika Renault Talismana? Model koji ja gledam je 2016 godiste...

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Qui-Gon-Jinn kaže...

Ekipa preporuka mehaničara  u Zagrebu gdje se može odvesti auto na kontrolni pregled, gledam kupiti Renault Talismana, ima dosta kilometara pa bih htio da ga se dobro pregleda, i motor i elektroniku.

 

Braca Belinić su specijalzirani za Renaulte pa vjerujem da im navedeno ne bi bilo problem.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
3dfx kaže...
 ma to sam vidio, ali te google reporte ne uzimam za ozbiljno, pogotovo kada to lokalci rade. zavist, osobne tenzije i takva sranja, znas kak je to kod nas. a i nista konkretno nije napisano o cemu je bila rijec

 

zato radije pitam tu, ako netko zna iz prve ruke

 

 

 Da kužim šta želiš reči, ali kada ima podjednako negativnih i pozitivnih ocjena bez suvislih komentara onda možeš pretpostaviti da nešto smrdi. Osobno volim pregledati druge recenzije od osoba koje tamo ostave suvisli komentar pa na temelju donesem nekakav svoj zaključak. Ove koji ostave samo zvijezdice nebitno bila 1 ili 5 njih ne uzimam nikada u obzir.

 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Što te točno zanima Qui-Gon-Jinn?
Doslovno sam u krevetu pa ti sutra napišem.

EDIT: Ovako generalno jako fin čak i po gradu jer ti volan bude extra mekan na malim brzinama. Što se tiče tvrdoće ovjesa i izravnosti volana, tu je puno bolji nego PSA automobili tako da je blizu švabama (Citroen "pliva" kod skretanja, a nemaš blage što se dešava na prednjoj osovini što ovdje nije slučaj), a opet ima FRA komfor. Nerijetko se znam guštati po zavojitoj, otvorenoj cesti. Naspram Passata, puno mi je ljepše voziti (iz 1. ruke). Naspram A4 2015. (nezz koja je to točno linija) mekaniji. Onako si "ograđen" u sjedalu (ima 3 sjedala, entry je običan sic pa ne taj nego onaj iznad, e SJEDALA. Još nisam bolje sjedio bez pretjerivanja), ambielight, nizak i kos vjetrobran i to će ti tražiti par tjedana navikavanja, pogotovo na semaforu. Prtljažnik 600+litara, njegova navigacija odlična, ko HERE maps vizualno, infotainment mu je čist i brz. Moj savjet pucaj stepenicu niže od Initiale Paris + EDC mjenjač. IP ne zato jer ima 4 control koji je trošak za održavanje + što ti uzme 5L rezervoara.
Duga putovanja, čisti chill, vozio sam jednom 7 sati u komadu s piš pauzom od 2min i ustao ko nakon 15min vožnje. Iza ima prostora ko u priči. Tvrd bude s 19" 35 profil papučama, 225/55/R17 su mu taman udobnost/držanje. Što još? U ovlaštenom je za dci cca 250eur ulje, filter ulja, goriva, zraka i kabine s poslom što je super obzirom na klasu.
Boljka? Netko spomene klimu, to si provjeri jer ti zna skorodirati kod kondenzatora pa ti iscuri plin, ako je zamijenjeno nemaš brige i ne mora značiti da bude tako i na tvome. I na žalost u HR su imali jako slabu ponudu motora. Ispod 130ks ne idi, taj ti je dosta za povući u brdo s 2 odrasle + prtljaga. Ako imaš često 4/5 putnika, idi na jači motor jer jednostavno fali zapremine iako ima 320nm već od niskih okretaja. Od jačih 200dci NE jer ima dosta problema sa senzorima, došla je kasnije revizija koja ima 190ks, al opet, kod nas se službeno nudio koliko znam samo 150dci na kraju.

I suma sumarum, ko i svaki polovnjak, dobro provjeri jer možeš se voziti 10 godina, možeš u jednoj ulupati 2-3K eura u upkeep. Požaliti nečeš, i na tehničkom me pitao kak sam zadovoljan, oni imaju Superb i Talisman i veli da su im oba odlična, da su baš dugo gledali što uzet iz D segmenta. Ako želiš bolje morat ćeš i kihnut puno više love za nešto iz "trojstva" tako da je best buy.

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.
Poruka je uređivana zadnji put pet 6.10.2023 13:53 (Lovac).
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Qui-Gon-Jinn kaže...

Ima li ovdje vlasnika Renault Talismana? Model koji ja gledam je 2016 godiste...

 Slobodno se javiš ovdje ili na PP.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice