VW Golf 7 gubi rashladnu tekucinu

poruka: 7
|
čitano: 9.915
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 mjeseci
neaktivan
offline
VW Golf 7 gubi rashladnu tekucinu

Pozdrav ekipa,

S obzirom da muku mucim s jednim problemom na VW Golf 7 (2014, 1.6 TDI) i 3 mehanicara nisu u stanju skuzit u cemu je problem odlucio sam pitati ovdje je li netko imao slican problem.

Auto je preslo oko 160tis km.

Dakle, auto gubi rashladnu tekucinu ali nigdje ne curi nego se tekucina izgubi negdje prema auspuhu i to u specificnoj situaciji. To se ne dogada u gradskoj voznji, nego nakon par sati voznje duzih dionica autoputem, npr nakon 2-3 sata konstantne voznje pri tim brzinama.

Dosad sam mjenjao set zupcastog i ekspanzijsku posudu (2.mehanicar je pretpostavio da probija na cep od posude). S obzirom da 2 mehanicara ne znaju sto je problem a treci PRETPOSTAVLJA da je EGR ventil (koji kosta preko 500€), molim vas misljenje ako je netko upucen jer se ipak radi o jos jednom velikom trosku koji mozda i ne bi rijesio situaciju.

14 godina
offline
Re: VW Golf 7 gubi rashladnu tekucinu

Postavi ovo pitanje u Facebook grupu " VW Club Croatia - Official " , vjerujem da ce ti tamo netko moci pomoci sigurno.

15 godina
offline
Re: VW Golf 7 gubi rashladnu tekucinu

Pozdrav,

 

sličan problem imam i ja, G7 2.0TDI, 2013. i 170tkm.

 

Meni gubi vodu samo nakon regeneracije DPF-a i to kroz posudu tj. kroz ventil na čepu. Nigdje drugdje ne "curi".

 

Nakon regeneracije dolazi do podizanja razine antifriza u posudi te onda "višak" izbaci kroz čep. Promijenio sam i posudu i čep ali opet isti problem !

 

Kako sam tražio na internetu vjerojatno mogu biti dva problema: izmjenjivač topline i/ili hladnjak EGR-a.

 

Grijanje kabine mi je prestalo raditi te sam došao do zaključka da je izmjenjivač topline začepljen (cijevi koje idu do i od njega ostaju hladne iako je auto zagrijan).

 

Uglavnom, izmjenivač topline (imaš ih od 40-100 eura po našim šopovima) je naručen te ću ga ovih dana zamijeniti pa ćemo vidjeti dalje.

 

Ako to ne pomogne moguće da je EGR hladnjak (250 eura Mahle zamjenski).

 

Eto, toliko od mene za sada...

Poruka je uređivana zadnji put sri 28.6.2023 8:46 (Master Z).
14 godina
offline
VW Golf 7 gubi rashladnu tekucinu

Lako moguće da ju gubi na egr, česta pojava na vw motorima... Gubi vodu nakon zamjene zupčastog ili se događalo i prije? Moguće je da nisu dobro zabrtvili pumpu vode pa na nju lagano curi. Koliko vode izgubi?

10 mjeseci
neaktivan
offline
Re: VW Golf 7 gubi rashladnu tekucinu

Gubio je prije zamjene zupcastog. Ne gubi konstantno, recimo u gradskoj voznji ne gubi uopce ali zadnje 2 voznje autoputem je nakon 2-3 sata odjednom upalio lampicu da fali tekucine i kad sam otvorio haubu skuzio da je svu vodu izgubio.

15 godina
offline
Re: VW Golf 7 gubi rashladnu tekucinu

To ti je zato što ti vjerojatno nakon odrađene DPF regeneracije izbaci dosta vode kroz čep posude. Ista stvar i kod mene.

 

Npr. auto mi odradi regeneraciju malo prije nego što dođem doma u garažu, ostavim ga u garažu kad kod sljedećeg paljenja javi lampica da fali tekućine (ispod auta mokro od antifriza).

 

Uglavnom probaj pratiti kako ti se voda u posudi ponaša nakon regeneracije, meni npr. raste razina sve dok ne izbaci na čep van...

 

Auto mi inače ne gubi ništa vode osim nakon regeneracije.

 

Tako da gledaj u smjeru izmjenivač topline ili EGR hladnjak (imaš po raznim forumima objašnjen taj problem kad gubi vodu kroz posudu tj. čep nakon regeneracije).

Poruka je uređivana zadnji put sri 28.6.2023 8:53 (Master Z).
10 mjeseci
neaktivan
offline
Re: VW Golf 7 gubi rashladnu tekucinu
Master Z kaže...

To ti je zato što ti vjerojatno nakon odrađene DPF regeneracije izbaci dosta vode kroz čep posude. Ista stvar i kod mene.

 

Npr. auto mi odradi regeneraciju malo prije nego što dođem doma u garažu, ostavim ga u garažu kad kod sljedećeg paljenja javi lampica da fali tekućine (ispod auta mokro od antifriza).

 

Uglavnom probaj pratiti kako ti se voda u posudi ponaša nakon regeneracije, meni npr. raste razina sve dok ne izbaci na čep van...

 

Auto mi inače ne gubi ništa vode osim nakon regeneracije.

 

Tako da gledaj u smjeru izmjenivač topline ili EGR hladnjak (imaš po raznim forumima objašnjen taj problem kad gubi vodu kroz posudu tj. čep nakon regeneracije).

 

Ok, hvala na savjetima. Sretno i nadam se da cemo oboje uskoro rijesiti ovaj problem :D

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice