Sony DSC-S650, mutne slike...

poruka: 7
|
čitano: 8.033
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Sony DSC-S650, mutne slike...
pitanje

Evo kao što piše u naslovu imam problema sa spomenutim digitalnim fotoaparatom... Imam ga 8 mjeseci a u početku sam mislio "ajd početnik sam pa su slike mutne"... kasnije su i frendovi sa njim slikali i ista situacija je bila... Nakon toga sam pomislio "koliko para, toliko glazbe" kako znaju reći pošto je fotić bio jako jeftin(999 kn) za ono što se uz njega nudilo(7.2 mpx)... Kasnije kada sam se sreo sa istim modelom fotoaparata kod jednog frenda i malo ga isprobao vidio sam da je ipak greška u mom fotiću...

 

Naime tek svaka treća slika u prosjeku ispadne dobra a najveći problem je u noćnim slikama i onima u zatvorenom prostoru dok vani u prirodi slike ispadnu dosta dobre... Još jedan od problema je fokusiranje... nekada uopće neće da fokusira (cijelo vrijeme treperi bijeli kvadratić i nikako da stane i pozeleni) te mi se čini da je to glavni uzrok problema... Naravno kad ne fokusira slika bude užasna(iako nekad i kad fokusira slika bude užas)...

 

Tako sam na maturalnoj ekskurziji u Španjolskoj(mjesec dana nakon što je kupljen digitalac) ukupno uslikao oko 1200 slika... nekih 700 sam još tamo obrisao, neke radi toga što su mi bile bezveze a većinu baš radi toga što su bile mutne... Kada sam se vratio i prebacio slike na komp imao sam što za vidjeti, pola slika je bilo mutno...

 

Glavna stvar u svemu tome je to što sam nedavno digitalni odnio i na servis pa su mi ga odmah sutradan vratili te su rekli da su uslikali oko 30 slika i da sve valja(Na digitalnom sam našao 18 slika a od toga bar 4-5 mutnih)...

 

Stvarno neznam što bi radio sa digitalnim, imam 2 godine garancije ali očito mi to ništa ne vrijedi "kad je sve u redu"...


Toshiba Satellite X200-15K user... :)
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline